האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
שלום
העל אוטו מורכבים קפיצי אולדמן ובולמי קוני, הקפיצים עוד במצד טוב, והרכב בגובה הנכון.
אבל בולמי הקוני כבר גמורים.
סט בולמי אולדמן (שיש עבורם לא מעט המלצות) עולה באזור ה 4700 ש"ח.
סט בולמי בילשטיין 5100 עולים 3300 ש"ח.
המחירים ללא הרכבה.
השאלה עם יש הצדקה שלשלם עבור האולדמן המומלץ את תוספת המחיר, שזה לא מעט כסף.
אם זה היה אפשר קטן די בטוח שהיתי בחור באולדמן, רק בגלל המלצות.
אין לי ניסיון עם אף אחד מהסטים.
תודה
פלג_
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
הבולם הקדמי בפראדו יקר יחסית לאחורי בגלל הצלחת שנושאת את הקפיץ.
מבירורים שערכתי לפני שנה, המחירים היו דומים בכל המותגים - אולדמן , בילשטיין , קאייבה, וקוני.
בסופו של דבר הורכבו קאייבה, סט מצויין, הגבהה "2, המחיר כ 4500.
המחיר שציינת לגבי הבילשטיין נראה לי נמוך מידי עבור ארבעה בולמים.
למה שלא תמשיך עם סט נוסף של קוני ?
בברכה,טושי
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
היי טושי.
את המחיר של בילשטיין ראיתי פה:
http://www.asfir.co.il/Improvements-...yota/8800197-3
כולל מע"מ, לא מצאתי איזה אותיות קטנות נוספות.
יכול להיות שיש משהו נוסף?
ולמה מצויין שזה עבור פראדו ארוך, זה לא אותו דבר?
אין לי בעיה להמשיך עם קוני, אך המחיר של הקוני מאוד קרוב כבר לאולדמן.
בנוסף לזה בתקופת הבולם שאצלי הם עבדו עם מייסב בעין התחתונה של הבולם הקידמי, מה שלו החזיק יותר מידי.
עין הבולם היה 38 מ"מ ובשביל להכניס את הבוקסה של כתום (40 מ"מ) שלכתי את הבולם לחריטה.
בנתיים מחזיק סביר.
האם יש לאחד מהיברות פיתרון טוב לעניין, כל החלק הקידמי של האוטו יושב על הבוקסות האלו.
תודה
פלג_
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
אין עוררין שבולמי בילשטיין הם בולמים מצויינים וזה שטויוטה צפון אמריקה, מאפשרת ואף מרכיבה בילשטיינים כמוצר מדף על חלק מרכבי השטח שלה ( 4-ראנר, טקומה וטונדרה), לדעתי אף מחזקת את המותג. אבל מניסיון אישי, סט בולמי בילשטיין בשילוב קפיצי פדרס שהתקנתי על פראדו קצר 2001 שבזמנו היה בבעלותי, הבושינגים בבולמים הקדמיים, נשחקו/קרסו תוך פחות מאלפיים ק"מ. מבירור שעשיתי אז, התופעה היתה קיימת בפרדואים נוספים. לא שמעתי תלונות על בילשטיינים שהיו מותקנים בקינג לדוגמה. כך שמוצר יכול להיות מותאם היטב ברכב אחד ופחות על רכב אחר. החלפתי את הבולמים לאולדמן, נסעתי כביש/שטח כ- 80,000 ק"מ וזה שקנה את הפראדו עדיין נוסע על אותם בולמים 4 שנים אחרי. שווה את ההפרש בעלויות? זה כבר עניין אישי. לדעתי בנוסף, יש לשים לב להבדלים מהותיים בין הבולמים (לטוב ולרע). בילשטיין בולם מונו טיוב שנוטה ליתחמם פחות, מתנהג קשיח (כלבבי) וניתן לשיפוץ, לעומת זאת, פגיעת אבן בבולם, משביתה את הבולם במיידי (במיוחד האחורי החשוף) מה שלא יקרה בבולם טווין טיוב, מה עוד שבאולדמן (שהוא בולם טווין טיוב), ניתן להוסיף מגן אבנים בבסיס הבולם.
בהצלחה מויש.
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ההבדל בין פראדו קצר לארוך הוא הבולמים האחורים. בחלק מהסטאפים (בילשטיין לדוגמא) הבולם האחורי שונה בין פראדו קצר לארוך.
