-
ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
אז התחדשנו ,והתחלנו להסתובב בשבילים באיזור,ואנחנו מאוד נהנים,רק שהאוטו דיי נמוך כידוע,וכמעט כל שביל קוליסים מגרד לו את הבטן,ואנחנו גם רוצים עבירות ברמה בינונית.
דבר ראשון שאבא שלי אמר זה למגן,אבל אני חושב שאם נמגן ונשאר עם הגובה המקורי אנחנו ניתקע בכל אבן על השביל
הייתי רוצה לשמוע מה דעתם של מנוסים ממני, האם יש טעם למגן has is על הגובה הקיים,ובהמשך להגביה,או קודם להגביהה ואז למגן...?
ואם כבר למגן ולהגביהה,איזה מיגונים להתקין? תאכלס מה שהכי נמוך זה הגשר גיר/סרן קדמי,אח"כ יש את הדוד שאני לא מבין למה הוא תקוע לרוחב במיקום הכי מחורבן שיכלו לחשוב עליו,ולבסוף המיכל דלק שיש לו איזה "מגן" בעובי מילימטר...
לגבי הגבהה-האופציות זה או קיט קומפלט של קלמיני שהבנתי שהדעות לגביו חצויות,או 4 קפיצים ו בולמים...
מה הטווח מחירים,מה המוצרים שהולכים עכשיו/איזשהי חברה או סדנא שיוצאת במבצע?
תודה רבה והמשך מהנה,אסף.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
דבר עם נתי מזוקי פרו ותקפוץ לראות את האוטו שלו
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
תתחדש וברוך הבא למשפחה :)
אני עם אבא שלך... קודם כל למגן. הכל.
נכון שבלי הגבהה זה מנמיך עוד יותר את הרכב ותחטוף יותר מכות מלמטה, רק שאז תוכל לחייך ולהגיד "טוב, נו, בשביל זה יש מגן" ולהמשיך הלאה במקום לזחול בהיסטריה מתחת לאוטו ... זה גם יעודד אותך להגביה...
למגן הכל זה לא אומר להתחיל לפזר צינורות מסביב לפגושים, מגיני חזירים וכדומה, אלא למגן את כל הגחון עד כמה שניתן (לגבי דוד האגזוז, בד"כ משאירים אותו לא מוגן כי זה מנמיך מאוד את הרכב, ולא יקר לתקן כשחוטף מספיק מכות ומתפרק ...), לפחות מנוע וטראנספר שמכסים גם את קורות האורך של השילדה, וכן מגיני סף ("מדרגות") לשמירה על הדלתות.
לגבי מיכל הדלק, בויטארה אפשר בקלות להרחיק קצת את המגן מהמיכל, אני מניח שגם בגראנד. זה עוזר לשמור על המיכל ... המהדרין יוסיפו משטח גומי בין המגן למיכל ...
יש כמובן גם מיגונים מאסיביים יותר, ע"פ הכיס והסגנון.
מצטרף להמלצה על זוקי-פרו, קפוץ אליו ותראה את הקיט שמורכב אצלו (קאלמיני), ויש לו גם קיטים של 4Xfourart שנראים לא רע בכלל...
נדב.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
היי
תודה על ההתייחסות-בבואי לעשות סקר שוק,מה לדרוש? מה כולל מיגון מלא? מגן מנוע,מגן גיר+טרנספר,מגן דלק? שלושת אלה או שיש עוד? מה החומר המומלץ,אלומיניום עבה או פלדה דקה יותר? ומהו טווח המחירים?
האם זה ריאלי וכלכלי לבנות לבד? בהנחה שיש לי זמן כלים ורצון...
