-
אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
הי,
עקב הרהורי כפירה (אחרי 10 שנים מותר לחשוב על מעבר :confused: )
מישהו יכול לספר קצת ממקור ראשון על אמינות דיסקברי 2 בשנים 2001-2004.
אם אפשר להפריד בין ה TD5 לבנזין.
תקלות נפוצות, עלויות אחזקה, האם ניתן לטפל לבד? האם תומך ב ODB2 או שיש צורך במחשב מיוחד עבורו?
צריכת דלק בנזין/סולר
עלות טסט/ביטוח
מקורות לחלפים, הבנתי שג'קי (?) הוא המקור המועדף בארץ (הינוביץ' של לנדרובר?) מה לגבי מקורות בחו"ל? עלויות לעומת הארץ?
מידות צמיגים? משום מה הרכבים שראיתי במודעות ביד 2 נועלים צמיגי כביש, האם יש צמיגי שטח במידות שלהם?
נכון להיום הצ'ירוקי משמש בעיקר כרכב טיולים (יש עוד שני רכבים בבית), סביר שגם רכב השטח הבא יהיה כזה אלא אם צריכת הדלק תפתיע לטובה (וכך גם הנוחות)
אפשר להתחיל את הסקילה :)
תודה,
סער
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
תזהר, שלא תגיד שלא אמרתי לך.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar
הי,
עקב הרהורי כפירה (אחרי 10 שנים מותר לחשוב על מעבר :confused: )
מישהו יכול לספר קצת ממקור ראשון על אמינות דיסקברי 2 בשנים 2001-2004.
אם אפשר להפריד בין ה TD5 לבנזין.
תקלות נפוצות, עלויות אחזקה, האם ניתן לטפל לבד? האם תומך ב ODB2 או שיש צורך במחשב מיוחד עבורו?
צריכת דלק בנזין/סולר
עלות טסט/ביטוח
מקורות לחלפים, הבנתי שג'קי (?) הוא המקור המועדף בארץ (הינוביץ' של לנדרובר?) מה לגבי מקורות בחו"ל? עלויות לעומת הארץ?
מידות צמיגים? משום מה הרכבים שראיתי במודעות ביד 2 נועלים צמיגי כביש, האם יש צמיגי שטח במידות שלהם?
נכון להיום הצ'ירוקי משמש בעיקר כרכב טיולים (יש עוד שני רכבים בבית), סביר שגם רכב השטח הבא יהיה כזה אלא אם צריכת הדלק תפתיע לטובה (וכך גם הנוחות)
אפשר להתחיל את הסקילה :)
תודה,
סער
הרכב שווה
1.אני מייעץ ללא מתלי אוויר וACE
2.בנזין-1/6 ,דיזל-1/10
3.OBD2:הפרוטוקול ISO 9141-2 -דיזל,KWP2000-בנזין
4.תראה את RAVE
http://landrover.workshop-manuals.co...y-ii/index.php
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
החום באמת משפיע....
האלפא לא לימדה אותך מספיק?
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
אני בעד,
כנראה שלא למדת לקחים עם האלפה ואתה צריך(לא....חייב) מכות
אבל בא ניצא מנקודת מבט חיובית, זה יגרום לך להעריך פחי אשפה איטלקיים ולהבין עד כמה הם אמינים וזולים לשימוש.
ולסיום, משפט אחד ויחיד: Lucas-the prince of darkness.
תכף ברנרד יבוא....שאל אותו כמה הוציא בשנה על הכירכרה, לזיכרוני זה פי 3 או 4(או 10) ממה שהוצאתי על הדודג' ביותר מ12 שנים.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
מישהו יכול לספר קצת ממקור ראשון על אמינות דיסקברי 2 בשנים 2001-2004.
לגבי אמינות , אם מטפלים בזמן בכל תקלה , ועושים טיפולים בזמן , אמינות סבירה , לא מדהימה ,
חלק מהתקלות יקר לתקן בארץ , כמו מודולטור דפוק של ABS/ETC , שמן בצמת מחשב , ועוד...
