מישהו נוסע עם גל הנע כזה על האוטו? אם כן יש בעיות מיוחדות רעשים רעידות וכו?
אשמח לשמוע חויות מבעלי ניסיון.
תודה
Printable View
מישהו נוסע עם גל הנע כזה על האוטו? אם כן יש בעיות מיוחדות רעשים רעידות וכו?
אשמח לשמוע חויות מבעלי ניסיון.
תודה
כן נוסעים עם כזה דרישפט, צריך לגרז הרבה את המיסב הפנימי כדי שלא יתקלקל ואז ההחלפה יקרה, בנוסף איזון קצת יותר קשה, בגדול דבר טוב לרכב מוגבה מעל ל4".
נמרוד
תודה נמרוד
יש רעשים ויברציות או אי אלו בעיות אחרות שצריך לדעת לצפות להן?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
שים לוקרים.
אתה מדבר על 2 קרדן כפול ? ב ZJ ?? בשביל מה ?
אחד אני מבין, אבל שניים ?
הוא מגיע עם אחד ואני רוצה יותר קסטר אז זוית הפיניון נהיית בעייתית ולכן צריך כפול גם בצד הפיניון.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
הקרדן הכפול רגיש יותר לויברציות, עדיף קרדן כפול אחד, כמו שיוסי כתב.
לשים לוקרים זה חבילה לא קטנה של כסף, זה עליית מדרגה בנוחות הנהיגה וכמובן הויברציה בכביש נעלמת.
נמרוד
אז מה הרעיון. אני יכול לכוון את הקסטר על חשבון זוית פיניון נכונה ולחיות עם הויברציות של גל הנע המקורי. כל הרעיון ממה שאני מבין זה שקרדן כפול כפול אמור לפתור את בעית הרעידות והרעשים.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
אני לא מכיר גל הינע אחד עם שני קרדנים כפולים - ארבע צלבים בסך הכל - בלי תמיכה באמצע.
יש כזה דבר?
בוודאי.
http://www.4xshaft.com/multiCV.html
במקרה הזה Tom wood's ,אפשר גם לייצר לבד פה בארץ,בסוף התהליך מתקינים לוקרים....
כל יום לומדים משהו חדש. תודה!
יש למספר חברים ולי כזה קרדן של tom wood's לא נראה לי שזה העלים לגמרי את הוברציות.
נמרוד
למיטב ידיעתי- משתמשים בזה רק ב WJ ב ZJ לא ראיתי.
אני חושב שבשל האורך ב ZJ העניין מיותר. ויוצא שכרו בהפסדו.
עדיף קרדן כפול אחד, ולהנמיך מעט את הטרנספר. בסך הכל , ייתן פתרון זול ופשוט בהרבה....
...
טל התקין לוקרים ברכב, ניתן לו את הכבוד לספר על הנסיעה לפני ואחרי.
נמרוד
יש אפילו WJ עם 241...
לי יש zj 96.
במקור ברכב ישנן ציריות פעמונים ,עם הקיט מגיעים צלבים ורק החלק הקצר של הציריות,לכן צריך לדאוג לציריות,חשוב מאוד לעקוב לאחר הוראות ההתקנה,לדוגמא כמו החלפת צלחות הדיסק לעבות יותר.
לי יש מוטות רדיוס מתכווננים ברכב,שיפרתי את זוית הקסטר בעזרתם דבר שלא הייתי יכול לעשות בשום אופן כשהדרייבשפט היה מסתובב קבוע בנסיעות כביש.
אין מה להשוות באיכות הנסיעה לפני ואחרי,ואני לא מדבר רק על ויברציות ורעשי לוואי,אני מדבר על ״הגה״ .
לביצוע ההסבה נעזרתי בידיהם הנאמנות של הרוקסולידים.
לבקשת הסנדק :
http://m.summitracing.com/parts/mmk-33-50020
http://static.summitracing.com/globa...k-33-50010.pdf
קובץ מצורף 59675
האם יש השפעה גם הדלק והתאוצה ?
האם יש השפעה גם הדלק והתאוצה ?
ותודה על התשובה.
הרכב יותר ״קליל״ בכללי,לא בדקתי תצרוכת דלק,אך יש הרגשה כאילו יותר קל לו במהירויות שיוט גבוהות.
עוד מעט, יוסי, לא תהיה ברירה.
ירדתי מהרעיון של לקחת איתי את הריינג' לארה"ב ואין עוד אפשרויות, מ-2002 והילך, לשני סרנים חיים ןלהתחיל פרוייקט חדש של ריינג', אין הצדקה... ובעצם, אף פעם לא היתה...:(
לעניין הדרייב שאפט.
מה שלא תהיה הבחירה, אני ממליץ על טום וודס.
קניתי דרייב שאפט (דאבל קארדן), על פי מידות ששלחתי לו.
לאחר שהרכבתי אותו, מספר חודשים אח"כ, בגלל טעות שלי/שלו בתירגום ממילמטרים לאינצ'ים, יצא קצר ב-1/2 אינץ' (אבל אפילו לא מתקרב למגבלות).
מיד לאחר ששלחתי לו מייל על כך, הכין לי דרייב שאפט חדש ורצה לשלוח לי - הכל ללא תשלום בכלל!
במקרה טסתי שבוע אחרי לארה"ב, לווגאס.
טום וודס (בחור נחמד מאוד, מעל מטר ותשעים ומתקרב לגיל שבעים), שהגיע לשם גם הוא, לקח איתו, לטיסה, את הדרייב שאפט, נפגש איתי ומסר לי אותו - ללא תשלום (כולל קבלה בסכום $0.00).
אני חוזר - ללא תשלום.
כל עולם הוויברציות חי סביב שלוש פקטורים:
1. זווית קסטר וקמבר (ולנו אין קמבר).
2. מוטות רדיוס - חופשים וכיוונים.
3. דרייבשאפט וזוויות הכניסה/יציאה אל מול הפיניון והטרנספר.
בהנחה והכל מכוון ומחוזק למעט חופשים טבעיים, לא אמורים להיות וויברציות.