-
1 קבצים מצורפים
הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
אחרי שנתיים על סמוראי קצר ולא מעט התלבטויות לגבי רכב שיכול להחליף אותו נמצא רכב שעונה על הדרישות.
למעשה אותו רכב, קצת שונה, קצת ארוך, קצת קרבורטור : )...
הרכב הוא סמוראי שנת 88 ארוך.
הרכב במצב חיצוני סביר ללא חלודות אבל מאוד מוזנח ומאוד מכוער (אני מאוד אוהב).
הרכב שירת אדם מבוגר מעלה 8 שנים כך שהיחס אל הרכב היה לא סטודנטיאלי.
235 ברישיון
קיט קלמיני 4.16
בולמים של בילשטיין עם מיכל גז חיצוני
קוני רייד מלפנים ומזגן.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
תתחדש , (למרות שירדת במודל) וברוך הבא למשפחת הארוכים . עכשיו תרגיש מה זה כשיש מקום , רק תשתדל לא לאפסן שם כמוני כלים ורכב חלופי.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
תתחדש, או יותר נכון תתיישן
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
זה הרבה יותר מגניב ממה שסיפרת לי
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
מברוק-מברוק!!
נשמע שהוא משופר כראוי.
ויש לו לוק ... יפהיפה!!
שמור עליו טוב טוב. הרבה מנעולים.
נראה לי שמישהו גילה את הסמוראים.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
אם זה מאוד מכוער לדעתך אתה צריך לבדוק מה איתך - הוא נראה פיצוץ. לא תזיק לו טיפה אהבה ופגוש קדמי אחר (אולי עם כננת?) אבל חוץ מזה הייתי לוקח בעצמי.
שיהיה במזל
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
תתחדש!
נראה כלי יפה.
שתף אותנו במה מתוכנן?
סרנים רחבים? נעילות?
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
אנו לא מכירים אבל תתחדש נראה לי שאתה הולך להנות ובכל מקרה אם אתה מחפש כננת ישנה אחת בקרטון t max 6000 ליברות 052-2703536
אבנר.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sapog
תתחדש!
נראה כלי יפה.
שתף אותנו במה מתוכנן?
סרנים רחבים? נעילות?
קודם כל תודה רבה לכולם על "החום האהבה והברכות"
כרגע נראה שהנושא הראשון שצריך לטפל בו הוא הקוסמטי( חיצוני ופנימי), צריך להגיע איתו למצב שהוא ידידותי לנוסעים
אני מתכנן החלפה של כל המושבים, מלפנים יש מושבים בלויים ומאחור יש ארגז כלים שעליו מותקנים מושבים מותאמים לילדים.
יש המון מקום מאחור כך שכנראה אתקין מאחור מושבי נוסעים קדמיים (גלדיאטור תיהיה מוכן) : ))).
כנראה שיבוא גם טמבון קדמי אבל ללא כננת.
בתחום השיפורים אני לא ממהר, הרכב משופר והיעוד שלו מבחינתי הוא נסיעה יום יומית כולל טיולים פעם בחודש עם עבירות סבירה (לא כמו הטילים של החברה של מורי).
כך שאני לא סס להחליף סרנים מה גם שהרכב מורחב עם ספייסרים של 2 אינץ בכל הפינות.
אין לי כרגע צורך ביכולת המשופרת של סרנים רחבים יותר.
כנראה שהשיפור שישלים את החבילה הוא נעילה אחורית.
בינתיים אטייל עם הרכב ואלמד אותו .
לגבי הגנבות, זה באמת מפחיד, אני מצויד בכמה שאפשר, מנעול הגה, מנעול הילוכים, ועד כמה דברים...
עדכונים בהמשך
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
הרכב נראה ממש אחלה, הדברים שלא נראים מהתמונה הם מצב הפח עצמו - תדאג לטפל בו ואין לך מה לדאוג.
לא הייתי נוגע בסרנים במקומך מעבר לנעילה כפי שציינת.
האם יש שינוי גם במתלים ? עלים של סיקס/מוארכים בסגנון אחר ?
תהנה ושיהיה בהצלחה!
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
הרכב נראה ממש אחלה, הדברים שלא נראים מהתמונה הם מצב הפח עצמו - תדאג לטפל בו ואין לך מה לדאוג.
לא הייתי נוגע בסרנים במקומך מעבר לנעילה כפי שציינת.
האם יש שינוי גם במתלים ? עלים של סיקס/מוארכים בסגנון אחר ?
תהנה ושיהיה בהצלחה!
