תגובה: כיוונים אחרי אוברול
שהרכבת טיימינג עשית את הבדיקות שצריך לפני שסגרת?
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
כן. אני גם מצליח להביא אות לעבוד בסרק מאוד יפה אבל בתערובת עשירה מאוד
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
אין קסמים.
עובדים לפי הספר .
כיוון הצתה \עם אקדח או שעון.
סדר הצתה 153624
חוטים תקינים לא "שבורים," רואים ניצוץ בכל פלג.
כוייל ומודול אם עובדים אז עובדים וזהו.
משם לקרבורטור,בדיקה אם "יושב" טוב ,ואין יניקת אוויר מהצוואר שלו לתושבת המניפול.
בדיקת צינורות וואקום מחוברים כל אחד לאן שצריך [לא מכיר איך בוובר].
כיוונים ,דלק/אוויר.
בדיקת יניקת אוויר בין הסעפות לבלוק או לחלופין דליפה מסעפת פליטה ,גם משפיע.
PCV תקין ,לבדוק עי יניקה ולראות עם הלשון נתפסת.איכס ,אבל צריך.
פילטר אוויר סתום!
פילטר דלק לזרוק ולהחליף חדש[2 שח].
אולי משאבת דלק מכנית לקראת סוף חייה[למרות שמשאבה מכנית זה או עובד או לא [ממברנה קטנה ]].
אולי תחזור לסטאפ המקורי בהצתה שלך ותתחיל מהתחלה.
מה אגיד לך ?
הכל טוביה לך ולסיקסך.!
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
פילטר אוויר תחליף או תנקה.
פילטר דלק להחליף.
שסתום PCV נמצא על גבי מכסה השסתומים,ישנם שני "חורים" בד"כ הקדמי,מחובר עם השסתום וצינור ואקום שמתחבר לקרבורטור שלך .
ה"חור " השני במכסה אמור להתחבר לפילטר אוויר של הקרבורטור ,שבסופו ישנו פילטר לסינון אדי שמן.
תפקידו של שסתום ה PCV הוא כזה שכאשר המנוע עובד נוצר ואקום בתוכו,הוואקוםפ הזה יוצר יניקה של השסתום ואז סגירת הוואקום שאליו מתחבר הצינור
לקרבורטור שלך ,בכדי שהתערובת בפנים תעבוד בצורה נכונה לפי מה שקבעת דלק /אוויר.
אם הוא לא תקין ,אז כל הזמן תשאב תערובת דרך הצינור הזה והמנוע לא יעבוד עגול.[כי יש ואקום].
תוציא את השסתום עם הגומיה,תפריד אותו מצינור הוואקום .
הפוך אותו עם ה"חריר" כלפיך ובצע פעולות מציצה..בסוף התהליך , הצמד את לשונך ל"חריר" בכדי לבדוק אטימות וואקום ,הלשון תשאר דבוקה לשסתום.
בתאבון חביבי.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gal rotman
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
יש לי PCV חדש באריזה.
בוא קח במתנה.
לביא 054-4382475
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gal rotman
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
יש לי PCV חדש באריזה.
בוא קח במתנה.
לביא 054-4382475
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
אני מכיר את החלקים אבל לא את הכיוון, השסתום שבמכסה בקידמת המנוע אמור לאפשר זרימה אל בית הפילטר או אל הקרבורטור - והאחורי לאן ? יש חיבור בבית הפילטר ויש חיבור ואקום (אם זה ואקום) עבה על החלק העליון של הקרבורטור
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
תודה, אדע אם צריך כשאבין אם שלי עובד או לא
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
תאר איך הכנסת את המפלג וכיוונת אותו.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
מספר 1 בחפיפה רוטור לכיוון קדמת המנוע והציר במשאבת שמן ,פחות או יותר כך שהרוטור חזר להצביע על החוט שסימנתי 1
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
מה שסימנת על החוט של צילינדר אחד שהוא היה במנוע הקודם לא רלוונטי- אם עשית אוברול הכל השתנה וצריך לכוון תזמון הצתה מחדש.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
אבל בסרק עם תערובת עשירה מאוד המנוע עובד יפה - בסלד גבוה יותר או בנסיעה הוא חותך , אם אני פותח אויר המנוע חוזר לזייף אבל נוסע יותר טוב, אם ההצתה לא היתה נכונה לא היתי מצליח ליצב את המנוע בכלל או שהוא היה מפוצץ
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
ממה שאתה כותב בדקת הכל, ואתה אומר שאת המפלג הכנסת בהתאם לאיך שהוא ישב במנוע הקודם (שזה בכל מצב לא תקין).
