-
התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
הגיע הזמן להחליף. מתוך המבחר הקונבנציונאלי במקובל בשוק הליסינג. אני רוצה סטיישן - את הפוקוס מכיר, מוקיר וזו בהחלט אופציה. הi30 לכאורה נותנת תמורה טובה יותר, ובעיקר מנוע חזק משמעותית, והרומסטר נראית שונה ומאד מעניינת עם מנוע ה1.2TSI וגיר DSG. למי יש נסיון איתה?
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
נמרוד,
היינו באותה דילמה לפני 3 חודשים,
הסקודה (גם מנסיון של כמה מכוניות ליסינג אצלנו בחברה, וגם מנסיעה על דגם ה"סקאוט") - עדיין לא באותה רמה, לא של נהיגה ולא של גימור. יתרון מאד גדול של הסקודה ע"פ רוב המשתמשים - 3 בוסטרים/כסאות ילדים במושב האחורי נכנסים בקלות.
בנוסף ל-I30 הסבירה יש גם את אחותה - קיה CEED סטיישן, למרות שתאורטית זה אותו אוטו - יצא להם שונה לגמרי, שווה בדיקה! האוטו מרגיש איכשהו יותר "מוצק", פחות מתנדנד, והשילוב נמנוע -גיר לא רע בכלל.
אנחנו בחרנו בפוקוס 2 ליטר סטישן. ב- 125K, אתה מקבל את אותה שילדה, אבל עם מנוע (-:
האוטו שלנו גורר כל סופ"ש כמעט עגלה עם 2 אופנועים, וצריך לשמור עליו טוב טוב שלא יטוס. הדגמים האחרונים באים עם פסים על הגג, שליטה על הרדיו מההגה, חישוקי 16", AUX.
לדעתי - עסקת הליסינג בין הטובות בשוק.
זיו
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
פוקוס סטיישן 2 ליטר קשה לשכנע מנהלי כספים... היא גם יקרה יותר, אבל היום מה שהכי מטריד אותם, ובצדק, זה צריכת הדלק (אני נוסע הרבה). כאן הרומסטר עם המנוע החדש מציע יתרון מוחץ.
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
את ה I30 היה לי למשך 3 חודשים (לא סטיישן) ולמרות שהוא מרווח כמו הפוקוס ואולי יותר הרכב לא מרגיש טוב על הכביש וממש לא נהנתי ממנו ועשיתי איתו בערל 10,000 ק"מ בחודש
את הפוקוס יש לי עכשיו וחוץ מזה שהרכב איטי הוא מאוד חזק ומאוד מהנה לנהיגה
את הרומסטר אני לא מכיר ממש אבל אני יודע שחברים שיש להם אותו אוהבים את הרכב אבל אי אפשר לשים 3 כסאות ילדים בכיסא האחורי
יש עוד אופציה טובה להציא זה האוקטביה 1200 הרכב הטוב ביותר לפי דעתי בחבורה והוא עולה רק 1000 ש"ח יותר מהפוקוס ויש לו בגז כמו של רכב סטיישן
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מה עם הלוגאן?
אני גם מתחיל להתלבט באשר לרכב הבא. עד היום לקחתי רק מסחריות כגון הברלינגו/קנגו, שיוכלו לקחת את שלושת הבנות מאחורה על שלל כסאות הבטיחות שלהן ובנוסף ארבעה זוגות אופניים, מקרר וציוד לטיולים. קצת מאסתי בגיר הידני ומנוע הדיזל ולכן אני מתחיל לחשוב על אופציות אחרות.
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
פוקוס סטיישן 2 ליטר קשה לשכנע מנהלי כספים... היא גם יקרה יותר,
אתה צודק - גם אנחנו "נאלצנו" לשכנע את מקבלי ההחלטות, אבל ההבדל הוא יחסית לא גדול (7K)
אבל היום מה שהכי מטריד אותם, ובצדק, זה צריכת הדלק (אני נוסע הרבה)
מנסיון -ההבדל לא משמעותי כי ה-2 ליטר "עובדת" פחות קשה, כמובן שתלוי איפה ואיך אתה נוהג
. כאן הרומסטר עם המנוע החדש מציע יתרון מוחץ.
קח נסיעת מבחן על הרומסטר - אם אתה אוהב לנהוג ונוסע הרבה, אני חושב שתבין מיד שזה לא אותה "קלאסה" - מאד רציתי רומסטר, אבל 3 נסיעות הבהירו לי שזה לא זה. חוץ מזה שהרכבים שאצלנו בחברה לא מראים עמידות נורמלית, אבל כולם 1.6, אולי הם שיפרו משהו ב-1.2.
