Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
"דיסקו3 חדש הוא אוטו נהדר לנסיעות ארוכות וכיפי בשטח, אבל אשכרה מפחיד לדמיין מה ישרוד ממנו עוד 10 שנים."
אגב, רשומה יפה
אפשר לעדכן מה קרה אחרי 10 שנים?
הרכב הזה סומן על ידי.....למה..? זה מורכב קצת...
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
שאלה טובה שאלת.
מי יכול לסכם 10 שנים מאז החל להמכר בארץ דיסקברי 3? יש כאן אנשים שמחזיקים את הרכב מספיק זמן.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
חבר שקנה כזה לפני פחות משנה נהנה מכל רגע, נסע בעבר על טארקן וסופה, מתאר שיהיה קשה מאוד לעבור ממנו חזרה לרכב אחר ואם יחליף זה יהיה לכזה חדש יותר, היכולות שלו מדהימות וראיתי סרטונים שלו ממעלות ודרכים שונות, הרכב מוגבהה וממוגן, נוסע הרבה טיולים בשטח ומשמש גם ליום יום.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
נמרוד וכל יתר הרלוונטיים.
אולי באמת כדאי לעשות איזה מבחן מסכם/משווה לכמה כלי רכב, שנבחנו לפני כעשור, כחדשים?
זה באמת יהיה מעניין..
ובגלל שמדובר בשני דורות, אפשר גם מבחן משווה בין דיסקברי 2 ל-3.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
לי יש דיסקברי 3 כבר חצי שנה. הדיסקו הוא פשוט מלך. נוחות, שקט, יציבות ובטיחות בכביש ברמה של טויוטה קמרי. המתחרים מגיעים ליכולות שלו בשטח רק לאחר הגבהה והוספת נעילות. אפילו לנדקרוזר ללא הגבהות לא מתקרב ליכולות שלו. הילוך הכוח נמוך להפליא. מהלך מתלה אין-סופי. הנעילה האחורית נכנסת לפעולה באופן אוטומטי בשטח קשה. בבוץ הרכב משתחרר מהואקום שנוצר בזמן שקיעה ע"י הקפצת הרכב למעלה בעזרת בולמי האוויר. ניתן להשיג היום צמיגי שטח טובים במחיר סביר (מקסיס, פירלי, גנרל). אם אחליף אותו - רק באחד כזה יותר חדש. הערה - לדגם המפואר ביותר HSE3 אין נעילה אחורית.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avner.elia
לי יש דיסקברי 3 כבר חצי שנה. הדיסקו הוא פשוט מלך. נוחות, שקט, יציבות ובטיחות בכביש ברמה של טויוטה קמרי. המתחרים מגיעים ליכולות שלו בשטח רק לאחר הגבהה והוספת נעילות. אפילו לנדקרוזר ללא הגבהות לא מתקרב ליכולות שלו. הילוך הכוח נמוך להפליא. מהלך מתלה אין-סופי. הנעילה האחורית נכנסת לפעולה באופן אוטומטי בשטח קשה. בבוץ הרכב משתחרר מהואקום שנוצר בזמן שקיעה ע"י הקפצת הרכב למעלה בעזרת בולמי האוויר. ניתן להשיג היום צמיגי שטח טובים במחיר סביר (מקסיס, פירלי, גנרל). אם אחליף אותו - רק באחד כזה יותר חדש. הערה - לדגם המפואר ביותר HSE3 אין נעילה אחורית.
אני לא יודע-לצחוק או לבכות.....
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Gershon
אני לא יודע-לצחוק או לבכות.....
למה?
משהו לא נכון?
חוץ מהאמינות של השנים הראשונות, אני שומע רק נפלאות על יכולות השטח שלו... רק שלא הייתי מגדיר את המהלך "אין סופי"...
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Bernard
למה?
משהו לא נכון?
חוץ מהאמינות של השנים הראשונות, אני שומע רק נפלאות על יכולות השטח שלו... רק שלא הייתי מגדיר את המהלך "אין סופי"...
נמאס לי לכתוב על זה
צור איתי קשר
אני אסביר בטלפון
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
אני ראיתי דיסקו 3 שעולה את גיתה, ורדית ועוד כמו חמאה כשאחרים חזקים לא פחות מתקשים, אנסה להשיג תמונות.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
השאלה מתייחסת לוותק של הרכב. איך הוא לאחר 10 שנים.