תודה רבה,אסף.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
אלומיניות יותר קל ויותר יקר, ברזל יותר כבד אבל חזק יותר (אפשר להשתמש בחומר יותר דק) וזול יותר, לכל אחד יתרונות וחסרונות. שוב אני ממליץ לך להתייעץ עם נתי מזוקי-פרו, הוא איש אדיב וסבלני וכרגע הוא היחיד בארץ (לפי מה שאני יודע) עם גראנד ויטרה משופרת מאוד. אפשר לבנות הכל לבד בהנחה שיש לך זמן, כלים ומקום וזוג ידיים טובות.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
גרנד ויטרה זה לא CJ ואי אפשר להשתולל עליו יותר מדי עם דיסק ורתכת אלקטרודות. גם לא משתלם כלכלית "לבנות הכל לבד"
יש שוק שיפורים רחב מאד לרכבים האלו, אם תבחר נכון תגיע לרכב טיולים מהנה מאד, חסכוני יחסית ואמין עד מאד.
לגבי מיגונים, מקדימה אני ממליץ על המיגונים של אספיר בגלל הפשטות להנמיך מעט את המיגון לאחר קיט הנמכה לדיפ הקידמי (מומלץ מאד להתקין).
לגבי מיגון מיכל הדלק האחורי, התיכנון שלי להרחיק אותו מעט באמצעות ספייסרים מהמיכל ולרתך 2 אלכסונים בצידו הפנימי לחיזוק.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
תוכל לפרט בעניין הקיט הנמכה לדיפ' קדמי , למה מומלץ וכמה עולה ?
שאלה נוספת ( וסליחה שאני רוכב על השרשור )
לאחר 5 חודשי חיפושים , התחדשתי בגרנד ויטרה דיזל ידני שנת 2000 , ( עוד לא מעיז לרדת משבילי כורכר, הרכב פשוט נמוך! )
איפה נמצאת קופסת הפיוזים ?
מצאתי אחת קטנה מתחת למכסה מנוע , זה הכל ?
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
מויש..
ההמלצה להתקין קיט הנמכה היא כדי למגן את הדיפ' הקדמי של הרכב - ברכב הנ"ל בית הדיפ' הקדמי מאלומיניום - שזה אומר שהוא ממש חלש ואפילו מכה קטנה יכולה לפוצץ אותו
לצערי הדיפ' מתפוצץ גם מלחץ ולא רק ממכה ישירה אבל כשיש מיגון על המקום אתה קצת יותר רגוע מכל מה שקשור למכות באיזור .
שוב זה לא פותר את הבעייה לגמרי - כדי לפתור את הבעייה קיים בית דיפרנציאל מברזל יצוק - לדעתי קצת יקר אבל כדאי - ואם החלטת ללכת על הברזל קח בחשבון תוספת של לוקרים ידניים (חובה) ושינוי בחיווט חשמל במקום .
לגבי פיוזים חפש מתחת להגה איפה שהידית לפתיחת מכסה מנוע קצת יותר פנימה ולמעלה .
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
momi-r
מויש..
ההמלצה להתקין קיט הנמכה היא כדי למגן את הדיפ' הקדמי של הרכב - ברכב הנ"ל בית הדיפ' הקדמי מאלומיניום - שזה אומר שהוא ממש חלש ואפילו מכה קטנה יכולה לפוצץ אותו
לצערי הדיפ' מתפוצץ גם מלחץ ולא רק ממכה ישירה אבל כשיש מיגון על המקום אתה קצת יותר רגוע מכל מה שקשור למכות באיזור .
.
קיט הנמכה לבית הדפרנציאל מגיע כחלק מהקיט של קלמיני.
הוא נועד "לתקן" את זויות הצריות לאחר ההגבה.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
קיט הנמכה לבית הדפרנציאל מגיע כחלק מהקיט של קלמיני.
הוא נועד "לתקן" את זויות הצריות לאחר ההגבה.
אשמח אם תסביר . אני כיוונתי למשהו אחר
אני הבנתי שמדובר במיגון הדיפרנציאל וכתוצאה מהמיגון מקבלים "הנמכה" ,מן הסתם כאשר מרכיבים מיגון זה מנמיך את המרחק לקרקע רק שמה שקרוב כרגע זה המיגון...
