ערכתי מספר סריקות בחו"ל אבקש מכם באם תמצאו דוגמאות לתושבות למתלים קדמיים ואחוריים,
הכוונה לבולמי של לפחות 10 אינטש.
Printable View
ערכתי מספר סריקות בחו"ל אבקש מכם באם תמצאו דוגמאות לתושבות למתלים קדמיים ואחוריים,
הכוונה לבולמי של לפחות 10 אינטש.
את זה אתה מכיר
http://www.mountainoffroad.com/more.htm
בולמים באורך 10" בסגירה הם קצרים מאוד ... אתה בטוח בקשר למידה?
בכל מקרה, מאחור בניתי את התושבות בצורה הבאה:
http://www.jeepolog.com/j6tech_storm...shockmount.htm
אדי ואלון תודה
לגבי החברה בחו"ל מוכר בהחלט והם במועדפים במחשב
לגבי גשר פנימי נשקלה האפשרות והיות והבודי ליפט קיים אני רוצה ללכת לכוון תושבות חיצוניות
תמונות חברים תמונות
כנ"ל קדמיים
אודה בגין התייחסותכם לנ"ל נראה לי מטורף נושא החיתוך בשילדה
http://www.stu-offroad.com/suspensio...earshock-1.htm
באופן עקרוני אני בעד שינויים הפיכים. כלומר, ברגים בלבד - איפה שאפשר.ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
ברגע שמתחילים לשחק, מעל לגבול מסוים, כבר אי אפשר להיצמד לשינויים הפיכים בלבד וצריכים להתחיל לרתך/לחתוך את השלדה.
במצב הנוכחי של החוק בארץ, לא הייתי מסתבך עם שינויים מרחיקי לכת כמו חיתוך שלדה, אבל אם אין אפשרות לחיבור ע"י ברגים בלבד, הייתי בודק אופציות של קדיחת חורים דרך השלדה או ריתוך כמוצא אחרון.
בעיה נוספת בסופה - היא השלדה שלה שלא ידועה בחוסנה הרב ... לא הייתי מתחיל לחתוך/לקדוח/לרתך אותה יותר מדי ... מי יודע מה ישאר לאחר מכן :) .
לענין. מאחור יש לך אפשרות לבנות את תושבות הבולמים כמו שבניתי אצלי בסופה על גשר נפרד שחיבורו לשלדה נעשה ע"י חביקה בלבד. הריתוכים היחידים היו ריתוך תושבות בולמים על הסרן ... זה כבר לא יותר מדי קריטי.
מלפנים, העסק כבר יותר בעייתי. אם אני זוכר נכון, יש אפשרות לחבר תושבות בחביקה בלבד של השלדה, אבל הבניה שלהם לא פשוטה. אולי יש בעיות שלא שמתי לב אליהם כיוון שלא הגעתי לשלב הזה, אז זה משהו שמצריך בדיקה. בכל מקרה, מדובר בעקרון בחביקה של השלדה משני צידי התושבת המקורית, יצירת מעין "פרסה" שעליה יורכב הבולם וחיבור בין שתי ה"פרסות" ע"י מוט מקשר מעל המנוע.
אפשרויות נוספות הן ריתוך תושבת בולם לתושבת המקורית (ולא לשלדה) או חיבור תושבת תוך קדיחה בשלדה (תושבות של סיקס, למשל).
מאיר בולם של 10 אינץ' זה לא כל כך הרבה, אני מאמין שתושבת של סיקס שקל מאד להרכיב תיתן לך פתרון זול וקל. אם זה לא מספיק, אז אפשר להגביה בקלות תושבת של סיקס כמו שאני וניר_ל עשינו:
http://www.jeepolog.com/j6tech_front_shock_towers.htm
אבל אם אני מכיר אותך... אתה לא מחפש זול ופרקטי, אלא שגם נראה בומבה ויוציא לכולם את העיניים מהחורים :lol: אז
אוי נמרוד יקר שלי
"אתה לא מחפש זול ופרקטי"
"אלא משהוא שיוציא עניים"
אהבתי ,ואתייחס לעניין
זול ופרקטי זה טוב,
צריך גם להראות טוב=מה רע בעבודה שנראת טוב
לטעמי עבודה טובה שמעוצבת כמו שצריך רק מביאה כבוד לבעליה
להוציא עיניים?? מה אתה רוצה תושבות מניקל??? נסחפת בזרם
:twisted:ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
ברצינות, תושבת של סיקס בסופה נותנת לך את הסנטימטרים החסרים ועובדת מקדימה מעולה.
http://[img]http://www.mountainoffro....jpg[/img]
80 דולר ארה"ב מתלבש בהתאמה על הושבות הקיימות
נראה לי מושלם
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
הזמנתי נחכה שיגיע ואז נצלם הכל באתר
בהצלחה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
מעניין איך זה מתחבר בדיוק, אני מקווה שלא רק עם הבורג הבודד.