מעבר לזה, כמו שמויש אמר לך, הבילשטיין קשיחים. יש מי שאוהב את זה יש מי שמעדיף קצת יותר רכות (אודלמן למשל).
אצלי היה מותקן סטאפ של אייבך ובלישטיין (HD מאחורה) על פראדו קצר. בשטח מהיר (50 קמ"ש וצפונה) הסטאפ כיכב בצורה נדירה. בקיפוץ על מהמורות במהירות נמוכות יותר (20-30 קמ"ש) הוא לא היה סלחני במיוחד.
מבחינת אמינות, סה"כ לא היו לי טענות (3 שנים).
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
דורון,
נכון הבילשטיינים שניתנים לכיול, הם מהדגמים היקרים יותר ("המקבילים לפוקס" לדוגמא),
לכן כתבתי , ניתנים לשיפוץ ולא לכיול.
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
איזה סט הכי מומלץ לפאגרו 2010 ארוך?
בילשטיין + פדרס
או
אולדמן סט
או אירוןמן סט
תודה על הסיוע
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
שאלת את אותה שאלה בלפחות 3 שרשורים שונים...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
רק אשים את זה כאן: קניתי שני בולמי 5100 לג'יפ גרנד ב 800 ש"ח בארה"ב.
במחירים שמצטטים כאן עדיף לקנות כרטיס טיסה...
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ראוי להזכיר באותה נשימה שזה גם עשוי לא לעלות לטיסה בגלל שזה מכיל גז כפי שקרה לאריאל.
הכי בטוח להזמין במשלוח לארץ אבל כדאי גם להתחשב באישור הגבהה למי שמתעניין בזה.
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
בועז, לעניות דעתי אישור הגבהה זה לקפיצים ולא לבולמים.
פלג שים לב לזה:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...ולדמן-ללנד-120
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
לדאבוני אתה טועה.
הם רוכבים על הגל ומגדירים קיט כקפיצים ובולמים ולא רק קפיצים :-(
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
הרכב כבר הרבה זמן לא אצלי.
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פלג_
הרכב כבר הרבה זמן לא אצלי.
סליחה לא שמתי לב, הכוונה היתה לאבשר.
בועז, הם יכולים להגיד ולרכוב על מה שבא להם, מה שיקבע זה מה שכתוב "בהוראת הנוהל" וזה מתייחס לקפיצי הגבהה בלבד, דיינו גם אם החלפת קפיצים והם לא קפיצי הגבהה אין צורך באישורים, זה הנוסח.
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
לדאבוני אתה טועה.
הם רוכבים על הגל ומגדירים קיט כקפיצים ובולמים ולא רק קפיצים :-(
לפי מה שנאמר לי מהנפלד, הקיט שנדרש לאישור מבחינתם הוא רק הקפיצים.
ידעה להגיד במדויק: ״בולם לא מגביה רכב״..
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
נכון לחלוטין ...
היו כל כך הרבה תשובות שפשוט לא ידעתי לאן לכוון :cool:
אז בשם האב הבן ורוח הקודש אולי סוף סוף אקבל תשובה - ממישהו
ושאלת תם , לא היה קל יותר פשוט לענות במקום לנזוף....
ערב טוב והמשך נעים לכולם
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
שאלת את אותה שאלה בלפחות 3 שרשורים שונים...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תגובה: האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
היה קל יותר לו היית קורא את חוקי הפורום עליהם חתמת כשנכנסת לכאן...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
האם יש הצדקה שלם על בולמים של אולדמן 1300 ש"ח יותר מבולמי בילשטיין לפראדו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moish Avrahami
הבילשטיינים שניתנים לכיול, הם מהדגמים היקרים יותר ("המקבילים לפוקס" לדוגמא),
לכן כתבתי , ניתנים לשיפוץ ולא לכיול.
ואם כבר עלות-תועלת.
בילשטיין 7100, אחד התחיל לנזול.
ברור באספיר העלאה ששופצו לפני 6 שנים, וכ-120kקמ, אז גם כויילו לרכב הספציפי.
סביר בהחלט לדעתי.
עלות שיפוץ כ-550שח.
על הדרך, הבולם השני על אותו הסרן נבדק אף הוא להשוואת ביצועים במעבדה.
אז השקעה ראשונית גבוהה.
אבל אם פעם ב-6 שנים אני מקבל בולם ברמה גבוהה, בכשירות ״0״ בעלות כזו, אז בחישוב הכללי, הם מזמן החזירו את עלות הקנייה.