גם אותי מעניין לשמוע.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ליאור מ
השאלה מתייחסת לוותק של הרכב. איך הוא לאחר 10 שנים.
גם אותי מעניין לשמוע.
גם אותי.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
הדיסקו שלי מ 2007. עוד לא עשר שנים אבל כמעט. האוטו לא היה שמור. צמיגי כביש של TOYO עם הגנה של ריינו-טייר. כל המערכות עובדות ללא בעיות. בתקופה שהאוטו אצלי חרשנו את הנגב. הביצועים בשטח מעוררים השתאות גם אצל מובילי טיולים מנוסים. עומד בתחרות מול רנגלרים ולנקרוזרים מוגבהים. השאר לא מתקרבים אליו. עולה דרדרות ומדרגות ויורד מגלשות כמו מלך. לא צריך להיות נהג מרוצים. האוטו עושה הכל לבד. עדיין לא נתקלתי בבעיית אמינות, אבל אני לוקח בחשבון שזה יבוא. מחיר הקניה הוא חצי מלנדקוזר מקביל וזה משאיר עודף לתיקונים.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avner.elia
הדיסקו שלי מ 2007. עוד לא עשר שנים אבל כמעט. האוטו לא היה שמור. צמיגי כביש של TOYO עם הגנה של ריינו-טייר. כל המערכות עובדות ללא בעיות. בתקופה שהאוטו אצלי חרשנו את הנגב. הביצועים בשטח מעוררים השתאות גם אצל מובילי טיולים מנוסים. עומד בתחרות מול רנגלרים ולנקרוזרים מוגבהים. השאר לא מתקרבים אליו. עולה דרדרות ומדרגות ויורד מגלשות כמו מלך. לא צריך להיות נהג מרוצים. האוטו עושה הכל לבד. עדיין לא נתקלתי בבעיית אמינות, אבל אני לוקח בחשבון שזה יבוא. מחיר הקניה הוא חצי מלנדקוזר מקביל וזה משאיר עודף לתיקונים.
תשע שנים ועדיין אין בעיות אמינות????
זה נשמע לי אמין, לא?
למה אתה מחכה? שאחרי עשר שנים תגיע תקלה ואז תגיד - "ידעתי!! חרא של אוטו!! לא אמין!"?
נשמע לי אחלה אמינות.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
אין בעיה אמיתית באמינות. אבל יש 2.5 מוסכים מורשים. מחיר החלפים גובל בטירוף. מנוע עד 65K. גאנט אחד 8.5K. סט רפידות וצלחות 5K. אם יהיו תקלות - הן יהיו יקרות.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
כשיהיו תקלות - נחפש מוסך וחלקים מיד שניה. נצטרך סבלנות.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avner.elia
אין בעיה אמיתית באמינות. אבל יש 2.5 מוסכים מורשים. מחיר החלפים גובל בטירוף. מנוע עד 65K. גאנט אחד 8.5K. סט רפידות וצלחות 5K. אם יהיו תקלות - הן יהיו יקרות.
זה לא טירוף, זה רכב שמשדר יוקרה גם אחרי 10 שנים אפילו שהמחיר שלו צונח, אני מאמין שמחירי החלפים אצל המתחרים המקבילים שלו לא יותר זולים.
ב ebay יש את כל החלפים בשליש מחיר דרך אגב.
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
אתה כבר לא באחריות... למה צריך מורשים?
לגבי מחירי החלפים... אני לא מעודכן, מודה. הרכב הזה יקר עלי בקנייה
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
צריך מוסך שמבין. המערכות מורכבות. היו הערות אמינות בשנים הראשונות כי אף אחד לא ידע לטפל
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avner.elia
אין בעיה אמיתית באמינות
היה לך דיסקו 3 בעבר, או שאלו מסקנות מחצי שנה של אחזקה?
תגובה: Article: דיסקברי 3 במבחן שטח
ראיתי גם את ההיסטוריה של הרכב אצל היד הראשונה. במסגרת הטיולים במועדון לנדרובר הכרתי בעלים נוספים שסיפרו דברים דומים.