-
קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
היי,
בין כמה חברים התפתח דיון על מגוון ההצעות שיש היום בשוק, בארץ ובעולם, להרים קמפר ברמה טובה על סיקסופה או על פיקאפ (יפני או אמריקאי).
כולם מכירים את המג'ולינה, אבל מדברים על הדברים שמעבר.
יש כמובן את המונח Slide-in truck camper - שלמעשה מתחבר לארגז של פיקאפ, לרוב אמריקאי, אבל לא מחייב.
יש כאלה מתקפלים, יש כאלה מאובזרים וכאלה שפחות.
המטרה כמובן להשמיש משהו בארץ, אבל ברור לכולנו שלא הכל אפשרי.
יאללה, לגלגל את הכדור - מה יש לכם להציע מנסיונכם/גיגולכם בעולם. טחינת בכי על זה שהמשטרה לא תאפשר את זה מיותרת, ברור שיש בעיות עם חלק מהמוצרים.
הנה כמה לינקים למוצרים בשוק.
http://pics.omnux.com/Vacation-truckcamper?page=1
http://www.jeepolog.com/forums/attac...8&d=1341674022
חיפוש בגוגל
אחד על טנדר
http://www.expeditionportal.com/foru...8&d=1340686538
ג'יפסטר של פעם
ואחד של היום
http://4.bp.blogspot.com/-dcoO3SYDkK...brutephoto.jpg
עם סרטון - http://www.actioncamper.com/events/0...-functions.wmv
אחד לילדים
אחד לגדולים
http://www.campist.com/archives/us-t...ortbed-240.jpg
ואחד לחלום עליו
http://www.infoforcampers.com/wp-con.../17_5_orig.jpg
http://www.livinlite.com/camper-overview.php
http://www.livinlite.com/images/TC1.jpg
http://www.livinlite.com/images/TruckTableUp.jpg
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
בשביל טנדר, לדעתי, הLIVINLITE הוא האידאלי. אממה, המחיר ממה שראיתי נוגע ב3000 דולר בארה"ב בערך.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
כול הסלייד אין וTRUCK TENTS
סבירים לפול סייז עם ארגז 8 רגל, כול הקטן מזה...אין מקום לכלום, לא נוח ולא פרקטי.
לדעתי ובמיוחד לארץ יזרעל היכן הרכבים יחסית קטנים ומשרד התחבורע שולט ביד נטויה..אולי קאמפינג יכול לבוא מכיוון אחר
ראה פופ-אפ קמפר
http://compare.ebay.com/like/3307618...ar=lv&var=sbar
קל, ניתן לגרור אותם עם כול רכב, זול,(המשומשים בארה'ב-מחירי זנות, ניתן לקנות בפחות מ$500)
גודל נורמלי כשהוא פתוח, קומפקטי כשהוא מקופל.
אל תתחילו עם גודל הצמיגים, ניתן לשדרג בקלות., ראיתי יותר מכמה עם 31"
אם יש אופציה ליבא אחד משומש, זה פיתרון לא רע.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אוקי ג'ו, כנראה שכחתי לציין את הכלל הראשון - בלי לגרור כלום. הכל על הרכב.
צריך קצת דמיון, אנשים עושים את זה בסופו של דבר. אז קדימה לעסק.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אנשים עושים הרבה דברים,
ורובם המוחלט (אם לא שמת לב) לא פרקטי ולא שימושי.
אפשר לבנות משהו בסגנון הזה: http://www.cabelas.com/product/Auto-...uto-exterior-t
כמעט לכול דבר, השאלה....כמה זה שימושי על סופה לדוגמה, או יותר נכון, מי יישן שם, גמדים?
לאדם באורך נורמלי אתה צריך 2 מטר, אין את זה אפילו בסופה ארוכה, שלא לדבר על הפיקאפים היפנים.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
למה לא ג'ו ? מה הבעיה לישון על הגג ?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
יש ויש
צריך לבנות תשתית, גג של רכב לא מיועד לשאת משקל של אוהל+ מזרון+2 מבוגרים
אז צריך איזה גגון, מעלייו פלטות דיקט (סתם לדוזמה) ומעל זה אוהל וכולו, לא לשכוח את הסולם.
שים לב שלקיטים של האקספדישן שבנויים בגג יש קונסטרוקציה מסיבית, וזה לא משהו שניתן להוריד בקלות, זה בנוי להשאר על הרכב, הגענו לבעיית המשרד האהוב עליך.
הנה כמה רעיונות יותר פרקטיים:
http://www.tentsontrucks.com/SUV-Minivan.htm
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אכן הרעיון שהעלית בלינק האחרון נראה הכי "פרקטי", גם אני העליתי תמונה שלו בפתיחה. מה לגבי הLIVINLITE ?
