כשיש טראנו, ויש קאדילק וגם קצת שעמום, יכול לצאת משהו מאד רציני. מה שהתחיל די בצחוק, יצא תותח.
Printable View
כשיש טראנו, ויש קאדילק וגם קצת שעמום, יכול לצאת משהו מאד רציני. מה שהתחיל די בצחוק, יצא תותח.
היינו צריכים לנחש, שאם יש שקט מהכיוון שלך, אתה מבשל משהו...
השקט שלפני הסערה - נראה פצצה!
אין בררה אלא לבוא לראות בעינים.
פרטים - מנוע קאדילק סמ"ק 3200 עם 240 כ"ס, גיר אוטומאטי 5 הילוכים, גלגלים "31 קופר עם ג'אנטים באופסט נדיב + ספייסרים 5 ס"מ, קויל אוברים בילשטיין "14 אחורה, קוילאוברים בילשטיין "8 קדימה בנוסף למוט פיתול ולבולם המקורי, מתלים מקוריים של הטראנו אבל מאד מחוזקים ומשופרים, עם מהלך 30 ס"מ מאחור ובערך 25 ס"מ מקדימה, כלוב תקני, כסאות ורתמות מירוץ, מיכל דלק 80 ליטר, ברקסים מקוריים אך יעילים מאד, היגוי ע"י תיבת הגה מקורית, הגה + ידית הילוכים + לוח שעונים + דוושות + בוסטר קאדילק, חיפויי אלומיניום תוצרת בית, וזהו בערך. עם משקל כולל 1,650ק"ג הרכב עף ומפרפר, ממש טרופי קטן וחביב.
אשמח מאד לראותך, דרור, כבר עידן ועידנים מאז שביקרת אצלי.
נכון.
צפה ביקור....
מצויין. אבל אל תחכה יותר מידי - הרכב הזה נבנה בזמן שיא של 9 שבועות בערך. אם לא תמהר תמצא כבר משהו חדש כשתגיע.....:cool::);)
אל תאיים...
המיפלץ הזה מיועד לפאן או יהיה תחרותי?
נבנה לפאן טהור, אלא שלאור היכולות ואיכות הנסיעה, אני פועל לקבלת רשיון כלי תחרותי. הכל תלוי עכשיו ברשות וביועציה ובבוחן הטכני עם הטכניון. נקווה לטוב.
מגניב ביותר, במיוחד מכסה המנוע השקוף :)
הלדים מקדימה כבר עובדים, מתוך ידית האורות המקורית של הקאדילק.
וה"תחת" של הרכב עודכן - לא אהבתי את המתקן האחורי לספייר הנוסף, והורדתי אותו. עכשיו החלק האחורי יותר נעים לעין ויותר פונקציונאלי.
נראה מעולה!
זהו, הרכב גמור - יש חיפויים, יש אפילו מראות ומדרגות צד, ומלא מדבקות....... :cool:
עכשיו נשאר לצאת לנסיעה הרצינית הראשונה בשטח - פדיה/בית קמה/ים המלח, בשישי-שבת הקרוב, בע"ה.
יאללה בלגאן.
עו"ד ברוך ושות'
עוד לא אבדה תקותינו
יום שישי איזור בית קמה +- ולא...
לא כדאי לך.
הקפה עליי. :-)
האב, הבן, ואיפה רוח הקודש?:D?
התומקאר(אללק תומקאר, כבר אין בו שום דבר מהתומקאר המקורי...:cool:), נועל צמיגי ראלי WRC ונוסע כמו מטורף. באמת שלא ראיתי עד היום רכב כזה שטס בגובה נמוך. למה, למה אין מירוצי ראלי ספרינט??? הוא היה נותן שם הצגה ענקית!!
ההגה שהתקנת זה סוג של בדיחה ? (שואל ברצינות).
כן לחישור ההגה.
הגה כזה תקני מבחינת תקנון רכב מירוץ?
אני מניח שיש כרית אוויר שלא מחוברת כי בד"כ הכרית חלק אינטגרלי ממרכז ההגה.
ברכב כזה הציפייה לראות חישור הגה ראלי של ספארקו עם הפס הצהוב למעלה :)
הרכב נראה מדהים וכל הכבוד!
