שלום רב
אני מעוניין לדעת מספר פרטים על הסמוראי.
כמה עולה ל"פתוח" את הגג ולקנות כיסוי מברזנט , מה המחיר של הכל?
צריך להודיע במשרד הרישוי?
משהו יכול לשלוח לי מחירון משנת 1980 עד היום?
בתודה מראש
אייל
(הכותרת שונתה על ידי המערכת)
Printable View
שלום רב
אני מעוניין לדעת מספר פרטים על הסמוראי.
כמה עולה ל"פתוח" את הגג ולקנות כיסוי מברזנט , מה המחיר של הכל?
צריך להודיע במשרד הרישוי?
משהו יכול לשלוח לי מחירון משנת 1980 עד היום?
בתודה מראש
אייל
(הכותרת שונתה על ידי המערכת)
קודם כל סמוראי קיים משנת 84 עד שנת 98
ומה זאת אומרת כמה עולה לפתוח את הגג?
יש סמוראים עם גג פתוח וברזנט,וישנם סגורים(פח).
אם אתה רוצה פתוח תחפש פתוח.
ואם לפי מה שהבנתי משאלתך אתה חושב לקנות סגור כי הוא יעלה פחות מפתוח ולפתוח לו את הגג רד מזה זה בטוח יעלה יותר מלהוסיף כסף לפתוח.(אם זה בכלל אפשרי למרות שכמעט הכל אפשרי)
לפי מה שאתה אומר הם מגיעים מהמפעל פתוחים או סגורים?
איך המודלים הישנים?(84 85 86)
מה מהירות שיוט בבין עירוני(לגבי 1000 ו 1300)?
ושוב תודה
מאנשים פה בפורום הבנתי שמהירות השיוט היא בסביבות ה - 90 - 100 קמ"ש(אני מדבר על ה - 1300) יש פה אחד (לא זוכר את שמו) עם סמוראי מדוגם שדיבר על 110 קמ"ש אבל על תצפה ליותר מזה.
וכן הם מגיעים ככה מהמפעל סגורים או פתוחים.
תעשה חיפוש על מה שאתה מחפש/ שואל אני בטוח שתמצא דיונים שנערכו פה בפורום סוזוקי.
ואם עדיין יהיו לך שאלות אני בטוח שישמחו לענות לך המומחים לסמוראים.
יש יותר פתוחים בשוק מאשר סגורים והם לרוב עולים פחות (מה לעשות סגורים שמורים יותר בדר"כ וזה מעלה את ערכם).
"לפתוח" רכב זה לא חוקי קח זאת בחשבון (למרות שהרבה דברים לא חוקיים ובכל זאת עוברים..)
סגירת פיבר זה עניין יקר. יש על זה שירשור בג'יפטריפ של חבר'ה שקונים בצורה מרוכזת.
אל תקנה סמוראים מלפני 89 נקודה. לא משנה מה מציעים לך.
מחירון לא יעזור לך חביבי הכל תלוי במצב הרכב. סמוראי במצב טוב משנתון יחסית נמוך (93 ומטה) אתה יכול למצוא ב 25 אלף שקל.
תכנס לפורום סוזוקי יש הרבה מידע ב FAQ או שתעשה חיפוש.
סמוראי יכול להגיע בקלות גם ל120 קמ"ש אבל הוא לא יציב ורועש .לא מומלץ להגיע מעל 110 קמ"ש.
מהנדס, בדרך כלל אני מאוד נהנה לקרוא את התגובות שלך אבל הפעם איכזבת אותי.
מה זאת אומרת לא לקנות לפני 89 ? מה זו ההמלצה הזו ? איך אתה פוסל דור שלם ומפואר של סמוראים קצרים וארוכים ( שקיימים מהשנתונים הללו בלבד) ועוד באתר של סמוראים ???.