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ז"א שאם אני לא מגביה את הרכב בצורה משמעותית אין שום סיבה להנמיך את הדיפ' הקידמי ?
ממה עשוי הסרן האחורי ( שנשאר נמוך גם לאחר הגבה ) ? הוא פחות רגיש ?
נ.ב נמצאו הפיוזים , תודה רבה
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
מומי אתה מתקוון למיגון סביב הביצה הקדמית, לדעתי מיותר אם אתה מרכיב פלטת מיגון, מה שמכונה מיגון גחון (המלצה עד הטרנספר).
כאשר אתה מרכיב מיגון גחון אז הפלטה של המיגון היא זו "שסופגת" את המכות, כתוצאה מהרכבת מיגון גחון המרווח גחון מהקרקע קטן.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מויש
ז"א שאם אני לא מגביה את הרכב בצורה משמעותית אין שום סיבה להנמיך את הדיפ' הקידמי ?
נכון, אבל עדיין בהגבהה של 5 ס"מ אתה צריך לתקן זוית קמבר.
ממה עשוי הסרן האחורי ( שנשאר נמוך גם לאחר הגבה ) ? הוא פחות רגיש ?
את הסרן האחורי אפשר להגיבה רק ע"י החלפת מידת צמיגים לגדולים יותר, אל תדאג הסרן האחורי הוא החוליה החזקה.
נ.ב נמצאו הפיוזים , תודה רבה
המלצה שלי למומי וגם מויש תתחילו לטייל ולאט לאט תראו אילו שיפורים או מיגונים אתם רוצים/צרכים.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
לזה התכוונתי .
חשבתי שהכוונה במיגון גם לביצה הקדמית .
אבל לא הבנתי על איזה קיט הנמכה לדיפ' מדובר מה תפקידו ובמה תורם ? אנחנו מחפשים להגביה לא להנמיך..
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
מדובר בהחלפה של 2 התושבות הקידמיות של הדיפרנציאל הקידמי באחרות ארוכות יותר.
כפועל יוצא הדיפרנציאל משנה את זוויתו וחלקו הקידמי מעט נמוך יותר ומפחית את זווית הציריות הקידמיות, נדרש לאחר הגבהה רצינית.
התושבות האלו מגיעות כחלק מקיט אבל אפשר לרכוש אותן גם בנפרד.
קח בחשבון שכל המיגונים הקיימים תוכננו לרכב כשהדיפרנציאל הקידמי יושב על התושבות המקוריות שלו.
היה ואם תתקין תושבות חדשות תצטרך להנמיך מעט את פלטת המיגון הקידמית, באספיר זה ממש קל אבל לא בכל המיגונים זה כך.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
המלצה שלי למומי וגם מויש תתחילו לטייל ולאט לאט תראו אילו שיפורים או מיגונים אתם רוצים/צרכים.
אלדר
אני בשטח לא מעט ולא מהיום אבל אחרי שהתפוצצה לי הביצה הקדמית אני בקושי נכנס עם הסוזוקי לשטח - וגם אם כן אז אני נוסע "בפחד" ומהסס הרבה ולא נהנה
לי יש אופצייה נוספת - פג'רו בנזין בחנייה .
אבל תמיד שמח ללמוד דברים חדשים בטח על הגרנד ויטרה . עד לא מזמן הייתי בדרך למקצה שיפורים (נעילה אחורית, מיגון, בולמים הגבהה.. ) לגרנד ויטרה אבל אחרי תקלת הביצה ירד לי החשק מלהיכנס להשקעה בסוזוקי.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
momi-r
אבל תמיד שמח ללמוד דברים חדשים בטח על הגרנד ויטרה . עד לא מזמן הייתי בדרך למקצה שיפורים (נעילה אחורית, מיגון, בולמים הגבהה.. ) לגרנד ויטרה אבל אחרי תקלת הביצה ירד לי החשק מלהיכנס להשקעה בסוזוקי.