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
נמרוד,
אני מרוצה לאללה מהפוקוס שלי (2L) אבל בהחלט שותה יותר. 9.7 ליטר למאה ק"מ, כשרוב הנסיעות הן בעליות של משגב לקריות וחזרה - אתה מוזמן לנסיעת מבחן אם זה רלוונטי מבחינתך.
אופציה נוספת שמדברים על כך שיכניסו אצלינו היא הסקודה YETI. עם אותו מנוע 1200 טורבו עם DSG.
אמנם לציי רכב זה לא יהיה כניראה בגירסת ה-4X4
גם שווה בדיקה. אין לי מושג לגבי מחירים ואם מנהלי כספים יקנו את זה...
http://askmeany.com/wp-content/uploa...i-askmeany.jpg
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
אח שלי עבר לפני חודשיים, אחרי 6 שנים עם פוקוס 1.6 (3 עם מודל 2005 ו3 עם מודל 2008) ליונדאי i30cw (סטיישן) ומרוצה עד הגג.
לטענתו, מעבר למקום האחסון העצום (לא שבפוקוס חסר...) הרכב מרגיש חזק הרבה יותר ומוצלח הרבה יותר באופן כללי.
לגבי התנהגות אחיזת כביש לא נמסרו לי פרטים (נו, בסופו של דבר הוא עוד מהנדס תעו"נ, מה הוא מבין באחיזת כביש :D )
איתי
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
פוקוס סטיישן 2 ליטר קשה לשכנע מנהלי כספים... היא גם יקרה יותר, אבל היום מה שהכי מטריד אותם, ובצדק, זה צריכת הדלק (אני נוסע הרבה). כאן הרומסטר עם המנוע החדש מציע יתרון מוחץ.
זה נהוג שמנהלי הכספים בוחרים את צי הרכב ? אצלנו זה איזשהו מנהל רכש שהוא גם אחראי צי הרכב , שמקומבן עם אלבר ומנסה להדביק לנו את מה שהכי זול כרגע ללא קשר לצריכת הדלק.
מי שרוצה משהו אחר צריך להציב אולטימטום ... אולי זה בגלל שמנהל הכספים היא אישה. אני בטוח שהייתי מצליח להסביר תוך דקה לכל מנהל כספים למה עדיף להחזיק סקודה או ג'טה / פאסאט וכו' עם מנוע TSI וגיר רובוטי על מאזדה 3/5/6 או פוקוס , גם אם הליסינג יקר ב 200 ש"ח לחודש...
אה, ועזוב אותך מ I30 CW המנוע אמנם חזק יותר אבל זה לא מפצה על החסרונות והתנהגות הכביש.
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מנועי TSI, כמו כל הטורבואים הקטנים, חסכוניים מאוד - אבל רק בתנאי שאתה נוהג בהם במתינות. תן להם בגז כמו שהם אוהבים, ולא תאמין איך הבנזין יעוף.
רומסטר? זה נחמד בשביל טכנאי של בזק, אבל לא מדהים לנהיגה באופן כללי. לא יודע לגבי אמינות.
חנן? רנו?... לוגאן???...... זו בכלל דאצ'יה ועוד אוטומטית?... עם כל מה שמשתמע מהשילוב הקטלני של אוטו צרפתי(רומני) עם גיר אוטומטי... טוב נו, לפחות יש שם הרבה מקום.
i30 או קיה סיד: אותה גברת, כמעט אותה אדרת, אבל יש הבדל בכיול המתלים. הקיה יותר מוצקה, יותר מחודדת, יותר מדויקת. התנהגות כביש בטעם יותר "אירופאי". היונדאי יותר רכה ויותר עמומה. אם השאלה היתה מגיעה מלקוח פרטי שמשלם מכספו - הייתי ממליץ לו לבחור ביונדאי, בגלל תעתועי שמירת הערך של השוק הישראלי. בליסינג? קח את הסיד בלי להתלבט.
אני הייתי שוקל בין פוקוס סטיישן 2 ליטר, או אוקטביה 1.2 TSI. הסקודה פחות מהירה על הנייר אבל הפער הרבה יותר קטן ממה שחושבים, לעומת זה היא הרבה יותר חסכונית והבגאז' שלה לא פחות עצום.
