עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
שלום
כפי שכתבתי בכותרת,המנוע נחנק בטורים גבוהים ומתחיל לעשן עם ריח חריף של סולר לא שרוף ''כראוי''
אם אני עוזב את דוושת הגז לאחר שהעליתי טורים,הרכב נכבה
בסיבובי סרק המנוע נשמע בסדר.
קצת רקע: הרכב לא נסע מס חודשים
בפעם הקודמת{ש..הוא נסע וכבה) מצאתי שהמדומם היה תפוס.
תודה
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
בדוק גם אפשרות של מים בסולר
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
בדוק גם אפשרות של מים בסולר
יש ''פטנט'' לבדוק את זה?
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
האופציה הראשונה, אם יש לך פקק ריקון מיכל סולר, לרוקן לכלי שקוף משהו כמו ליטר ולהמתין.
אם תהיה שקיעה והיווצרות של שתי שכבות אתה כבר תראה.
האופציה הבאה היא לנסות לשאוב מתחתית המיכל, אותו סיפור.
אופציה שלישית היא להזין ישירות את המשאבה בסולר נקי, ולראות אם יש הבדל בתגובות.
בהצלחה.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
שמוליק תודה
יש לך כוונים אחרים בנוסף?
יש לי במקרה סולר שהוצאתי תוך כדי בדיקת אויר במערכת,אסתכל עליו ואראה
עמוס
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
תקשיב למנוע, אם הוא מצליח לעבוד בסרק, אם כל הצילינדרים עובדים.
אגב, יתכן ושסתום EGR תקוע פתוח.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
תקשיב למנוע, אם הוא מצליח לעבוד בסרק, אם כל הצילינדרים עובדים.
אגב, יתכן ושסתום EGR תקוע פתוח.
המנוע נשמע עגול לגמרי בסרק
ככל הידוע לי אין לי שום חיישנים...
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
EGR הוא שסתום, לא חיישן.
בכל מקרה, אם בסרק הוא עובד עגול ויפה, אז נשמע כאילו אכן
הבעייה באספקת דלק בטורים הגבוהים יותר.
אתה יכול, בעמידה במקום בטורים שהמנוע מזייף בהם, לפתוח אינג'קטור
אינג'קטור כדי לראות אם הבעייה היא בצילינדר או שניים למשל, או כללית יותר
באספקת דלק.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
חיישן או שסתום,לא משוכנע שיש לי כזה בבלייזר
אבדוק בעין את הסולר ואזין את המשטבה ישירות ואראה
אם יש לך או לאחרים רעיונות נוספים אשמח לשמוע
אגב בעת התדלוק יש ...פעילות ערה בפתח המיכל כתוצאה מהדלק שחוזר מצינור העודפים
אולי זה סימפטום כלשהו?
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
כן...ייתכן ונשם המיכל סתום, ואז גם ייתכן ויש קשר לבעייה שלך.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
איך נראה הנשם ואיפה הוא גר..
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
שאלה טובה. לא מכיר את השכונה שלו בבלייזר. אתה אמור למצוא אותו יוצא מחלקו העליון של המיכל לנקודה גבוהה.
בדוק גם במקביל לצינור התדלוק, שיש לו גם צינורית דקה יותר המקבילה אליו, לראות ששם משהו
לא התקפל, או נסתם.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
תודה רבה
תשאר בסביבה בבקשה איך שאסיים עם העניין הזה..יש לי בעייה נוספת עם משאבת הגה.
שוב תודה
עמוס
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
עמוס יקירי
הפתרון לבעיות בבלייזר שלך זו סופה-כן כמו שיש לי
ואתה תמיד יכול לבקש את הג/מוס
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
אז אחרי שניקזתי סולר החשוד כ..מיים ונסעתי ללא מכסה דלק הכל נשמע בסדר אם כי לא ממש
ואז ב....אמצע ה''בריכה'' אין טורים,אין כח ומהירות (תירוצים) אבל לעומת זאת היו הרבה מיים בתוך הבלייזר
בקיצור נתקעתי כהוגן..
אבל מה שרלוונטי הוא שהבעיה כנראה לא מהנשם
בסולר היו קצת סימני מיים ורק לאחר שאטפל בעניין אעדכן
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
בהמשך לבירור ה..מתגלגל הזה,מבקש עכשיו להתמקד בבית הפילטר{סולר כמובן}
בית הפילטר מחובר לחשמל ,האם זה סוג של משאבת עזר?
אם לא אז מה תפקיד החשמל?,
מבקש לדעת איך עובד בית הפילטר הזה
לפי הבדיקה שלי ,מגיע סולר לפילטר אבל לא יוצא ממנו{והבעיה היא לא בפילטר}
תודה עמוס
1 קבצים מצורפים
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
תמונה של בית פילטר הסולר של הבלייזר של עמוס
מי מכיר?מי יודע להסביר?
תודה
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
תודה יוסי
מבקש ממי שיודע להסביר איך הדבר הזה עובד
תודה עמוס
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
עמוס,
למיטב זכרוני, החוטים מחוברים ליוניט שנותן חיווי למים בסולר.
אם סולר לא יוצא מהמסנן הזה, שנראה לי כמו מסנן זכוכית, יש לך אויר בתוכו.
בדוק גם אם בכניסה למשאבת ההזרקה אין איזו רשתית סינון.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
תודה שמוליק
שים לב שיש חוטים גם למעלה וגם בצד
האם אתה מתכוון למשאבת החלוקה?
זאת באה אחרי הפילטר שיושב על הבית הזה כך שזה לא רלוונטי
אין לי מסנן זכוכית
אם אתה יודע אחרת...עדכן
שוב תודה
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
ייתכן והתכוונתי אליה באמת. מזמן לא ראיתי את זה מקרוב.
לגבי המסנן, מאוד דומה למסנני זכוכית, אבל בהחלט הגיוני שאצלך
הוא פח.
בכל מקרה, ודא שאתה מנקז אויר ביסודיות.
תגובה: עזרה: בלייזר ''נחנק'' בטורים גבוהים
כשאני עוקף את הפילטר,הצלחתי להניע את הרכב
שחררתי חיבור אחד שהולך ממשאבת החלוקה לאחד האינג'קטורים-יצא רק סולר ללא אויר
האם אני חייב לנקז מכל יציאה או שמספיק מאחת?
במצב הזה הרכב נכבה כשעוזבים את הגז
האם יתכן שבית הפילטר הזה משמש גם כמשאבת עזר?
תודה