אחרי נסיעה קצרה כמו בכל בוקר , אני חוזר לאוטו אחרי שעה ופתאום המנורה מהבהבת ...
ולא מניע ..
מה אפשר לבדוק בינתיים עד שהשגריר יבואו ...
Printable View
אחרי נסיעה קצרה כמו בכל בוקר , אני חוזר לאוטו אחרי שעה ופתאום המנורה מהבהבת ...
ולא מניע ..
מה אפשר לבדוק בינתיים עד שהשגריר יבואו ...
מדובר ויטרה אוטומט 96
אני לא יודע אם ב-96 יש מחבר OBD, אם כן - צריך להתחבר ולשלוף את קוד התקלה. אתה מנסה להניע ומה קורה..?
טוב , אני כבר במוסך יש סטרטר ולא מניע. יש ניצוץ ולא מניע
לא מגיע דלק ,
כנראה משאבת דלק ...
אני בספק אם המוסכניק יודע אבל ליד הפנס יש פלאג בן 6 פינים מכוסה בגומייה.
תגשר בין פין B ו D.
תפעיל סוויץ
כמה שהמנורה מהבהבת זה קוד התקלה
נגיד הבהבה פעם 1 הפסיקה ואחכ שוב פעם 3 פעמים - קוד 13 חיישן חמצן לאת קין.
תעשה את זה ותחזור תגיד כמה הבהבה ...
אגב - 12 זה מצב תקין
אתה יכול לדייק , ליד איזה פנס ?
לפי מה שקראתי. ב-96 כבר אמור להיות לך מחבר OBD ברכב. אלא אם הרכב יובא כ-95 ונמכר כ-96. המחבר נמצא מתחת להגה של הנהג מעל הדוושות. יהיה לך יותר קל לחבר קורא תקלות במידה וקיים מחבר (בלי קשר ששיטת ההבהובים כנראה לא תעבוד..)
שב בכיסא הנהג , הפנס הימני שלך, צא אליו.
חטט מעל הפנס חפש 2 פלאגים מגומי שתראה אותם תבין על מה אני מדבר , פרק את המכסים משניהם, חפש פלאג
נקבה שיש בו 6 פתחים. פתח ראשון ריק, שאר הפתחים מכילים מגעים. הריק הוא a, אחריו b , עד f.
גשר בין b ל d. עם אטב משרדי.
גש לקוקפיט, שים סוויץ והחל לספור הבהובים, אל דאגה הפסדת את ההיבהוב, הוא יחזור מיד אחר כך.
בהצלחה.
חבובי, שיטת ההיבהובים עובדת, asspeer,
נבדק על 3 ויטרות, תרצה סרטון אני יעלה לך, רק תבטיח שתצטלם עם דלי על הראש במידה ואני צודק...:)
זה תלוי בשנה חבר. ה95 היה המודל האחרון עם הבהובים.
שלי שנת 97
של חבר 96
האחרונה שנגנבה לי שנת 96
עכשיו למה אתה חושב שאני מייעץ מתוך חלום, לא לא לא, מניסיון חבריקו...
מחר מצלם לך תהליך מלא,
להרחיב את ידיעותיך, בשנת 96 קיים גם התקן obd2 .
כמות פינים שונה, מכסה יותר חיישנים וכדומה.
שיטת ההיבהובים שנוסתה בהצלחה בכמה רכבים אני מדגיש, רלוונטית למספר חיישנים מצומצם אמנם, אבל היתרון הוא שליפת קוד אחרון שנדלק שנשמר בecu.
חילוקי דעות הם לא תירוץ לזלזול הדדי.
התגובה הבאה לגופו של כותב, תימחק במלואה, בניגוד למחיקה החלקית שבוצעה עד כה.
חנן תודה, אקח לתשומת ליבי
לשאר החברים
סרטון שהעליתי עכשיו לאור המקרה
רכב ויטרה 97
http://youtu.be/bEiKE6WMwok?sc
רונן
בלי קורא תקלות אין לך מה לעשות עם המחבר הזה.
העליתי לך קישור ליוטיוב .
צילמתי אותו אתמול בלילה כי הטעו אותך פה לגבי השיטה הזו.
תראה את הסירטון ותבין איך להוציא את הקוד תקלה בקלות
תעשה את מה שעשיתי שם זה פשוט
המכונאי שלי לא מאמין בשיטת הקוד תקלות הזה הוא אומר שהיו לו כמה נסיונות לא טובים עם זה.
בינתיים הוחלפה משאבת דלק כי היא לא עבדה ועכשיו עדיין לא מניע ..
רונן,
בדקתם פיקוד למשאבה הקודמת?
רונן, אם אתה מאיזור המרכז או השרון - יש לי קורא תקלות שמתחבר ב-bt למחשב נייד (סיפור של 20 דולר באיביי...) .
עזר לי בזמנו לאבחן שהממיר הקטליטי שלי היה מפורק ועוד כל מיני איפוסים. במידה וכל האמור לא יעזור, צור עמי קשר ואשמח לעזור, לא יזיק. זה יכול לתת לך כיוון לפני שהמכונאי שלך מחליף לך חצי רכב.
לא עבדו על האוטו כמה ימים ,
ועכשיו הגיעו למחשב ,
יכול להיות שהיה לי באוטו מחשב של מוצובישי ? יש סמל על המכסה .
אם הוא עבד עד עכשיו בצורה תקינה - כנראה שכן :) זה לא חדש שיצרנים משתפים פעולה בחלקים שונים. מיצובישי הוא הוא קונצרן רציני ביפן (פעם היה לי אפילו חרמש מוטורי מתוצרתם..) וסוזוקי הם די קטנים. אז הגיוני.
האם יש צ'יפ במפתחות של הויטרה ???
מדובר בויטרה מודל 96 ....
אצלי ב95 היה מפתח ברזל מהסוג הכי פושטי והאוטו היה ברמת הגימור הגבוהה..אז קשה לי להאמין שב96 הם הכניסו אימובלייזר למפתח.
קפצו עשור בשנה אחת...;)
האם זה היה הגורם לכל הבלאגן בהנעה? נראה לי שרשמתי לך איפשהו שזה יכול להיות אימובלייזר סורר.
יש איזשהו מחשב קטן שקשור להתנעה לסוויץ ... ואין אותו במכשירי תנועה והם לא מזמינים ?....
קיצר מחפשים ....,