הרכב נשאר סגור נכון?
תתחדש מאוד יפה
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
כן הרכב נשאר סגור.
יש סט עלים שונה, לא ארוך יותר, המוכר לא ידע לומר לי בדיוק אבל מבדיקה הרכב גבוה מסטנדרטי ב3 אינ'ץ.
בסרן האחורי הוסיפו עוד עלה בכל צד ותושבת אשר ממרכזת את הסרן אל מול הדריישאפט (דריישפטים מחוזקים).
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
chase
מבדיקה הרכב גבוה מסטנדרטי ב3 אינ'ץ.
בסרן האחורי הוסיפו עוד עלה בכל צד ותושבת אשר ממרכזת את הסרן אל מול הדריישאפט (דריישפטים מחוזקים).
בדיקה שכללה גם את גובה הצמיגים ?
תוספת של עלה בהחלט מגביהה אבל לא ב3 אינצ' אלא אם שמו לך שם פרופיל (זה נאמר בצחוק).
מה זו התושבת הזו ? אתה יכול לצלם ?
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
אמיר אני יודע שבדרך כלל כשמדברים על גובה בהקשר של קיט מתלים כזה או אחר נהוג להתייחס לתוספת הגובה שאותה הקיט נותן, בהודעה שלי אני מתייחס לגובה של הרכב לאומת הרכב הקודם שלי כולל התוספת הגובה שהצמיגי ה235 נותנים.
מאחור הוסיפו עלה ונדנדות ארוכות יותר , זה מה שמוסיף את הגובה.
לגבי התושבת, אין לי ידע רב במתלה עלים כך שאין לי מושג האם הוספת התושבת הזאת מעמיסה בצורה שלילית על העלה.
התושבת ממוקמת בין חבילת העלים לסרן והיא בצורת "מעצור דלק"
כנראה שלאחר החלפת הנדנדות הסרן קיבל זווית קאסטר שלילית שגרמה בלאי מואץ לצלבים, כדי למנוע זאת התקינו את התושבת, אפשר לומר שזאת למעשה הגבהה זולה במקום לבנות תושבת חדשה לחיבור הקדמי של העלה.
מצד שני אולי זה טוב מפני שזה הופך את הסרן ליותר אקטיבי, בכל אופן אני יכול לומר שעבודת המתלים מאחור פשוט מעולה.
לגבי התמונה של הג'אנט, למשהו יש מידע על סוג הג'אנט ומה תפקיד האלנים ?
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
6 עלים! חתיכת תוספת. אבל אם נוח וטוב לך, דיינו.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
הרכב היה לפחות. חמש שש שנים אצל יואל שתיחזק אותו ברמת ההקשבה תמידית לאוטו.כל בעיה טיפל אצל ארז טופ גיר שעליו הדעות חלוקות גם שלי אבל אי אפשר להתעלם. מהעןבדה שהוא מכונאי נדיר שהוא רוצה
הרכב טופל באהבה ועבר טיולי שבילים וחופים בלבד כפי שהאין נעילה מעיד.
תתחדש זכית.
אור
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
canaf90
הרכב היה לפחות. חמש שש שנים אצל יואל שתיחזק אותו ברמת ההקשבה תמידית לאוטו.כל בעיה טיפל אצל ארז טופ גיר שעליו הדעות חלוקות גם שלי אבל אי אפשר להתעלם. מהעןבדה שהוא מכונאי נדיר שהוא רוצה
הרכב טופל באהבה ועבר טיולי שבילים וחופים בלבד כפי שהאין נעילה מעיד.
תתחדש זכית.
אור
אם הוא עבר טיולי חופים - אני הייתי בודק דחוף ובאופן יסודי מאוד את השלדה. חול הים הוא בעל מליחות גבוהה, יצא לי לראות לא מעט כלים (לא רק סמוראים) שנרקבו לחלוטין בגלל "טיולי חופים בקטנה" שכאלה.
במקרים הפחות גרועים הפתרון הוא טיפול יסודי בשלדה ובבודי, בעיקר מלמטה, ואחריו ציפוי זפת חדש. במקרים היותר גרועים... ת.נ.צ.ב.ה....
