מאיזה גודל צמיג מומלץ להתקין את הנ"ל?
Printable View
מאיזה גודל צמיג מומלץ להתקין את הנ"ל?
זה לא קשור לגודל כמו ללחץ האוויר בו אתה נוסע
כמה שפחות
לרדת בצמיגים קלים אפשר בערך עד 10 בחולות
בצמיגים קשים אפשר עד 5-8.
מעבר לזה בידלוקים חובה.
לרדו
מה זה בידלוק?
אורי טל.
BEADLOCK
(תריץ חיפוש בגוגל) ג'נטים עם טבעת נוספת שמתחברת עם ברגים, תופסת את הגלגל
יותר טוב, ומאפשרת נסיעה עם לחץ נמוך בלי חשש של 'פריסת' צמיג
עומר, אני לא חושב שיש טעם להשקיע בנושא עבור צמיגי "33 על ג'יפ עומד :twisted:
עומד כן, אבל על 35.
התחלתי כבר להרכיב (אחרי כמה ניסיונות למצוא גשר גיר מתאים) וכפי הנראה נישאר בסוף גם עם צמיגי 35 על המוט'.
סליחה נמרוד אבל אני חושב שהתכוונת לומר:
"עומר אין טעם לשים בידלוק על רכב שעומד ללא צמיגים" :)
גם לצמיגי 35 לא צריך בידלוק בייחוד אם אתה מתכונן ליסוע איתם בכביש.
בידלוק צריך אם אתה נוסע בלחץ 8 PSI ומטה ובמקרה הזה את כובן גם גומר מהר את הצמיגים
http://www.pirate4x4.com/forum/attac...postid=1125177
בקישור הזה יש תמונה של בידלוק פנימי, עושה רושם שלא קשה לייצר את זה (צינור PVC חתוך באמצע) מה היעילות שלהם?
טוב הנה התמונה.
http://imgsrv.pic4u.co.il/1c267febb0...7f0020000.aspx
בידלוק פנימיים מאד יעילים. נמצאים פחות או יותר בכל רכב צבאי ראוי לשמו. דורש חישוק מתאים.
יש גמישים ויש קשיחים, יש קלים ויש כבדים.
לא כל כך טריוויאלי כמו צינור חתוך, אבל לא רחוק מאד מזה. הבעיה העיקרית בהתאמת צמיג (נתון) לחישוק (נתון) לבידלוק (צריך לבנות מאד מדוייק). יותר פשוט לקנות.
אסף.
לא הבנתי, עומר, איך עובדים עם זה, ולא הצלחתי להיכנס לקישור ששמת, הוא כותב משהו על זה שאסור לי להיכנס לדף הזה.
חנן הקישור מוביל לתמונה הזאת שפירסמתי, בעיקרון אתה מחבר את שני חצאי העיגול בתוך הג'נט והם יוצרים קיר נגדי פנימי שמונע החלקה של דפנות הצמיג.
אני עדיין לא מבין.
הרי כשהפנצ'רמעכר מושיב את הצמיג על החישוק הוא מכניס חצי מהצמיג ואז הוא חייב לדחוף אותו אל מרכז החישוק כי שם הקוטר יותר קטן ורק אז הוא יכול להמשיך להרכיב את החצי השני של הצמיג.
כנ"ל בפירוק. הוא קודם דוחף את הצמיג אל מרכז החישוק ורק אז הוא יכול להתחיל להוציא את הצד הנגדי.
אז איך עושים את זה עם האביזר הזה?
זאת בדיוק הבעיה. והפתרון- לעבוד עם חישוק שנקרא Two piece. זה חישוק שמורכב משני חקים שמחוברים ביניהם ביותר מדי ברגים.
מכניסים את הבידלוק בתוך הצמיג וסוגרים את הברגים של הבידלוק, ואז מלבישים את הצמיג עם הבידלוק על חצי חישוק, וסוגרים עליהם את החצי השני, שעושה סנדוויץ'.
אני אנסה למצוא ציור.
אסף.
עכשיו הבנתי, תודה.
למצוא כזה חישוק לCJ יהיה כבר יותר יקר מלקנות בידלוק סטנדרטי, לא?
...חפיף... מה זה כבר חישוק שעולה כמו כל הג'יפ?
:twisted: :roll:
אסף.
לא חייבים ג'נאט 2 חלקים כדי להרכיב את הצמיג. זה אומנם הרבה יותר קשה לעשות את זה אבל זה ניתן גם על גנט רגיל לחלוטין.
אני החלפתח צמיג על גנט של האמר והוא היה רגיל לחלוטין.
להזכירכם כדי להלביש את הצמיג צריך לעבור את השפה של הגנט שהיא יותר גבוהה מהבידלוק הפנימי
האמר? עם חישוק חתיכה אחת? בטוח?
אסף.
100%
במקרה, מצאתי את הקישור הזה.
http://www.rockcrawler.com/techrepor...ocks/index.asp
יש מעונינים?
מעלה שרשור ישן בנושא.
האם מישהו ניסה את ההוראות שבלינק ?
האם ישים וריאלי ?
חשבתי על זה לסמי שלי - אם אני נשאר עם 205 לפחות נוריד את לחץ האויר לכמה שפחות כשאני בשטח - 10-6 PSI - לא אקח סיכון בלי בידלוק (אני לא סוזי...)
חשבתי , במקום לחתוך את הג'אנט כמו שהחבר'ה פה עשו, ליצור תבנית בצורת כוס (כוס שתיה, לא מה שאתם חושבים) שלמעשה תשב על הג'אנט על ידי הברגת התבנית לגוז'ונים שתופסים אותו.
מעין תוספת ברת הסרה מחד וקלה להרכבה מנגד.
אני ריאלי ?
למי שמתענין בבידלוקים(נעלי צמיג, בעברית) למיניהם, הנה כתבה שכתבתי בדיוק לפני שנתיים
בג'יפטריפ(והייתי צריך לכתוב כאן....8) )
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...oup=3&item=209
יש שם לא מעט פרטים והסברים למי שהנושא חדש לו ולמי שלא מכיר את כל סוגי הבידלוקים.
יש "סוג" נוסף של בידלוק, והוא ברגים מיוחדים המוברגים דרך שולי הג'נט לתוך(כן כן!) שפת הצמיג.
שמתי את זה במרכאות ולא הזכרתי בכתבה, כי בעיני זה לא נועל מיג אלא שיטה ברברית וונדליזם לשמו, אפילו שאת סט הברגים הזה אפשר לקנות גם בסמיט רייסינג....:o
בקיצור , לא ריאלי לתקציב הנוכחי...מה גם שלא חוקי לבידלוק חיצוני
תודה ברוך!