בוקר טוב,
מוט הגה - ( drag link ),,, סטנדרטי או מחוזק ???
Printable View
בוקר טוב,
מוט הגה - ( drag link ),,, סטנדרטי או מחוזק ???
במקרה בדקתי היום, יש באספיר מחוזק לדיפנדר ב 200 ש"ח (לדיסקו1 400)
בגתוס 1400 עבור הגה+שפור.
לגבי גתוס נראה לי שקיבל מחיר של מיגון, יעני פלטת אלומינים ולא של מוט.
תבדוק.
חברים יקרים,,,,
תודה על המחירים,,,,להשחיל צינור ולרתח אני יודע !!!
ההתיעצות הנה מחוזק או רגיל יתרונות וחסרונות.,,,,וזאת למה ? מאחר ונראה לי (אולי מוזר,,) שהתכנון שמוט ההגה הרגיל יספוג את ה"נזק" במקום מכלולים אחרים הייה בכוונת תחילה.
אולי אני "שמרן" ואולי סתם "זקן" (רשאים להיסטלבט) ולכן אשמח לשמוע דעות לכן ולכן ,,,,תודה
יחיעם, בדיוק כמו שכתבת
להשחיל צינור ולרתך אתה יודע- אז קדימה לעבודה
כן מחוזק אבל לא באופן קיצוני כמו של אספיר ושות', צריכה להתאפשר נקודת כשל ממכה (כמו במקרה שלך) אבל מצד שני שלא יתעקם מכל סלע קטן שקצת שיפשף אותו.
זו דעתי האישית ויעידו פה רבים שראו כמה פעמים התעקם לי ה"כידון של האופנים" כפי שאשר אוהב לכנות את הדרגלינק בדיסקברי זצ"ל
יוני
מחוזק וכמה שיותר, אל תדאג התפוחים לא ישברו.
(אגב אתה יודע שזה נורא מצחיק שכאתה כותב "תוכנן" על משהו שקשור לרכב הזה...)
יחיעם ,אני גם מעריץ את יעל בר זוהר....דווקא בגלל טעויות בתכנון
המחיר (ההזוי) הוא עבור מוט הגה ומוט שפור. זה מה יש. גם ב 400 אין לי כל כוונה לרכוש.
נעשה בעצמנו.
Sent from my MB525 using Tapatalk
אני רכשתי לפני שבועיים את המחוזק של אספיר ב200 שח. הרבה יותר מאסיבי מחתיכת הצינור המעפנה שהייתה שם במקור והתעקמה מעט. אני נסעתי עם המקורי 15 שנה.
הולובאר 36X24 חתוך למידה - 80 ש"ח. עם הטיפ'לה עקמומוית של המוט המקורי זה ישב חזק אחד בתוך השני, נראה לי שאין צורך בריתוך.
היי,
כשאתם אומרים מוט הגה ב 200 ש"ח אתם מתכוונים למוט האחורי הקטן ולא למוט שפור הקדמי הארוך. האם אני צודק?
מה אני יודע:
מוט הגה = DRAG LINK יוצא מזרוע פיטמן לגלגל נמצא מלפני הסרן . מכופף ומסומן באדום בתמונה המצורפת
מוט שפור - TIE ROD מחבר בין שני הגלגלים נמצא מאחורי הסרן
באספיר מוט הגה מחוזק לדיפנדר ב 200 ש"ח
זה כל מה שיש לך לשאול ?
רק מוט ההגה ?
כל השאר בסדר ?
איציק
Amirk זה קרה אצלך?
תוצאה סופית:
זו לא תמונה כל כך נדירה, הגמישות של המקורי מפתיעה לרעה...
ומרגע שהתעקם אם מיישרים, כמוני בהתחלה למשל, הוא הופך למתכת גמישה כל כך שלפעמים אני חושב שמדובר בסגסוגת מיוחדת שאמורה להחליף נוזל כלים.
ראיתי גם מקרים שהגיעו ל90 מעלות אחרי שקיבלו סדרת מכות.
גם לדעתי מחוזק. לא צריך להיסחף, לא מיגון של פלטות בזוקה, מחוזק של ג'קי מחזיק אצלי ואצל חברים שנים ללא הבעיה שאפיינה את המקורי, ועד היום וגם אני חששתי מזה, לא נגרם נזק לשאר המכלולים בגלל החיזוק של המוט הגה.
whisky
ל gp1 :
אני מניח שאתה מתכוון לתמונה הראשונה של המוט העקום, אז כפי שכתבתי בהודעה #20 התמונה מהרשת , לא מדובר ברכב שלי.
אך התמונה ממחישה את מה שקרה אצלי. אם כי הייתי מעריך שאצלי הכיפוף היה כמה ס"מ פחות.
וממש לא מדובר בתאונה או אלימות. על תאונה הייתי יודע, ואלימות בנהיגה זה ממני והלאה.
האמת:
יש לי הערכה לא מבוססת שהעיקום קרה לא כתוצאה ממכה ישירה במוט אלא ממכה בגלגל.
למה:
1. אין מכה\שפשוף או כל סימן של מגע עם עצם קשה במוט
2. לא זכור לי כל מכה בתחתית הרכב
3. כן זכור לי מכה בגלגל ימין.
יש מצב?
למי ששאל . מיגון כמו בתמונה ששמתי . ג'קי מאוטומיני מביא מבריטפרט ואם אין לו במלאי תתנו לו מספר חלק
DA 2250 B DIFF GUARD-BOLT ON