-
הצטרפות למשפחת הווגונירים
שלום למשפחה המורחבת . קניתי נבלה לפני כשנה וחצי . הייתי בטוח שאשקיע בה כמה שקלים ואטרוף את הגבעות וההרים הצמודים לביתי ( ויש כאלה !!! אני גר בבנימינה ...) .
כמובן שהתבדיתי והבנתי די מהר שאין הרבה מה לעשות עם ערימת הברזלים הזאת ( וזאת לאחר שהשקעתי סכום לא מבוטל כשכר לימוד ) ובעצם נתקעתי בין שמיים וארץ . למכור אותה בכמה שקלים למרבה במחיר , מישהו שבידיים שלו הווגוניר תפרח ותגיע ליישם את ייעודה או שמא להשאירה אצלי , לאסוף עוד קצת חלודה פה , חור שם , רטיבות וכו' ... ואז לתפוס ביצים ולעשות איתה משהו .
לאחר שפרסמתי אותה די הרבה זמן למכירה , ועברו אצלי כמה וכמה אנשים ( רובם טובים ונחמדים ומאוד מעוניינים לעזור ...) , התגובה שקיבלתי היתה למה למכור . תחכה וייפול משהו . אז אכן , חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי .... ולא נפל כלום !!! אבל ..... בא לי החשק וזה מה שחשוב !!!
החלטתי בעצת חבר ( אחד מהמבקרים ) להביא את הרכב למצב נסיעה , טסט , ולהתחיל להרגיש אותו גם אם האוטו לא יפה . עם הרעב יבוא התיאבון ואז אולי אתחיל לשפץ גם חיצונית.
הבעיה הקטנה -גדולה שלי היא חוסר ההבנה הבסיסי. אומרים שכדי להחזיק בפילגש צריך או מראה טוב או כסף ... אז זהו - שאין לי את שניהם . אין לי ידע , ואין לי כסף לשלם למי שיש את הידע ( מכונאים ) וחשבתי למה לא לפנות לאנשים טובים באמצע הדרך .
אשמח לקבל תגובות לעניין , הצעות לעזרה בנושא ידע ,ובמיוחד אם יש למישהו חלקים לרכב הזה אשמח להיעזר , חסרים לי די הרבה דברים כגון מנוע לוישרים , מנגנונים לדלתות , מנעולים , מנגנון לדלת אחורית ( חשמלי נדמה לי ) , פילטר אויר , קרבורטור מתאים ( שמתי מנוע סיקס במוסך ונראה לי ששמו לי קרבורטור קטן מדיי כי הרכב עושה רושם חנוק בנסיעה ) וכו' .
רק להבהרה - אני לא מצפה לתרומות !!! אני לא מתכוון שייצא מזה שאני רוצה דברים בחינם . אני פשוט לא רוצה לקחת את הרכב למוסכים שייקרעו אותי במחיר וידפקו אותי בגלל חוסר הידע שלי .
תודה לכולם, אשמח להצטרף למשפחה המפוארת הזאת בקרוב ....
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
וואללה סוף סוף בא לך השכל לפנות לאתר הנכון. רוב הדברים אשר ציינת קיימים וזמינים באיבי גם כיד שניה במחיר השווה לכל נפש. תעשה רשימת קניות ותתחיל לשוטט לגבי קרבורטור צריך לוודא שהוא אכן של cj .
עוזי
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עוזי עידן
וואללה סוף סוף בא לך השכל לפנות לאתר הנכון. רוב הדברים אשר ציינת קיימים וזמינים באיבי גם כיד שניה במחיר השווה לכל נפש. תעשה רשימת קניות ותתחיל לשוטט לגבי קרבורטור צריך לוודא שהוא אכן של cj .
עוזי
הי , עוזי .
קודם כל , כפי שהבנת כבר , שכל אין לי הרבה ... בעיקר בנושא זה .
הפורום הזה , לא כמו פורומים אחרים , די שקט ואין בו הרבה רעש ועניין ולכן אני לא נמצא בו הרבה ... לגבי נושא הווגניר - לפי דעתי זה המקום הנכון לקבל עזרה מאנשים טובים שמבינים עניין .