חבל, כי יש דרכים להמנע מרוב הבעיות של הסרן הקדמי (חוץ מסרן ברזל כמובן). בנהיגה נכונה ומודעת אפשר לעשות עם הרכב הזה המון בלי לפוצץ את הביצה ...
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
צודק ומצחיק כי באמת לפני שנשברה הביצה עשיתי איתו הרבה !
ואפילו הרכב הפתיע אותי לטובה בביצועים שלו וביכולת שלו בשטח - ציפיתי ממנו להרבה פחות
והיום כשאני נוהג ברכב בשטח אני אפילו לא חושב על לעשות איתו דברים שבעבר הייתי עושה איתו ללא מאמץ בכלל שלא במקרה הביצה תתפוצץ שוב .
אני יודע שלא ככה צריך לנהוג וצריך לקרות הרבה עד שתישבר הביצה אבל החשש הזה גורם לי לנהוג הרבה יותר רגוע עם הרכב .
להזכירך מעולם לא שמעתי על בעיית הביצה לפני שזה קרה לי... חוק מרפי מכיר..
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
momi-r
אני יודע שלא ככה צריך לנהוג וצריך לקרות הרבה עד שתישבר הביצה אבל החשש הזה גורם לי לנהוג הרבה יותר רגוע עם הרכב .
להזכירך מעולם לא שמעתי על בעיית הביצה לפני שזה קרה לי... חוק מרפי מכיר..
מכיר היטב את מרפי ... גם את חוק ברנרד ...
לגבי הביצה: יש מצב אחד עיקרי שגורם לפיצוץ והוא נחיתה מהצלבה כשהגלגלים עוד מונעים ע"י המנוע. אתה צריך בעיקר להיות מודע לזה, ואיך שהרכב נכנס להצלבה ללחוץ מיד וחזק על הברקס (בידני גם על הקלאץ'). בזה פתרת 95% מהבעייה. שאר המקרים של פיצוצים/סדקים בביצה נובעים מנהיגה אגרסיבית לאורך זמן או מכות ישירות.
אגב, אני כתבתי על הבעייה הזו פעמים רבות הן פה בפורום סוזוקי והן בפורום המתחילים...
נדב.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
אני לא בטוח לגבי העצה, ללחיצה מיידית על הברקס באוטומט.
הלחיצה המיידית על הברקס, גורמת לעצירה מיידית של המכלולים.
אותו הדבר קורה גם בנחיתה מההצלבה ועצירת הגלגל החופשי בצורה מיידית.
כאשר הסיבוב המהיר של הגלגל החופשי, נפסק בפיתאומיות. האנרגיה הרבה שנוצרה חייבת "ללכת" לאן שהוא.
זה לדעתי גורם השבר
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
שים לב מדובר בעזיבה של דוושת הגז ולחיצה על דוושת הבלם.
נעילה אחורית תמזער את הסיכוי לשבר.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
מה לדעתכם יקרה במצב הבא : (גרנד ויטרה ביצה אלומיניום)
הרכב בתנופה ועם גז קבוע (נניח בעלייה מסויימת ועם כמות גז קצת גבוהה) לפתע גלגל קדמי מאבד אחיזה ומיד גם אחד מהגלגלים האחוריים הרכב עדיין באותה כמות גז וכאשר הנהג מבין שבעצם הוא מפרפר במקום ולא ממשיך להתקדם רק אז הוא מתחיל להרפות ממש לאט מהגז ובהדרגתיות עד ללחיצה על הברקס - הדגש הוא לא לחיצה על הברקס מיד שמרגישים בהצלבה אלא אחרי שמרגישים בהצלבה מתחילים לאט לאט לשחרר גז ורק בסוף ברקס כדי לא להידרדר אחורה .
לדעתכם הביצה תתפוצץ ?
מצב שני:
אותו מקרה בדיוק רק שכאן מיד כשהנהג מרגיש בהצלבה הוא עוזב גז ולוחץ מיד ברקס .
מה כאן יקרה ?
לדעתי יש מצב שבמקרה הראשון לא יקרה כלום ואילו במקרה השני הביצה כן תישבר .
