שלום לכולם, אני מהפורום השכן, (אלומניום ניטים ושמן- נשמע מוכר? :)
רציתי לקבל הסבר על הדגמים אצלכם..מה כל זוג אותיות מסמל בעצם?
תודה!
Printable View
שלום לכולם, אני מהפורום השכן, (אלומניום ניטים ושמן- נשמע מוכר? :)
רציתי לקבל הסבר על הדגמים אצלכם..מה כל זוג אותיות מסמל בעצם?
תודה!
XJ צ'רוקי - 1984-2001
קובץ מצורף 65822
ZJ גרנד צ'רוקי - 1993-1998
קובץ מצורף 65819
WJ גראנד צ'רוקי 1999-2004
קובץ מצורף 65820
WK גרנד צ'רוקי 2005-2010
קובץ מצורף 65821
WK2 גרנד צ'רוקי 2011-כיום
קובץ מצורף 65823
איזה יופי של תשובה. מה לגבי נפחי מנוע וסוגי מתלים?
ומי מבינהם הוא הכי מתאים לשטח מבחינת עמידות?
עבירות? נוחות? כסטנדרט?
לזה צריכה להיות תשובה גרפית ;)
כמה שיותר חדש - יותר נוח, יותר מהיר, יותר מפנק... בקיצור, יותר מכונית מנהלים.
כמה שיותר ישן - יותר מתאים לשטח, יותר עמיד.
כמובן שלפי תמונת הפרופיל שלך, כל ג'יפ אינדיאני יהיה שדרוג אדיר הן במחלקת הנוחות והן במחלקת האמינות :p
היי נמרוד תודה על התמיכה והאמון בנושא הדיפנדר שלי..:) מה לגבי מתלים ומנועים בדגמים?
אני חושב שאתה צריך להגדיר 2 פרמטרים עיקריים :
1. מחיר
2. שימוש
המגוון והאפשרויות הן אין סופיות. השאלות מתחילות ב 1 ו-2 ...
משם יהיה קל יותר להכווין אותך ולעזור בהחלטות ובשיקולים.
בגדול, אני מסכים עם הגישה של נמרוד, הדגמים הוותיקים יותר, קשיחים יותר ומתאימים לשטח. ההנאה בכביש תתקבל בדגמים החדשים יותר.
כיוון שצריכת הדלק בין הדגמים והשנים דומה, [ למעט ה WJ דיזל - החריג לטובה ] , אני הייתי בוחר את המנוע הטוב/ גדול / חזק / נוהם ביותר שאוכל למצוא.
אבל זה באמת רק קצה הקרחון. רק אחרי שתענה לעצמך, על 1 ו 2 תוכל להתפקס על פתרונות ולא על חלומות ...
בהצלחה, ונראה שהזליגה מכיוון הכרכרות הופכת לתופעה המונית וכבר מתחילה להיות מגמתית וברורה.... :D
המחיר עד 50k, או עד 60,65 לרכב כבר עם גז ונעילה אחורית לפחות...
שימוש? יומיומי בעיקר, צריך להיות נוח, שלא פוחד מטיול עבירות אחת לכמה טיולים....
יש לי תחושה שעוד מישהו צריך לחפש WJ.
מתחת לזה לא הייתי מתעסק עם גז.
סער
[עריכה, אישית, גם בזה לא הייתי נוגע עם גז, אבל זה אני. תעשה קצת חיפוש בפורום על נושא הגז]
גז לא הייתי שם.
מתכון די בטוח להחלפת מנוע בשלב כלשהו.
אם מעניין אותך אחד 2002 נעול כפול ומוכן לקרב... .ואתה יכול למתוח את התקציב עוד קצת (לא המון) , אני פוזל לכיוון רנגלר.
https://lh6.googleusercontent.com/-9...0/IMG_0379.JPG
איל
גם אני מפחד מגז אבל לפי פידבקים פה מחברים דווקא ה 5.2 בין השנים 93-98 מראה עמידות טובה לגז בעוד אחיו החדש יותר קורס...
הבנתי גם ש השישה צילינדר גם מתפקד בסדר עם גז.
אהלן חברה תודה על התשובות,
האם יש מחלות ידועות לאינדיאנים?