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
זה נהוג שמנהלי הכספים בוחרים את צי הרכב ? אצלנו זה איזשהו מנהל רכש שהוא גם אחראי צי הרכב , שמקומבן עם אלבר ומנסה להדביק לנו את מה שהכי זול כרגע ללא קשר לצריכת הדלק.
מי שרוצה משהו אחר צריך להציב אולטימטום ... אולי זה בגלל שמנהל הכספים היא אישה. אני בטוח שהייתי מצליח להסביר תוך דקה לכל מנהל כספים למה עדיף להחזיק סקודה או ג'טה / פאסאט וכו' עם מנוע TSI וגיר רובוטי על מאזדה 3/5/6 או פוקוס , גם אם הליסינג יקר ב 200 ש"ח לחודש...
אה, ועזוב אותך מ I30 CW המנוע אמנם חזק יותר אבל זה לא מפצה על החסרונות והתנהגות הכביש.
זה נהוג שמנהלי כספים מחליטים. נקודה. בלי קשר לג'נדר - גם את החשבים הגברים לא ניתן לשכנע בשום דבר הגיוני (הנשים לפחות מקשיבות..). בדוק.
נמרוד, אם יש לך אופציה לאוקטביה סטיישן, כפי שדרור המליץ, זה הרכב ללא ספק!
-
תגובה להודעה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
נראה פרקטי ובמחיר אטרקטיבי. הרבה פולקסוואגן במעט כסף
<CITE>http://motocar.ifeel.co.il/article/13127.aspx</CITE>
מקום לשלושה בוסטרים, כסאות וכל מה שתרצו או לא.
אמיר
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מקפיץ בעקבות התלבטות.
להחליף את הגולף הפרטית באחת האופציות שצויינו כאן, פרטית גם כן. בין אם בטרייד או בעסקה בסגנון אחר.
הרומסטר קורצת בגלל המימדים וההבנה שהיא יחסית אמינה. מאידך, ביד שניה שכנראה נטחנה על ידי הראשונה אולי זה יהיה סיכון גבוה...
מה עוד יש להציע? כאמור לא חדש מהניילון.
תקציב של 60 אשח עם גירוד פה ושם.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
לא הייתי הולך על שום VAG אחרי תקופת האחריות. בטח ובטח אם מדובר על מנוע TSI וגיר DSG. אחלה רכב בליסינג, בפרטי כיד שניה רק יפני או קוריאני, עצוב אבל פרקטי.
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מחזק לגבי vag.
רכבים מדהימים, כל עוד שיש לך רשת בטחון בדמות ליסינג/אחריות.
לא כותב משמועות. מכיר מקרוב מספר רכבים של וולקסוואגן וסקודה.
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מכיוון שמדובר ברכישה פרטית, עולה עוד אופציה - הונדה frv.
אבל אני לא רואה בלוחות רכבים אחרי 2010...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מעלה את השירשור מהאוב, אמנם לא רק על סטיישן אבל עדיין רלוונטי.
אני נוסע קרוב ל6000 ק"מ בחודש, הרבה כביש 6 במהירות גבוהה והרבה פקקים.
גגון עם 4 מתקני אופנים, ולעתים קומה שניה עם סאפ..
משפחה, 3 ילדים, חלקם כבר גדולים ונוהגים, ללא בוסטרים.
דלק ושווי מס לא רלוונטי
צריך לבחור בזמן הקרוב בין 3 רכבים חלביים במיוחד..., מגוון צר ביותר (קראתי את כל המבחנים בעיתונות הרכב) :
קיה סיד בנזין סטיישן (זה הרכב שיש לי היום כרכב זמני בחודשים האחרונים, עושה העבודה, חסר לו מנוע.. גם במצב ספורט), אין מזגן מאחור, דגם מזדקן כנראה תוך שנה יוחלף, המערכת שיש בדגם 2015 מזעזעת, מישהו התנסה בדגם 2018 ויכול לתת משוב ביחס ל2015
יונדאי איוניק, מרווח ראש מאחור בעייתי, מודרני עם מערכות בטיחות ובמיוחד קורצת בקרת השיוט האדפטיבית לכביש6 ותיקון סטייה מנתיב. חושש מחוסר מנוע במיוחד בנסיעות הארוכות עם אופניים על הגג, עושה רושם שהרכב צפוף.
שברולט קרוז החדשה, סדאן (באסה), מנוע בריון, אין אלקטרוניקה של בטיחות אבל יש 10 כריות אויר, מרווח ראש מאחור בעייתי, ללא מזגן מאחור., כנראה שקטה.
