חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
עדכונים
הקרבורטור המקורי הוחלף למוטורקראפט 2100, MC2100. קרבורטור פשוט ויעיל שכמעט ואינו מציף בשיפועים. בנוסף, הספיקה בקרבורטור הזה היא 287CFM לעומת 193CFM בקרטר BBD.
צריכת הדלק לא השתנתה אבל התקבל יותר כח בסל"ד גבוה, סרק יציב יותר ופשטות טיפול.
http://img175.imageshack.us/img175/9...apters1ql5.jpg
עם בית הפילטר המותאם לMC2100 בעזרתו של קרוב משפחה של אביגדור:
http://img242.imageshack.us/img242/4...g0435115yp.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/4554/img042712ak.jpg
בינתיים אני יודע על עוד 4-5 שראו כי טוב והחליפו לMC2100.
מערכת ההצתה הוחלפה לHEI, מפלג של GM, התוצאה הייתה טובה בהרבה מהמערכת מקורית אבל הגודל של המפלג הפריע לי וחיפשתי משהו אחר.
מפלג HEI וMC2100:
http://img119.imageshack.us/img119/8827/img11224kl.jpg
התברר שיש אופציה נוספת, מכסה מפלג ורוטור של פורד שמתאים למפלג של CJ (למעשה זהו אותו מפלג עם שינוים קלים) המכסה רחב יותר ומאפשר שימוש בקויל חזק יותר.
http://img318.imageshack.us/img318/6116/img043013mc.jpg
המערכת משתמשת במודול של GM 4פינים שמורכב על גבי Heat sink.
http://img84.imageshack.us/img84/1598/ignmodulewi7.jpg
במדידה עם מכשיר יעודי נמצא שהניצוץ עם המערכת החדשה (TFI) חזק ב40% מזה שהתקבל עם הHEI. אותו ג'יפ אותה מערכת חשמל.
בסה"כ, השיפור המשמעותי ביותר הוא עדיין החלפת ראש המנוע לזה של סופה. החלפת הקרבורטור ומערכת ההצתה הוסיפו עוד אבל לא באותה מידה.
השיפור הבא הוא הידרובוסטר, כבר נקנה אחד ועכשיו איסוף חלקים ומתאמים. ג'ו טורח בעניין לא מעט....
http://img147.imageshack.us/img147/7613/hb1vs8.jpg
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
תגיד לי, מה עם ההסבה לV6 twin cam?
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
Great way to keep it hashed up....
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
סוף סוף ההידרובוסטר מורכב.
יש דיי והותר מרווח לבית פילטר אוויר המקורי:
http://img149.imageshack.us/img149/7867/img1341oq5.jpg
הורכבו ציבורות ברקס חדשים, זה היה החלק הקשה ביותר, לפרק את הצינורות משסתום החלוקה:
http://img176.imageshack.us/img176/8953/img1350gb6.jpg
http://img141.imageshack.us/img141/658/img1340lz5.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/7202/img1344fb2.jpg
הצינורות ההידראולים הורכבו עם הקצוות המקוריים להתאמה מקסימלית מתחת לרדיאטור.
הבחור שהרכיב אותם מקצוען אמיתי.
http://img411.imageshack.us/img411/4692/img1335go1.jpg
עדיין לפני נסיעת מבחן, אין זמן לנקז אוויר מצנרת הבלמים, אבל זה כן הזמן להגיד תודה ענקית לדוד מאמריקה, ג'ו, תבורך.
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
תתחדש אשר
נראה עוד יותר טוב במציאות
מחכה לשמוע תוך כמה שניות אתה עוצר מ100 לעמידה מוחלטת... :twisted:
מברוק!!!
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
With the amount of time that I spent on this project
I whould have expected a thank you fitting the
באבא סאלי
:-)
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
ג'ו, רק תגיד ועוד פרה תכיר את בוראה...
מצד שני, כשתחזור לטקסס לא ישאר לך הרבה במקרר,
you got to feed the dog....
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
I have a news for you
There is nothing left already
I happened to "starve' him on Saturday
Then I had to listen to lectures on how to feed him every couple of hours or else
Need less to say, there has been regular feedings since
He is becoming quite fond of Mexican food
Mostly Carne Asada Tacos
חוזר: Phoenix - הCJ7 של Coas
פרויקט הזרקת הדלק נגמר (כמעט) וזאת התוצאה:
פילטר אוויר של TJ, זול לקניה ויקר במשלוח:
http://img523.imageshack.us/img523/7708/mpfi008ps2.jpg
סעפת יניקה של מנועי ה4.0L משנת 99 ואילך, אמורה לספק כ10-15 כ"ס יותר:
מזרקים עם ספיקה מוגדלת שירדו מרכב של פורד, מזרקים עברו שיפוץ והחלפה של כל מה שניתן. הוחלפו גם ה o-rings של ווסת הלחץ.
http://img222.imageshack.us/img222/2686/mpfi007kh0.jpg
צינור דלק חדש הולך לאורך צד הנוסע וצינורות ממסילת הדלק עד לשלדה, תודות לארז.
החלק הזה היה הסיוט של הפרויקט, להוליך צינור מתכת גולמי כאשר המרכב במקומו.
http://img241.imageshack.us/img241/7799/mpfi011mz0.jpg
PDC ממוקם כמו בYJ ותושבת לפילטר שנבנתה עם הרבה עזרה של אמיר שוורץ:
תודה לשימי עבור תושבת הPDC. התושבת פורקה והותאמה מחדש למיקום השונה.
http://img147.imageshack.us/img147/1787/mpfi009fh2.jpg
חיישן קרנק על הבלנסר, קל להתקנה ונגיש לתחזוקה.
החיישן שהרכבתי בהתחלה היה של OBDII, כמובן שלא מתאים לOBDI. קניתי חיישן חדש באי ביי ב15$ כולל משלוח כאשר בארץ ביקשו 600 ש"ח עבור חיישן משומש... קניתי עוד אחד לרזרבה עם אחריות לכל החיים בפחות מ60$.
http://img371.imageshack.us/img371/7987/mpfi015aw3.jpg
המחשב, תודה לאמנון מרדיאטור מודיעין על ריתוך האומים:
http://img340.imageshack.us/img340/9707/mpfi013nw9.jpg
חיישן חמצן, עבודת ריתוך "לא טובה" שנעשתה ע"י מוסך בירושלים, לשם אני לא חוזר
http://img371.imageshack.us/img371/9672/mpfi014jb7.jpg
חסרה תמונה של חיישן המהירות, מחירו של אחד, חיישן+מתאם+קונקטור הוא בסביבות 150$.
וכמובן, תודה לאיש שללא עזרתו הפרויקט לא היה מתחיל בכלל, ג'ו, tzagi, שטרח, נסע וחיפש, התווכח עם המקסיקנים, ארז, שלח ויעץ.
תודה!