אשמח להבין איך בדיוק נעילה אחורית תמזער את הסיכוי לשבר? אני מניח שהכוונה היא שעם נעילה הרכב פחות יאבד אחיזה וייתקדם יותר , אבל גם עם נעילה במצב של איבוד אחיזה עדיין קיים חשש לשבר.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
momi-r
אשמח להבין איך בדיוק נעילה אחורית תמזער את הסיכוי לשבר? אני מניח שהכוונה היא שעם נעילה הרכב פחות יאבד אחיזה וייתקדם יותר , אבל גם עם נעילה במצב של איבוד אחיזה עדיין קיים חשש לשבר.
נעילה אחורית תמנע ממך הצלבות שגלגל קדמי באויר/ללא אחיזה וגלגל אחורי באויר/ללא אחיזה.
כך בעצם אתה מונע שבירה בהצלבה.
צריך רק לשים לב כאשר "קופצים" עם שני גלגלים קדמיים באויר אז בזמן הנחיתה הגלגלים מקבלים מכה שגורמת לשבירה.
יש כל מיני חיזוקים שעושים לתושבת של הדרישפט שהיא נוטה להשבר בעומסים ובהצלבות.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
momi-r
מה לדעתכם יקרה במצב הבא : (גרנד ויטרה ביצה אלומיניום)
הרכב בתנופה ועם גז קבוע (נניח בעלייה מסויימת ועם כמות גז קצת גבוהה) לפתע גלגל קדמי מאבד אחיזה ומיד גם אחד מהגלגלים האחוריים הרכב עדיין באותה כמות גז וכאשר הנהג מבין שבעצם הוא מפרפר במקום ולא ממשיך להתקדם רק אז הוא מתחיל להרפות ממש לאט מהגז ובהדרגתיות עד ללחיצה על הברקס - הדגש הוא לא לחיצה על הברקס מיד שמרגישים בהצלבה אלא אחרי שמרגישים בהצלבה מתחילים לאט לאט לשחרר גז ורק בסוף ברקס כדי לא להידרדר אחורה .
לדעתכם הביצה תתפוצץ ?
מצב שני:
אותו מקרה בדיוק רק שכאן מיד כשהנהג מרגיש בהצלבה הוא עוזב גז ולוחץ מיד ברקס .
מה כאן יקרה ?
לדעתי יש מצב שבמקרה הראשון לא יקרה כלום ואילו במקרה השני הביצה כן תישבר .
אשמח להבין איך בדיוק נעילה אחורית תמזער את הסיכוי לשבר? אני מניח שהכוונה היא שעם נעילה הרכב פחות יאבד אחיזה וייתקדם יותר , אבל גם עם נעילה במצב של איבוד אחיזה עדיין קיים חשש לשבר.
במצב הראשון אתה תנחת מההצלבה הרבה לפני שתגיע ללחוץ הדרגתית ולאט על הבלם. אין לך זמן פה וצריך להגיב מיד. גם הלחיצה המיידית והחזקה על הבלם לא מייצרת עצירה מיידית ברמה של שבר, וחשוב לזכור שכשאתה לוחץ על הבלם אתה לא לוחץ על הגז כך שאתה מייצר עצירה מהירה שלא כנגד מנוע דוחף בעוצמה. בלי לחיצה על הבלם בנחיתה מהצלבה הגלגל הנוחת לא רק נעצר אלא מקבל בבת אחת תנועה בכיוון ההפוך ואת זה חייבים למנוע, ולכן חשובה הלחיצה המיידית והחזקה על הבלם.
במצב השני אף אחד לא פוצץ ביצה, זה בדיוק מה שצריך לעשות.
לגבי נעילה, היא תורמת 2 דברים:
א. במקרים רבים גם כשהרכב בהצלבה הוא ממשיך להתקדם בזכות הנעילה ולא מתדרדר אחורה, הגלגל שבאוויר מסתובב בערך באותה מהירות שהאחרים מסתובבים ואין שום בעייה בנחיתה.
