חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
אחרי טיפוס עליות בחול עמוק הסמוראי לא יורד לי מי 2000 סל"ד שאני על ניוטרל או מעביר הילוך מה עושים?
מדובר בסמוראי מוזרק...... זה נראה לי באמת כמו הצ'וק האוטומטי שנתפס או לא יודע. :-(
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
מחדש את השירשור.
כנ"ל סמוראי מוזרק . ..
צוק מגיע ל2.5 סל"ד בימים קרים.
אחרי 5 דקות נרגע.
א . האם הדבר גורם לנזק במנוע בשל פעולה מהירה של המנוע לפני התחממות השמן וזרימתו לבוכנות.
ב. כשחסמתי את הצינור של מגביר הטורים של המזגן ירד לטורים של 1.5 בערך(תקין).
ג אולי פשוט אין בעיה והוא פשוט מהונדס ככה עלמנת לחמם את המנוע.
ד אין פיטרון לבעיה:evil:
תודה גלעד.
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
שלום רב!
יש לבדוק חיישן טמפרטורה לא תקין, המשדר למחשב הרכב שמנוע קר, על מנת להעשיר תערובת ולהגביר סלד(כמו צוק אוטומטי ברכבי קרבורטור), כן יש לבדוק האם התרמוסטט לא תפוס במצב פתוח, או לא קיים כלל, במקרה כזה חובה להחליפו.
סלד גבוה, יגרם לבלאי מואץ למנוע, ולתצרוכת דלק גבוהה, יש לטפל בבעייה בדחיפות.
בברכה
צביקה
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
ציטוט:
נכתב במקור על ידי צביקה קרבורטור
שלום רב!
יש לבדוק חיישן טמפרטורה לא תקין, המשדר למחשב הרכב שמנוע קר, על מנת להעשיר תערובת ולהגביר סלד(כמו צוק אוטומטי ברכבי קרבורטור), כן יש לבדוק האם התרמוסטט לא תפוס במצב פתוח, או לא קיים כלל, במקרה כזה חובה להחליפו.
סלד גבוה, יגרם לבלאי מואץ למנוע, ולתצרוכת דלק גבוהה, יש לטפל בבעייה בדחיפות.
בברכה
צביקה
אחרי הכמה ימים זה ירד לי מי 2000 סלד על סרק ל 900 סלד על סרק....... כיאלו טוב כזה
אבל אחרי שבוע חזר שוב.!
הטמפרטורה בשעון תקינה זה לא אותו חיישן?
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
[QUOTE=bioss]אחרי הכמה ימים זה ירד לי מי 2000 סלד על סרק ל 900 סלד על סרק....... כיאלו טוב כזה
אבל אחרי שבוע חזר שוב.!
הטמפרטורה בשעון תקינה זה לא אותו חיישן?[/QUOTE]
חיישן טמפרטורה הוא חיישן שמשדר למחשב את חום המנוע, על מנת להעשיר תערובת ולהגביר סלד.
חיישן חום מנוע משדר ללוח השעונים את מצב החום, וזה כנראה לא אותו חיישן.
בברכה
צביקה
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
מנסיון של הטיול האחרון,
נקרע לי צינור המים שמוביל לכיוון הצ'וק ולכן ביטלתי אותו(בצורה זמנית).
שעון החום הראה טמפרטורה בצורה טובה למרות שמוביל המים לכיוון הצ'וק היה חסום.
תופעה נוספת שהיתה: שינוי סל"ד קבוע בין 2300 ל900 (מעין תנודות שחוזרות על עצמן באופן קבוע).
מכאן הסקתי שישנם שני נתונים שהמחשב מקבל- האחד ממד החום בלוח השעונים והשני מאיזור הצ'וק
לכן היו התנודות מנתונים שונים שהמחשב מקבל ומנסה לתקן אותם.
זאת ההשערה שלי תקנו אותי אם אני טועה!!!
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
ציטוט:
נכתב במקור על ידי ישי.פ
מנסיון של הטיול האחרון,
נקרע לי צינור המים שמוביל לכיוון הצ'וק ולכן ביטלתי אותו(בצורה זמנית).
שעון החום הראה טמפרטורה בצורה טובה למרות שמוביל המים לכיוון הצ'וק היה חסום.
תופעה נוספת שהיתה: שינוי סל"ד קבוע בין 2300 ל900 (מעין תנודות שחוזרות על עצמן באופן קבוע).
מכאן הסקתי שישנם שני נתונים שהמחשב מקבל- האחד ממד החום בלוח השעונים והשני מאיזור הצ'וק
לכן היו התנודות מנתונים שונים שהמחשב מקבל ומנסה לתקן אותם.
זאת ההשערה שלי תקנו אותי אם אני טועה!!!
אכן אתה צודק חלקית לגבי הנתונים , שהמחשב מקבל, וטועה בגדול לגבי ביטול הצינור מים המוביל לצוק.
חבר צינור מים חדש לצוק, ובעייתך תפתר.
להבא ציין פרטים רלבנטים אלה, החשובים מאד לשם אבחנה מרחוק.
בברכה
צביקה
חוזר: צ'וק אוטומטי...בעיות .
ציטוט:
נכתב במקור על ידי צביקה קרבורטור
אכן אתה צודק חלקית לגבי הנתונים , שהמחשב מקבל, וטועה בגדול לגבי ביטול הצינור מים המוביל לצוק.
חבר צינור מים חדש לצוק, ובעייתך תפתר.
להבא ציין פרטים רלבנטים אלה, החשובים מאד לשם אבחנה מרחוק.
בברכה
צביקה
סומו שנת 98 מוזרק כמובן, וחיברתי צינור חלופי תודה.
מה שכתבתי לא היה לצורך פיתרון בעיה. אלא רק לתהייה שלי לגבי שנויי הסל"ד ומאיפה המחשב מקבל נתונים(מאיזה חיישן) של הצו'ק, או של המד חום, או שניהים יחדיו.