-
האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
כמו בכותרת.
הכוונה לדיפנדר החדש עם ה- 6 הילוכים מנוע וגיר של טרנזיט.
לפי תחושתי הוא לא מתנתק בשום מצב ותהיתי אם אמור (בצבא טוענים שמתנתק...)
תודה
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
DETENDER PUMA
אתה יכול לבטל
כבו את המשאבה ABS/TC
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
לא הבנתי את התשובה.
האם ה- ABS מתנתק כברירת מחדל כאשר משולבים ל- LOW או לחילופין כשנועלים או שהמערכת ממשיכה לעבוד בכל מצב?
למה הכוונה לכבות את המשאבה? האם זוהי פעולה ע"י "לחיצת כפתור" או ע"י פעולה עקיפה שלא מתוכננת להתבצע ע"י הנהג מתוך תה הנהג תו"כ נסיעה וכד'..?
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
יהיה פשוט לבלום ללא TC
LOW אין קשר
אם תיבת הילוכים ידנית
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
מצטער, אני לא מבין את התגובות.
אנגלית גם הולך...
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
לא מתנתק. אני מניח שמה שגרשון מתכוון זה שאפשר לנתק את הרילי ששולא ב abs+tc אבל זה לא מה ששאלת.
בכל מקרה זה לא ממש הפריע לי אף פעם בשטח.
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ABS in PUMA מתחיל עם מהירות מעל 35km
לנתק ABS היה חשוב for DISCO1
שם הוא מתחיל לעבוד מעל 7km
אם תתנתק ABS אצל PUMA or DISCO2
TC-מפסיק לעבוד גם
זה בתוך אותו מחשב
אין צורך ב בטיול זה
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Gershon
ABS in PUMA מתחיל עם מהירות מעל 35km
לנתק ABS היה חשוב for DISCO1
שם הוא מתחיל לעבוד מעל 7km
אם תתנתק ABS אצל PUMA or DISCO2
TC-מפסיק לעבוד גם
זה בתוך אותו מחשב
אין צורך ב בטיול זה
המרכזי נעול/ או במצב LOW...כן, אבל זה לא יעזור
אתה יכול להיתקע בלי TC
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
מניסיון של נהיגה מרובה עליו בשבועיים האחרונים זה מרגיש כאילו ה- ABS עובד גם הרבה מתחת ל 35KM.
כשהרכב שוקל מעל 3.5 טון זה מורגש מאד...
האם יכול להיות שמדובר בתקלה או אולי בדגמים הצבאיים ה- ABS עובד גם במהירויות אטיות?
יכול להיות שמה שמרגיש לי כמו ABS (מכות בדוושה) זה משהו אחר?
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
לא מתנתק!!!! אם תסע עם הרכב כמו ושנוסעים עם רכב במשקל כזה ונתוני מרכז כובד כאלו ה ABS לא יפריע כמעט (רק השמשה הקדמית שוקלת 70 ק"ג)
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
הכל יכול להיות
צריך לבדוק עם הסורק
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יורם ידין
לא מתנתק!!!! אם תסע עם הרכב כמו ושנוסעים עם רכב במשקל כזה ונתוני מרכז כובד כאלו ה ABS לא יפריע כמעט (רק השמשה הקדמית שוקלת 70 ק"ג)
לא טענתי שהוא מפריע הרבה. אבל גם לא מפריע כמעט=מפריע מדי פעם...
ומפריע מדי פעם זה משהו שאני מעדיף שתהיה לי שליטה עליו (ושלא יפתיע אותי)! דווקה בגלל נתוני המשקל של הרכב...
דוגמה: אתה נוסע בכביש ורואה פתאום סיבה מבצעית לעצירה בצד הדרך. את הנהגים כאן לא ממש מעניין אם הם ימותו בתאונה או בפיגוע ולכן אתה בוחר להוריד שני גלגלים לשוליים ולבלום בעדינות (ולא באמצע הכביש). אממה, השוליים נמוכים ב-4 ס"מ מהאספלט ובדיוק בנקודה שהגלגל יורד מהאספלט מופעל ה- ABS ומשבש לך את תכנון הבלימה.