במידה ואכן וידאת בצורה יסודית שאין דליפות ואקום משום מקום (סעפות, צינורות ואקום וPCV, בסיס הקרבורטור, בוסטר בלמים) - אני בכל מקרה הייתי מכוון תזמון הצתה מחדש.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
אז זהו שאת חיבור ה PCV אני לא בטוח שעשיתי כמו שצריך - לא הבנתי מה כיוון השסתום ואם הוא אמור להיות מחובר לחיבור הואקום בקרבורטור או לבית פילטר האויר- חוצמיזה שיש שניים על מכסה השסתומים , הם עובדים באותו כיוון ? מה הדרך הנכונה לחבר אותם ?
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
שסתום נכנס לחור הקדמי במכסה השסתומים והולך עם צינור לאחורי הקרבורטור, והשני עם המעבר החופשי הולך מהחור האחורי אל מסנן האויר.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
תרשה לי לנחש
כשעשית אוברול....איפה היה הקרב?(ישב על הסעפת באחורה של הג'יפ?)
לפי מה שאת מתאר, ואם באמת הכול ככה תקין
יש לך ג'יפה ב AIR CORRECTION JET
אלה 2 הדיזות שרואים כשמסתכלים לתוך הקרב
אפילו גרגיר חול אחד ויחיד יכול לגרום לזה. הוובר זה מוצר טוב, אבל הוא וחול-לא חברים טובים.
זה אחד הדברים היחידים שיכול לגרום לתערובת עשירה במיוחד- במיוחד בסרק
כול השאר, PCV, פילטרים למינייהם, זה אספירין לגוסס מת.(כלומר, לא יגרמו לתופעה שלך כמו שאתה מתאר אותה)
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
ניחשת נכון , מה לעשות ? לפרק ולנקות? לשלוח לקרבורטוריסט? "לפוצץ" ? ספריי קרב ? למרוח אלוורה ?
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
וזלין עדיף
תוריד פילטר, תוריד את הכיסוי העליון (4 ברגים+צ'וק), כול זה על הרכב
תראה 2 דיזות למעלה, בעזרת מברג שטוח בגודל מתאים פרק את היזה בצד הנהג, ודא שהחור לא סתום
על הדרך ודא שמפלס הדלק מכוון נכון
אגב, הוובר לא אוהב מעל ל4PSI
אם אתה על המשאבה המקורית, ממליץ לך להרכיב רגולטור.
אם זה מפחיד אותך ממליץ לך לפנות לארז SIXFORLIFE
הוא אוהב לחטט בקרבורטורים.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gal rotman
מספר 1 בחפיפה רוטור לכיוון קדמת המנוע והציר במשאבת שמן ,פחות או יותר כך שהרוטור חזר להצביע על החוט שסימנתי 1
עשית אוברול ובסוף נשברת?
או שתעבוד לפי הספר- מפרקים פלג מס' 1 ...
או שתעשה רוטציה לחוטים
אתה יכול לשפץ את הקרבורטור ולהחליף שסתומים ולחפש דליפות ו...... עד שלא תוודא שסדר ההצתה שלך נכון כל שאר הדברים מיותרים.
רוני רשם בסדר מסוים ולא סתם.
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
דבר ראשון תודה לכולם ! באמת אתם אלופים , בנושא ההצתה - היום נסגר הנושא סופית ואני מוכן להבחן (סמיילי עם משקפיים), כמו כן הוחלפה סעפת יניקה סדוקה (עודף מוטיבציה בסגירה) בהמשך לחיפוש משיכות אויר וואקום, לפני שעה הגיע מיאנוביץ אתמים חדשים לPCV, לנשם ומכסה מילוי שמן חדש. כמו כן -פילטר פח חדש, פילטר דלק רגיל ואם היה במלאי מיכל דלק גם אותו הייתי מביא, מחר מרכיב ומדווח אנגליה או טס לתאילנד להרגע....
תגובה: כיוונים אחרי אוברול
רק לספר לכולם שצדקתם, הבעיה היתה ואקום פתוח (אך נסתר) וכיוון הצתה - בקיצור נמרץ בבדיקת צינור הואקום שמחבר בין הקרב' למפלג - ומאפשר קידום הצתה אוטו' - נמצא כי ממברנת המפלג קרועה , ורק תתארו לעצמכם למה זה גורם ..... בכל מקרה ביטלתי בינתיים את הצינור וקידמתי קצת הצתה ו.... אחי היקרים בעזרת השם, הקרב של וואבר ומערכת ההצתה החדשה טוביה פשוט עף !! אושר עילאי !