-
קרוואן TEARDROP לשטח? [פוצל מהדיון של חנן]
בוקר טוב,,
הרעיון וכמובן הביצוע שלך,,,עורר אצלי הירהורי כפירה מלהמשיך לישון על הריצפה,(כמובן גם שהגיל עושה את שלו,,(: ).
בחיפושים ברשת ,,יש מספר פרוייקטים מעניינים שכאמור מוררים את הדימיון
האחד :
http://www.expeditionportal.com/foru...ardrop-Trailer
והשני :
http://www.teardroptrailers.us/GenericBenroyPlans.pdf
ועכשיו להתיעצות,,,,
מאחר וכוונתי לטייל אם אחד שכזה שטח שטח !!!,,,,וכדי שהנגרר לא יתפרק אחרי פעמיים במרזבה או בציר המצלעות (: האם הרעיון לבנות את השלד מפרופילי אלומיניום כולל הציפוי החיצוני נשמע הזוי??????
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
יואב...צודק :cool:
בועז, תיאורטית אתה צודק אבל מעשית זה לא יכול לקרות כיוון שחוץ ממוטות ההברגה והפלחים שחובקים את היצול ואת הסרן, ריתכתי ליצול שתי חתיכות קטנות של ברזל זוית אחת לפני הסרן ואחת אחריו כך שהיצול לא יכול לזוז קדימה ואחורה על הסרן, חוץ מזה היצול מחובר לעגלה ולקמפר בעוד מספר נקודות חלקן עם ברגים וחלקן בריתוך. אתמול יצאתי לנסיעת מבחן לראות איך השפיע השינוי על היציבות של הקמפר, נסעתי 100 קמ"ש והקמפר עקב אחרי כמו קרון רכבת ( יפני, לא ישראלי...)
השמשוני , ברשת יש עוד המון פרויקטים נפלאים של בניית TEARDROP את הראשון ששמת לא הכרתי ובשני חפרתי רבות לפני שהתחלתי לבנות. אני חושב שהרעיון לבנות את השלד מפרופיל אלומניום הוא רעיון מצויין, כמובן שההבדל הוא במחיר ובקלות / קושי הבנייה. העץ מחזיק מעמד מצויין ואני לא רואה כל בעיה בבנייה בעץ גם לדרכים קשות מאד, אם בונים נכון .
בקשר לציפוי, אלומניום כציפוי יכול לבוא אך ורק על בסיס עץ או פיברגלס ולא בזכות עצמו. אם אתה מצפה את הבודי באלומניום אתה חייב לצבוע אותו בצבע בהיר אחרת הוא יגיע לטמפרטורות מטורפות.
בברכה, חנן.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
חנן תודה,,
אבדוק את הפרש העלויות ( לגבי המסגרת),,מקסימום תשאר פחות ירושה לילדים.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yscheiner
ענק,,,,
רק צריך להוסיף מצלמה ניסתרת לתגובת משטרת התנועה
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
יחיעם, אלומיניום בתור שלד לרכב שטח זה לא רע.... זה גרוע.
לא בגלל שאלומיניום הוא חומר לא טוב, הוא מצויין. הבעיה היא שכדי שהוא לא יתפרק אי אפשר לבנות על שלדה מרותכת אלא חובה להוסיף חיבורים טכניים, וזה הרבה חומר והרבה נפח. בנוסף, כדי לקבל את אותו חוזק, צריך להשתמש בפרופילים די גדולים.
השורה התחתונה היא ששלדת אלומיניום לא תשקול פחות משלדת פלדה עבור אותו עומס. זה מנסיון לא רק שלי אלא גם של לפחות שתי שלדות של רכבי שטח שראיתי בשנים האחרונות שנבנו מאלמיניום ואחרי אבטיפוס אחד עברו לפלדה...
כשתהיה רציני בעניין, נדבר. מבטיח לעזור.
