-
מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
קיבלתי היום הצעת מחיר מגתוס לקיט הגבהה 2" של OME - קפיצים ובולמים. 8260 ש"ח כולל התקנה ומע"מ.
בכמה זמן התקנה מדובר? לא יותר מ-4 שעות עבודה של מכונאי מנוסה?
נעגל למעלה ונגיע ל-1500 ש"ח עבודה.
הקיט נמכר ב-650$, מחיר לצרכן, בארה"ב. להם מן הסתם זה עולה פחות.
אם אזמין את הקיט לבד ואשלח אותו לארץ, במקרה הגרוע ביותר, לא אגיע ל-4000 ש"ח.
אז למה הם מבקשים כאלו סכומים?
לא מוצא שום הצדקה...
אגב, עוד מחירים שנתקלתי לאחרונה:
תופסן לסוכך שמש (כן, הקליפס הקטן) - 231 ש"ח ליחידה לפני מע"מ אצל היבואן. 11$ לזוג כולל משלוח מארה"ב.
בוכנות הרמה לדלת אחורית ולחלון שלה - 260 ש"ח ליחידה בינוביץ. 100$ לכל הארבע כולל משלוח מארה"ב.
עמרי
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
למה כל כך יקר?
אז ככה, ליבואן עולה סוכן בחו"ל, משלוח, עמילות מכס, ביטוח למשלוח, מיסי נמל, מיסי מדינה, אחסנה, שכירות, ארנונה, שילוט, פרסום, עובדים, רכבים, הפצה לסדנאות השונות ועל הכל מגיע להם להרוויח %X
הסדנה השונה רוכשת את המוצר (השקיעה כסף, וכסף עולה כסף), שכירות, ארנונה, ביטוח, שילוט, פרסום, מס חברות, מיסי מדינה, פקידה, עובדים, פינת המתנה וקפה, רכישת ציוד, אחזקת ציוד ועוד ועוד ועוד וגם להם מגיע להרוויח עוד %X.
בגדול, זו הסיבה שלך כאזרח פרטי (לא בהכרח שומר חוק) המחיר הוא רק 650$ כי אתה לא משלם מיסים, מע"מ, מכס, ביטוח, עובדים ועוד ועוד ועוד...
אני לא אומר שהמחיר מוצדק, אני לא יודע כמה % בוחר כל אחד מהידיים שבדרך להרוויח, אם הוא שוחט תאב בצע או הוגן, אבל בגדול, אלו הסיבות שבגינן אלו מחירי ההגבהה...
סביון
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
לא הבנתי איפה הבעיה. לא טוב? קנה במקום אחר. השוק תחרותי להפליא-ויש מי שחושבים שהצרכן פראייר. פשוט תזמין מחו"ל ותביא לבד. לפני כמה זמן רכשתי פנס הצפה -בישראל הוא עולה כ400 שקל. בחנות הסבירו שמדובר בפנס יחיד במינו, כזה שמיוצר על ידי חברה סינית ידועה (...) וכו וכו וכו - וגם טרחו להדגיש שטויות מאין כמוהן-שהמשלוח מאיביי עולה יותר, המיסוי קטלני וכו וכו. אז קניתי באיביי ב39 דולר את אותו הפנס -משלוח חינם. אם בעל עסק חושב שאתה פראייר, למד אותו אחרת וקנה לבד.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
[QUOTE=omribe;525382
הקיט נמכר ב-650$, מחיר לצרכן, בארה"ב. להם מן הסתם זה עולה פחות.
אם אזמין את הקיט לבד ואשלח אותו לארץ, במקרה הגרוע ביותר, לא אגיע ל-4000 ש"ח.
עמרי[/QUOTE]
למה לנחש,
ניקח את הקיט ב $650, נוסיף משלוח של לפחות $250 (ואני עדין) קיבלנו $800, הגיע לארץ והמכס(והמע'ם) יהיו בערך כ%50 אז אנחנו כבר ב$1200 (כול זה הערכה מאד נמוכה ואופטימיסטית)
עכשיו מגיע החלק הכיפי....לקבל אישורים לשחרור מהמכס (חלקים בטיחותיים) כמה שעות בריצות וכמה הזמן שלך שווה?