מקורות לחלפים, הבנתי שג'קי (?) הוא המקור המועדף בארץ (הינוביץ' של לנדרובר?) מה לגבי מקורות בחו"ל? עלויות לעומת הארץ?
*ג'קי בארץ , יש גם אלי שחר ועוד , בחול המון חנויות ואיבי - מחירים הרבה יותר זולים מבארץ*
משום מה הרכבים שראיתי במודעות ביד 2 נועלים צמיגי כביש, האם יש צמיגי שטח במידות שלהם?
*יש צמיגי שטח במידות של דיסקברי - אין עם זה בעיה*
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
DISCO2 אחרון ממשפחה עם הסרן חי-שזה חשוב לרכב השטח אמיתי
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
מחזיק ברכב 8 שנים ומאוד מרוצה ממנו. הדיסקו שלי הוא הדגם הפשוט ללא ACE, ללא sun-roof ועם כריות אוויר מאחור. מבחינת אמינות הרכב מעולם לא אכזב אותי . הרכב משמש לטיולי שטח משפחתיים בעבירות מגוונת מקלה עד קשה כשהמטרה היא טיול ולא טחינת סלעים. לפני כשנה בטלתי את הפיקוד האלקטרוני של הכריות והתקנתי קומפרסור חיצוני עם שליטה ידנית. את מרבית החלקים (רק OEM) אני רוכש בחו"ל או אצל ג'קי במחירים סבירים ביותר ומתחזק את הרכב בעצמי בדיוק ע"פ הוראות היצרן שמפורטות ב RAVE. פעם בשנה בממוצע אני קופץ לגרשון כדי להתחבר למחשב ולבצע בדיקת סטאטוס. כיום מדובר ברכב מוכר וכל התקלות הצפויות ידועות כך שניתן למנוע אותן ע"י טיפול נכון. ישנו אתר מצוין של בחור אנגלי discovery2.co.uk שמרכז הרבה ידע על הרכב. אם יוצא לי אחת למספר שנים להגיע למוסך כדי לבצע עבודה שאינני מסוגל לבצע בעצמי, אני עושה זאת רק לאחר שלמדתי מה ואיך צריך לבצע את העבודה ומשגיח מקרוב על המכונאי. הפלסטיקה לא באיכות גבוהה אבל גם אותה ניתן לחדש במחירים סבירים ביותר. למעט עלות הפחת עלויות האחזקה של הרכב שלי ממש זניחות. חשוב לזכור שמדובר ברכב "זקן" ולכן חשוב לאתר רכב במצב טוב שטופל כיאות.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar
הי,
עקב הרהורי כפירה (אחרי 10 שנים מותר לחשוב על מעבר :confused: )
מישהו יכול לספר קצת ממקור ראשון על אמינות דיסקברי 2 בשנים 2001-2004.
אם אפשר להפריד בין ה TD5 לבנזין.
תקלות נפוצות, עלויות אחזקה, האם ניתן לטפל לבד? האם תומך ב ODB2 או שיש צורך במחשב מיוחד עבורו?
צריכת דלק בנזין/סולר
עלות טסט/ביטוח
מקורות לחלפים, הבנתי שג'קי (?) הוא המקור המועדף בארץ (הינוביץ' של לנדרובר?) מה לגבי מקורות בחו"ל? עלויות לעומת הארץ?
מידות צמיגים? משום מה הרכבים שראיתי במודעות ביד 2 נועלים צמיגי כביש, האם יש צמיגי שטח במידות שלהם?
נכון להיום הצ'ירוקי משמש בעיקר כרכב טיולים (יש עוד שני רכבים בבית), סביר שגם רכב השטח הבא יהיה כזה אלא אם צריכת הדלק תפתיע לטובה (וכך גם הנוחות)
אפשר להתחיל את הסקילה :)
תודה,
סער
צחוקים הא ?!
יש לי פתרון מצויין בשבילך, לך לבריכה הקרובה, טבול את הראש...
אני בטוח שעם מע' צוננת תחשוב אחרת ...
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
* מה שבסוגריים () זה דברים שהייתי חייב להוסיף. לא חייבים לקרוא.
