-
ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
שלום לכולם..
יש לי צמיגי 235 על ג'אנטים 8 אינץ'.
שוקל להחליף למקוריים 5.5 או למצוא 6-6.5 של קאיה ספורטאז'.
מה אתם אומרים מה עדיף לאוטו?
יש סיכוי שמעבר לג'אנטים קטנים יותר יקל על האוטו ויוריד את העומס מהמכלולים?
מה ההשלכות מבחינת הוצאת אויר בשטח? יכול להיות שאני לא אוכל להוריד ל15 PSI בשטח? או שזה יעלה את הסיכוי לפריקה..?
תודה מראש.
שגיא.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
5.5 זה קטן ל 235.
בהורדת אוויר הצמיג עלול לברוח.
נכון, יש כאלו שנוסעים ככה- לדעתי זה לא חכם.
האידאלי זה 7" ככה הבליטה מהכנף ייחסית קטנה.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
תודה עמרי.
בקשר לכנף - היום עם 8 אינץ' הכנפונים מכסים אז זה בסדר.
השאלה היא אם תהיה בעיה עם 6.5"? ומה ההשפעות של הורדת הרוחב על האוטו?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
מכיר "משהו" שנוסע עם צמיגים 235 על ג'אנט של ג'ימני 5.5 (רחב יותר ב2 ס"מ מויטרה) ללא שם בעיה.
בדיונות הוא מוריד גם 8 psi ללא בעיות של פריקת צמיג.
לגבי העומס, מעבר לג'אנט צר יותר יוריד את העומס.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
השפעות על הרכב בהפיכתו לצר יותר.
1. פחות יציב
2. הרכבה על ג'אנט 5.5 תגביה את הרכב.
3.לרכב יהיה קל יותר להסתובב
4. היגוי קל יותר.
במידה והג'אנט קל יותר , יחס משקל מקפץ בלתי מוקפץ משופר =נוחות משופרת.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
מניח שישפר את נוחות הנסיעה ואולי גם את צריכת הדלק (לא זוכר איפה קראתי את זה- אם מישהו יודע שזה שגוי שיודיע בבקשה).
יש לי ג'אנטים 5.5 שאתה יכול לקחת ולנסות אותם.
-
הג׳אנט האידאלי לפי מקסיס הוא 6.5. גם אצלי יש ג׳אנט 8 שתמיד נראה לי כאילו הג׳אנט רחב מדי. ג׳אנט 6.5 אין (לפחות אני לא יודע איפה יש) ו-7 קשה להשיג, אני חשבתי לקחת ג׳אנט 84 ולהרכיב אותו הפוך כדי לפצות על אובדן האופסט. טרם בדקתי מה ההשלכות של פעולה כזו.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
צחי אומרים פה שג'אנט של ג'ימני הוא רחב יותר בכמה סנטימטרים מג'אנט 5.5" של ויטארה..אולי זה מתאים.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
שגיא
אני נסעתי עם הסמוראי כמעט כל חייו כולל בתחרויות עם לחץ של לא יותר מ10 psi על הגאנט המקורי ומעולם לא פרקתי צמיג
תנהג חכם ותוריד הרבה אויר בשביל אחיזה ולא תצטרך להשתולל וכך הצמיג יישאר על הגנט גם ב5 psi (גם את זה עשיתי בדיונות )
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
או סוזי לך חיכיתי...
אז אתה ממליץ לרדת מ8 אינץ' חזרה ל5.5 או 6?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
או סוזי לך חיכיתי...
אז אתה ממליץ לרדת מ8 אינץ' חזרה ל5.5 או 6?
הירידה ברוחב לא פוגעת משמעותית בעבירות?
-
מה עם עניין של הרכבה של הג׳אנט הפוך וככה לקבל בעצם אופסט גדול?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ומה עדיף?
5.5 של ג'ימני/סמוראי
6 של ויטארה
6.5 של ספורטאז'(מגנזיום)
-
של ויטרה זה 6? אתה בטוח? לפי מה שאני יודע זה 5.5 בדיוק כמו סמוראי, כנ״ל גם ג׳ימני
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
מצאתי בחור שמוכר גאנטים שהיו על ויטרה והוא אומר שכתוב עליהם 6
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
מצאתי בחור שמוכר גאנטים שהיו על ויטרה והוא אומר שכתוב עליהם 6
המקוריים של ויטרה הם 15x5.5
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
כדי להרכיב ג'אנט הפוך תצטרך ספייסר.