יום אחד נעשה מפגש של סמוראים בבור, של באמת הרבה סמוראים, מכל מיני שנתונים ושיפורים, אולי גם ננפנף ונמגל באיזה מפגש גמדים נחמד, ונבדוק איזה אוטו עובר מה ואז תחליט אתה אם אפשר לפסול על הסף סמוראים משנת 89 ומטה.
נבלות שחותות יש מכל השנתונים, בדוק לפני שתקנה ותשקול מחיר בשנתונים הנמוכים יש גם מציאות. סמוראי לא משופר מכל השנתונים נוסע 100 חופשי בכביש בינעירוני וזה בתנאי שהוא תקין. סמוראי עם מנוע 1000 נוסע תשעים גג וגם זה בטחינה נוראית של הטורים.
עידן....... באמת נסחפת מעט עם ההחלטיות של 89 ומעלה..
תהיה עדין.. עידן.. יש פה אנשים רגישים.
חבר'ה לא להתנפל . :D
לקנות 84/85 זה אומר שאין חלקי חילוף וחבל להתקע עם טרנספר/מנוע/סרן מקולקל עוד שנה שנתיים ולהצטער על זה שלא הוספת עוד חמש אלף שקל וקנית רכב עם חלקים יותר נפוצים.
חוץ מהעובדה שהוא חלש יותר וצד יותר (הפיך יותר מה לעשות) .
חשבתם איזה כיף זה לעשות 2 טססים בשנה ? (כל החיים שלי נסעתי על רכב כזה וזה ממש לא כיף ולא זול)
טיפלנו במודלים האלו בוא נמשיך ל86-88 .
כעקרון רכב טוב אבל בעייתי מבחינת רוחב הסרנים והעובדה שהמחיר שלו ממש נושק לשנת 89-90 לא משאירה מקום לספק - לקנות את הרכב עם רוחב הסרנים הרחב יותר.
יש הרבה שירשורים איך אפשר להרחיב את הסמוראי (ג'אנטים אופ-סט ספייסרים וכו' ...) למה לא לקנות כבר נקודת התחלה טובה לרכב טיולים טוב? ובאותו מחיר.
גם מבחינת יופי (אני יודע שלחלק מהאנשים פה זה ממש לא חשוב) המודלים מ89 הגיעו עם כנפונים יותר רחבים וממתכת . בעצם זה כן חשוב - אפשר לשים צמיגים שלא נראים כאילו הם יוצאים מהאוטו.
כל בעלי 88 ומטה לא להעלב זה לא אישי . גם אני רוצה קפיצי סליל מאחורה/הזרקה ואין לי - אז מה? :wink:
הטעות היחידה היא ברוחב הסרנים ב 88. הם זהים לשנתונים מעל. אם אנני טועה מסתובבים בארץ גם 87 עם סרנים רחבים.
קודם כל, תפסיק עם הסמים. אתה נמצא באתר JEEPolog, לא בSAMURAIolog. זה לא אתר של סמוראי... יא מסטול.ציטוט:
מה זאת אומרת לא לקנות לפני 89 ? מה זו ההמלצה הזו ? איך אתה פוסל דור שלם ומפואר של סמוראים קצרים וארוכים ( שקיימים מהשנתונים הללו בלבד) ועוד באתר של סמוראים ???.
מה זאת אומרת? זאת אומרת שגם רכב מ89 הוא כבר ישן מאוד. סמוראים לא מזדקנים בכבוד, במיוחד עם היחס שרובם מקבלים וככל שתקנה יותר חדש כך יהיה לך יותר טוב (ככלל, כמובן). אני אישית לא מסכים עם עידן, אני לא הייתי מתקרב לרכב ישן יותר מ92 היום.
אל תעלה דוגמאות פרטניות של נבלה שחוטה או רכב מדוגם. אלו לא מייצגים את מצב הרכבים שם בחוץ, בעוד שהשנתונים כן.
