-
צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
לנדרובר דיסקברי בנזין שנת 96
לאחר התנעה אני מרגיש שהטורים עולים ויורדים, אבל לא רואה את זה על שעון הטורים.
כך גם בהכנסה ל – D
לאחר שהרכב מתחיל להתחמם קצת, אז גם בהילוך וגם לא, הטורים מתחילים גם על השעון לעלות ולרדת מספר פעמים, עד לשלב שהוא כבה.
ככל שהרכב יותר חם, כך התגובה שלו וההגעה לכיבוי מהירים יותר.
מריח ומרגיש כאילו התערובת עשירה מדי.
בוצעו הדברים הבאים, שאף אחד מהם לא שיפר את המצב:
הוחלף פילטר דלק
הוצלבה משאבת דלק
הוחלף מנוע צעדים - חדש
הוצלב מד זרימת אויר
כוון חד זרימת אויר (1.8)
הוצלב חיישן מצב מצערת
כוון חיישן מצב מצערת (0.3)
הוחלפו חיישני חמצן - חדש
הוחלפו מזרקים – חדשים משופרים
הוצלב חיישן טמפ' דלק
הוצלב מפלג
הוצלב מחשב
נבדקה כל צנרת הוואקום
הוחלף מודול וכויל – חדש משופר
הוחלפו פלגים וכבלים
נוקה חיישן זרימת אויר
נוקה בית מצערת
נוקה מסנן עודפי שמן
בטח שכחתי עוד כמה דברים, אבל תוך כדי זריקת רעיונות שלכם, אני אזכר.
יש לי רעיונות לשלבים הבאים,(רעיונות הרבה יותר קיצוניים מעכשיו) אבל נשמע אתכם קודם כל?!
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
אצלי בדיסקברי הייתה בדיוק אותה תקלה ומאפיינים , זה נבע מאלטרנטור דפוק.
אמנם אצלי היה דיזל - אבל שווה בדיקה.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
פיספסתי ברשימה, אלטרנטור חדש מהשקיות, לא שיפר.
עידו, על זה לא חשבתי, אני אפרק ואבדוק את הסעפת, אולי גם אצליב.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
תחזור לחישן זרימת אויר,אולי להחליף,יתכן והנקיון לא יעזור,במידה
והוא לקוי
גל
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
תחזור לחישן זרימת אויר,אולי להחליף,יתכן והנקיון לא יעזור,במידה
והוא לקוי
גל
תבוא אלי,אני אעזור לך
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
בעיית אי סדירות אצלי נבעה מחישן טמפרטורה דפוק.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
הצלבתי חיישן טמפ' דלק וזה לא שינה דבר, אבל אני גם העשה בדיקת התנגדות לחיישן וגם הצליב שוב, עם חיישן אחר.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
חיישן טמפ' מנוע...לא דלק.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
לפי ספר הרכב, יש חיישן מים, דלק ואויר (לדעתי למבדה)
על איזה מהם אתה מדבר?
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
לא מכיר את המנוע הזה. מאחר והוא מוזרק, המחשב אמור לקבל
מידע על טמפ' המנוע, כמו ששעון החום מראה לך, על מנת שיוכל להתייחס
להתנעה קרה ושאר החישובים המתבקשים עפ"י הטמפרטורה. לדעתי לא הגיוני שחיישן
טמפ' דלק יהיה זה שמעביר את הנתון הזה.
סביר שתמצא אותו באזור ראש מנוע, ליד החיישן חום שמחובר לשעון טמפ'.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
אה, כן, בתחילת הדרך בדקתי והוא היה תקין, הפלג עצמו במעטפת החיצונית היה שבור, החלפתי את הפלג והכל תקין.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
חובבנים-אופניים הומצאו מזמן...
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
גרשון - שתף אנשים בכיוון שאתה חושב.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
אמיר
במקרה זה יש צורך לעשות את העבודה במקום להקליד על המקלדת...
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
הצעת לו לבוא אליך כבר קודם - מעבר לזה , אין טעם להגיד לכולם שהם חובבנים , הפורום הוא במטרה של עזרה אחד לשני.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמיר ב.א
הצעת לו לבוא אליך כבר קודם - מעבר לזה , אין טעם להגיד לכולם שהם חובבנים , הפורום הוא במטרה של עזרה אחד לשני.
אין כמו גרשון יש לו שפה משלו ועושה רושם שהוא יודע הכול :) היידה גרשון
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
BlackStar
אין כמו גרשון יש לו שפה משלו ועושה רושם שהוא יודע הכול :) היידה גרשון
אני לו ועושה רושם
-
גרשון אולי לא מתבטא היטב בעברית אבל את המוניטין שלו בחשמל ובמיוחד בלנדרובר קשה לערער...