אני גם מקבל את ברכתך ( גם ללא ברכה ברורה ..) להצטרפות למשפחה .... תודה .
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
בוא ננסה להבין.
רשום רשימה של מה לא תקין.
מתוך זה גזור רשימת מטלות, נסה לחלק את מה שצריך לעשות ל:
מה צריך כדי להביא אותו למצב נסיעה (עובר טסט).
מה רצוי בשביל אשכרה להשתמש בו.
ומה רצוי אבל לא חובה.
ננסה לעזור לך לעשות פוקוס על הדברים החשובים ואיך פותרים אותם בעבודה עצמית ובלי לבזבז כסף.
תתפלא, אבל לפעמים דברים לחלוטין לא חיוניים ייכנסו לרשימת ה"עשה" בגלל שהם מאוד זולים ויעשו לך טוב על הלב.
אני מבטיח לך, שבעבודה עצמית, גם אם ייקח שנה, אתה תוכל להביא אותו למצב שאתה נכנס בנסיעה למכון טסטים, ויוצא משם עם מדבקה.
אסף.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
תודה , אסף
אתחיל בנושאים החשובים :, כמו שאמרתי כבר , אינני מבין דבר וחצי דבר במכונאות או פחחות או כל דבר שקשור למכוניות ( פרט לנהיגה עליהם ) ולכן אנסה לעשות סדר בדברים לפי מה שאני מבין :
1. בתחילת הדרך , סידרתי את האלטרנטור, הרדיאטור , הסטרטר , החלפתי מצבר , החלפתי צמיגים למשומשים ( דבר שאני מצטער עליו , אחליף שוב לחדשים ) , ואז החלפתי מנוע שלם למנוע של סיקס . אין לי מושג מה מצבו , לפי דברי בעל המוסך שהחליף לי אותו , כמובן , הוא טוב .
2. תוך כדי החלפת המנוע כנראה שהוא החליף גם את הקרבורטור . אינני יודע היכן הקודם ואם הוא היה תקין או לא . פשוט סמכתי עליו והיום אני יכול רק להסתמך על מילתו . הקרבורטור , כמו שאמרתי עושה רושם של קטן כי הנסיעה עצמה קצת "תקועה" . חשבתי על דברים אחרים שיכולים "לתקוע" את הנסיעה והם לא נראים לי שהגיוני שהם לא יהיו תקינים כרגע כגון : פלגים, פלטינות ( אם יש ) , וחוטי הצתה . אם יש דרך לבדוק את כל זה לבד , אשמח לשמוע , כמובן . עוד דבר בעניין זה - אין פילטר אויר ( נעלם ) .
3. כמו שאמרתי , החשמל גם הוא לא ממש תקין . שוב בתחילת הדרך הבאתי חבר חשמלאי ונתתי לו יד חופשית לסדר את חשמל הרכב . בינתיים , יש חוטים חדשים שעוברים בכל מיני מקומות אבל עדיין לא העברתי את הרכב בדיקה חשמלית כוללת . הוישרים לא עובדים ! הוא אומר שזה המנוע ומפנה אותי לקנות מנוע וישרים ישן של סופה או סיקס . האם זה נכון ?
4. צמיגים לא טובים- כמו שאמרתי , אחליף .
5. דלתותו, חלונות וכו '. לא ממש תקינים , אצטרך לפרק , לשמן ( הרבה ) ולסדר את החלונות , סגירת הדלתות והנעילות ( שלא קיימות כלל ) . חלון אחורי קיים אך המנגנון - לא .
6. הכסאות במצב סביר פלוס .
7. הדשבורד היה מצופה במשהו דביק ומגעיל . הוצאתי אותו ומתחת לו נגלה עוד דבר מגעיל . לא יודע מה לעשות עם זה .
8. השעונים לא נבדקו - אני לא יודע איך לבדוק -אולי אצטרך במקרה זה ללכת למומחים לדבר אבל זה לאחר הטסט .
9. הפחחות - זוועה !!!! נראה מה אעשה . בינתיים אני רוצה להעביר אותו טסט ואח"כ אולי לקחת אותו בנסיעה לעמה מקומות להצעות לפחחות .