איזה אוטו עובר מה? זה עם בסיס הסרנים הכי גדול, הצמיגים הכי גדולים, הכי הרבה נעילות וכח מנוע. בשביל זה אנחנו לא צריכים להפגש.ציטוט:
ונבדוק איזה אוטו עובר מה ואז תחליט אתה אם אפשר לפסול על הסף סמוראים משנת 89 ומטה.
אפשר לפסול על הסף. בקלות. זה לא אמור לפגוע בכבודך, מי שלא תהיה. אנחנו לא מגיבים כאן בשביל להוכיח שהרכב שלי יותר טוב, אנחנו מגיבים כאן כדי לעזור למישהו. לשלוח אותו לקנות רכב שמור מאוד מ86 זה, לעניות דעתי, רשעות.
86,89,93 סתם מספרים לדעתי.נפח מנוע גדול יותר-זה שיקול,מנוע מוזרק מול מנוע לא מוזרק-זה שיקול,סלילים במקום עלים גם-זה שיקול.רוחב כנפיים זה לא.המצב המכני כן.זה רכב שטח לא סיוויק.אם המפרט המכני זהה,ההייתי מעדיף רכב שמור מאוד. השנתון לא משנה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי נקסוס
סמוראי ישן הוא בדרך כלל גרוטאה מכונמת. גרוטאה עם חלקים יקרים מאוד. גרוטאה מכונמת עם חלקים יקרים, בלי טיפת נוחות נסיעה בכביש. גרוטאה מכונמת עם חלקים יקרים, לא נוחה בכביש ועם תקרת שיפורים מורגשת (ומודגשת על ידי גודל הגלגלים)
רוצה סמוראי? תחפש מה שיותר חדש, ותבדוק את המצב שלו טוב טוב. יש יוצאים מהכלל- יש סמוראי ישנים במצב טוב... אבל הם כמו איש השלג- כולם שמעו על אחד, אף אחד לא ראה אחד במציאות.
סמוראי משנתון מתקדם יחסית ובמצב טוב- המון כיף.
אסף.
אסף למה לרדת על הנבלה ? הוא רכב שטח ראשון ממש טוב. :D
אני מגן עליו כי יש לי אחד כזה ( והרכב שלי תמיד הכי טוב :D אז אתה מוזמן לקרוא בחיוך ) :
מה זה גרוטאה מכונמת ? :shock:ציטוט:
סמוראי ישן הוא בדרך כלל גרוטאה מכונמת
לא מסכים בכלל.ציטוט:
גרוטאה עם חלקים יקרים מאוד
אולי בהשוואה לרכבי 4X4 יוצאי צבא אבל לעומת אחרים - מחירים סבירים.
גם שוק החלקים המשומשים לא רע בכלל.
תנסה להחליף מכלול גדול בדיפנדר יעלה כמו חצי סמוראי.
אתה מוזמן לסיבוב אצלי . לא תתאכזב בכלל. :wink:ציטוט:
טיפת נוחות נסיעה בכביש
מה כבר לא עשו פה בארץ? הגה כח גלגלים גדולים מנוע גדול וכו'...ציטוט:
תקרת שיפורים מורגשת
8) הבעיה זה החוקיות ונראה לי שלדיפנדר גם כן אסור 35" לפי החוק היבש.
לא התחלנו לדבר על נעילות שבמחיר שלהן בדיפנדר אתה קונה עוד סמוראי. :D
ואללה צודק :lol:ציטוט:
רוצה סמוראי? תחפש מה שיותר חדש, ותבדוק את המצב שלו טוב טוב. יש יוצאים מהכלל- יש סמוראי ישנים במצב טוב... אבל הם כמו איש השלג- כולם שמעו על אחד, אף אחד לא ראה אחד במציאות.
סמוראי משנתון מתקדם יחסית ובמצב טוב- המון כיף.
מי משווה לדיפנדר? אם יש לו כסף לדיפנדר הוא היה חושב בכלל על סמוראי? מי שרוצה לקנות סמוראי ישן, רוצה לקנות אוטו זול... ואז אם הוא ימצא סמוראי זול- הוא ימצא גרוטאה (מכונמת= מלאה כינים, שאכלו בה את כל החלקים, וגם חלק מהשכל הישר של בעל הרכב. זה שקונה, לא זה שסוף סוף עשה החלטה נבונה והחליט למכור)
אסף.
