נכתב במקור על ידי
tallevi
לא מדויק.
הטרמוסטט המקורי של ניסן קיים בשני ערכים בלבד, 82 ו 88 מעלות, כאשר ה-82 מיועד למדינות חמות,(אנחנו).
ה-76 שמוזכר כאן כלל לא שייך לניסן. אלא קומבינה ארצישראלית שבמקרה מתאימה לרכב ויש מי שחשב שזה ישפר את בעיית ההתחממות של המנועים האלו בקיץ. מכאן זה נולד.
לגבי דיזל, הפוך גוטה, הפוך. דיזל צריך לעבוד בטמפ' גבוהות יותר, לכן גם אסור לבטל את הטרמוסטט במנועי דיזל.
ידידנו הקריר,
בתגובה בקודמת שלי, התכוונתי למצב תקין יחסית כאשר המחוג נמצא על רבע.
אם אתה אומר שהוא נתקע על המינימום ועוד בנסיעה מאומצת - זה לא סביר גם אם לא היה טרמוסטט כלל!
המלצה שלי:
א. תבדוק חיישן חום/שעון חום ותחליף במידת הצורך.
ב. שים תרמוסטט 82 מעלות של ניסן.
ג. תבדוק את מערכת החימום כפי שהסברתי בתגובה הראשונה שלי.
ודרך צלחה.
טל.