אני מאמין שהיית מזהה מקרה כזה במבט חטוף.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
שויפו בתי הגלגלים ונצבעו בשחור,
מחפש המלצה לחשמלאי מומלץ לשעוני אמפר חום מנוע וטעינה.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
יש כמה כאלה על דפי הפורום, אבל זה באמת לא מסובך להרכבה. יש הוראות על כל אחד מהמוצרים שציינת, אפילו הפשוטים שבשוק. ממליץ לך לקנות קונסולה של 3 (הכוונה רק לבית שעון ולא לקונוסלה עם שעון מובנה) ואז להרכיב את כולם במיקום אחד, הולך טוב מעל מרכז הדש בורד, מנסיון. קונסולות כאלה אפשר לקנות בכל חנות "שיפורים" באיזור ה150 שקל. או להביא דרך איביי ב20 דולר.
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
נראה שהעבודה אמנם פשוטה אך יש צורך בקדיחה לאגן שמן לפי מה שאני מבין בנוסף אין בידי את החיישנים .
אני מניח שהרכבת שעון טעינה היא פשוטה יותר אך אין לי מושג איך להרכיב אותו.
ובכלל נושא החשמל הוא לא הצד החזק שלי לכן אני מעדיף לתת את העבודה לבעל מקצוע , ישנם עוד מספר דברים שברצוני לסדר במערכת החשמל.
לגבי המיקום ,השאיפה היא להרכיב את השעונים בתוך "הדש", במקום פתחי המזגן כדי לקבל מראה טוב יותר, אני לא בעד דברים שמסתירים את שדה הראיה, יש כאלה שזה לא מפריע להם.
כנראה שאשתמש רק בשעון הטעינה ובחום מנוע נוסף או שיש למשהו המלצה לחיבור חום באזור אחר.
-
תגובה: הברווזון המכוער (רכישת סמוראי ארוך)
נראה אחלה כלי , אהבתי במיוחד את הסגירה והגגון , תתחדש ותהנה ...
הרכבת שעון טעינה היא פשוטה יחסית (מתחבר לאלטרנטור) לא סיפור בשביל אף חשמלאי
מתחיל. אבל , כבר ציינת שזה לא הצד החזק + עוד כמה עבודות אז באמת מומלץ ללכת לבעל מקצוע.
כתבת שאתה חושב על התקנת השעונים בתוך הדש במקום פתחי המזגן ...למה ?
אתה עם רכב סגור ,,, לא מעניין אותך מזגן / אוורור / חימום בחורף ?
ואין מה לדאוג מהסתרת שדה ראיה . אצלי בבלייזר , קניתי פוד קורה לשעונים והתקנתי בו (מינ' הסתרה
של שדה הראיה) .
http://www.jeepolog.com/forums/image...aR9x+Y0UVLGf/Z
אתה מוזמן לטייל בדף הראשון של השרשור ולהתרשם בעצמך מהתמונות / תהליך .
http://www.jeepolog.com/forums/showt...A4%D7%95%D7%A5
לגבי התקנת שעון חום שמן מנוע , לדעתי , חשוב יותר הוא מידע אודות לחץ השמן יותר מאשר הטמפ' ,
(אבל בסדר , כבר השעון אצלך .. ).
חפש איזשהוא פקק להתחבר אליו להתקנה (או שכבר בדקת ואין ?)
האופציה השניה היא , להוריד קרטר לנקז את השמן . לקדוח חור ולרתך אום . לנקות היטב ולהרכיב בחזרה . לאום ' השתול ' אתה מתחבר עם היוניט זכר שם טיפלון ושלום על ישראל.
לגבי יוניט ,,, ממש פשוט וקל למצוא .
כנ"ל לגבי חיבור שעון חום מנוע = חפש פקק .
ולא בעיה גם כאן להשיג יוניט חום מנוע .
בהצלחה , שחר.
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
יש חורים במנוע שאפשר להתחבר אליהם, אין צורך לקדוח חדשים.
לגבי פוד-קורה, זה פחות רלוונטי לסמוראי כי הקורה בו צרה מאד וזה מסתיר את שדה הראיה הרבה יותר ממה שאני דיברתי עליו, מה גם שהחלון הקדמי יכול להפתח במידה ותחליט יום אחד להוריד את החיפוי ולנסוע איתו פתוח לגמרי.
אני לא ממליץ על שימוש בפתחים של המזגן בשביל זה - עדיף להשתמש במזגן :)
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
עובדה ששכחתי לציין היא שיחיד, המזגן אצלי היא חיצונית וממוקמת מתחת לתא הכפפות, כמו רוב ההתקנות המקומיות בסמוראי שיצא לי לראות.
בכל אופן נראה לי שפתחי המזגן הללו לא שמישים ולכן אפשרי להשתמש בהם , יש למשהו הצעה אחרת?