עכשיו יואב יודע...אבל בכיף. חלק מחברי הטובים ביותר נוסעים לנדרובר בכלל ובדיסקברי בפרט. (אני מנסה ככל יכולתי לסייע להם עם הבעיות שלהם.)
תראה סער, יש כאן המון מידע. אני בהחלט יכול להבין למה אנשים רוצים דיסקברי. (ויותר מזה למה הם מחליטים למכור)
דיסקברי זה לא רכב בשביל השאלות ששאלת. דיסקברי, ועל זה יסכימו כולם, זה רכב שפוגע לך יש בבטן. (לפעמים הפגיעה כואבת). אם אתה אוהב את הז'אנר - אתה תהנה ממנו מאוד, ואפילו תשקר לעצמך מדי פעם. (מדי פעם? כל יום, כל היום. העיקר שתשכנע את עצמך שזה רכב 'מיוחד'). יש מי שלא אהב את הז'אנר וויתר על התענוג.
בנינו - אם לא תנסה לא תדע. הסיכון לא כזה גדול. זה לא סקס בלתי מוגן עם ליידיבוי תאילנדי/ת. (נכון. הסקס עולה 500 באהט, הדיסקברי עשרות אלפי שקלים). מקסימום מוכרים. אל תחיה ליד החלום. תהנה.
אם לא הבנת - המלצתי היא:
1. תקרא את כל מה שכתוב כאן באתר
2. תקנה.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
[QUOTE=יואב;527705]
בנינו - אם לא תנסה לא תדע. הסיכון לא כזה גדול. זה לא סקס בלתי מוגן עם ליידיבוי תאילנדי/ת.
צודק....זה יותר כמו סקס עם קיק בוקסר תאילאנדי. (לא שאני, בניגוד ליואב שכנראה מבין בנושא....אין לי כול נסיון בליידיבויז או קיק בוקסרס)
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
יש סדנאות תמיכה מאוד יעילות שמוציאות את הג'וקים מהראש. תנסה.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
אעלה זווית נוספת, אם יורשה לי...
מאוד התלבטתי אחרי הדיפנדר, אם לקנות דיסקו 1 או 2 (היה ברור שזה יהיה דיסקו, שום דבר אחר, אבל זו כבר שריטה שלי...). בסוף לא לקחתי 2, כי הם כבר זקנים, ואמינותם לא במיטבה; לא כל מה שכותבים כאן נכון ופרופורציונאלי, אבל זה באמת פחות אמין מיפני מקביל. מצד שני, ה-II נותן התנהגות כביש מעולה וביצועי מנוע סבירים יותר משל ה-1, TC מעולה, ומרחב גדול יותר מאחור. פוטנציאל השיפורים ב-1 וב-2, בלתי מוגבל.
הבחירה שלי בדיסקו 1 נבעה מזה שאני אוהב יותר את נוחות הנסיעה שלו, את המידות שלו (מאחור), ובעיקר - את העובדה שהוא פשוט וטיפש, והתיקונים זולים יחסית (אני מטפל במוסך, לא בעצמי). דיסקו 1 דיזל הוא די עגלה מבחינת ביצועי מנוע, אבל אם בא בחשבון דיסקו בנזין, אתה מוצא אחד טוב מאוד בגרושים, פחות מ-30 אלף. זה משאיר לך תקציב לסדר מה שצריך, אם בכלל צריך (מתלים, צמיגים , כאלה).
הנוחות של כל דיסקו, תנוחת הנהיגה המופלאה, פוטנציאל העבירות, אלה מעניקים פיצוי מלא ואף מעבר לזה, לבעיות האמינות. חבר קרוב שלי קנה פג'רו מודל 2000, והוציא יותר כסף ממני על תקלות. מה זה אומר? כלום. זה גם לא אומר שאתה צריך לקנות כרכרה, זה באמת עניין של לב. תעשה סיבוב, ותראה אם אתה מתחבר. אם לא, אולי זה לא רעיון טוב?