אם אני לא טועה תושבות הבולם הקדמיות בסופה ו-YJ שונות זו מזו ...ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
דיי מינורי בכל מקרה בעיה חדשה
m.o.r.e לא מקבלים כרטיס אשראי לא אמריקקי
פאק רציני
התושבות האלה לא מתלבשות על התושבות הקיימות של הסופה, הן מתלבשות על תושבות של WRANGLER שהן שונות לחלוטין מאלה של הסופה.
מה ההבדל בתושבות??
יש תמונות?
אין לי תחת היד תמונה של תושבות של WRANGLER אבל אני אנסה למצוא אחת.
בכל מקרה אני פשוט גילחתי את התושבת המקורית ובניתי משהו בסגנון הזה.
מאחור אגב יש לי תושבות של M.O.R.E והן עובדות נהדר.
זו תושבת בולם מקורית של WRANGLER (רק אל תתייחס למתאם למחבר "עין" של הבולם).
התושבת, כמו שאתה רואה הרבה יותר גבוהה וממוקמת במקום שונה.
http://www.jeepaholics.com/tech/fron...s/p6250012.jpg
אגב, לגבי M.O.R.E, תבדוק אפשרות תשלום ב - WESTERN UNION שניתן לבצע כמעט מכל סניף דואר בארץ.
לא נראה לי כי יש תאימות בין התושבות לבין more
ועכשיו? ... :lol: http://www.mountainoffroad.com/catal...kMounts/05.jpg
זו כבר תמונה ברורה ומדוייקת
סבורני כי ניתן בשינויים מינוריים לבצע התאמה
טעות בידך.
לדעתי כדאי לך WRANGLER אמיתי וחי על מנת להבין על מה מדובר. וגם הוראות ההרכבה של הקיט של M.O.R.E יבהירו לך שזה בלתי אפשרי (כבר בדקתי זאת בעצמי לפני שבניתי את התושבות שלי...).
זוהי תמצית הפורום ואיכותו,
כאן לומדים ומחכימים ולא משלמים על טעויות ,
תודה
חזרנו למשבצת הראשונה ונאלץ לבנות לבד או אלא אם למישהוא יש פתרון אחר
תושבות בולמים של CJ מהשנתונים המאוחרים יכולה לבוא בחשבון. השאלה מה אורך הבולמים הדרוש.
בכל מקרה, אם תחליט לרתך משהו, וודא שהריתוך יתבצע בפלזמה על מנת לא להחליש את השילדה.
מאיר, לא מסובך לייצר תושבות קשת יפות וחזקות כמו שאתה רוצה. הנקודות שצריך לשים לב אליהן, ואני מדבר מנסיון במקרה הזה, הן שתיים -ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
1. חיבור לשלדה צריך להיות מסיבי. לא בורג אחד כמו שאתה רואה אצל האמריקאים, אלא שלושה לפחות, והפלטה שמתחברת לשלדה צריכה להיות עבה ומחוזקת (והכי טוב, למרות שלא פופולרי, להתחבר לשלדה בריתוך) הכוחות והמומנטים שפועלים על מתלה מוארך כזה הם גדולים ומחזוריים ואם זה לא מבוצע כמו שצריך, משהו ישבר במוקדם או במאוחר.
2. שים לב למיקום של הנקודה העליונה של הבולם במבט מחזית הג'יפ, וקח בחשבון את מלוא טווח התנועה של הגלגל. הקצה העליון של הבולם חייב להיות צמוד לחלוטין לכנף הפנימית, ויכול להיות שאתה בכלל תצטרך לחתוך בכנף ולהכניס אותו עוד יותר פנימה - אצלך יש גם צמיגי 33 רחבים יותר מה31 שאיתם אני התמודדתי. כיוון ההרכבה של הבולם גם חשוב, עדיף שהבקבוק יהיה למטה והמוט למעלה וככה יש פחות סיכוי להפרעה מהגלגל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
מיקום הפוך?? מעניין כי זה פותר את בעיית "נגיעת" הצמיג בחלק העליון של הבולם אולם האם הוא מתוכנן לעבודה כך?
לא מאיר, לא הפוך, רגיל, כשחלק העבה של הבולם למטה, והמוט למעלה.