האם יש עוד אופציות חוץ מהחד נקודתית של הסמוראים משנתונים מתקדמים?
האם יש הזרקה רב נקודתית?
Printable View
האם יש עוד אופציות חוץ מהחד נקודתית של הסמוראים משנתונים מתקדמים?
האם יש הזרקה רב נקודתית?
אני לא מכיר אופציות של "דרופ-אין" .
וההזרקה החד נקודתית של הסמוראי היא מציאה קטנה מאוד גם בהשוואה לקרבורטור.
ניראה לי שלא שווה להשקיע בזה מאמץ.
אני אישית ראיתי בידיוק מה שרשמת :P ראש מנוע ויטרה על מנוע ג'ימיני ומערכת הזרקה לא זוכר אם זה ההזרקה של הג'ימיני או של הויטרה .
דבר איתי בפייסבוק
אני הטמעתי מערכת הזרקה של בלנו על הסמוראי שלי
הרבה עבודה מערכת הזרקה קומפלט לא בעיה להשיג אבל העבודה היא בעייתית
אני עשיתי לבד את כל העבודה ועובד מצויין
קובי
שגיא, המנוע עצמו לא באמת משנה, הרי בכל מקרה הסעפת באה ביחד עם מערכת ההזרקה.מה שנשאר זה התאמה של הסעפת לראש,וכל עבודת החשמל כמובן.
כן, זה הרבה עבודה, אבל גם אני מתכנן להתחיל עם זה בקרוב..
יש ברשת קובץ PDF מאוד מפורט (100 עמודים) שמסביר בדיוק מה צריך לעשות לצמה של ויטרה כדי להתאים אותה לסמוראי..אני מקווה שצמה של בלנו זהה\מאוד דומה לויטרה.
קובי, בהזרקה של בלנו יש צורך להתאים חיישן VSS ללוח השעונים בסמוראי? החיישן קיים בבלנו, מתאים?
איזה משאבת דלק שמת?
מיכאל
שגיא, השאלה היא למה ?
מה אתה מחפש להשיג ? האם רק להחליף את הקרב' על חסרונותיו (לכאורה) או עוד דברים ?
להיפטר מחסרונות הקרבורטור....
אבל אם אני כבר עושה את זה - אז לדבר הטוב ביותר שאפשר.
עלות תועלת ידידי... לפעמים הכי טוב זה לא באמת הכי נכון.
אם "נפלו" לך חלקים לידיים ואתה גם יודע לעשות את העבודה כראוי בעצמך ובאמת יוצא לך משתלם, אתה צודק. אחרת, לך על הפשוט ביותר- חד נקודתי, וסגור עניין.
אמיר אין ספק שמה שאתה כותב הוא נכון...
אני בנתיים רק בודק/מברר את האופציות.
עד שהכסף ייצא מהכיס יש לי עוד תהליך למידה...
נו אז בסדר, מאשר לך :)
אין אצלכם במנילה איזה פתרון למערכת הזרקה טובה יותר?
אגב יש לי חברים שמגיעים לשם בסוף החודש, ועוד אני יודע שב15.5 יש הופעה של מוריסי(!) במאנילה - תאמין לי אתה גר בגן עדן ;)
ונחזור לנושא...
באיזה שנים מערכת הזרקה של סוויפט התאימה? ואיזה חלקים עוד צריך?
גם ליידי גאגא באה לבקר עוד שבועיים, אם זה מעניין אותך.
לגבי פתרונות הזרקה - פה אין חוקים אז פשוט שמים מנוע אחר, לבחירתך :)
למען האמת המעבר ל1.6 לא ממש מפתה אותי.
דורש יותר מדיי שיוניים מער למנוע - קלאץ' קרמי, חיזוק ברקסים וכו'.
גם אם זה לא בגדר חובה - לא באלי להחליף קלאץ' כל חודשיים. אני גם לא מחפש עוד כוח ממש. אלא יותר מנוע שעובד עגול וטוב יותר.
אתה לא צריך לעבור ל1.6
אתה יכול לקחת ראש של 1.6 עם 16 שסתומים ולהשאר עם הבלוק שלך. ככה אתה נשאר "חוקי" יותר ועדיין מקבל יופי של תפוקה.
יש אחד ששנינו מכירים שעשה את זה ואומר שהוא מאד מרוצה מהתוצר.
זה כבר נשמע מעניין יותר.
אותו אחד עשה את זה על בלוק של ג'ימני.
האם זה יתאים גם לבלוק של סמוראי?
מה אני צריך חוץ מאת הראש וכל עניין המחשב הזרקה/צמה וכו'?
בוא נחכה שהוא או מי מטעמו יגיב :)
ממה שאני יודע, הבלוק הוא אותו הבלוק בעקרון.