10. מבחינת כל המכלולים - הגה , ברקסים , שלא נדבר על דברים כמו ציריות , בולמים וכו' - אין לי מושג !!! הייתי רוצה להוריד גלגלים ולבדוק .
זהו כבינתיים . נראה לי שסיבכתי אתכם יותר ממה שציפיתי לסבך . אתה צודק , אסף , זה עושה סדר לכתוב את הדברים ...
אומנם זה קצת מדכא , אבל אני מאמין שנתגבר .
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
ראשית, אם אני מבין נכון, אתה לא יכול לשים יד על דברים ספציפיים שלא תקינים ומונעים לעבור טסט.
בשביל טסט אתה חייב אישור מוסך על בלמים. על הדרך יבדקו לך גם מערכת הגה (תפוחים), חופשים בגלגלים וכן הלאה.
הנה תוכנית עבודה
אתה יכול עוד לפני המוסך לבדוק בעצמך הכל, ואם צריך - לתקן לבד. בגדול, אם תקרא את המדריך של חנן לבדיקת ג'יפ CJ לפני קניה, רוב הדברים האלו מופיעים שם - בשביל לבדוק חופשים במיסבי הגלגלים צריך ג'ק ושתי ידיים. "על הדרך" בודקים גם חופשים בהגה.
זה הזמן גם לטיפול מלא של גירוזים בכל השלדה, החלפת שמן גיר\ תיבת העברה וסרנים.
בנקודה הזו תהיה עם רכב תקין שאם תרצה השם, גם עובר טסט.
וגם - יותר חשוב - תהיה קצת יותר מחובר אליו אחרי כמה שעות של שכיבה מתחתיו.
אז תיגש לדברים הנוספים.
קרבורטור - צלם אותו. אולי הכל בסדר ורק צריך כיוון. איפה הקרבורטור הקודם שלך, זה שהיה על המנוע שהלך?
כל ה"מסביב" של המנוע - קודם כל אתה צריך לכוון את המנוע. הצתה, קרבורטור, להחליף חוטי הצתה אם הם לא חדשים, לפתוח את המפלג ולראות מה מצב הרוטור והמכסה, להוציא פלגים ו"לקרוא" אותם וכן הלאה. זה יום עבודה שלם, כשתגיע לזה - תקבל הנחיות מפורטות. אני הייתי בשלב הזה גם מחליף שמן ופילטר. כל זה הוצאה לא גדולה, אבל כאמור, לוקח כמה שעות.
שעונים / חשמל - סבלנות, סובל דיחוי. רק חשוב לוודא שאין קטסטרופות שישאירות אותך עומד עם מטף ריק ליד שלד מפוייח.
יאללה, צא לדרך.
אסף.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shay_love_off_road
בלי תמונות לא נחשב
THIS THREAD IS WORTHLESS WITHOUT PHOTOS
כמו שאומרים אחינו האמריקאים
-
3 קבצים מצורפים
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
מקווה שהצלחתי . בכל מקרה - לא להיט כרגע ...
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
הנה תוכנית עבודה
אתה יכול עוד לפני המוסך לבדוק בעצמך הכל, ואם צריך - לתקן לבד. בגדול, אם תקרא את המדריך של חנן לבדיקת ג'יפ CJ לפני קניה, רוב הדברים האלו מופיעים שם - בשביל לבדוק חופשים במיסבי הגלגלים צריך ג'ק ושתי ידיים. "על הדרך" בודקים גם חופשים בהגה.
זה הזמן גם לטיפול מלא של גירוזים בכל השלדה, החלפת שמן גיר\ תיבת העברה וסרנים.
]מה זה המדריך של חנן ? איפה הוא נמצא ? הוא מסביר גם איך מגרזים את השילדה ?
על הדרך עוד שאלה - האם למישהו יש מדריך כמו היינס לרכב הנ"ל ?
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
אהלן
אצל אודי מזרחי (יושב בצומת בילו) ,תוכל למצוא כל נמיני חלפים,צמיגים וכו' מרכבים מושבתים.