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
היום קיבלתי את העונש הגדול והידוע לעשות טסט לגיפ אישתי הפנתה את מבטי לסכום 2333 שח ואני שואל על מה ולמה בשביל שאיזה אידיוט במכון הרישוי יבלבל לי את המוח אז אני מבין את המחירים של היבואנים בארץ אם למשרד האוצר מותר לעשוק אותנו אז למה להם אסור הרי אנחנו הפראירים הכי גדולים במדינה ועוד לא הגענו לביטוח חובה עוד 2000 שח והמקיף כבר סיפור אחר לגמרי אז מה עכשיו יש לך לומר על איזה הגבהה שיפור אתה מדבר זה מותרות אתה רוצה לשחק במכוניות וגיפים תכניס את היד לכיס ותתחיל לשפוך מדינה של גנבה וזילות וניצול מעמד הבינים
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
אם מחיר הקיט מופיע 650 דולר זאת אומרת שזה מחיר שעולה באופן רגיל לכול אדם אחרי שהיצרן הרויח והסוכן הרויח והחנות מרויחה עכשיו כמו שכולנו יודעים בתןר יבואן של מוצר ולא משנה איזה העלות רכישה של אותו יבואן היא הרבה יותר נמוכה מ650 דולר אז לא תמיד אפשר להבין את העלויות המוזרות בארץ
-
2333 זה לא מחיר הטסט אלא האגרה השנתית שמרשה לך להשתמש ברכב ולנוע כחוק על הכביש.
אני מניח שהאגרה יקרה כי לא שילמו מעל מאה אחוז מיסים בקניה הראשונית וגם כי אין מעל מאה אחוז מיסוי על הדלק.
אתה יודע, המצב של המדינה קצת קשה לאחרונה
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
40$ בסין תוסיף על זה הובלה, עמילות מכס ומע"מ ועוד קצת רווח ותגיע ל 400 ש"ח,
במדינתנו הקטנה זה לא הרבה.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
לא מדויק ידידי אני בעלים של wj מודל 2004 שזה מגניב אחלה גיפ מהיום שהתחילו להגיע הwj לישראל הוא ניחשב בהגדרה הביטוחית כ פרטי ובשנת 2002 ידידנו יצחק לוי החליט לשנות את ההגדרה של הרכבים מסוג זה למסחרי ואז קפץ מחיר האגרה השנתית נכון להיום מ1280 שח ל2333 שח ולמה כי מישהו החליט שגראנד צירוקי הוא רכב כמו טויוטה הילקס אותו השימוש מדינת חלם שמנוהלת בידי אפסים גמורים ויסלחו לי חברי הפורום על דעותי אני פשוט מוציא קיטור קצת
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
תקראו את השרשור לגבי יבוא עצמי ותתחילו להביא.
מאז שהתחלתי לא הפסקתי, חלק שבמוסך עולה 450 שח עלה 50 דולר.
בסוף ננצח ויבינו שהתחרות היום גלובלית.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
אין מה לחפש צדק או הצדקה בנושא של מחירים. המחירים הם מה שהם כי מישהו מסכים למכור ומישהו מסכים לקנות במחירים האלו. אם יש לך אלטרנטיבה - לך עליה! במקרה של קיט הגבהה - עלות המשלוח הגדולה, והצורך באישורים, מסבכות את היבוא העצמי. במקרה של פנסים ואביזרים קטנים ובגדים ועוד הרבה דברים - ברור שאין בעייה להזמין ואכן יותר ויותר אנשים קונים בשוק הגלובלי. אבל דווקא בדברים הקטנים, הרבה פעמים יותר נוח לך לקנות במקום בחנות בארץ, גם במחיר שאתה יודע שהוא כפול ומשולש ממה שהייתה יכול להזמין ברשת - כסף קטן כאמור.
בכל מקרה, שוק מוצרי הצריכה משתנה, חד משמעית! יותר ויותר ישראלים קונים יותר ויותר מוצרים דרך הרשת מחו"ל, יש כבר לא מעט אתרים ולא מעט תחומים שבהם משלוח חינם גם לישראל הוא לא נדיר. התחום של חלקי רכב כבדים ובטיחותיים הוא באופיו בעייתי. אבל כמעט כל דבר לג'יפ שאינו משהו דחוף או חלף בטיחותי שדורש אישורים - אני מזמין מארה"ב. מראות, אנטנות, ידיות, שטיחונים, בוכנות גז, חלקי פלסטיק שונים, מסבי קצה, נורות... בוודאי שציוד קמפינג קטן כמו פנסים, וכבר לפני כמה שנים הזמנתי אוהל מסוג וגודל שלא מצאתי בארץ במחיר תחרותי.