אין צורך בחיישן הספידומטר נשאר אותו דבר.
שמתי משאבת דלק אוניברסלית 4 באר.
בהתחלה היו לי הרבה נזילות דלק מכיוון שהמערכת בסמוראי לא מתוכננת ללחץ כזה אבל עם קצת מאמץ זה נפתר.
אצלי לא יכולתי להעביר את הסעפות של הבלנו אז ביניקה ייצרו לי מתאם למצערת של הבלנו
ואני ריתכתי עצמאית סעפת פליטה.
טוב התחלתי לחקור
בשביל ראש 16 שסתומים של ויטארה צריך גם סעפות, וגם את כל הצמה והמחשב של ויטארה.
אם מביאים סעפות של בלאנו, אז צריך מחשב של באלנו ואז המפלג לא מתאים או משהו כזה וצריך לשנות.
שגיא,
אני אשבור לך איזה מיתוס קטן
השידרוג למנוע חזק יותר לא מחייב בכלל להגדיל/לחזק את הברקסים וכנ"ל לגבי הקלאץ
מי אמר לך שצריך קלאץ קרמי זה סה"כ בלנו
לגבי הברקסים כל עוד לא העלת את משקל הרכב (בצורה דרסטית) אין סיבה הגיונית להגידל אותם
מה זה משנה אם נסעת עד עכשיו 100קמ"ש בסמוראי ותעלה ל 120 קמ"ש
הגדלת ברקסים נכונה לרכבים שננהגים במסלול ועוצמת הבלימה מחייבת וקירור הדיסק מחייב
לא נראה לי שאתה מתכנן לקחת את הרכב לדאקר :D
גם לגבי הקלאץ הכל תלוי בשימוש שלך
אני אתן לך דוגמה אצלי ברכב החלפתי קלאץ אחרי יותר מ ק"מ120,000
לעומת זאת חבר אחר החליף אחרי קצת פחות מ 30.000 ק"מ (אוטו סוג רכב)
וזה לא בגלל שאני נהג מיוחד אלא רק הגלל סיגנון נהיגה יותר אגרסיבי ( ערד אם הבנת למה אני מתכוון)
תומר תודה...אבל לפי מה שהבנתי מהרבה פה - בשטח וכו' זה יוצר בלאי שהוא מוגזם מבחינתי.
ושוב פעם, אני לא מחפש להיכנס לפרויקט בשביל כוח, לפחות לא עכשיו. אין לי כסף לזה והדלק יקר מדיי...
1. קודם כל יהיה מאוד נחמד אם תיתן פירוט לגבי העבודה. בשביל זה הפורום קיים.
2. אם בלוק של סמוראי וג'ימני זהים לא פשוט יותר לקחת ראש עם הזרקה ומחשב של ג'ימני או של איגניס (שאמור להיות זהה) והייתי בודק גם התאמה לראש של סוויפט (מהחדשות)
לגבי מפלג, אם לוקחים ראש + הזרקה וצמה וההצתה בעצם עוברת להיות אלק', יש עדיין צורך במפלג וכוייל (אם השאלה טיפשית אני מתנצל)?
צחי, בבלנו יש שנים שהמנועים המוזרקים מגיעים עם מפלג, ויש כאלה עם 2 קויילים ללא מפלג.
גם בגימיני, לפחות במנועים עם שרשרת במקום רצועת טיימינג יש 2 קויילים ללא מפלג.
ולגבי הסוויפט-יש מישהו שאני מכיר שהרכיב מנוע של יורוסוויפט כולל ההזרקה שלו בסמוראי, אבל עוד לא יצא לי לראות או לעשות סיבוב.אמור להיות כמו הג'ימיני,86 כ"ס.
קובי, אני מצתרף לבקשה של צחי, תן קצת פרטים,מאיזה דגם לקחת את מערכת ההזרקה?(2 קויילים או מפלג) מלבד צמה ומחשב איזה חלקים נוספים לקחת מהרכב התורם, על איזה קונקטורים בצמה אפשר לוותר מראש, וכו...
אתה אומר שהמחשב של הבלנו לא צריך אות מחיישן ספידומטר, והמנוע עובד עגול וחסכוני גם בלי?
זאת אומרת שתיאורטית לקחת ראש + הזרקה + צמה + סעפות יתאים בול? מ לגבי טיימינג למשל, אותה רצועה (או יתר טוב אפשר להסב לשרשרת?)?
זה פרוייקט מעניין ממש, יכול לעשות את הרכב יותר חזק, יותר חסכוני ועם טווח נסיעה גדול יותר (והכל בתיאוריה כמובן) בינתיים היחיד שעשה הסבה כזו לא נתן לנו מידע, אני מקווה שהוא יגיב לגבי העניין.