אשמח למשוב ממי שהתנסה בקרוז החדשה, או בעל תובנות.
(מתגעגע לאוקטביה סטיישן שהייתה לי עד לפני חצי שנה)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
לא מצליח להבין איך מי שנוסע 6000 ק"ב בחודש במהירות גבוהה נוסע ברכב עם מנוע בנזין ולא סולר..
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
העולם המופלא של ציי הרכב בחברות גדולות, השיקולים בבחירת הרכבים לא תמיד ממקום מיקצועי.
כמו כן בחברות עם ציים גדולים של משאיות, משתדלים לצמצם כמות רכבי דיזל, ולכן אם כבר אז מקדמים את ההיברידים ולא דיזלים.
תמחור הליסינג של רכבים פרטיים דיזל גבוה, ומתקזז עם החיסכון.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
נהגתי על 2 מתוך ה 3 (סיד ואיוניק).
מבין ה 2 מעדיף את האיוניק בעיקר בגלל בקרת השיוט...
לגבי אוקטביה וקנצרן VAG, קודם שיטפלו במערכת הגיר המזעזעת והלא אמינה ובמנוע המתאבד. אח״כ נחשוב אם כדאי להתגעגע...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
העולם המופלא של ציי הרכב בחברות גדולות, השיקולים בבחירת הרכבים לא תמיד ממקום מיקצועי.
כמו כן בחברות עם ציים גדולים של משאיות, משתדלים לצמצם כמות רכבי דיזל, ולכן אם כבר אז מקדמים את ההיברידים ולא דיזלים.
תמחור הליסינג של רכבים פרטיים דיזל גבוה, ומתקזז עם החיסכון.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני מכיר את מחיר הליסינג ואת הקיה סיד בנזין / דיזל , בשום תמחור עלות הרכב לא תתקזז עם צריכת הבנזין ,
לקיה סיד דיזל יש מנוע 1.6 מעולה
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
בכל מקרה קראתי היום שהסיד החדשה (מנוע בנזין טורבו) תגיע בחצי השני של 2018, נקווה שתכנס לרשימה.
https://m.auto.co.il/article/129761-kia-ceed
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
יונדאי איוניק, מרווח ראש מאחור בעייתי, מודרני עם מערכות בטיחות ובמיוחד קורצת בקרת השיוט האדפטיבית לכביש6 ותיקון סטייה מנתיב. חושש מחוסר מנוע במיוחד בנסיעות הארוכות עם אופניים על הגג, עושה רושם שהרכב צפוף.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
https://imageshack.com/a/img923/8255/05oV7P.png
בהמשך למה שהתכתבנו על האיוניק ווו הגרירה, צילמתי את התמונה בשבוע שעבר, עם שלושה זוגות אופניים על הגג.
שים לב למצב הסוללה, מימין, ולאחוז הכח שנדרש ממנוע הבנזין, בשמאל.
עם זאת, אני חוזר על דעתי, שזה בשוליים של מצב שיכול להיחשב כאי נוחות. בעיקר אנקדוטה ומשהו מעניין לחשוב עליו בנסיעה. הרכב עדיין נוסע במהירות שנקבעה לו בקרוז קונטרול, ועושה את זה גם ב140 קמ"ש. שאר המאפיינים של הרכב מחפים על זה, בענק.
אם היה לנו אוטובאן גרמני, זה בהחלט היה יכול להיחשב כמגבלה, אבל אין לנו.
אני לא מכיר תלונה על מרחב ראש מאחור ולא על צפיפות. אנחנו חמישה במשפחה.
תא המטען הוא לא גדול כמו של הסיד או האיי30 סטיישן, אבל הוא גם לא קטן. מכיל גלגל 31x10.5x15 בנוחות, בשכיבה או בעמידה.
כל זה בהתחשב שאני בפוזיציה, גילוי נאות, וכו'...
אגב, בקרוב גם אני אצטרך לברור בין איי30, איוניק, קונה, אלנטרה... הקונה קורצת.
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
תודה חנן, משוב ברזולוציה הזו ניתן לקבל רק כאן...
לא ברור מתי תגיע הסיד סטיישן החדשה, הכתבות מתייחסות לדגם הקצר.
אז כנראה חזרנו להתלבטות, נעשה סיבוב באיוניק ובקרוז ונחליט.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מחייה את השירשור לאור קבלת החלטה נדרשת בקרוב.
