שלום לכולם
הגיר שלי משגע אותי זמן רב, החלטתי להחליפו בגיר מפירוק.
1. למי יש כזה גיר תקין.
2. מי מייבא גירים לWJ
דגם הגיר 45RFE משודך למנוע 4700.
נמרוד
Printable View
שלום לכולם
הגיר שלי משגע אותי זמן רב, החלטתי להחליפו בגיר מפירוק.
1. למי יש כזה גיר תקין.
2. מי מייבא גירים לWJ
דגם הגיר 45RFE משודך למנוע 4700.
נמרוד
נמרוד, לא עדיף לעשות שיפוץ גיר?
חן
חן
קשה לסמוך על בעלי המקצוע שלא יזייפו בשיפוץ, עלמנת לחסוך בהוצאות, גיר מפירוק יעלה חצי משיפוץ.
נמרוד
נמרוד,
מה גרם לזה שצריך החלפה? בטיול הוא תפקד,לא? האם זה רק בגלל התקלה ההיא?
סער.
תבדוק ב"אמריקה ישראל" אצל תולי
הי נמרוד
על איז תקלה מדובר?
משגע אותך עד כדי לא לפרט סימפטומים או לנסות פלאשינג או תוסף?
ככל הזכור לי הסורק לא נתן תקלות והאוטו נסע יפה....
מה זה? התחילו לגבר כאן בקודים?? ... .-- ..-. .--- -....-..-.-... --. .--. --.. -.... -.
נמרוד, תן פירוט יותר מעמיק...
איל
שמיל, נכון,בטיול לא הית....---------.......---...----....--...
נימרוד אנ.. --...........---------......
תתחיל .....----....//'...... ...--== J B כתום
אולי
אם לא
4700
.... ------1@$%$#
היי
התקלה היתה התחממות הגיר. סער, לאחר האיפוס הכל היה בסדר עד לעליות מים המלח, התחמם שוב.
שמיל, שמתי תוסף לפני כמה חודשים, לא עזר. פלאשינג לא עשיתי.
בנוסף עשיתי עידכוני תוכנה, ואילוף מחדש של הגיר, החלפת חיישני מהירות, והחלפת חיישן לחץ, כל זה בגלל החלפת הילוכים לא מתוזמנת, הילוכים נכנסים במכות והילך רביעי נכנס רק עם הורדת הרגל מהגז די נמאס מכל זה.
יורם, לתולי יש רק יקר 4700 ש"ח.
נמרוד
נימרוד ידידי
בדיוק עם אותן תופעות נסעתי על סונומה במשך כמה שנים
כל חצי שנה הגיר הנבלה היה בולע תרופה, J B כתום ,ונירגע לחצי השנה הבאה ,וזה אחרי שני שיפוצים כושלים.
נכון,זה לא תיקון וגם לא שיטה
אבל זה מה שהיה
סתם לניסיון,תן לו תרופה ,ניראה מה קורה,ולכמה זמן.
אם אתה צריך משהו
אתה יודע
טל
את כל התרגילים של הגיר אני מוכן לסבול חוץ מהתחממות, הJB לא יפתור את הבעיה הזו (כניראה החלקת הדיסקיות)
כמה עבר הגיר ?
הגיר עבר 170K בתנאים קשים ובהתעללות קשה,
השאלה שלי מי מיבא גירים כאלו?
נמרוד
נסה אצלו: 09-7930279
היי נמרוד
סבלתי קשות מהגיר בגיפ שלי לאחר שני שיפוצים והרבה כאב ראש ..אף אחד לא ידע בדיוק מה יש לגיר ...עד ש.... :) השועל נתן לי כיוון (שפתר את הבעיה ! ) כולל הפניה למשפץ גירים באמת בעל מקצוע ולא כמו כל מחפשי האפלה !!! בדק ודיבר עם הגיר בשפה שלו באמת בעל מקצוע מהנעלמים בימינו לצערינו...
נתן מגיר מוביל באזור התעשיה רעננה 0544562132...097448310...
פשוט הגיפ התחיל לנסוע תענוג מה שלא היה לי ממתי שקניתי אותו !!
ממליץ ממש ממש ...(ועברתי כמה וכמה מכוני גירים )
מסור לו דש ושהומלצת מבועז ..עם הגרנד ה 95 ..החליף לי שני חיישנים...