אנשים עושים קמפינג בכל העולם עם רכבים בסגנון הזה ואפילו צפופים יותר. הכל שאלה של תכנון.
הנה דוגמא למשהו שפרסמתי לפני כמה שבועות -
http://www.tetongravity.com/forums/s...ing-lots/page8
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
הנה עוד משהו חמוד.....אבל המחיר מעלף
http://www.getoutdoors.com/goblog/in...-SUV-Tent.html
ראיתי את הסמוראי שלך, נגיד ככה, אתה רוצה להתערב על מספר הדקות שהרכב יסע לפני ההורדה?
אני נותן לך 2:1 ולוקח 0-60 דקות, אתה לוקח 60-120 דקות, דיל?
אני רק יכול לדבר מנסיון אישי, לפני כ13 שנה קניתי סלייד אין כזה:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Slide...#ht_824wt_1161
לא בדיוק אבל בסיגנון ובגודל
הדבר הזה היה סיוט להרכיב ולפרק, זה היה סיוט בקאמפינג, צפוף ולא נוח ל2 מבוגרים ו2 ילדים.
השתמשתי בו ל2 סופי שבוע ומכרתי אותו.
לא בדיוק מעניין אותי מה מזוכיסטים ברכבי העולם עושים, לי אישית זה לא היה פרקטי. אז....אחד על סמוראי?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
מה הפואנטה של, בסופו של דבר, אוהל מובנה שמחובר לרכב?
אני מבין, בארצות קרות וגשומות יותר, את הרצון לחסוך כמה שאפשר בצורך לצאת החוצה. זה אומר שזמן המעבר ממצב "נסיעה" למצב "מגורים" צריך להיות מינימלי, ושיהיה אפשרי לבצע את הפתיחה הזאת מבפנים, בלי לצאת מהאוטו. זה בקמפרים קלאסיים, כמו הווסטפליה של אסף.
אז קודם כל, זה לא ממש קריטי בארצנו. בכל מקרה, בכל עונות השנה, אנחנו נשהה רוב זמן החנייה בחוץ. נכנסים לאוהל/קמפר רק בשביל לישון בעצם, כי לא באמת קר ולא באמת גשום.
ודבר שני, הפתרונות שמותקנים על טנדר/ג'יפ, ברובם תא הנהג נפרד מתא המגורים, אז מה הפואנטה, גם בארצות קרות?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
קבל,,,,,,,,,,,
http://www.azalai.co.uk/concept.php
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
בתור מי שטייל שנה בארה"ב עם מוטורהום, יש לי מה לומר.
לדעתי, כל המבנים הקשיחים לא מתאימים לאקלים כאן; ברגע שהטמפרטורה היא 24 מעלות ומעלה, נעשה מאוד חם בתוך הקרון, והרי אתם לא מתכוונים להתקין ולהפעיל מזגן. ה-truck camper שמתיישב על טנדר אמריקני מצויין (באקלים קר) אבל הוא רחב יותר מהמרכב המקורי, ולכן לא מתאים לישראל.
אני גם לא משתגע על אוהלי גג - נסעתי בכזה באפריקה, זה די קלאוסטרופובי, וחם מאוד בשמש הבוקר.
מה נשאר? על הדיפנדר 110 ברזנט שלי בניתי מיטה בגודל 190+120, והשארתי את גג הברזנט כמו אפיריון, בלי דפנות. זה היה נפלא בארץ, סגרנו את הדפנות רק פעם או פעמיים, כאשר היה ממש קר או אפילו גשום. משטח כזה אפשר לבנות בקלות גם על טנדר רגיל (אפילו יפני) אפשר לבנות אחלה קונסטרוקציה על הארגז. בתוך הארגז יהיו תאי ציוד ומים, מלמעלה זה מתקפל למשטח שינה והעמסה, ועוד נשאר מקום בקבינה ל-4 נוסעים.
בדיסקו החדש הכנתי משטח לינה מתקפל, מאחורי המושבים הקדמיים. זה מאפשר לישון לא רע (בעיקר ב-TD5 שהוא מספיק ארוך, כנראה גם בפג'רו ואחרים), או להיות קצת מכורבל, ב-TDI300 שלי. אני מקווה שעם דלתות צד ואחורית פתוחות, זה יהיה נעים ואוורירי. עם רצועת צל תלוייה בצד של זריחת השמש, זה יהיה אפילו נחמד, אני מקווה.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אמיר, למה לא לקנות ונדורה/סוואנה 4X4 לבנות ממנה קמפר?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
כי זה מיועד לשרשור אחר, צחי :)
כל הקטע הוא שיש בבית - סיקס/סופה או טנדר ( יפני או אמריקאי ).
