-
קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
היה בזמנו בחיפה טנדר סמוראי צהוב עם מנוע 1000 וארבעה קרבורטורים של ג'יקסר, ועוד שיפורים קלים. צרח כמו שאף סמוראי לא צורח...
אסף.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
הנה אחד שאפילו מכין לבד את התושבות, הרנרים ואת בית התרמוסטט......אח... חו"ל זה אדיר, כמה זמן פנוי, כמה פנאי, כמה אמצעים....
http://bbs.zuwharrie.com/content/topic,97431.0.html
והנה עוד קצת:
http://bbs.zuwharrie.com/content?topic=80099.15
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
היה בזמנו בחיפה טנדר סמוראי צהוב עם מנוע 1000 וארבעה קרבורטורים של ג'יקסר, ועוד שיפורים קלים. צרח כמו שאף סמוראי לא צורח...
אסף.
אסף שלום רב !
צרח או צרך, או שניהם גם יחד?!
בברכה
צביקה
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
נראה מגניב, מעלה לי זכרונות מתוקים מימי האלפא-רומיאו שלי....
אבל בתכל'ס - כמו ששר שלומי שבן על"אריק" ההוא, דברו במספרים.
כמה תוצרת בפועל זה מצליח לסחוט מהמנוע? כמה סוסים, כמה קג"מים? על צריכת דלק אני לא מדבר, (באלפא, ביחס לרמת הביצועים, זה לא היה נורא)
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ביזבוז של זמן, עדיף לגדוש.
-
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
ביזבוז של זמן, עדיף לגדוש.
ביזבוז אפילו גדול יותר. עדיף להחליף למנוע ג׳ימני מוזרק או 1.6 ויטרה מוזרק
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
הפוך, ביזבוז קטן יותר :)
זה בהחלט לא המועמד הטבעי לפרויקטים כאלו.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
דרור, היתרונות הם גם בעבודה בזוויות, להבדיל מבקרבורטרים נפוצים אחרים.
עוד לא נתקלתי במישהו שהעלה את זה על דינמו, אבל בכל הפורומים ניכרת התלהבות משיפור בביצועים של הרכב - האצה טובה יותר, תגובת מצערת טובה יותר.
לא סתם מדובר באופנוע אגדי...
והנושא הזה עלה גם בפורום הזה לפני כ3-4 שנים בערך עם הפניה לשרשורים זרים דומים בפורום ZUWHARRIE.
למען החיפוש בדורות הבאים - GSXR , GSXR750
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
החברה שם מדווחים על הוספה משמעותית בהספק, נראה לי שבמדינתינו המוגבלת בירוקטית דוקא זה שיפור מעניין לעומת התקנת מנוע 1600
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
תראה, גם אם זה נכון, יש פה עבודה לא קטנה.
יצירת סעפת נכונה היא הדבר שמונע מכל הסיפור הזה להיות הצלחה מסחררת. אם תחפור טוב בשרשורים שם ומהעבר, תראה שזה אחד הדברים שהפילו הרבה מאד אנשים שבחור לעבור לשיפור הזה.
זה לא אומר שזה לא אפשרי, אלא רק שצריך להשקיע הרבה מאד מחשבה ועבודה בשביל שזה יצליח כמו שצריך. אם יש לך היכולת הזו - לך על זה.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
שיפור יהיה.
הקרבורטורים בנויים עם גיליוטינה שעובדת ע"י וואקום שמייצר כל צילינדר לקרבורטור שלו ,דבר שמביא לדיוק מירבי בתגובות מנוע/מצערת וכמו כן ספיקת אויר גבוהה יותר.
קשה למצוא סט כזה בארץ שהוא לא "משופשף".
בעל סט כזה ,עדיף שיהיו לו שעוני וואקום לכיוון הקרבורטורים וידע מינמלי בכיוון (לא תורה מסיני).
העסק רגיש מאוד לליכלוך עם בלאי מואץ מאוד לכן פילטר האויר חייב להיות איכותי ואטום לאבק .
חוץ מזה ,פרוייקט חלום של כל אחד שאוהב לשמוע ולכוון מנועים אטמוספריים צורחים (לא רק של ג'יקסרים) .
טל
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
מה זה "מנוע צורח"?
הרי בסופו של דבר זה מנוע של סמוראי, לא מנוע של אופנוע היפר ספורט עם מהלך בוכנה קצרצר שחי ב-12,000 סל"ד.
אני מודע לבעיית הסעפות ויודע שעל זה כל העסק יכול ליפול. דווקא בתמונות שם רואים סעפת תוצרת בית שהיא בעצם לא יותר מארבעה צינורות קצרצרים מרותכים לפלטה. זהו? זה כל סיפור הסעפת המסובך?
גם הרגישות לליכלוך וג'יפ שחי בשטח זה סוג של סתירה מהותית.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
אל תשכח את מעברי המים. וכל העניין הוא שמדובר בייצור ביתי ולא בסדנא כמו אלה שאנחנו מכירים. אחרת, כל הסיפור מרקיע שחקים במחיר ומה עשינו פה ?
לגבי הלכלוך - אני מסכים, למרות שלא קראתי על תלונות בעניין הזה בפורומים.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
מנוע צורח זה מנוע ש"מצריחים" אותו.