אני חובב סטיישנים (בכלל ובפרט לנסיעה אופנים הרים / סאפים על הגג) , כיום עם סיד סטיישן בנזין מהעבודה, נוסע הרבה, בכל הארץ (מעל גיל 60 בשנה, שיקולי דלק ושווי מס לא רלוונטיים, משפחה עם 5 נפשות בגודל מ10 עד בוגר).
המבחר אצלי בעבודה מצומצם ביותר, אני נדרש להחליט האם לקחת איונק, או לקחת סיד דגם נוכחי.
מצד שני, יש אופציה, למשוך עוד חצי שנה ויתכן מאוד שהסיד סטיישן החדשה שתאומה ליונדאי סטיישן החדשה תכנס לרשימה, עדיין אין
עבורה מחיר, בלה, בלה, בלה.
קראתי מבחנים בארץ על היונדאי ובכל על הסיד החדשה ונראה שכדאי כי שופרו מאוד.
מישהו כאן נסע בi30cw החדשה ויכול לתת משוב? חנן? מחפש השוואה בין i30cw החדשה לבין איוניק מבחינה הנהג ושימוש משפחתי וללא חשיבות לצריכת הדלק ושווי מס).
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
עוד לא נסעתי באיי30 החדש. גם אני אמור להחליף עכשיו את האיוניק, והאיי30 נראה כמו חלופה ראויה, אולי אפילו עדיפה, אם לא מביאים דלק ומס בחשבון.
אופציה לוו גרירה, גגון שמחובר נכון יותר ותא מטען גדול יותר.
אחד המאפיינים שעדיפים באיי30 זה בקרת השיוט האקטיבית שעובדת עד מהירות של עמידה ויודעת גם להתחיל מעמידה, בניגוד לאיוניק שסוגרת בסטה מתחת ל10 קמ"ש. כל מי שאני מכיר שהשתמש באיי30, התלהב.
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
הביקורות על הi30cw טובות, אבל לפי מה שידוע לי אין צפי שיווק בקרוב.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
מתישהו אמורה להגיע 308 סטיישן מחודשת.
מנוע דיזל, אוטומטי, עם כל מערכות הבטיחות. יכול להיות רכב מאוד מעניין, אבל מדברים על לקראת סוף 2018.
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
https://imageshack.com/a/img923/8255/05oV7P.png
בהמשך למה שהתכתבנו על האיוניק ווו הגרירה, צילמתי את התמונה בשבוע שעבר, עם שלושה זוגות אופניים על הגג.
שים לב למצב הסוללה, מימין, ולאחוז הכח שנדרש ממנוע הבנזין, בשמאל.
עם זאת, אני חוזר על דעתי, שזה בשוליים של מצב שיכול להיחשב כאי נוחות. בעיקר אנקדוטה ומשהו מעניין לחשוב עליו בנסיעה. הרכב עדיין נוסע במהירות שנקבעה לו בקרוז קונטרול, ועושה את זה גם ב140 קמ"ש. שאר המאפיינים של הרכב מחפים על זה, בענק.
אם היה לנו אוטובאן גרמני, זה בהחלט היה יכול להיחשב כמגבלה, אבל אין לנו.
אני לא מכיר תלונה על מרחב ראש מאחור ולא על צפיפות. אנחנו חמישה במשפחה.
תא המטען הוא לא גדול כמו של הסיד או האיי30 סטיישן, אבל הוא גם לא קטן. מכיל גלגל 31x10.5x15 בנוחות, בשכיבה או בעמידה.
כל זה בהתחשב שאני בפוזיציה, גילוי נאות, וכו'...
אגב, בקרוב גם אני אצטרך לברור בין איי30, איוניק, קונה, אלנטרה... הקונה קורצת.
בזמנו חנן ציין שבהיברידיות אין אישור לוו גרירה, כנראה משיקולים שיווקיים כדי לא לדפוק את צריכת הדלק.
נראה שמשהו השתנה, כי התחלתי לראות רכבים היברידיים עם תפוח, ראו תמונה של פריוס עם תפוח, וכן כבר ראיתי קיה נירו עם תפוח.
חנן, יש צפי לתפוח על איוניק וסונטה היברידית?https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b5c05747cb.jpg
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות ליסינג, שוב - הפעם - סטיישנים - פוקוס, i30, ואולי סקודה רומסטר?
גם לראב 4 יש תפוח
Sent from my SM-J530F using Tapatalk