בהצלחה בועז
eliatt
הבחור מתעסק בדיזלים וגירים רק מהמיזרח.
מה קורה אף אחד לא מכיר יבואני גירים לג'יפים שלנו.
נמרוד
תרגע
כיוון אחד נימצא בטיפול
עמית
לרונית חלפים אין גירים לגרנדים
נמרוד
נמרוד..
פרק ושפץ מה שצריך אצל בעל מקצוע.
בסופו של דבר זה עדיף.
קח בחשבון שגיר מפירוק חייב להיות מאותו שנתון שלך, יש הבדלים בין המחשב של דגמים 99-2000 לאלו של 2001+ , כמו כן לך תדע מה מצבו של הגיר המשומש.
מחזק לגבי העניין של השיפוץ - וממליץ במיוחד על נתן מרעננה. הבנאדם מתעסק בגירים כבר המון המון שנים, והוא לא סתם יחליף לך את הגיר, אלא הוא יסדר לך את התקלה.
גם אם זה על חשבון כסף...
קח גיר מייבוא ולא מפירוק מחברות שמביאות מאמריקה
המלצה: בטרם החלפה / שיפוץ דבר עם ארז סנטו 054-4434580
מנסיון : השתלם לי לא - אחת.
ועוד: כנראה שלנאסר 09-7935606 יש. מציע שתדבר איתו ישירות: מבקש פרטים שאין בידי ("קרטר" אחד או שניים, וכ"ו).
מה לגבי החלפת הגוברנור בתוך הגיר ?
שני חיישני לחץ שמן האחראים על הלחצים הקובעים את תזמון החלפת ההילוכים?
בדר"כ חיישנים אלו אחראים לכל התופעות המשונות בהחלפת הילוכים לא תקינה/מאוחרת בגיר,
בחברה שתי חיישנים כ-2000ש"ח ,
אך אם יש לך קצת סבלנות (כך אני עשיתי!!) : תרכוש באיביי קיט של 4 החיישנים שבגיר ב-120$+משלוח 59$ =179$
וקיבלתי עם שליח של דואר ישראל עד הבית !!!!!!!! בלי כל בעיות כל שהן,
וכך בסכום של כ-550-600 ש"ח יש לך את כל החיישנים,
תוריד קרטר שמן ותחליף לבד -כך תוכל לחסוך המון ובמיוחד תחסוך שיפוץ גיר מיותר.
כמו כן מיותר לציין כמה חשוב ומשמעותי שיש מצנן שמן גיר חיצוני,ולא דרך הרדיאטור מים.
רוני
קצת מתעלק על השירשור ... אבל באותו עניין,
יש למישהו הערכת עלות של כמה יעלה לי לייבא גיר מארה"ב כולל משלוח ?
הגיר (כולל שיפוץ ושידרוג) עולה שם כ- 2000$
כמו כן, האם צפוי ויו דלרוזה מול משרד התחבורע ?
אם כן, מי מכיר עמיל מכס הגון שרצוי לבדוק איתו ?
תודה
רענן
נמרוד
לפי מה שאתה מתאר (מכות בזמן ההחלפה) לא בטוח בכלל שיש לך בעיית החלקה
מה שכן בטוח יש לך זה בעיית לחצים
יש לבצע בדיקות לחצים לגיר ולראות לפי הנתונים בספר היצרן
לפי התיאור שלך יש בעייה של לחץ גבוה מדי ולכן השילוב במכות
אגב מהכות האלה אמנם לא נעימות ולא נוחות אבל דווקא בגללן הגיר לא מחליק!!
החלקה נוצרת בגלל לחץ נמוך מדי
לצערי הרב אני נתקל בתופעה של חוסר הבנה בגירים אוטומטים בארץ
אין משפצים שעושים עבודה פעם אחת ודי מה שמשאיר בידיך את הברירה ללמוד לבד את הגיר הספציפי או לפנות למשפצים (לא זולים)כמו דיוק הידראוליקה במחניים
הבעייה שדיוק משפצים לך את הגיר לסטנדרט היצרן אבל לא בודקים את השילוב עם מערכות המיחשוב של הרכב שלעיתים הבעיות מגיעות משם (צמות מקצרות,חיישני tps לא תקינים וכו')