אני מצרף לינק לכתבה שלי על דיסקו II מהטובים שבנמצא. הבנאדם לא יימכור אותו בחיים. אני מקווה שהלינק ישרוד את הפורום, מקסימום אעלה תמונות
http://www.automag.co.il/road-test/%...%A8%D7%99-td5/
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמיר ב.א
מישהו יכול לספר קצת ממקור ראשון על אמינות דיסקברי 2 בשנים 2001-2004.
לגבי אמינות , אם מטפלים בזמן בכל תקלה , ועושים טיפולים בזמן , אמינות סבירה , לא מדהימה ,
חלק מהתקלות יקר לתקן בארץ , כמו מודולטור דפוק של ABS/ETC , שמן בצמת מחשב , ועוד...
מקורות לחלפים, הבנתי שג'קי (?) הוא המקור המועדף בארץ (הינוביץ' של לנדרובר?) מה לגבי מקורות בחו"ל? עלויות לעומת הארץ?
*ג'קי בארץ , יש גם אלי שחר ועוד , בחול המון חנויות ואיבי - מחירים הרבה יותר זולים מבארץ*
משום מה הרכבים שראיתי במודעות ביד 2 נועלים צמיגי כביש, האם יש צמיגי שטח במידות שלהם?
*יש צמיגי שטח במידות של דיסקברי - אין עם זה בעיה*
תיקון זול לABS
http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html
-
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
הי,
ראשית, תודה רבה לכולם :)
אסף, הסיבה - אכן סוג של שעמום, אני עם ה XJ כבר 10 שנים וחושב אולי לגוון מעט...
החסרון היחיד של גיוון כזה מבחינתי הוא הצורך למכור את ה XJ (מהלך שלמרבה הפלא גורר התנגדויות מצד בני (ובנות!) הבית :) )
ולכן סימני השאלה.
רמי, דיסקו 1 לא יהיה (בטח לא דיזל), גם בנזין לדעתי לא - אני מנסה להתרחק מהביקורת במוסך לפני טסטים, לא להתקרב אליה... כך שאם וכאשר ארכוש רכב, הוא יהיה או אספנות או חדש יותר מה - 2001 שברשותי...
שוב תודה,
סער
ד"א, אני חושב שזו הפעם הראשונה שכל כך הרבה פעילי פורום ג'יפ כותבים בפורום לנדרובר :D
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
סער
אנחנו מנסים להציל אותך
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar
הי,
ראשית, תודה רבה לכולם :)
אסף, הסיבה - אכן סוג של שעמום, אני עם ה XJ כבר 10 שנים וחושב אולי לגוון מעט...
החסרון היחיד של גיוון כזה מבחינתי הוא הצורך למכור את ה XJ (מהלך שלמרבה הפלא גורר התנגדויות מצד בני (ובנות!) הבית :) )
ולכן סימני השאלה.
רמי, דיסקו 1 לא יהיה (בטח לא דיזל), גם בנזין לדעתי לא - אני מנסה להתרחק מהביקורת במוסך לפני טסטים, לא להתקרב אליה... כך שאם וכאשר ארכוש רכב, הוא יהיה או אספנות או חדש יותר מה - 2001 שברשותי...
שוב תודה,
סער
ד"א, אני חושב שזו הפעם הראשונה שכל כך הרבה פעילי פורום ג'יפ כותבים בפורום לנדרובר :D
הם מקנאים
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד - מערד
סער
אנחנו מנסים להציל אותך
לא. אנחנו לא.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ככל שמכוניות הולכות והופכות מסובכות, מתוחכמות ו"חכמות" יותר, כך קטנה יכולתנו להחזיק בהן ולתחזק אותן בעלות סבירה.
מזה מפחדים כאן ואני חושב שבצדק.
שים לב על מה ממליצים כאן - על הדגם הכי פשוט, עם קפיצי ברזל, ללא ACE ושאר פטנטים שבזכותם התלהבנו מדיסקו II כשהיה חדש.
גם אתה בחרת בדיסקו דור ראשון כי הוא "פשוט וטיפש".
דיסקו II אוטו מאד מרשים בנסיעה, כאשר הוא תקין.
אבל הוא הכל חוץ מאשר "פשוט וטיפש".