דוגמת נוספת: אתה נוסע בדרך עפר בירידה לא תלולה במיוחד אבל עם טיפונת דרדרת ובורות. הרכב מרגיש יציב לגמרי, אתה נוסע בהילוך נמוך במהירות שפויה לחלוטין אבל רוצה טיפה להאט את הרכב בנוסף לבלימת המנוע במהלך הירידה (ראשון LOW הוא מאד מאד אטי וניתן להסתפק גם בשני LOW...). בזמן האטה ה-ABS נכנס לעבודה ושוב משבש לך את ההאטה לקראת הסיבוב שבקצה הירידה!
יורם, האמן לי שיש לי הרבה ניסיון בנהיגה ברכבים כבדים כולל שטח . כבדים זה 15 טון או רכב עם עגלה של טון וחצי ו- 200 ק"ג על הגג. אני יודע איך רכב כבד אמור להתנהג כולל בשטח קשה (ירדת פעם את מעלה זעף-הר כיפה עם עגלה כזו?)
אין לי בעיה להסתדר עם הרכב גם כשה- ABS לא מתנתק. אבל כשמלמדים אותך בצה"ל שהוא מתנתק ואתה מגלה לבד בשטח שהוא לא זה קצת מבאס...
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
יכול להיות SOFT שגוי
במחשב ABS/TC
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
מניסיוני הדל הוא נכנס לפעולה במהירות מאוד איטית - יש גם "פמפום / רעש " מהדוושה
נותן תחושה של חוסר שליטה בהתחלה- אחכ מתרגלים כמו לכל דבר בדיפנדר
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
או... shuttle
valve switch
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
צור
מניסיוני הדל הוא נכנס לפעולה במהירות מאוד איטית - יש גם "פמפום / רעש " מהדוושה
נותן תחושה של חוסר שליטה בהתחלה- אחכ מתרגלים כמו לכל דבר בדיפנדר
גם אני מרגיש את זה, רק בדיסקברי..
באמת בהתחלה זה היה מוזר ועכשיו אני כבר די רגיל לזה..
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ABS/TC
DISCO,DEFENDER TD5
כמעט אותו דבר כמו DEFENDER PUMA
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
אני חולק על גרשון -
לא יודע את התאוריה - בחיים לא דומה לדיקברי לא 2 ולא דיסקברי 3 - אין דמיון כלל.
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר
MODULIATOR...
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5...
SOFT ECU ABS....
DISCO3,DISCO4...
אחר לגמרי
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר:
MODULIATOR
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5
FAULTS......................
DISCO3,DISCO4
אחר לגמרי
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר
MODULIATOR...
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5...
SOFT ECU ABS....
DISCO3,DISCO4...
אחר לגמרי
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
בתור פותח השרשור אני מרשה לעצמי:
גרשון, בבקשה תסביר את כל מה שכתבת כמו שמסבירים לילד קטן. אני לא מבין כלום!
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
בתור פותח השרשור אני מרשה לעצמי:
גרשון, בבקשה תסביר את כל מה שכתבת כמו שמסבירים לילד קטן. אני לא מבין כלום!
DISCOVERY TD5,DEFENDER TD5,DEFENDER PUMA-מערכת ABS/TC היא אותו דבר
DISCOVERY3,DISCOVERY4-מערכת ABS/TC אחרות
ABS / TC- Anti-lock Brake System / Traction
Control
for DISCOVERY TD5
ישנם שני סוגים
ללא כרית האוויר הוא-ABS/TC
עם כריות שנקרא-SLABS
Self Levelling and Anti-Lock
Brake System
ההבדל שם בתוכנה של מחשב המערכות כי ניתן לשנות באמצעות TEST BOOK
-
תגובה: האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Gershon
DISCOVERY TD5,DEFENDER TD5,DEFENDER PUMA-מערכת ABS/TC היא אותו דבר
DISCOVERY3,DISCOVERY4-מערכת ABS/TC אחרות
ABS / TC- Anti-lock Brake System / Traction
Control
for DISCOVERY TD5
ישנם שני סוגים
ללא כרית האוויר הוא-ABS/TC
עם כריות שנקרא-SLABS
Self Levelling and Anti-Lock
Brake System
ההבדל שם בתוכנה של מחשב המערכות כי ניתן לשנות באמצעות TEST BOOK
תודה
עכשיו הבנתי