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
תודה על המחמאות. אין בתקנונים התייחסות לגלגל ההגה, ואפשר להשתמש בכל גלגל. כמובן שכרית האויר מנוטרלת והוצאה מההגה, מכיוון שהתקנון מחייב שהמנגנון לא ישאר בפנים, הגם שהכרית איננה מחוברת.
קצת גז והבחור מגיב כמו שצריך - מפרפר גם על אספלט :cool: https://www.facebook.com/video/video...53052641398557
איזה מדד זה בדיוק "מפרפר על הכביש"?
גם הניסאן טארנטה (טרנו) שלי יודע לעשות את זה...
תראה עבודת מתלים וכו.. אולי אז נדע שזה מפלצת...
תדהר.
1. הטראנו שלך היה מת לעשות את זה. יש לו שילדה מצויינת אבל הוא בהחלט שייך לקטגוריה של ״עגלה״.
2. ״פרפור״ יכול להוות אינדיקציה להרבה דברים, כמו מנוע חזק ומומנטי, חלוקת משקל לא נכונה, חוסר משקל על הגלגלים המניעים, גלגל קטן מידי , מידת השקיעה של המתלה בהאצה, המוטות המייצבים(בעיקר בסיבוב),ועוד.
3. כשהרכב איננו סובל מגלגל קטן מידי, כשחלוקת המשקל טובה כאשר על הסרן האחורי יש משקל מספיק, בלי להיכנס כרגע לפרטים ונתונים, וכאשר יש מידה נכונה של אנטיסקוואט, והרכב יכול ל״פרפר״ על אספלט, שם האחיזה היא מירבית, זה אומר בגדול שהמנוע חזק ויש עתודות כח גם למצבים קיצוניים שנתקלים בהם עם רכב מירוץ בשטח.
4. אתה יכול לצאת מהנחה שאת הענינים הבסיסיים כמו משקלים, חלוקתם, אחיזה על אספלט, הספק ומומנט של המנוע , מבנה המתלה האחורי ומידת האנטיסקוואט שבו, וגם יחסי העברה בכלל ובגיר בפרט, אני יודע לחשב.....
5. לא הכל ברכב מירוץ הוא המתלים, בעיקר ברכב עם מהלך מתלה מוגבל בתקנון, ויש נתונים ופרמטרים אחרים חשובים, ביניהם הספק המנוע - לא סתם נולד ענין הרסטריקטורים בתקנון ה FIA.
6. ככלל, במכוניות מירוץ אין חיה כזאת שנקראת עודף כח. לכל היותר יש נהג שלא יודע להשתמש נכון בכח שעומד לרשותו.
7. לכן כתבתי מה שכתבתי, כלומר שלאור כל הנתונים ברכב הזה, יש לו מנוע שיכול לתת מענה מצויין על הנדרש מרכב מירוץ כזה.
8. פרמטר חשוב נוסף ברכבי מירוץ הוא יחס משקל/הספק - ראה פוסטים של נמרוד בנושא, לא זוכר איפה. הרכב שוקל כ 1600 קג ויש לו כ 250 כ״ס, מה שאומר יחס מכובד מאד.
9. חוץ מזה, למה מפלצת?? כולה רכב ראלי רייד עם גלגל ״31 ולא איזו מפלצת עבירות עם צמיגי ״44.
1600ק"ג על 250 כוח סוס זה לא כזה חזק, אני חושב. זה בערך אחד על שש בסדר אבל לא אבו עלי
סתם נראה מכוער ואפילו לא חזק כ"כ, כמו שאמרו פה לפני.
אני מתפלא עליך, ברוך.
יאללה, מהר לפני שיראו אותו אצלך ויהיו לך בושות - כמה?
יענו אתה קונה אותו הא? בחיאתק, למה לא לדבר דוגרי? זה באמת נראה כמו משהו גם טוב וגם יפה, אפילו שהוא לא יותר מידי חזק
גם קוף, בעיני אמו, דוגמן...
עייב עליק יא זלמה
זה ביידיש?
סליחה,
אם הכנות שלי פגעה בכבוד הערבי