הוא גם בנוי באיכות לנדרובר הטיפוסית.
אני לא הייתי נוגע אפילו עם מקל (כדי לא להידבק, פן יתחילו גם לי נזילות מכל מיני חורים בגוף).
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
חחחחחחחח
היי יהי יהי יהי יהי
בדיוק רכב שתפור עלייך סער, בכדי לספק לך אתגרים בלתי פוסקים.
מלונה נאה לחתולים שלך.
מכיר WJ?
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
רמי לא רציתי להציק לו עם האותיות האלה, יש לאחד מחברנו אחד כזה, תעשה סיבוב, ותשאל אותו על התיקון האחרון שלו.
נמרוד
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
נמרוד, אותיות? כאילו, מה?
לא יודע על מה אתה מדבר אבל נכון, ה-TD5 יודע לעקוץ קשה ויקר. לכן קניתי דיסקו-1, ואני המאושר באדם.
אז על הכביש אני לא ארנבת, לא קרה כלום.
כל שחסר לי זו נעילה אחורית, ויהיה לי את הכלי המותאם לי ביותר, אישית.
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
רמי (גלבוע),
נמרוד התייחס לאותיות שרמי (גראנד) ציין... WJ...
ההמשך הטבעי של בעלי XJ?
אני בספק אם אגיע לדיסקו 1, יתכן שאמשיך לחסוך ואפנק את עצמי ב JK בעוד שנה או שנתיים, נראה, כלום לא הוחלט, בינתיים אני מגשש.
תודה,
סער
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
אעלה זווית נוספת, אם יורשה לי...
מאוד התלבטתי אחרי הדיפנדר, אם לקנות דיסקו 1 או 2 (היה ברור שזה יהיה דיסקו, שום דבר אחר, אבל זו כבר שריטה שלי...). בסוף לא לקחתי 2, כי הם כבר זקנים, ואמינותם לא במיטבה; לא כל מה שכותבים כאן נכון ופרופורציונאלי, אבל זה באמת פחות אמין מיפני מקביל. מצד שני, ה-II נותן התנהגות כביש מעולה וביצועי מנוע סבירים יותר משל ה-1, TC מעולה, ומרחב גדול יותר מאחור. פוטנציאל השיפורים ב-1 וב-2, בלתי מוגבל.
הבחירה שלי בדיסקו 1 נבעה מזה שאני אוהב יותר את נוחות הנסיעה שלו, את המידות שלו (מאחור), ובעיקר - את העובדה שהוא פשוט וטיפש, והתיקונים זולים יחסית (אני מטפל במוסך, לא בעצמי). דיסקו 1 דיזל הוא די עגלה מבחינת ביצועי מנוע, אבל אם בא בחשבון דיסקו בנזין, אתה מוצא אחד טוב מאוד בגרושים, פחות מ-30 אלף. זה משאיר לך תקציב לסדר מה שצריך, אם בכלל צריך (מתלים, צמיגים , כאלה).
הנוחות של כל דיסקו, תנוחת הנהיגה המופלאה, פוטנציאל העבירות, אלה מעניקים פיצוי מלא ואף מעבר לזה, לבעיות האמינות. חבר קרוב שלי קנה פג'רו מודל 2000, והוציא יותר כסף ממני על תקלות. מה זה אומר? כלום. זה גם לא אומר שאתה צריך לקנות כרכרה, זה באמת עניין של לב. תעשה סיבוב, ותראה אם אתה מתחבר. אם לא, אולי זה לא רעיון טוב?
אני מצרף לינק לכתבה שלי על דיסקו II מהטובים שבנמצא. הבנאדם לא יימכור אותו בחיים. אני מקווה שהלינק ישרוד את הפורום, מקסימום אעלה תמונות
http://www.automag.co.il/road-test/%...%A8%D7%99-td5/
כתבה נהדרת. .תוכל לשלוח אלי בה"פ את מס' הטלפון של עוזי?תודה,עמית
-
תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...
סער
אני נהנה משני העולמות JK רוביקון למטה, ומלמעלה WJ מפנק.