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
למה לחיות בפח זבל כמו ונדורה כשיש את זה...
http://i1125.photobucket.com/albums/...-b-300x200.jpg
כולו כמה גרושים, זה רק כסף.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tzagi
600,000 $ בלבד !!
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
ג'ו אני משער שאנחנו מדברי על משהו פרקטי לארץ הקודש
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tzagi
עזוב אותך מדיור ציבורי. זה למסכנים.
אם כבר ,אז עד הסוף.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
ובנימה רצינית יותר - על גג של סיקס או סופה ארוכים וסגורים אפשר להעמיס לא מעט, במיוחד אם יש לרכב כלוב התהפכות נורמלי שנושא יופי בעומס רציני.
השאלה היא רק "למה". למה לעשות את זה?...
כמו שהזכירו כמה מקודמיי - מזג האוויר שלנו לא מחייב אותנו להתחבא בתוך קמפר. נהפוך הוא. אצלנו חניון לילה הוא חוויה של חברותא, של לשבת בחוץ, להינות מאוויר טוב, סביב מדורה ו/או מנגל וארגז בירות. גם כאשר חורף וממש קר בחוץ (במושגים שלנו), מעיל פליז וכובע צמר פשוט מסדרים אותנו לגמרי.
מצד שני, בקיץ שלנו חם (ממש חם) ואז כל קמפר/אוהל הופך לתנור אפייה וממילא רובנו מתחבאים במזגן של הבית ובכלל לא רוצים לצאת לטייל. אז למה לטרוח?
בקיצור - לבנות קמפר על הג'יפ זה מגניב, אבל אני סקפטי לגבי מידת השימושיות והנחיצות של דבר כזה בתנאים של ישראל. וכמובן בלי אף מילה על חוקיות...
אז כמ ושאתם מבינים, אני נשאר בינתיים עם האוהל הרגיל והטוב.
קובץ מצורף 61847
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
דרור,
כמה סיבות לדעתי -
1. אם רוצים לצאת לטייל לבד
2. אף אחד לא פסל את החברותא, פשוט את הקטע של הלישון ואולי כמה סידורים קטנים עושים ברכב.
3. למה לפרוס הכל על הקרקע (למעט הפויקה והמנגל) כשאפשר לשמור את הכל בפנים ?
4. נקיון - יותר קל כשהכל בתוך הרכב.
ובכלל, אם לא נריץ קצת את הדמיון שלנו ורק נאמר "מה רע לנו במה שיש עכשיו" , נשאר תקועים.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אני לא רואה את הקמפר כחלק מטיול ג'יפים קלאסי, כפי שאנחנו מכירים אותו היום.
נראה לי סנובי ולא מתאים לישון בקמפר ממוזג כשהחבר'ה זרוקים באוהלים. מה גם שהקמפר יגביל את הרכב לשבילים וגם זה כמו סקס בין קיפודים - בזהירות, בזהירות.
אבל... לפעמים מתאים לקחת את הקופסה, לזרוק אותה על הג'יפ, וללכת לגור על איזו גבעה נידחה, מתחת לעץ לכמה ימים. לבד או עם בן/בת זוג.
יש מים, יש קצת חשמל, מיטה נוחה. צימר פרטי נייד במקום שאף אחד לא יכול להגיע אליו.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
זהו, שהקמפר הזה ממוזג רק כל עוד המנוע שלו עובד...
וזה גם לא צימר, אלא משהו קטן וצפוף רצח. הג'יפ שלנו נראה לנו גדול, אבל זו טעות. אחיזת עיניים. בפועל סופה ארוכה היא פחות או יותר באורך של משפחתומטית ממוצעת, פלוס מינוס. אשכרה מדדתי.
המידות של הסיקס/סופה לא גדולות מספיק בשביל "מיטה נוחה" לזוג. אולי ליחיד. דיפנדר 110 פתוח כמו שרמי הזכיר, קצת יותר מרווח לאורך, אפשר אולי לישון בו בזוג. אבל גם זה עדיין לא קמפר, וחלק גדול מהציוד צריך להיו תזרוק מחוץ לאוטו כמו בקמפינג רגיל.
בסופו של דבר, קמפר נגרר שבנוי נכון לנסיעה בשטח מתחיל להיראות כמו רעיון לא רע. בבנייה נכונה ועם רכב גורר מספיק גיבור, אפשר להיכנס איתו לא מעט לעומק השטח. תראו את הפסיכים האוסטרלים (איך לא) האלה:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=wk6KJXeOM0k
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
כל עוד לא יורד גשם אין שום מניעה לישון עם מזרון על הריצפה, ברוב המיקרים זה יותר נוח מלשון ברכב (ואני לא מדבר רק על חיפושית :) ).