זה אחד כזה שהסאונד והתגובות שלו גורמים לך למשוך עוד עד להצרחה.
מי כמוך יודע דרור.....:rolleyes:
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ההוא, הצהוב, עשה הרבה רעש, טס בטורים עד ל... נו, נגיד 6000 בשביל הנוסטלגיה. היה רעש מגניב. ביצועים? מי זוכר משהו מאז?
אסף.
-
אסף, בשיא הרצינות, ממנוע 1000 שהיה חדש הוציא 45 כ״ס ו-1300 שכשהיה חדש הוציא 64 כ״ס כמה ביצועים אפשר להוציא
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ברצינות. אי אפשר.
אסף.
תודה, כוסות רוח למת!!! קיט יחסי העברה ויום טוב לכולם
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ברצינות? אפשר.
אבל זה לא נגמר בארבעה קרבורטורים גדולים. למעשה זה רק מתחיל שם...
כי המנוע לא סתם מקבל ככה פתאום מקבל המון דלק ואויר והופך למנוע מירוץ. הוא צריך להיות מסוגל לעשות עם זה משהו.
אז צריך גם קמשפט אחר,ואולי נפח גדול יותר, וטיפול בראש, ובשסתומים, ובמעברי היניקה והפליטה, ובסעפות היניקה והפליטה, ובאגזוז, ובפילטר אוויר שיהיה פתוח (אוי, לא טוב. ליכלוך הורג את הכל שם)... ו...ו... שיפור מנוע מהיסוד לפי האסכולה ישנה. כמו שהיו עושים פעם בשנות השישים והשבעים והשמונים. אני מאמין שעדיין יש כמה מכונאים טובים שבטח עוד זוכרים את הטריקים ההם. שעדיין יודעים לבנות מנועי ביצועים מהאסכולה הישנה.
דבר אחד אני יודע - הכל עולה כסף והרבה. אבל ידוע שבעלי סמוראי מפוצצים בכסף.
עוד דבר אני יודע, מנסיוני, שהכל בשיטת ניסוי וטעייה. לפעמים זה מצליח. לפעמים פחות ולפעמים בכלל לא.
ובסוף, אם הכל יעבוד כמו שצריך, במקום 64 כ"ס יהיו שם 85-90. אולי 100 אי שם בקצה קשת הסל"ד. שזה יפה למנוע כזה בנפח כזה ומספיק גם למשקל של סמוראי, אבל...
אבל למה לטרוח כל כך כשאפשר לנסות לשתול מנוע ג'ימני מוזרק (79-83 כ"ס) או ויטארה 1600 (75 כ"ס) או ויטארה/באלנו 16 שסתומים (96 כ"ס) או סויפט GTI מוזרק עם 100 כ"ס מהיצרן? ....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
בשביל לנצל את היתרון של מצערת פר צילנדר חייבים לעלות לסל"דים מאד גבוהים.
זה אומר בניה מחודשת של המנוע, קמשפטים עם פרופיל מאד חם, פלייויל קל ומאוזן,בוכנות hi-comp, קראנק מחושל ומאוזן למופת , קפיצי שסתומים/תושבות ועוד.
ועל כל התיזמורת הזאת צריך לפקח מחשב ניהול אפטרמרקט שתומך באלגוריתם שמבוסס בעיקרו על TPS, כי קראיאת הוואקום נמוכה מאד.
וגם כשהכל ינגן וזה יקח נצח נצחים, התוצאה תהיה מנוע שעובד זוועה בסרק, מזהם, ועם עקומת מומנט/הספק כשהפיק בשמיים, בקיצור הכי לא מתאים לרכב שטח.
ובכל זאת, גדישה מתונה יכולה להתבצע על מנוע סגור במינימום הכנות והתוצאה תהיה טובה עשרות מונים.
ואחרי שגם זה נאמר, אם לי היה סמוראי, היה שם מנוע 1.6 מוזרק *רב נקודתי* ממשפחת סוזוקי ובא לציון גואל.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
אבל כל מה שאתה מתאר זה אם רוצים שהוא יעשה 0-90 ב3 שניות...
ולא לזה מכוון המשורר.
כל מה שצריך זה רכב עם יכולת תאוצה יותר טובה (גם אם טיפה) ויציבות בזוויות ולזה ככל הנראה הסיפור הזה עובד.
לגבי הרעש - דרור, מכיר רעש של סופה עם פילטר פתוח ? נכון כיף ? אז ככה.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
דבר אחד לא הבנתי..
רוצה כח? למה לא ויטרה 16V?
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
איפה צביקה קרבורטורים שיגיד שהוא יכול לכוון כזה סט ויאללה לעסקי הייצור.
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
איפה צביקה קרבורטורים שיגיד שהוא יכול לכוון כזה סט ויאללה לעסקי הייצור.
מי באמת יכול לכוון מערכת כזו הארץ?
וכמה זה צריך לעלות?
-
תגובה: קרבורטור של "ג'יקסר" על סמוראי, מה אתם יודעים.....
GSXR
זו שאלה בעיקר לפורומים של אופנוענים. גם להם יש את הצביקה שלהם :)