ג'אנט מקורי של ויטרה הוא 5.5 בדוק.
שגיא אם אתה רוצה לראות/להרגיש איך יהיה הג'יפ שלך עם צמיגים 235 וג'אנט של ג'ימני אתה מוזן.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
-
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
כדי להרכיב ג'אנט הפוך תצטרך ספייסר.
.
למה?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
שטח המגע בין הג'אנט לדרם\נאבה בעייתי כשהופכים את הג'אנט של 84'.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
לא רק שטח המגע אלא גם הקונוסים של הברגים הפוכים
יש לי 7" ברזל למכירה (פרסומת מאד סמויה..)
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
בצמיגים אני רחוק מלהיות מומחה, לשם כך יש את אתר החברה
לדוגמא BF
צמיגים 235/75/15 MT KM2
ג'נט מתאים 6"-7"
http://www.bfgoodrichtires.com/tire-...2/tire-details
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
צחי אני עם גאנט שבע על ויטארה ומחפש שמונה ברזל בנרות במיוחד עם אופסט. שלי אמריקן רייסינג משולש מרוח ובמצב טובמפרט לניקל שמקולף קצת. אם מעניין אותך שולח לך הפ
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
שלום לכולם..
יש לי צמיגי 235 על ג'אנטים 8 אינץ'.
שוקל להחליף למקוריים 5.5 או למצוא 6-6.5 של קאיה ספורטאז'.
מה אתם אומרים מה עדיף לאוטו?
יש סיכוי שמעבר לג'אנטים קטנים יותר יקל על האוטו ויוריד את העומס מהמכלולים?
מה ההשלכות מבחינת הוצאת אויר בשטח? יכול להיות שאני לא אוכל להוריד ל15 PSI בשטח? או שזה יעלה את הסיכוי לפריקה..?
תודה מראש.
שגיא.
בכל השרשור לא ציינת מה הבעיה שאתה מנסה לפתור בעזרת שינוי הג'נט.
לי היו 7, עברתי ל8 וזה היה לטובה. לא הרגשתי את ה"הנמכה", לעומת זאת הייתה תחושה של יציבות כתוצאה מהרוחב ופריסה רחבה יותר של הצמיג. הורדת אויר ל7-8 PSI בלי שום בעיה.
5"5 כמו שסוזי אמר, עובד אבל צריך לקחת בחשבון שאולי תשפשף את העלה בסיבוב ההגה עד הקצה. כדי להימנע מזה, צריך ספייסר כלשהו.
מבחינת עומסים - 7-8 אינצ' מעמיס יותר מה5"5. מצד שני, אתה גם ככה עם 235.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
אמיר אני מנסה להוריד עומס מהמכלולים, אם על הדרך אני משיג יותר נוחות/פחות צריכת דלק אז מה רע?
אז לסיכום, מה עדיף? 5.5" ברזל? או 6-6.5" מגנזיום?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
יותר נוחות ? איך הגעת לזה בדיוק ?
צריכת דלק - עוד אפשר לומר שכן, למרות שגם זה "NEGOTIABLE"
בכל מקרה - ברזל עדיף על מגנזיום לרכב שטח. החשש היחיד הוא עניין הקרבה לסרן, כמו שאמרתי.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
יותר נוחות ? איך הגעת לזה בדיוק ?
הצמיג הופך גבוה יותר, משמע מרכך טוב יותר את פני השטח - לא כן?
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
קטונתי מלומר כן או לא בעניין הזה...
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sapog
הצמיג הופך גבוה יותר, משמע מרכך טוב יותר את פני השטח - לא כן?
לדעתי הנוחות אמורה להשתפר בעקבות הפחתה של המשקל הבלתי מוקפץ.
-
תגובה: ג'אנטים מתאימים לצמיגי 235 לסמוראי..מה אתם אומרים?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sapog
הצמיג הופך גבוה יותר, משמע מרכך טוב יותר את פני השטח - לא כן?
הפוך גוטה,
צמיג יותר רחב, יותר שטח חיכוך משפר את הנוחות.