משהו שרציתי לבנות פעם, מבוסס על צלון נגלל (מתאים לכל מי שיש לו גגון או מסגרת של ג'יפ פתוח), בפאות שלו יש רוכסן שאליו מחברים דפנות בד, שבצידן התחתון משחילים צינורות או אבנים כדי להצמיד לקרקע.
קיבלת חדר בגודל של אורך הג'יפ בריבוע. יותר מרווח מרוב האוהלים.
את הרכב חונים כך שיסתיר את השמש בבוקר, את התיקים והצידניות מכניסים מתחת לרכב מתוך ה"חדר", אז יש מזווה.
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
בתור מי שטייל שנה בארה"ב עם מוטורהום, יש לי מה לומר.
לדעתי, כל המבנים הקשיחים לא מתאימים לאקלים כאן; ברגע שהטמפרטורה היא 24 מעלות ומעלה, נעשה מאוד חם בתוך הקרון, והרי אתם לא מתכוונים להתקין ולהפעיל מזגן. ה-truck camper שמתיישב על טנדר אמריקני מצויין (באקלים קר) אבל הוא רחב יותר מהמרכב המקורי, ולכן לא מתאים לישראל.
אני גם לא משתגע על אוהלי גג - נסעתי בכזה באפריקה, זה די קלאוסטרופובי, וחם מאוד בשמש הבוקר.
מה נשאר? על הדיפנדר 110 ברזנט שלי בניתי מיטה בגודל 190+120, והשארתי את גג הברזנט כמו אפיריון, בלי דפנות. זה היה נפלא בארץ, סגרנו את הדפנות רק פעם או פעמיים, כאשר היה ממש קר או אפילו גשום. משטח כזה אפשר לבנות בקלות גם על טנדר רגיל (אפילו יפני) אפשר לבנות אחלה קונסטרוקציה על הארגז. בתוך הארגז יהיו תאי ציוד ומים, מלמעלה זה מתקפל למשטח שינה והעמסה, ועוד נשאר מקום בקבינה ל-4 נוסעים.
בדיסקו החדש הכנתי משטח לינה מתקפל, מאחורי המושבים הקדמיים. זה מאפשר לישון לא רע (בעיקר ב-TD5 שהוא מספיק ארוך, כנראה גם בפג'רו ואחרים), או להיות קצת מכורבל, ב-TDI300 שלי. אני מקווה שעם דלתות צד ואחורית פתוחות, זה יהיה נעים ואוורירי. עם רצועת צל תלוייה בצד של זריחת השמש, זה יהיה אפילו נחמד, אני מקווה.
רמי זה נשמע מעניין. יש תמונות?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אני רק שאלה...
אתה אומר - ג'יפ וג'יפ או טנדרון או טנדר אמריקאי - ובעצם..אם בנאדם רוצה קמפר, ואלו הרכבים שבדיון - אז למה לעשות דיון בכלל? אתה קונה טנדר אמריקאי. קונה סגירה גבוהה לארגז, בונה בפנים את הקמפר שלך ושלום על ישראל. ותשמע...לפי מה שמספרים על הטנדרים האלה אפילו תוכל לטייל איתו יפה מאד. וגם לא יעצרו אותך על רכב לא תקני או משהו כזה..
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
יש תמונות, אבל אני לא יודע איך להעלות... מאפשר לי להעלות רק כתובת URL. איך אני מגיע לאופציה לעשות BROWSE במחשב שלי, כדי להעלות תצלומים?
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות
אני בתור המקלקל של בוקר שבת
לגמרי במקרה זוגתי ואני מדברים על הטיולים שאני מתכנן לעתיד הקרוב
התנאים של ההונגריה
כל טיול למעט טיולי כסח הולך
כל לינה בשטח בלילה --יוק
אפשר להשאר עד מאוחר ולישון בצימר או במלון קרוב ובבוקר מצטרפים לקפה על המדורה
וזה אחרי שאני כבר לילה שלם משרטט קמפר על סופה או בנית קראוון נגרר
והופ אני נתקל בשרשור הזה שרץ כבר כמה ימים
אבל בשביל ג'ו
אולי שנה הבאה אנו נעשה חוף אל חוף בארץ הסטייקים עם אוטובוס קראוון ואז תסבול מאיתנו
יוסי
-
תגובה: קמפר על סיקסופה או טנדר - מגוון הצעות