האיש ישר והוגן במחירים.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
אני מציע לך לקנות ספר טיפולים זה יענה לך על הרבה שאלות ולפחות שאלות 2,3,5 ששאלת למעלה.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
בבקשה הנה הספר שאתה צריך
http://www.ebay.com/itm/1972-1991-JEEP-WAGONEER-Pick-Up-REPAIR-MANUAL-Haynes-Cherokee-Grand-Book-50029-/160712439706?pt=Motors_Manuals_Literatur e&vxp=mtr&hash=item256b35379a#ht_909wt_1 139
יעלה גרוש וחצי
יגיע תוך שבוע שבועיים
המדריך של חנן -
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1163-jeepolog-archive
כעיקרון אני עשיתי את כל מה שאתה עומד לעשות לבד כולל ללכת להעביר את הרכב טסט ועמדה 1 (אישור מעבדה מוסמכת) הרכב שלי עמד 20שנה בערך...
את עניין הפחחות וצבע תעזוב... כבר אני אומר לך עדיף שהרכב יהיה תקין מכאנית מאשר יפה.
את העניין עם הקרבורטור שלך ניתן לפתור פה על דפי הפורום - תצלם את הקרבורטור שלך תמונות טובות וברורות ותעלה פה בשרשור הזה (יש כאן כמה חבר'ה שמכירים ויכולים לסגור לך את הפינה הזו בדקה)
לרוב כל דבר שתשאל הכל נושא יענה לך בצורה הכי טובה אם תוסיף תמונות - כל עניין הלמידת מכונאות בהתכתבות צריך להתחיל שלמישהו מהצדדים יש מושג על מה מדובר... כבר ציינת שאתה לא בקיא בתחום ולכן אני ממליץ לך להוסיף תמונות שמי שכן מכיר יעזור לך.
אם תרצה את עזרתי בכל נושא אשמח לעזור - 0549980300 תומר
אני הייתי ממליץ לך - אם הרכב תקין ונוסע להתחיל לנסוע בו ולא לחפש לתקן דברים לא מקולקלים אלא לעבוד על מה שלא תקין. למשל - בשביל לעבור טסט חייבים אורות -דאג שיהיו לך את כל האורות תקינים.
דאג שמערכת ההיגוי תקינה ולא נוזלת או בעלת חופשים- שהרכב עומד כבוי ואתה מזיז את ההגה שמאלה ימינה יש יותר מ3 4 סנטימטרים של תזוזה? אם לא אין לך חופש. כמובן לא מדעי אבל בערך.
העמד את הרכב מעל משטח שתוכל לזחול מתחתיו על הגב והבט על תושבות-(גושי גומי שמפרידים בין ברזלים נאמר בין השלדה לגיר או בין המנוע לשלדה.
בדוק שבאגזוז אין חורים-אם יש תצלם.
בדוק דברים שנראים סוררים שבירות סדקים גומיות מתפוררות, צינורות בלויים-לרוב בהתחלה שווה להחליף כל גומיה שנראית חשודה בחדשה כי העלות אפסית וזה קל להחליף גם למי שאין ניסיון.
קח מצלמה כלשהיא וצלם את תא המנוע מלמעלה ומלמטה ואת כל הלמטה של הרכב כשאתה זוחל ותעלה לפה אנחנו כבר נגיד לך מה להחליף חשוב שהתמונות יהיו רבות וברורות אחרת לא נראה כלום.
אם אתה לא מצליח להעלות פה שלח לי למייל [email protected]
בהצלחה
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
בקשר לחלקים, יש את כל מה שאתה צריך באתר הבא:
http://www.teamgrandwagoneer.com/
יש עוד אתרים שמוכרים חלקים, אבל זה אתר שעבדתי מולו בעבר.
סך הכול נראה שקנית רכב במצב "לא משהו"
רמה כזו של כיסוח היא די נדירה.
כדאי לבדוק האם השילדה תקינה ולא סדוקה באלף מקומות.
בדרך כלל הזנחה פושעת מלווה בהתעללות קיצונית, ומכאן הסדקים בשילדה.
הכול ניתן לתקן, אבל שילדה היא פרויקט לא קטן, ולא קל לשיפוץ.
השילדה של הבהמות הללו די חזקה, אבל עם כמות מספקת של התעללות הכול נשבר.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
תודה רבה לכל המגיבים . לא היה לי זמן לראות את כל הלינקים ששלחתם לי עד כה . ארוחת ערב, מקלחות , סיפורים, שירים ואז .... שקט ושלווה .....