אם יש באמת התנגדות לגז, מה הצריכת דלק הממוצעת בדגמים השונים? בהנחה והרגל הימנית שלי לא שוקלת 40 קילו..?
מי זה eysham ?
אייל...אפילו לא בצחוק!
רן, אני מחזיק בגרנד 98 מנוע 4 ליטר עם גז. ביינתיים מאוד מרוצה. צריחת דלק היא בכיוון של 5.5 קמ לליטר...
לא יודע כמה זמן אתה עם הדפנדר אבל בוא נגיד שאני אחרי 5 דק נסיעה עם אחד רציתי לצאת...הגרנד הרבה הרבה הרבה יותר נוח.
שכל אחד יקרא רק מה שאליו:
דני: חטפו לי את המחשב... זה לא אני... נישבע...
יוסי: מבטיח שלפחות הבקליות מאחורה יהיו אדומות.
רן: 1:5 עד 1:6. בכביש 6 אולי אפילו 1:7
למי הוא מדבר? ה-eysham הזה..
מקווה שיסתדר לו הדבר הזה שהוא רוצה לעשות..
הלו הלו לא לחטוף לי את השרשור.... אני מנסה ללמוד פה (אולי לטובת הצטרפות למשפחה...)
היי למתעניין!
גראנד צ'ירוקי 2001, מנוע: 4700 , v8, לימיטיד המפואר, קוואדרה דרייב, ממוצע צריכת הדלק עירוני ובין עירוני: 5.6-6 ק"מ לליטר, וזה בדוק!
בקרוב למכירה.
נתן
אין שום בעיות עם גז....
הרכב שלי נוסע כבר שנה וחצי..
ועוד חבר כבר 5 שנים..
תלוי במערכת ובהתקנה
מה המטרה בהחלפת הרכב?
מה הסיבה שאתה יורד מדיפנדר?
עד כמה אתה אוהב ומחובר לתחושת ה"גמל" ולישיבה הזקופה בדיפנדר?
הWJ הרבה יותר מפנק ונוח אבל בנינו, חסר לו משהו... זה לא LR לטובה ולרעה
אחרי שנתים ו60K עם WJ חזרתי לאצולה האנגלית :)
אל תבין לא נכון, הWJ הוא רכב הרבה יותר טוב, מוצלח ונוח מכל LR אבל עדין חסר לו משהו- חסר לו קצת נשמה שרק מי שהיה לו LR יכול להבין
יוני
אני כ"כ מבין אותך... ובדיוק אחרי שעשיתי סיבוב על הwj הראשון, חזרתי הביתה עם הדיפנדר, ועשיתי סיבוב בגבעות ליד הבית.
יש לו נשמה שאי אפשר להסביר, המגושמות והאיטיות שלו זה משהו שרק מי שהיה לו כזה יודע על מה מדברים.
גם אני הרגשתי שחסר לו (wj) משהו.
אבל, וזו גם הסיבה שאני שוקל להחליף, הוא משמש כרכב יומיומי.
ומי כמוך יודע שלנסוע על דיפנדר יום יום בין אם זה בפקקים או בין אם זה סתם ברחובות העיר, זה לא נחמד בלשון המעטה.
מה קורה שצריך לנסוע לצפון במסגרת העבודה? אני רק חושב על הרעש והנסיעה הלא רגועה שלו ואני מתחיל לשקול את צעדיי..
אתה מבין? בסופו של דבר, אני לא רוצה לחשוש מנסיעות ארוכות, אני רוצה משהו שיחזיר לי קצת בנוחות שלו ושעדיין יוכל לטייל בלי לפחד מידי פעם מסלעים...
דסקברי?!?!
אני עדין מתגעגע לנוחות ולזריזות של הWJ אבל מחייך כל פעם מחדש בכניסה לדיסקברי
כבר אמרו בעבר שLR זה סוג של מזוכיסטיות :)
אכן, דיסקברי זו אופצית שדרוג טבעית למי שיורד מדיפנדר. מבחינת נוחות והדר לא נופל מגראנד צ'רוקי, לגבי האמינות אתה כבר רגיל, האם זו אופציה?
כרגע לא...