היתרון של קנייה בארץ - השרות. ולדעתי גם זה משתנה לטובה, בגלל התחרות מהאינטרנט. עסקים שמצליחים ושורדים הם אלו שמבינים שהם חייבים להצטיין בשרות, ויש מצטיינים כאלו, ואז פער המחיר הראשוני הוא כזה שאתה מוכן לשלם.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
מי שיכול - שיזמין מחו"ל.
אבל זו טעות להשוות מחיר בארה"ב למחיר בארץ. פשוט כי ליבואן יש עלויות שלך אין ולעולם לא יהיו, בנוסף לזה עליו חלים חוקי הגנת הצרכן שלא חלים על ייבוא אישי, ועוד ועוד... ובסוף הוא גם צריך להרוויח. אל תשכח גם שהדילר בארה"ב קונה בחודש מה שהיבואן בארץ לא קונה בשנה, אז מראש המחירים שלו הרבה הרבה יותר טובים - ככה העסק עובד.
ולכן, אם אתה יכול ומסוגל להתמודד - תזמין מחו"ל. אף אחד לא מכריח אותך לקנות בארץ. אבל כשיתקעו לך בולמים במכס, ותתחיל לאבד ימי עבודה על לשחרר אותם - אולי תנסה להבין שגם אצל היבואן עובד מישהו שכל התפקיד שלו זה לרוץ כדי לאשר את החלקים ולקחת אותם למכון התקנים לאשר גם שם (וכל אישור כזה עולה גם אלפי שקלים), ועמילות מכס על ייבוא מסחרי שהיא יותר מסובכת ועוד ועוד... ותחליט אם בפעם הבאה אתה מוכן לשלם על השירות הזה, או שאתה שוב רוצה לייבא לבד ולהסתכן בזה שהחלקים שלך ייעצרו.
אסף.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
לא מסכים חד משמעית ליבואן בארץ יש אמין מכס והוא זה שמריץ את הדברים כמובן בתשלום וגם אתה יכול בתור לקוח פרטי להישתמש בשרותים האלה ולא תאלץ לשרוף זמן וימי עבודה כול התירוצים האלו לגבי עלויות זה ממש לא מצדיק פערים של אלפי אחוזים לדוגמא במקרה שלי קיט הגבהה עם זרועות בחול בערך באתר היצרן 2500 דולר בארץ 40000 שח אני חייב להבין משהו כמה היבואן מעונין להרויח 10 20 אלף מישהו חייב לנסות להעיר את עיני
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
אתה לא מסכים - בסדר. אל תסכים.
אני עוסק בייבוא (למזלי לא של מוצרים שנמכרים ללקוחות פרטיים) ואני מכיר לא רע את העלויות שמסביב לייבוא למדינת ישראל. עמיל מכס בסך הכל מטפל בשחרור מהמכס. בלהזיז ניירות. לא בלרוץ למשרד התחבורה להחתים אישורים. לא בלקחת דוגמאות למכון התקנים ולחכות לבדיקה שעולה אלפי שקלים של כל מוצר, יש או אין לו תקינה בינ"ל. בטח לא בסימון המוצרים בחו"ל בעברית (בטח חשבת שהיצרנים עושים את זה בחינם כדי לשפר את העברית שלהם). ועוד הרבה דברים בשם "הגנת הצרכן". בנוסף קח בחשבון שהיבואן לא תמיד קונה הרבה יותר בזול ממה שהדילר בחו"ל מוכר, תחשוב על מיסים (בערך 60% הכל כולל הכל), תחשוב על עלויות של מלאי (תלוי במוצר, אבל זה לא מעט אחוזים ממחיר המוצר), תחשוב על המשכורת שהוא צריך לשלם למזכירה, למנהלת הייבוא, למנהל הטכני, למחסנאי ולמפיץ, תחשוב על השכירות שהוא צריך לשלם, ותחשוב על זה שהיבואן צריך להרוויח כסף... ואם הוא לא הרוויח לפחות 20% זה כאילו הוא הפסיד. אני לא כותב את זה כדי שתרחם על מישהו.על כל הדברים האלה מישהו צריך לשלם... ובסוף זה הצרכן.
אבל שוב - אתה לא חייב. חושב שיבואן זה או אחר הוא חזיר - אל תקנה ממנו. ויש חזירים... הרבה חזירים.