:lol: :lol: :lol:
נראה לי שהדיון טיפה נסחף.
אייל123 (זוכרים אותו? הוא שאל את השאלה) לא יודע אפילו שסמוראי פתוח מגיע פתוח ולא צריך לנסר אחד סגור (בלי שום כוונה להעליב).הוא אפילו לא נתן תקציב. הבן אדם מתעניין ברכב שטח ראשון ואתם הגעתם לשיפורים לדיפנדר.. לפי הדיון הזה הוא לא יתקרב לסמוראי בחיים.....
אייל123 - אל תבהל ממה שנכתב כאן.. למרות שכדאי מאד להתייחס לנקודות האלה בבחירת סמוראי.
סמוראי זו קופסא מאד נחמדה לטייל איתה ונותנת פתרונות נחמדים לכניסה לעולם השטח ולמאותגרים כלכלית..
ברזנט לסמוראי פתוח - בחו"ל - 200$.
בארץ - אם אינני טועה - מתחיל ב- 1500 ש"ח.
כמו שהמהנדס כתב לך תעשה חיפוש קטן ב FAQ ויתבהרו לך המון פרטים.
עידן ?ציטוט:
נכתב במקור על ידי המהנדס
בירידות אולי :twisted:
120 קמ"ש אפשרי בהחלט!
אבל זה לא נוח, לא בטיחותי, לא כיף וקצת מפחיד. אם רוצים רק לבדוק אפשר גם יותר.
90 - 100 בהחלט נחמד.
אני אישית לא נוסע מעל 90 בסמוראי, בשביל מהירות יש רכבים אחרים...
נסיעה בכביש, לא איום לא נורא ולא מלהיב... (סמו עם שיפורי קפיצים זניחים בלבד, הוספת עלה, החלפת בולמים למונרו והארכת שאקל).
אני ממליץ בחום.
אני אוהב את אורי הסמו שלי.
ממש נחמד שיש מי שיתן דעה לכל כיוון שזה לא יהיה.
אני בהחלט רוצה לשמוע מה לא כדאי ומה כן כדאי, .
אתן קצת יותר פרטים על עצמי ועל הרצונות, תקציב...
אז ככה אני בא מעולם האופנועים(שטח כמובן), היה לי XT350 טיילתי איתו רבות וכעת אני רוצה לקנות רכב לטייל איתו, וכמובן שיהיה לי ככלי רכב בעיר ומחוץ לעיר.
מהדיון הבנתי שמנוע 1000 לא מומלץ לנסוע איתו מעבר ל90 -> אני ינסע דיי הרבה בבין עירוני מעבר לטיולים ולכן כנראה אתמקד במנועי 1300. אז התקדמנו קצת.
התקציב שלי הוא גמיש, למה הכוונה,אני אשמח להשקיע 7000 שקל ולקבל רכב טוב, כמו כולם אני אפילו אשמח מאד.
אני מוכן ברמת העקרון להגיע עד 35 בוא נאמר,,אבל זה לא אומר שעכשיו אני מסתכל רק על מודלים חדישים ויקרים,אין לי העדפה ליקר כי זה יקר, כמובן שככלל אצבע זה מעיד על טיב, אבל אני חושב שאפשר להסתדר ולהנות גם עם מודל ישן.
לגבי טיפולים, באופנוע טיפלתי לבד,כלים יש, וגישה טכנית גם כן,כמו כן אני לא מקצועי כמו מוסך אבל אני דוגל שמה שאפשר לעשות לבד אז כדאי ועדיף(גם אם זה גורר נזק -בסוף לומדים) ולא רק משיקולי כסף(וגם לא מתבייש לומר שזה גם שיקול), אלא גם מסיפוק עצמי, רצון ללמוד, וגם בעיקר כי המוסכניקים לא אוהבים שאני עומד ומציץ מה הם עושים.(אם זה צודק או לא ,נשאיר לדיון אחר).