מה גם שהמראה שזה נותן מוסיף בטוח עוד 10 כ"ס : )
השעונים בתמונה היו אצלי במחסן , לא משהו שרכשתי באופן מכוון אחרת הייתי מעדיף שעון לחץ שמן.
ברכב מותקן בנוסף שעון וואקום לקרבורטור.
נ.ב, אני מחפש חומר לכסות את רצפת הרכב באזור ידיות ההילוכים ואזורים נוספים ברכב, אני מעדיף חומר מגומי ולא לבד .
בתמונה של האוטו של גל שחם ראיתי חומר טוב ...
יש למשהו מידע מאיפה אני משיג כזה?
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
קודם כל, אתה יכול לשאול את גל :) הוא חבר פורום.
לגבי המזגן - אם זו יחידה חיצונית, אז אכן השימוש בפתחים המקוריים פחות רלוונטי, לפחות עד החורף, אז אפשר לעבור לחימום ואם המערכת שלך תקינה החימום הזה מעולה, אני לא מגזים.
למה כל כך חשוב לך מד לחץ שמן ? קצת פרופורציה, זה בסה"כ מנוע קטן, פשוט וזול לטיפול ותיקון. זה לא V8 5.7.
תחשוב ככה - מד מכני כזה מצריך העברת צינור עם שמן (רותח) לתוך הקבינה. עכשיו תחשוב מה קורה כשהצינור הזה או השעון הזה נסדקים... לא משהו סימפטי.
יש דברים יותר חשובים לטפל בהם ברכב, מציע לך לשים את הנושא הזה בצד כרגע.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
להפתעתי הרבה החימום ברכב עובד כך שהרכבת השעונים ב"דש" לא כדאית.
בתמונה יושב הפוד עם השעונים לדוגמה כנראה שהשעות היחיד שאני אשתמש בו יהיה שעון הטעינה.
בימים האחרונים הרכב עבר ניקוי פנימי מסיבי, יש לציין שהרכב כל כך מלוכלך עד למצב שקליפות התפוזים וגרעינים הם חלק אינטגרלי מהשלדה ותורמים לקשיחות המבנית של הרכב, לא ניתן "להשתלט" על כל הלכלוך באמצעים ביתיים והגישה שיש לנקוט בה היא גישת השלבים, בכל פעם מנקים שיכבה אחת מכל הלכלוך .
מחר הרכב נכנס לטיפול גדול
בתפריט ההחלפה:
שמן סרן אחורי
שמן טרנספר
שמן גיר
שמן מנוע + פילטר
פלגים
יש סיכוי גם ל"רוקפאנלים", נראה...
המטרה כרגע היא למזער ככל האפשר את הקירקושים בזמן מעבר כפלי קרקע בתוך תא הנוסעים.
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
chase
המטרה כרגע היא למזער ככל האפשר את הקירקושים בזמן מעבר כפלי קרקע בתוך תא הנוסעים.
חחח.....
הרגת אותי, בהצלחה
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
chase
המטרה כרגע היא למזער ככל האפשר את הקירקושים בזמן מעבר כפלי קרקע בתוך תא הנוסעים.
ממליץ בחום על אטמי אוזניים! פותר גם את הבעיה של תלונות מצד הנוסעים.
לגבי לחץ שמן - למקרה שאתה לא יודע (ואני לא ידעתי עד לא מזמן...) "נורת השמן" הנדלקת בפתיחת סוויץ' מחוברת למד לחץ שמן -
אני לא יודע אם הוא יכול להיות מחובר ישירות למד לחץ או שהוא רק מעביר + במקרה הצורך. בכל מקרה הנקודה שלי היא שבשביל לדעת האם לחץ השמן לא תקין יש נורה וחיישן, ולכן אין טעם לטרוח.
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
chase
המטרה כרגע היא למזער ככל האפשר את הקירקושים בזמן מעבר כפלי קרקע בתוך תא הנוסעים.
מערכת סטריאו תעשה את העבודה.
-
תגובה: הברווזון המכוער (הסמוראי הארוך של CHASE)
טוב, אני יודע שזה נושא שמעלה גיחוך אבל אני דפקת, יש לי אובססיה לרעשים ברכב וכל מה שלא צריך להרעיש אסור לו להרעיש.
כרגע הרכב נשמע כמו הקליפ הזה בדקה ו9 שניות,
http://www.youtube.com/watch?v=LFybwg4wadI
דלת אחורית משוחררת
תושבת מזגן משוחררת
ברגים רופפים שלא מחוברים לכלום
דיפוני דלתות משוחררים
ועוד. . .