1 קבצים מצורפים
עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
הרכב גראנד ויטרה 2002 אוטמטית, תוך כדי טיול זיהיתי טיפות נאגרות על הביצה הקידמית. עם כל הדיונים המלחיצים פה על הביצה הקידמית של הויטארה נכנסתי לפאניקה אבל אחרי שניגבתי את הטיפות זיהיתי כי מקור הנזילה הוא החלק המסומן באדום בתמונה. כרגע יש רטיבות מסביב לחלק כמו שרואים בתמונה אבל אין טיפות שנאגרות על הביצה.
סילחו לי על הבורות, מה זה החלק הזה? וכמה אני יכול לסחוב תקלה כזאת בהתחשב בעובדה שכל הבני-דודים חזרו מחג ויש עומס במוסכים שביקרתי בהם.
האם יש פה איזה אופציה לעבודה ותיקון עצמי?
אם זה שמן דפרצניאל איך אני יכול לבדוק גובה שמן?
תודה רבה.קובץ מצורף 63077
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
מחזיר שמן, 40-60ש"ח
אתה יכול לסחוב עם זה כל עוד אין איבוד משמעותי של שמן
כמו שאתה רואה בתמונה, לביצה יש פקק ריקון תחתון ופקק מילוי עליון גובה השמן צריך להיות בגובה פקק המילוי
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
אם יש נזילה כנראה גובה השמן לא בגובה הפקק השאלה שלי אם יש דרך להיות בבקרה על גובה שמן תקין אם אני מחליט לסחוב את הנזילה הזאת.
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AdiVitara02
השאלה שלי אם יש דרך להיות בבקרה על גובה שמן תקין אם אני מחליט לסחוב את הנזילה הזאת.
רציני?
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AdiVitara02
אם זה שמן דפרצניאל איך אני יכול לבדוק גובה שמן?
כמו שבן כתב, פירוק פקק המילוי של הדיפרנציאל ובדיקת גובה השמן. אין מדיד או משהו בסגנון.
אם אתה רוצה להיסחב עם הנזילה, זה תלוי כמה שמן חסר בביצה (כלומר, כמה זמן יש נזילה ומה הקצב שלה).
אם התכוונת לדחות את הטיפול במוסך לעוד שבוע-שבועיים, כשירד העומס, על פניו לפי הצילום לא נראה לי שתהיה לך בעיה.
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
אכן בעיה מוכרת אל תתרגש.
דבר ראשון בדוק מפלס שמן ע"י פתיחת הפקק העליון ווידוא שהשמן מגיע לקצה.
כל עוד יש שמן בדיפרנציאל זה לא נורא
אצלי הייתה בעיה דומה שנפתרה ע"י דחיפת הצריה פנימה עם היד אפשר להחליף מחז"ש
יש גם כאילו שמוסיפים אוקולון לפי מה שרשום בפורומים בחו"ל אם אני זוכר נכון למוטוריקה יש שרטוט לאחד כזה
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
תודה רבה על העזרה, הזדמנות טובה לציין שאני קורא פה כבר מלא זמן בפורום ותמיד עוזרים לאנשים.
תודה שוב!
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
אני חושב להזמין את החלק ולהחליף בהזדמנות. החלק עולה 6.6 פאונד והמשלוח 10 פאונד.. אפשר לקנות 5 חתיכות ואז המשלוח הוא 14 פאונד להכל, כל חלק יעלה כך משהו כמו 9 פאונד (55 ₪)
יש שותפים לעניין?
אני בעניין במחיר הזה
ובלי קשר ה"מחלה" הזו גרמת עקב העדר לוקרים בגרנד מה שאומר שהציריה כל הזמן מסתובבת. מעבר ללוקרים ידניים כמו שכבר התדיינו על זה פה בעבר (אסי תעשה טובה ותביא קישור) פותרת את העניין, את החלק הזה הייתי שם במקביל למעבר ללוקרים ידניים
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
אני כבר עם לוקרים ידניים...
יאללה 2 אנשים כבר יש, מי עוד בדיל..? יש לי קצת זמן הסופש..
אגב אין להשיג אותו במכשילי תנועה?
זה חלק אפטרמרקט. אין כזה דבר במקור
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
לפותח השרשור..
אם אתה לא יודע מה זה החלק הזה איך הוא נראה מה הוא עושה ואיך מפרקים אותו
אז אני מקווה שאתה לא מתכוון להחליף את זה לבד
זה לא בעיה גדולה אבל צריך לפרק צירייה למי ששאל
יותר נכון לא לפרק כלכך אלא רק לנתק את הנאבה מהמשולש ואז למשוך את הצירייה
שתצא מהביצה לוקחים איזה מברג גדול ושולפים את המחזיר
ודוחפים בעדינות אחד חדש אפשרי למרוח rtv מסביב
לגבי ההזעה אין מה לדאוג כלכך זה אופייני למחזירי שמן ישנים
כמובן כל עוד לא מחליפים אז פעם ב... תלוי בנזילה לבדוק שמן
ולגבי המחיר אם אני לא טועה אז זה אמור לעלות כה עשרות שקלים במכשילי תנועה
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
יש לזה מק״ט ולוגו של סוזוקי..