תחשב כמה עולה לך להביא לבד - כולל מחיר ימי עבודה (תבדוק כמה עולה לך יום חופש) שתצטרך כדי להביא אישורים ולשחרר מהמכס, ותחשוב אם זה משתלם. אם זה משתלם, ואין לך צורך בשירות - תביא לבד. העולם גדול. אתה לא צריך לרחם על אף יבואן.
(אגב... 40 אלף שקל זה לא אלפי אחוזים. רק 400 אחוז מ 2500 דולר. לא כל כך נורא לקיט שהוא גם גדול וגם כבד וההובלה שלו עולה כמה מאות דולרים)
ואני מסכים שזה מתסכל לפעמים לחיות בארץ. מה שבמדינות רבות זמין ורק צריך לבחור להזמין ולקבל למחרת בבוקר, אצלנו זה ויה-דולורוזה.
אני, אגב, מביא כמעט הכל לבד... אבל יש יוצאים מהכלל- חלקים לפז'ו, למשל, גיליתי שיותר זול לי לקנות בארץ חלקים מקוריים מאשר באיביי או בחנויות באירופה. אז אני קונה בארץ.
אסף.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
את סיפור הקניות באינטרנט אני פוגש כל יום בחנות
מצית מופעל גז של זיפו-הזמנה מיוחדת עולה בארץ לצרכן כמעט 400 ש"ח
לקוח הגיע עם חיוך מנצח והראה לי מצית-עלות המצית 150 ש"ח,רק עיניו נפערו לרווחה שאמרתי לו "הרי החשבון ששילמת הינו 396 ש"ח" הוא לא התייחס לעלות המשלוח
ובסוף זה גם לא זיפו אלא חברה אחרת
יש מוצרים שכדאי להביא-אני לשימושי האישי רוכש פריטים באיביי-כאשר אני מראש יודע שאין לי "אחריות"על המוצר
את הפריטים שאני מחזיק בחנות אני קונה מיבואנים(ספקים)
צריך לשקול בזהירות את מהות הקנייה והמוצר-
אך לנסות להכנס לכיס של היבואן?זו חוצפה
טוב לך המחיר תקנה-לא טוב?אל תקנה
אך להתחיל עם ההשוואות כמה זה עולה בחו"ל?
למה לא קנית את הרכב בחו"ל?הוא עולה שם פחות והפער אדיר-
תפנימו-זו מדינה קטנה למעשה אי בודד במזרח התיכון-עולה הרבה כסף לייבא מוצרים לארץ
רבע מהזמן כאן בפורום מתעסקים בכמה מרוויחה החנות-
אני הצעתי להברי הפורום עיסקאות והצעות טובות,למזלי אני לא מסתמך על יושבי פורום זה שבקניות מעניין אותם כמה אני מרוויח-
תודה לאל אני מרוויח מצויין ונותן שירות יותר ממצויין-אך לכם זה יותר מידי
השרשור הזה הזוי לחלוטין-אולי כדאי לפתוח שרשור של-אכלו לי שתו לי
ועוד מילה קטנה-הזהרו בדרך שאתם מחשבים את רווחי היבואנים והסדנאות ובמיוחד כאשר אתם מעלים את הטענות לכאן
זה גובל בהוצאת דיבה ולשון הרע(סתם חומר למחשבה)
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
בעיני חבל שכך המצב. אני ברושם שעסקים רבים מעדיפים למכור מעט לפראיירים מאשר לתת מחיר הוגן ולהתחרות עם יבוא אישי.
מבחינתי, כשמוצר עולה יותר מפי 2 מהמחיר שלי עולה להביא אותו עד לפתח הבית, ההרגשה היא שמנסים לעשוק אותך. אגב, דווקא הבולמים והקפיצים "זולים" יחסית לדברים הקטנים, בעיקר בגלל עלויות ההובלה הגבוהות לאדם פרטי (עסק מייבא מכולה שלמה, ואז עלויות השילוח זניחות).
אני הייתי שמח לשלם מעט יותר ולקנות בארץ, ולו בשל רגשות פטריוטיים משהו.
שאלה קונקרטית לגבי יבוא בולמים+קפיצים -
כמה כבר ציינו שזה בלאגן והתרוצצויות. אפשר קצת פרטים?
הזמנתי בעבר כמה חלקים בטיחותיים וכאלו שדורשים אישור לאופנוע שהיה לי (פנסים, בלמים וכו').