זהו בקיצור אני גם רוצה רכב פתוח , לפי מה שהבנתי זה סיפור לפתוח את הרכב..
אבל בכל זאת-נניח שאני רוצה לעשות זאת לבד ללא מוסך וללא כלום וקונה ברזנט והכל טוב ויפה...מה אני צריך לעשות מול הרשויות(למי אני צריך להודיע או לקבל אישור ובמה זה כרוך).
לגבי השנים, מאיזה מודל הרוחב גדול יותר ?
זהו לבינתיים , שאלתי די הרבה שאלות ומקווה לקבל תגובות ותשובות.
אשמח לקבל גם מה לא כדאי ולמה לשים לב..
שבת שלום
אייל
***אצלנו לאופנוע קראו נבלה, לא לרכב***
ואיפה אני יכול למצוא מחירון ברשת?
הבנתי שהמחירון לא אינדיקטור מכריע למחיר אבל בכל זאת שתהיה לי תחושה..
עדיין לא הבנתי - אתה רוצה לנסר את הסמוראי הסגור שלך כשתקנה אחד סגור ?ציטוט:
זהו בקיצור אני גם רוצה רכב פתוח , לפי מה שהבנתי זה סיפור לפתוח את הרכב..
אבל בכל זאת-נניח שאני רוצה לעשות זאת לבד ללא מוסך וללא כלום וקונה ברזנט והכל טוב ויפה...מה אני צריך לעשות מול הרשויות(למי אני צריך להודיע או לקבל אישור ובמה זה כרוך).
אם כן אז : :lol: למה ?
זה לא חוקי למה להסתבך ?
מחירון של לוי יצחק . באינטרנט צריך לעשות מינוי זמני (כמה עשרות שקלים) הוא הכי מדוייק וגם הוא לא יגיד לך מה שאתה באמת רוצה לדעת.
לדעתי תעשה סיבוב בכמה סמוראים לפני שתקבל החלטה זה מאוד מאוד חשוב.
אני יכול לעשות לך סיבוב אם תגיע לחולון אני בטוח שגם שאר החברים שפזורים יפה יפה בארץ יכולים לעשות לך סיבוב.
גם חשוב לדעת מה השיפורים שאתה רוצה להתקן בו - כי אולי תמצא אחד שכבר עשה אותם ותחסוך הרבה כסף - עוד פעם בשביל זה אתה צריך סיבוב בסמוראים שונים- גם בשטח כדי לעשות את הקנייה הטובה ביותר .
אני אמור לרצות או לא? אשמח אם תאירו את עיני למה אני "אמור" לרצות שיהיה משופר או לא.
לגבי סיבוב אשמח.
כעקרון אני מירושלים אבל רב השבוע בתל אביב כך שאם יש חברים באיזור שבא להם לעשות איתי סיבוב ,אז יותר מאשמח.
שוב לגבי המחירון- זה יעזור לי לדעתת טווח מחירים, כי אין לי מושג.
למשל אם משהו רוצה למכור סמוראי 94 ב 10000 זה כנראה זול ..
אין לי ממש מושג כרגע מה זה זול יקר או הוגן.
אפשר תמונה של סמוראי קצר וארוך?
בתודה מראש
אייל
למהנדס
גרוטאה מכונמת ,זה אוטו עם חור גדול בשילדה, שגורמת לך להוציא 50000 ולהרגיש טוב ולכולם לקנא.
http://imgsrv.pic4u.co.il/e438d4a96e...130020000.aspx
קצר סגור(אל תתיחס לחיצים):ציטוט:
אפשר תמונה של סמוראי קצר וארוך?
http://imgsrv.pic4u.co.il/3cb8d79035...0f0020000.aspx
תשוטט בפורום סוזוקי ותעשה חיפוש על המילים : נעילה ,צמיגים,פגושים,יחסי העברה,מדרגות צד,הגבהה,מיגונים,יחסי העברה,מנוע. :wink:
אגב תמונה יפה
טוווחי המחירים נעים בסביבות ה18 לשנתון 89, 30 זה סביבות שנתון 94 בערך (זה מאוד כללי. תמצא מחירון של לוי יצחק, תקנה HARD COPY אחד בחנות).
