תגובה: יישור קו- היילקס 97'
כל הדברים שאתה מחפש - שווה להביא מEBAY. ההיילקס רכב נפוץ בארה"ב וזה רק לטובתך במקרים כאלו
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
יש לי את כל חלקי הפלסטיק והפנים בכלל להילקס דגם ישן.
יפה שהתחלת עם הקוסמטיקה، חכה שתגיע למכניקה...
בברכה،טושי
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
אני כבר 6 שנים מישר קו....
אבל אני עדיין לא רואה את הקצוות של הקו הזה באופק...
תתחדש... תהנה...
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tooshey
יש לי את כל חלקי הפלסטיק והפנים בכלל להילקס דגם ישן.
יפה שהתחלת עם הקוסמטיקה، חכה שתגיע למכניקה...
בברכה،טושי
ח לייייק!
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tooshey
יש לי את כל חלקי הפלסטיק והפנים בכלל להילקס דגם ישן.
יפה שהתחלת עם הקוסמטיקה، חכה שתגיע למכניקה...
בברכה،טושי
ח לייייק!
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
אתה סגור על הקטע עם ההאצות???
אצלי לדוושת גז יש רק מצב אחד - צמודה לפגוש הקדמי - כן יש לי רגל ארוכה.
נ.ב. לא מעשן בכלל תכנס למכון דיזל רציני שיבדקו כיוון משאבה.
בהצלחה
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
אני רק יוסיף שהשעון חום לא מגיע לטמפרטורת עבודה, הוא תמיד בחלק התחתון שלו.
האם זה עוזר?
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
גם שלי לא מעשן ואני לרוב עם פול גז.
מצב המחוג מתחת לרבע עם טרמוסטת של סיויק, אותו שם איש רדיאטורים לפני שנתיים (אני חושב להחליפו במקורי).
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
אז צריך לבדוק אם קיים טרמוסטט...
איפה נמצא הטרמוסטט??
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
שם כינוי בטטה!!!
סגור סופי!
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
שלך אטמוספרי.
יש לי הרגשה ששני נטולי העשן נוסעים עם מנוע טורבו, שאכן מעשן הרבה פחות מהמנוע האטמוספרי במאמץ.
במנוע האטמוספרי, כל לחיצה בריאה תניב עשן, ונסיעה בכביש עם רגל עד לפח תניב הרבה עשן במאמץ.
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
יש מצב, זה בדיוק מה שקורה אצלי.
נמתין לשמוע עוד דעות ואז נוכל להסיק מסקנות...
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
דווקא שניהם אטמוספרי...
בברכה,טושי
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
גם שלי לא מעשן.
דורון, יש במשאבה בורג שאחראי על כמות הדלק ובהתאם על העשן.
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
אם לא היה ברור:
מעשן במאמץ.
בכל מצב שהוא לא מאמץ אין עשן.
עד היום לא נגעתי בבורג, לא רואה סיבה לגעת בו עכשיו אם אין עשן בנסיעה רגילה, ותצרוכת הדלק טובה.
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
גם אני דיברתי על המצב במצערת פתוחה.
זה בסדר שאתה לא רוצה להתעסק עם זה, אבל באופן כללי העישון לא מחויב המציאות וניתן לכיוון. בטח אין מה להתפלא על אטמוספריים שלא מעשנים.
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
עד היום לא ראיתי היילקס אטמוספרי שלא הוציא עשן בהאצה או במאמץ.
יכול להיות שמה שאני קורא לו עשן זה מבחינתך משהו נורמלי.
אני לא מתכוון לעישון נוסח מיסוך דיזל מקולקל אבל כן עשן.
הרכב שלי עבר בדיקת עשן במאמץ בקלות עם ערכים מאד נמוכים ביחס למה שמותר.
תגובה: יישור קו- היילקס 97'
זה לא כזה מסובך. אני פשוט לא רואה עשן. זה לא שאני רואה עשן כלשהו ומחליט שזה נורמלי. היה עשן. כיוונתי. אין עשן. פשוט.