מה שכן , נראה לי , כמו שאמרתי , שהגעתי למשפחה טובה ותומכת וזה חשוב לי.
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
וגם - אם אתה לא בעניין של קניות מעבר לים - יש ינוביץ', יש ראוף, בקיצור - יש חלקים בארץ.
אסף.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
זהו , הכל שקט , הרעש וההמולה בבית נגמרו . כל אחד תפס את מקומו בבית , הילדים ישנים , האישה בענייניה וסוף סוף מתחיל זמן האיכות שלי עם עצמי . איזה כיף ...
עברתי על ההמלצות שקיבלתי מכם , והנה כמה מסקנות / שאלות / בקשות נוספות :
1. לגבי ספר הדרכה של היינס או אחר - לא הצלחתי להגיע למישהו שמוכר כזה ושולח לישראל ... בינתיים ... עוד אחפש . אם מישהו מוצא - אשמח לקבל לינק . הלינק שקיבלתי הוביל לספר מאוד זול אבל הם גם לא שולחים לישראל.. אנטישמים !!!
2. ההדרכה של חנן נראית מקצועית ביותר ומאוד מעניינת . אני מאוד מקווה שאוכל באמת ליישם כמה מהדברים שם . זה הכי קרוב שהתקרבתי אי פעם לאיזשהו ידע ונראה כאילו אצליח בחלק מהדברים . באחד מהימים אבריז מהעבודה , אקח יום חופש / מחלה/ הבראה או כל דבר אחר ואשכב לי בשמחה רבה מתחת לנבלה שלי ובתקווה יהיו גם כמה כתמי שמן על הפנים שלי ... אנסה לראות אם אני מבין את הדברים ואנסה אפילו לגעת, לפתוח, לסובב וכו' . אם יהיו לי שאלות אמשיך להעלותם כאן בפורום . ( עם צילומים , כמובן ) .
3. האתרים ששלחתם לי נראים גם מגניבים ומלאים בחומר מעניין . לא ידעתי שקיימים אתרים שמתמחים בווגונירים .... ממש מפתיע . אמשיך לקרוא ולהסתובב בהם . ממש יפה .
4. לגבי השאסי . הבנתי שאם השאסי שבור או בעל סדקים או מרותך יתר על המידה , לא כדאי בכלל להתעסק איתו . והשאלה היא האם כדאי או האם זה בכלל אפשרי להחליף שאסי לגמרי . אני יודע שזאת שאלה מוזרה אך היא מגיעה מכיוון שראיתי באחד המקומות מישהו שמוכר שאסי כזה ממש לא יקר . חשבתי , אם השילדה היא כזאת ולפי מה שאני יודע - היא אכן מרותכת ודי שבורה ., האם כדאי להשקיע כמה מאות שקלים ולהתחיל נקי ? מצד שני , זה בטח לא יהיה קל להחליף שאסי כי צריך להוריד את כל המכלולים ... מצד שלישי - אם כבר מורידים את כל המכלולים - עושים אחלה שיפוץ - לא ? או שאולי - אני כבר קופץ גבוה מדיי ?!
אני מצטער על השאלות / תהיות שלי . ידוע לי שזה נשמע לכם כמו שאלות של ילד בגן חובה . אני פשוט מעלה ומציף את כל המחשבות שלי בפוסט אחד לראות איפה אקלע ומה כדאי יותר לעשות . בתקווה שזה לא מנדנד אלא אפילו פותח נושא מעניין לדיון - אשמח לתגובות .
תודה שוב על כל התגובות המעניינות והתומכות .
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
סה'כ השלדה בוואגוניר היא גמישה ובתור שכזה היא פחות נוטה לשברים/ סדקים , אבל צריך לעבור על כל השילדה במיוחד באיזור שמתחבר לשאקלים של הקפיצים , שם זה איזור מועד לסדקים.. אם יש לך אפשרות לקנות שאסי זה עוד יותר טוב. זה ישדרג לך את השיפוץ , השאלה אם אתה בנוי להוריד בודי על כל ניגזרותיו.