שיפורים הם עניין אישי. לאחד מספיק רכב סטנדרטי, אחר רוצה מפלצת. מאחר ואין מפלצות למכירה, אני דוגל בגישה של לקנות את הרכב הכי טוב שאתה יכול למצוא ואח"כ לדאוג לשאר. הוספת עלה, בולמים כאלו ואחרים, הגבהה ושאר זוטות אינם שיפורים ולא מוסיפים עליהם למחירון, כמו גם צמיגי שטח וכד'. אוטו בא עם קפיצים בולמים וצמיגים, אז אם זה לא איזה קיט מיוחד (מהמתלם או חברה בחו"ל) זה לא שיפור שמשלמים עליו. נעילות דיפ' כבר כן, לדוגמא - ואתה לא תמצא סמוראי משופר יותר מזה למכירה (יש מעט ששמו יותר מזה ברכב, אף אחד מהם לא מוכר כרגע). בכל מקרה, גם אם תמצא רק סמוראי שמור מוגבה ונעול X2, זו לא בעיה למכור את השיפורים האלו אם אתה מחליט שזה לא בשבילך (או להסיר אותם זמנית).
לגבי התקציב, אני הייתי מחלק אותו כך: 30K לקניה הראשונית, 3K ליישור קו ו2K לשיפורים. שני האחרונים הם אופציה בלבד, לא בהכרח תרצה לשפר או שלא תצטרך ליישר קו (סביר מאוד להניח שלא תזדקק ליישור בכזה טווח מחירים). ב30K יש כבר רכבים מ94, שבהם כבר יש מנוע מוזרק - זה רק טוב לך. אני בעד, גם כי זה חדש אבל בעיקר כי זה מוזרק.
עבודה עצמית: חוץ מזה שנחתת בדיוק על האתר הנכון לאנשים שעושים את זה לבד, סמוראי הוא רכב פשוט לאחזקה. אין יותר מדי דברים מסובכים, רוב הבעיות הנפוצות נטחנו כבר ויש בסיס ידע גדול כאן. לדעתי זו בהחלט הדרך הנכונה, מה גם שאתה תגלה מהר מאוד שיש לך כאן תמיכה לא רק באינטרנט, בתנאי שאתה מכין קפה איכותי למי שעוזר לך (אם הקפה גרוע, השמועה תתפשט ואף אחד לא יעזור לך, אלא אם אתה משקיען וקונה עוגיות טובות. אם גם העוגיות גרועות, הלך עליך).
אני מציע שתיקח איזה יום-שניים לעבור על פורום סוזוקי, לאו דווקא בשאלות הטכניות אלא בעיקר באלו שדנות בנושא שיפורים ועדיפויות. מנוע החיפוש עובד ויעיל, אבל גם לעבור דף דף ולהכנס להודעות לפי הכותרת עובד - אנחנו מקפידים על כותרות אינפורמטיביות וזו בדיוק הסיבה למה.
כמובן, אם אתה מוצא רכב מסויים עם שיפורים מסויימים שנראים לך ואתה לא בטוח לגבי תוספת המחיר, אתה מוזמן לשאול כאן. רק אל תשכח להביא מקסימום פרטים; לא מספיק לנו לדעת שהוא מוגבה, אנחנו רוצים לדעת על איזה קיט הוא יושב, לדוגמא.
אחלה חברה, אשמח להעזר בכם...
כעת נשאר לי לראות כמה דגמים ולחזור אליכל לביקורת.
תודה