אסי, החלק של סוזוקי זה המחזיר שמן... החלק שאתה מדבר עליו זה האוקולון שעוזר בייצוב של הציריה בכניסה שלה כדי שלא תרקוד ותדפוק את המחזיר
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
אצלי אחרי 130 אלף ק"מ המחזיר שמן הנ"ל התחיל לזרוק שמן החוצה אני כבר בהזדמנות זאת עברתי ללוקרים ידניים, אצלי הנזילה לא עד כדי כך רצינית יש מעט רטיבות כמו בתמונה מתחילת השרשור בהזדמנות אני גם יחליף את המחזיר כל עוד אין נזילה רצינית ועוברים ללוקרים ידניים סביר להניח שאפשר למשוך ככה עוד הרבה זמן כי רק שהלוקרים נעולים בטיולים וכ' הציריות יסתבבו כמובן שמידי פעם אני בודק את מיפלס השמן. לכן אני חושב שלמי שיש לוקרים ידניים אין למה להרכיב את הספיסר הזה לפי התמונות צריך לפרק לגמרי את הפרונט אקס ורק אז להכניס את הספיסר שהכל יבש ונקי לכן לדעתי במידה והנזילה לא רצינית ואין איבוד רציני של שמן כבר עדיף להרכיב לוקרים ידניים זו עבודה ממש פשוטה שלוקחת בסביבות ה40' דק אם לא פחות וניתן לבצע אותה לבד כל זה בהתחשב בכך שאתה לא נוסע כל כך הרבה שהלוקרים נעולים. כמובן שגם המחיר זה שיקול ומי שלא יכול להרכיב את הספיסר לבד יצטרך לגשת למוסך ולשלם כמה מאות שקלים על פירוק הפרונט אקס והרכבת הספיסר לדעתי כבר עדיף לך להרכיב לבד לוקרים ידניים ולגמור עם זה אחת ולתמיד ובהזדמנת תחליף את המחזיר שמן שזה הרבה יותר פשוט וזול
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
שבוע שעבר החלפתי תמחזיר שמן הזה.
המחיר במכשירי תנועה 47 ש"ח, כדאי להגיע לשם עם המחזיר עצמו,הייתי צריך לחזור פעמיים בגלל מחזיר לא מתאים.
כדי להחליף צריך לפרק צריה, המחזיר יוצא עם מברג ואפשר לדחוף תחדש ביד.
אסף אני גם רוצה אוקולון,
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
2 קבצים מצורפים
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
לא מבין למה אי אפשר לערוך הודעות אחרי יותר מ-30 דקות, ניחא:
אלדר - החלפת לבד?
אגב - יש מק"ט לספייסר,2761965D00
הוא יצא לשוק לאחר שבסוזוקי הבינו שמישהו שם פישל בתכנון...
צירפתי את המסמך מסוזוקי, מןסבר שם הכל.
אפשר לדעתי לייצר אותו מקומית אצל כל חרט מאוקולון או מחומר אחר. מצ"ב המידות (קרדיט לאיזה אתר בחו"ל..)
וככה זה יהיה הכי זול, מהזמנה של החלק הזה בחו"ל נראה לי כדאי לרדת (בייחוד למי שעבר ללוקרים ידניים :cool:)
אסף
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
אלדר החלפת לבד?
לא עם חבר, אני יותר למדתי:cool:
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
כמה שנות עבודה זה בתנאי מדרכה?
שבת בבוקר + כמה בירות נעשה תעבודה.
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
אשמח להצטרף ללמוד... יש לי ניסיון במכונאות אבל לא במכונאות רכב.
ומחסור בכלי עבודה בבית
Re: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
כמה דברים
שווה לחרוט לבד ואם אפשר מדלרין
אני קדחתי חור בקוטר של 2 מ"מ לאפשר מעבר של שמן למחזיק שמן על מנת שלא יתייבש
תפקיד הספייסר הוא להוות נקודת אחיזה נוספת ביציאה של הציריה וכך לשמור על חיי המחזיר שמן
והכי חשוב יותר מהכל, להוסיף שמן כשהרכב בשיפוע
כשחלקו הקידמי מורם, וזה נכון במיוחד לרכבים מוגבהים שהחליפו זרועות קידמיות לסרן הקידמי
זה מאפשר הוספה *נדרשת* של כמות שמן גדולה יותר
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
מסרתי לחרט את העבודה הזאת ביחד עם עוד עבודות.
זאת עבודת חריטה סופר פשוטה, כל חרט יכול לקחת אותה.
תגובה: עזרה בזיהוי החלק הנוזל והתייעצות בהמשך עבודה
לא הבנתי לסוזוקי יש כזה חלק או שרק בתיאוריה?
אם מייצרים כזה ביצור עצמי והמחיר הוא עד-80 ש"ח אני גם אשמח לחלק הנ"ל.
הרכבה ופירוק בערך שעתיים (בידיים מיומנות) יש מצב שלאחר מכן צריך כיוון פרונט בשל פירוק הבנאבה.