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
לא נפתח את זה, אבל גרשון, כבר עבדת על הדיסקו הזה והתקלה לא נפתרה, זה הגיע לשלב שאמרת להחליף את האטם החצי עגול, וזה לאחר שבדקת את מד ספיקת אויר חיישן טמפ (הפלג אתה החלפת), מנוע צעדים ועוד. אני לא יכול כל פעם לנסוע 200 קילומטר לכל כיוון ולכן עד לשלב שאני אשבר, אני מנסה למצוא את זה בעצמי ואז אולי אגיע אליך,מקווה למצוא לפני כן.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Gershon
אני לו ועושה רושם
אז סע ותעזור לו ,ואל תתימר,
אנחנו רק מנחשים,לבסוף אחד קולע!
וכן רובנו חובבנים,מה לעשות?מקצוענים עולים ג'ובות,
מחכים לתשובה מקצועית,מר דוקטור
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
אלי שחר תיקן לי תופעה כזו ע"י ניקוי מערכת היניקה עם ערכה יעודית, מין ספריי כזה שמושפרץ למערכת היניקה עם מנוע עובד למשך במשך רבע שעה.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פסטר
לא נפתח את זה, אבל גרשון, כבר עבדת על הדיסקו הזה והתקלה לא נפתרה, זה הגיע לשלב שאמרת להחליף את האטם החצי עגול, וזה לאחר שבדקת את מד ספיקת אויר חיישן טמפ (הפלג אתה החלפת), מנוע צעדים ועוד. אני לא יכול כל פעם לנסוע 200 קילומטר לכל כיוון ולכן עד לשלב שאני אשבר, אני מנסה למצוא את זה בעצמי ואז אולי אגיע אליך,מקווה למצוא לפני כן.
אם האטם החצי עגול הוחלף ?
אם כן אז צריך לבדוק מצב של CAMSHAFT"שחוק"+חופש בשרשרת TIMING
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
גרשון, זה בדיוק מה שחשבתי, שאם לא יהיו פתרונות "קלים" יותר, אני אצטרך לעבור לדברים הכבדים, כמו טיימינג וקאמשפט.
איך אני בודק חופש בטיימינג? או קאמשפט שחוק? כך שלא צריך לפרק חצי רכב?
וכן, טיפלתי והחלפתי אטם.
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פסטר
גרשון, זה בדיוק מה שחשבתי, שאם לא יהיו פתרונות "קלים" יותר, אני אצטרך לעבור לדברים הכבדים, כמו טיימינג וקאמשפט.
איך אני בודק חופש בטיימינג? או קאמשפט שחוק? כך שלא צריך לפרק חצי רכב?
וכן, טיפלתי והחלפתי אטם.
אין ברירה-רק פירוק
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
אני יודע שלבדיקת חופש בטיימינג, מסובבים את הקראנקשפטעם כיוון השעון עד שהרוטור במפלג מתחיל לזוז ואז מסובבים אותו לכיוון השני, עד שהרוטור מתחיל זוז לצד שני. ההפרש בין קצה אחד לשני אמור לספק לנו את המידע על החופש.
השאלה היא, כמה חופש זה תקין? ומכמה חופש , כבר צריך להחליף?
לדוגמא: עד רבע סיבוב על ריק זה תקין(90°) ומעבר לכך יש צורך להחליף שרשרת.
שאלה נוספת, לבדיקת הקאמשפט, אני צריך לפתוח את שני המכסים (מנוע V8 , שני קאמשפטים) ובעזרת אינדיקטור לבדוק הפרשים בין הזיזים. מה הפרש שממנו אפשר להגיד שיש צורך להחליף קאמשפט?
באיזה חלק נעשת בדיקת השחיקה של הזיז, בחלק הגבוה(הרחוק ממרכז השפט) או הנמוך (הקרוב למרכז השפט), או בצדדים?
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
1.במנוע הזה קאמשפט אחד
2. על החופש-צריך להיות בRAVE,אני עשיתי את זה לפי הרגש
3.אני החלפתי:17,8,9,5 -התמונה1
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
לפני שאתה מפרק חצי רכב, קח ספרי ניקוי מגעים פשוט והתז מסביב לצנרת יניקת האויר בזמו שהמנוע עובד. בדוק עם יש עליה בטורים. אם כן יש כניסה של אויר מהאיזור שהתזת.
כיוון נוסף - חפש רטיבות של שמן בצמה החשמלית - בייחוד זו שמגיעה מכיוון הכויל. אם יש, שוב, ספריי ניקוי מגעים כדי להמיס + ייבוש.
לבסוף - צמוד לכויל (לכיוון הרדיאטור) יש מודול חשמלי קטן עם פלג שמתחבר אליו. נתק את הפלג ונקה את המגעים משני הצדדים.
מקווה שיעזור.
גילוי נאות: אני לא סוכן של ספריי ניקוי מגעים :)
-
תגובה: צריך את עזרת המומחים ובעלי הניסיון
ואם עדיין ממשיך - הייתי בודק את חיישן מצב המצערת.