נכתב במקור על ידי
idanw
גם אני משתעשע כבר דיי הרבה זמן ברעיון להחליף את הדיפנדר שלי (110 97) באחד חדש או כמעט חדש, אבל:
אני בדיוק נמצא במהלך שירות מילואים ארוך וכמה פומות חדשות וישנות עברו לי בידיים.
מפתיע מאוד לראות שכל מיני תקלות מעצבנות שעד עכשיו הייתי בטוח שהם בגלל שה"אוטו שחוט ויוצא מגב" קורות גם בדיפנר חדש לגמרי (5000 ק"מ)
כמו למשל - דיפון דלת נהג\נוסע שנשבר, מזגן קדמי (מקורי) שקופא, דלת נהג לא מיושרת - ואין מה לדבר על המזגן האחורי (אוטוקור) ששבק מייד - גם כאן, פתח היניקה שלו נמצא נמוך ונסתם באבק מהר מאוד.
חוץ מזה, יש לי כמה חברים עם כאלה חדשים, שאני יודע להגיד שבאחד קלאץ' הלך כבר פעמיים (כל 30 אלף K) ובשני הגיר הוחלף באחריות כבר פעמיים.
בקיצור, זה קצת הוריד לי את החשק...
לגבי נוחות - זה בדיוק אותו הדבר. עם שלושה שינויים משמעותיים -
1. כשלוחצים על הגז, האוטו מגיב! יש לו יותר כח, משמעותית.
2. ההילוך השישי מאפשר שיוט נוח יחסית בכביש מהיר.
3. יש לו מערכת שמונעת מהרכב להוריד טורים - לא נכבה אף פעם בגלל טעות נהג - גם עם תנסה לעלות עליה חדה בשטח בראשון High. - נחמד מאוד לנהגים לא מנוסים (ובעיקר לחיילי צה"ל)
עידן