חלקים מיכניים תוכל כמובן להשיג בארץ, הוואגוניר חולק את אותם המיכלולים של הcj ,אולם חלקי פנים וקוסמטיקה רק דרך הלינקים שקיבלת ואיביי.
בסבלנות והצלחה.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
עוזי, פרוייקט פירוק עד לרמת הבורג/השאסי ע"י אדם ללא זמן וחוסר ידע
תוביל לדעתי לעוד כלי מושבת בחצי הדרך... ויורד מהמצבה של הכלים הנוסעם הללו.
אין בכל רכב סדקים, אתה סתם מפחד, אם תראה סדקים אל תבהל, תצלם ונגיד לך אם זה חמור
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
יש לכם מושג איפה אוכל לקנות ציוד כמו ג'ק טוב , בוקים להרמת האוטו , אקדח לפתיחת גלגלים לקומפרסור ( קומפרסור יש לי ) וכו' ?
לגבי הבדיקה וצילום העצמות של הנבלה שלי , אני מחכה למזג אויר יפה שבו לא ארגיש טוב כל כך , אתקשר לבוס שלי ( אני ) ואשאר בבית , עטוף בסמיכה
עם כוס תה ............ומברג בין השיניים ....ואזחל מתחת לאוטו למקום שכולו טוב ...כמובן עם מצלמה עם המון פילם .
ערב טוב
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
ליד צריפין יש מקום שנקרא ל.כ...
הכל בזול והציוד חלקו טוב וחלקו לא
קח מקדמי בטיחות אם אתה קונה ג'ק קנה ל3 טון ומעלה
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wagon67
...כמובן עם מצלמה עם המון פילם.
אסף
ומה תעשה עם הפילם הזה, תשלח לנו בטלגרף?:cool:
קובי
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
שלום שוב לכולם
תוכלו לספר לי מה זה אקסים ?
תודה
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
אקס = axle - סרן. לכן אקסים, סלנג לסרנים.
כשאתה קונה בוקים, קנה רק של 6 טון. ה 4 טון קטנים מדי לג'יפים (מבחינת הגודל לא מבחינת העומס)
אסף.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
אפשר להניח את כל הג'יפ על 4 בוקים או שאין טעם לקנות 4 ? זה נשמע לי קצת מסוכן לשים אותו על בוקים ולהיכנס מתחת . נכון ?
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
אפשר לשים על 4 בוקים אבל לא מומלץ.
כמו כן כדי שזוג גלגלים יהיה על הרצפה, ויש לשים להם אבנים שימנעו מהגלגלים להסתובב ז"א מהרכב לזוז
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
שלום לכולם
השבוע לא הצלחתי להבריז מהעבודה אז לא היתה לי אפשרות להתחיל לעבוד על הרכב . מה שכן , בהבזק של זיכרון הלכתי וצילמתי מספר תמונות . גם של
האוטו עצמו וגם של הקרבורטור .
התמונות לא יצאו טוב , אני מקווה שתצליחו לראות משהו . בכל מקרה עוד אצלם תמונות באמצע היום שייצאו טוב יותר.
אם יש לכם תגובות לגבי הקרברטור - אשמח לשמוע .
תודה ושבוע טוב
אסף
מצטער , לא הצלחתי להעלות את התמונות . כנראה שאני לא רק מאותגר מכנאות אלא כל נושא טכני שהוא . אבקש עזרה מאישתי ואעלה את התמונות מאוחר יותר.
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
יש למישהו מושג מה קורה עם העלאת הקבצים ? אני לא מצליח להעלות תמונות ...
אם למישהו בא להתאמץ קצת ... פרסמתי את התמונות הללו בקארספורום תחת הנושא " שיפוץ קרבורטור" שאני פתחתי בשם grand wagoneer .
אשמח אם תשוטטו לשם ותראו את התמונות ואת התגובות שקיבלתי שם .
תודה
אסף
-
תגובה: הצטרפות למשפחת הווגונירים
כשאתה ב"מצב מתקדם" יש לך למעלה סמל של אטב משרדי עם קובץ, פתח אותו, תעשה ADD FILES, בחר את הקבצים ואז "העלה".
אסף.