ב. גם אם הרכב כן מתדרדר אחורה בהצלבה, הגלגל שבאוויר מסתובב במהירות דומה לאחרים ואין למערכות צורך לספוג את הפרש המהירויות העצום שקיים עם דיפרנציאלים פתוחים. מספיקה לשם כך נעילה אחורית, אגב. במצב זה, גם עם נעילה, אם אתה מרגיש שהרכב מתדרדר עדיף לבלום מיד, אם כי הסיכוי לשבר אם לא תפעל כך הוא נמוך בהרבה, אך קיים.
אגב, הדברים נכתבים מנסיון אישי רב. פוצצתי כבר 3 סרנים קדמיים כך עד שהבנתי את העניין הזה (2 הוחלפו באחריות ...). מאז אני עוד שנים רבות על ויטארות, עובר איתן בשלום במקומות קשים בהרבה מאלו שבהן התפוצצו הסרנים...
נדב.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
אלדר
נעילה אחורית תמנע הצלבה מאחורה , כמובן שבעקבות זה הסיכוי להצלבה מקדימה תקטן מעט אבל היא עדיין קיימת .
במקרה שלי הרכב לא קפץ והביצה לא נשברה מנחיתה וגם התושבת לא נשברה
הבית נסדק מעט מקדימה והרבה מאחורה אחרי פתיחה של הבית מסתבר שגם כמה שיניים התפרקו
יש לי את הקטע מצולם בוידיאו אם תרצה תן לי מייל אני אשלח לך שתראה בדיוק איך נשברה הביצה .
נדב
במקרה שלי ואתה תוכל לראות בסרטון שהביצה נשברה כשלחצתי ברקס ולא לפני .
בגלל זה אני חושב שאולי הייתי צריך להמשיך עם הגז טיפה לפרפר עוד קצת ולאט לאט להרפות אולי זה היה מציל ומונע את הבעייה.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
שלח בבקשה קישור לסרטון האמור ...
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
קובץ מצורף 40858
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
שלח בבקשה קישור לסרטון האמור ...
איך אפשר להעלות וידיאו מהמחשב ?
קובץ מצורף 40857
העליתי לפה 2 תמונות בינתיים כמו שאתם רואים הנזק לא נראה רציני בהתחלה אבל אחרי שראינו את החלק האחורי של הביצה הבנו את הנזק..
אם תציין את המייל שלך אני אשלח לך את הסרטון ישירות למייל.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
אתה נוסע בשטח בלי מגן מנוע ?????
לפי התמונה הראשונה נראה שחטפת מכה ישירה מסלע (ממשפחת סלעי הגיר ?) ממש ליד התחלת הפיצוץ, הביצה לא אמורה לעמוד בדבר כזה.
חברים, אתם לא מתארים לעצמכם כמה החלק הזה דק ועדין. מיגון מנוע הוא הכרחי בויטארה לפני ירידה לשטח.
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
איך נעילה אחורית קשורה לסרן הקידמי? הריי גם אם מאחורה נעול,מקדימה גלגל שמאבד אחיזה יסתובב על ריק בזמן שהשני לא יסתובב כלל,ואז בנחיתה אותו גלגל יעצר בפתאומיות והעומס עובר למכלולי ההנעה... וכשלוחצים ברקס,שזה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות,העומס נעצר בבלמים... ולא בדיפרנציאל...
-
תגובה: ערב טוב-שיפור גרנד ויטרה קצרה שנת 2001 .מבקש הכוונה/יעוץ
בדרך כלל האוזינג (החלק שנשבר אצל מומי) אינו נשבר מעומס, הוא נשבר ממכה ישירה.
החלק שנוטה להישבר הוא התושבת שמחזיקה את הדריישפט כתוצאה מכך נשברת הביצה(האיבר השלישי).
הקורונה פניון נטחנה בגלל שהמשכתה לנסוע מושלב 4x4 אפילו לכמה מטרים.