יש לי ויטרה 95 אני אחרי החלפת מנוע למנוע של בלנו ,
האוטו עם קיט הגבהה של קלימיני 3 אינצ
ועם בודי ליפט 2 אינצ
צמיגים 235/75/15
האוטו עושה כרגע 1:5
האם זה נורמלי או לא?
Printable View
יש לי ויטרה 95 אני אחרי החלפת מנוע למנוע של בלנו ,
האוטו עם קיט הגבהה של קלימיני 3 אינצ
ועם בודי ליפט 2 אינצ
צמיגים 235/75/15
האוטו עושה כרגע 1:5
האם זה נורמלי או לא?
שכחתי לציין ויטרה ארוכה אוטומט
עכשיו אתם מבינים למה עברתי מויטארה ארוכה (עם כול התוספות) לטרופר בנזין ארוך ...
יש לך בעיה, אמורה לצרוך 1:8 (כך היה אצלי אבל ללא בודי ליפט וצמיגים 215/75/15 )
רענן
איך אתה מודד את הקילומטראז' שלך? אחרי השינוי מידת צמיג יש סטיה
ואצלי היא עשתה קרוב ל1:10 בכביש ו 1:8 משולב כביש/שטח
לפי מד ק״מ שבלוח שעונים ולפי כמות הדלק שמילאתי עכשיו אני ניזכר שבאמת יש סטייה במדידת הק״מ לאחר הגדלת הצמיגים !!! איך אפשר למדוד במדוייק?
אם אני לא טועה את הסעפת והחיישנים הוא העביר מהמנוע הקודם וגם את הקמשאפט העליון הוא העביר , איך אפשר לבדוק תקינות של חיישן חמצן? ומי אתם ממליצים שיכול לבדוק ולראות אם כל הכיוונים נכונים ? ומתעסק עם מערכות הזרקה?
משה זר בפ"ת
נדב הקפיץ מקרה זהה של חישוב צריכת דלק מטורף.
הסתבר שזאת הייתה סיידקיק (יבוא אישי) ששם מדידת המרחק במיילים ולא בקילומטר כמו שאנו רגילים.
רענן
אצלי הצריכה היא בין 1:10 ל 1:13 גם ויטרה ארוכה אוטומט הצמיגים כרגע 195
האוטו שלך גם מוגבה בסט של קלימיני לא?
ונוסע רק בירידות...
כן מוגבהה קלמיני, אני נוסע רגוע! ולא רק בירידות :)
על כביש 6 אני נוסע 90-100 אז אני מגיע ל1:13
בדרך כלל 1:10 משולב ואני בודק כל פעם שאני מתדלק.
יש לי התלבטות קשה לגבי הצמיגים, בגלל עניין הצריכה. אני חושב להשאר עם ה-195 למרות שהם נראים כמו גלגלי קורקינט :)
ברור לך ישי שהמספרים האלה תלושים מהמציאות ?
רוב המשפחתיות החדשות עם תיבת הילוכים מתקדמות פי כמה, מנועים חדישים באותו נפח, מקדם גרר ה-ר-ב-ה יותר טוב ,צמיגי כביש והנעה קידמית.
כמעט כולן לא מצליחות לממש את צריכת דלק שאתה מדבר עליה, זה לא נראה לך קצת לא הגיוני ?
ועוד מעט יגיב מישהו עם ניבה שמדד בנסיעה לאילת 1:16
עזבו את הנסיעה החד פעמית והלא משקפת דבר, במציאות אפשר לשכוח מצריכות דלק כאלו.
גם אני מדדתי בנסיעה לדרום כשנוצה נחה לה על דוושת הדלק ו-2 משטחים על הגגון צריכת דלק שנושקת ל 1/11 מלמטה ב GV אוטומטית
אבל אני לא מספר לאנשים שהאוטו עושה 1/11 אלא 1/8 מלמטה.
דיוויד
" יש לי התלבטות קשה לגבי הצמיגים, בגלל עניין הצריכה. אני חושב להשאר עם ה-195 למרות שהם נראים כמו גלגלי קורקינט :)[/QUOTE] "
למה שלא תעבור לפחות ל - 15*75*205 ....
אני עם 15*75*205 שטח מלא והאוטו עם צריכה ממוצעת של 1 : 10 משולב .
הגבהה רגילה , גגון קבוע ורגל קלה גל הגז רוב הזמן .
לאחרונה חזרתי מטיול של שלושה ימים 450 ק"מ על מיכל מלא ונסיעה משולבת כביש ושטח + ציודים .
רענן זו הייתה דוגמא, בדקתי את הצריכה בזמנו באוופן קבוע. מחוץ לעיר בנסיעה ארוכה ממוצע בין 1:12-1:13 בעיר ממוצע 1:10 בשטח ממוצע 1:8, שוב, סמוראי קצר 98, מוזרק, סגור וסטנדרטי.
היום סמוראי ארוך, קרב', פתוח עם 235 והפחתה בטרנספר, בין עירוני 1:9 בעיר 1:8 בשטח ראיתי גם 1:5, חושב לעבוד לסופה ;)
אני מאוד בטוח במה שאני כותב!
סגנון הנהיגה הוא ההבדל המשמעותי!
דרך אגב גם אני בזמנו עם סמוראי 98 הגעתי לנתונים דומים.
אם אני נוסע רגיל ולוחץ, הרכב עושה 1:10 אני מודד כל תדלוק.
אבל מחוץ לעיר 1:13 כמובן שהמהירות זה העניין אני נוסע על 90 קמ"ש
לפני רמזור אני עוזב את הרגל מהגז ומשתדל להגיע בגל הירוק של הרמזורים.
קצת משוגע.. :)
לגבי עניין הצמיגים: אני לא רואה שום יתרון ב-205 לעומת ה-195 אפילו ה-195 קצת יותר גבוהים לאחר חישוב קטנוני במיוחד.
אני גם גיליתי שאני מעדיף צמיגי 50/50 ולא שטח מלא, מה שפותר לי כמה דילמות בעניין.
-כי הוא מוסיף גובה וזה מה שהיה חסר לי.
-משפר מהלכי מתלה.
-כרגע עם הקלמיני וצמיגי ה195 הרכב עובד יפה מאוד!! (אבל לא נראה טוב.. המבין יבין )
אני אוהב את עניין הצמיגים הצרים סטייל לנד רובר;) עם קוטר יותר גדול.
נכון!
בגלל זה אני בכיוון :)