כל שנדרשתי הוא להצהיר בפני משרד התחבורה על החלקים ולהוסיף קבלה מהספק. משרד התחבורה בתמורה הנפיק לי אישור ושלח אותו אלי כעבור שבוע שבועיים.
את האישור לקחתי לדואר ויצאתי עם החבילה.
משהו יהיה שונה ביבוא של ערכת הגבהה? כי אם לא, הסיפור לא נורא כ"כ.
עמרי
-
כשתהיה בעל עסק שעוסק בייבוא והתקנ אני בטוח שתשמח לתת מחירי רצפה....
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
שועלון ( foxy ) בגלל שהעסק כול כך רווחי ( לפחות לפי ראות עינך ) אני מצעיה שתפתח עסק ליבוא חלקי רכב אני בתוך שתצליח לשבור את השוק גם במחירים וגם בשרות .
וזה לא נאמר בנימה צינית בכלל אלה מתוך הבנה שעד שלא תעשה את זה אף אחד לא יצליח להסביר לך את מה שניסו כמעט כולם בשרשור המגוחך הזה להסביר .
עידו
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עידו לוריה
שועלון (
foxy ) בגלל שהעסק כול כך רווחי ( לפחות לפי ראות עינך ) אני מצעיה שתפתח עסק ליבוא חלקי רכב אני בתוך שתצליח לשבור את השוק גם במחירים וגם בשרות .
וזה לא נאמר בנימה צינית בכלל אלה מתוך הבנה שעד שלא תעשה את זה אף אחד לא יצליח להסביר לך את מה שניסו כמעט כולם בשרשור המגוחך הזה להסביר .
עידו
אז אני יענה גם בנימה לא צינית ורצינית מאוד אני מתפרנס מיבוא טלפונים איפונים סמסונגים ועוד מערכות סאונד ועוד אז אנא ממך עם ציניות או בלי ציניות חלק מהיבואנים אצלנו ממש גובים מחיר גבוה משמעותית ללא סיבה אז כול עינין השרשור הזה שיש דברים שהם מאוד יקרים וללא הצדקה בין אם תסכים או לא
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
תן מחיר לסמסונג גלאקסי 4 ונראה אם פיך וליבך שווים...
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lizard
תן מחיר לסמסונג גלאקסי 4 ונראה אם פיך וליבך שווים...
או כמו שאומרים "נאה אומר נאה מקיים "
פוקסי ( ) אין בליבי על אף אחד אבל זה עולם קטן ותחרותי וחופשי כך שאין סיבה לכול השרשור הזה .
עידו
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עידו לוריה
או כמו שאומרים "נאה אומר נאה מקיים "
פוקסי (
) אין בליבי על אף אחד אבל זה עולם קטן ותחרותי וחופשי כך שאין סיבה לכול השרשור הזה .
עידו
או כמו שאומרים מה קשור מחט לתחת מה הקשר בין מה שאני מגיב לזה שנהייתי חייב לתת מחיר כזה או אחר לאיש זה או אחר בסך הכול רשמתי אחרי הזלזול שהופגן באנשים לגבי אתם לא מבינים אתם לא יודעים נכון יש יש פה אנשים שלא מבינים ביבוא ויש שכן אז בואו לא ניתמם יש רעבים יותר ויש רעבים ממש בקיצור כול אחד יעשה מה טוב לו ואגב לא עובד מול אנשים פרטים סוחרים בלבד אז שיהיה אחלה שבת לכולם
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
אני הזמנתי ביבוא אישי מערכת הגה שלמה לרכב.. המחיר באתר רבע ממה שהיה עולה לי לקנות את החלקים בארץ.. אממה, החלקים הגיעו, נתקעו במכס,,ולא , תצהיר למכס מה שאתה רוצה זה לא מספיק לשחרר את החלקים, אתה צריך להביא אישור מוסך מורשה שהחלקים שהזמנת אכן מתאימים לרכב שלך בלי קשר למה שרשום שם, אתה צריך צילום רישיון של המוסך.. ולא כל מוסך ייתן לך את זה, בטח לא בחינם.. ואז תחכה עוד שבוע שבועיים עד שנציג המכס יחליט אם לשחרר.. והכי חשוב, כמה מכס אתה משלם על זה... רמז: הם עושים חישוב לפי עלות של חלק דומה בארץ..בסופה של כל הסאגה שנמשכה 3 שבועות ומלא ריצות, המחיר לחלקים אחרי תשלום מכס יצא לי זול ב-70-80 שקלים ממה שהיה עולה לי בארץ וזה בלי הפסד של 400-500 ש"ח יום עבודה..המכס לא ישחרר לך את החלקים ללא תשלום נוסף גם אם תביא תמונה של בר רפאלי מרכיבה את הקיט טופלס...חלקים בטיחותיים עדיף לקנות בארץ...
-
ליאור
1. אתה כנראה לא מתורגל ביבוא כי אחרת לא היית נתקע.
2. בתור אחד שמייבא המון אני יכול לתת לך דוגמא שקיט הגבהה לרכב שלי עלה לי 4000 שח במקום כמעט 20000....
אם יודעים מה ואיך לעשות אפשר לחסוך כסף.
אין לי לרוב טענות כלפי שום יבואן.
הם הולכים לרוב במסלול אחר ומשלמים תשלומים שונים ומחזיקים מלאי זמין ( כמה זה חשוב כשאתה תקוע) .
הם גם צריכים לשמור לעצמם ולמוסכים רווחיות.
הרווח בענף הזה למוסכים קצת גבוה אמנם.
הנחת מוסך היא בממוצע 30 אחוז מלמעלה(!).
מצד שני, בתור אחד שיש לו כבר מספיק נסיון לנתח את המבנה העסקי והרווחיות של מגוון עסקים אני יכול לומר די בבטחון שהמדינה אשמה.
היא אשמה בגלל הגבלות היבוא ובגלל המיסוי הגבוה.
בשוק המחשבים למשל, כמעט ואין מחסומי יבוא ולכן הרווחיות שם היא בין 5 ל 15 אחוזים!
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
foxy
או כמו שאומרים מה קשור מחט לתחת מה הקשר בין מה שאני מגיב לזה שנהייתי חייב לתת מחיר כזה או אחר לאיש זה או אחר בסך הכול רשמתי אחרי הזלזול שהופגן באנשים לגבי אתם לא מבינים אתם לא יודעים נכון יש יש פה אנשים שלא מבינים ביבוא ויש שכן אז בואו לא ניתמם יש רעבים יותר ויש רעבים ממש בקיצור כול אחד יעשה מה טוב לו ואגב לא עובד מול אנשים פרטים סוחרים בלבד אז שיהיה אחלה שבת לכולם
ראשית, אני מציע שתתקן את המקלדת שלך.
סימני הפיסוק בה לא עובדים.
שנית, נכון אמרו אנשים לגבי "נאה דורש ונאה מקיים". לא הרמת את הכפפה ולכן על תתפלא שיש כאלו שלא יתייחסו אליך ברצינות.
אלו היו שתי האגורות שלי.
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
בועז אתה צודק, אני לא מתורגל ולא מייבא על בסיס מסחרי.
הזמנתי מערכת הגה שלמה לרכב כי רציתי לחסוך את החיפושים של כל חלק פה בארץ, קיבלתי מכתב מהמכס עם פירוט של כל האישורים הדרושים ע"מ לשחרר את החבילה.
אחרי שהבאתי את כל האישורים והחבילה הגיעה לסניף הדואר הקרוב נדרשתי לשלם תוספת מחיר (מכס) שבסופו של דבר יצא די קרוב למחיר כל החלקים בארץ..
אם יש דרכים לחסוך את כל העניין אשמח לשמוע..
ד"א, מה הסיכוי ששנורקל יעבור בלי לעצור במכס?
-
התפרסם פה נוהל של יבוא פרטי של חלקי רכב.
למד אותו היטב,זה שווה הרבה כסף.
חוצמזה יש כללי זהב של תעשה ואל תעשה.
לגופו של עניין-
שנורקל לא יתקע על בסיס אישור כלשהו.
השרלה היא רק כמה תצליח לחסוך/ כמה תשלם על בחירת מסלול משלוח שגויה.
חשוב לתת את הדעת לנקודות הבאות בטרם תזמין:
מהיכן אתה שולח אותו?
האם מחירו מעל 75 דולר כולל משלוח?
מה גודל החבילה?
כמה זמן אתה מוכן להמתין לו?
-
תגובה: מחירים מופרכים לחלפים וערכות הגבהה - קצת להוציא קיטור
בועז, אפשר קישור למדריך?
בחיפוש לא הצלחתי למצוא.
-