אסף.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לא בגלל שאלומיניום הוא חומר לא טוב, הוא מצויין. הבעיה היא שכדי שהוא לא יתפרק אי אפשר לבנות על שלדה מרותכת אלא חובה להוסיף חיבורים טכניים, וזה הרבה חומר והרבה נפח.
אסף.
אסף לא הבנתי. מה רע בזה...
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
אם זה מחובר באופן קשיח לשלדה (ולא רק בתור קופסת מיטען) הריתוכים נוטים להיסדק. לכן גם כשמחברים קופסת אלומיניום לרכבי שטח, החיבור אינו קשיח. לחילופין, משתמשים בחיבורים טכניים שונים.
אבל אם, כמו אצלך, הקרוואן עצמו הוא קופסה שמחוברת באופן לא קשיח לשילדה... לא נורא. ועדיין, הפנלים צריכים להיות מחוברים באופן שהם מחזקים את השלד.
אסף.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אם זה מחובר באופן קשיח לשלדה (ולא רק בתור קופסת מיטען) הריתוכים נוטים להיסדק. לכן גם כשמחברים קופסת אלומיניום לרכבי שטח, החיבור אינו קשיח. לחילופין, משתמשים בחיבורים טכניים שונים.
אבל אם, כמו אצלך, הקרוואן עצמו הוא קופסה שמחוברת באופן לא קשיח לשילדה... לא נורא. ועדיין, הפנלים צריכים להיות מחוברים באופן שהם מחזקים את השלד.
אסף.
זאת הסיבה שבמטוסים מחברים קורות עם מסמרות?
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
אחת הסיבות.
ולא רק מטוסים.
אסף.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ריתוך שונא רעידות. זה שובר אותו. אין לו בעיה עם מתיחה ומשיכה אבל רעידות זה העקב אכילס שלו.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
בוקר טוב,,,
אתם הצלחתם כמעט לשכנע אותי (:
האמריקאי הזה ,,
http://www.outbackteardrop.com/index.html
כפי הנראה יכריע את הכף,
עכשיו רק נותר לבדוק אם יש סיכוי לקבל רישוי לעגלה עם גלגלי גדולים ( 16 כמו של הדיפנדר)
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
השמשוני יחיעם
בוקר טוב,,,
עכשיו רק נותר לבדוק אם יש סיכוי לקבל רישוי לעגלה עם גלגלי גדולים ( 16 כמו של הדיפנדר)
לכשתדע מה קורה מהבחינה הזו, אשמח לדעת את התשובה גם :)
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
liontamer84
לכשתדע מה קורה מהבחינה הזו, אשמח לדעת את התשובה גם :)
בבדיקה עם המקצוענים בתחום,,,,כפי הנראה שניתן , תשובות בקרוב.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
נראה לי שעוקב מים צבאי (כמו שנגררים ע"י האמרים) הוא פלטפורמה לא רעה.
איפה ניתן להשיג משהו כזה עם רישוי?
חשוב שיהיו לזה קפיצים ובולמים ולא סרן שמבוסס על מוט פיתול או גומיות.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
נראה לי שעוקב מים צבאי (כמו שנגררים ע"י האמרים) הוא פלטפורמה לא רעה.
איפה ניתן להשיג משהו כזה עם רישוי?
חשוב שיהיו לזה קפיצים ובולמים ולא סרן שמבוסס על מוט פיתול או גומיות.
יקירי:
4.5K ש"ח בל.כ. ויש לך אחד כזה, (כולל המיכל 770 ל' והברזיה מאחור. את המשטח למניעת בוץ תצטרך להביא מהבית :-)
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
העוקבים הצבאים עם מס' שחור ,לא ?
ניתן לעשות להם רישוי ?
לעגלות של חברת חשמל הישנות ( של אלקלעי כמדומני ) יש צמיגי 16.
יתרון משמעותי הוא שהן סגורות ברישיון.
הבעיה היחידה היא שהן עם מוטות פיתול
שאמנם נראים מסיבים אבל עדיין זה לא קפיץ..
אביחי
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
חברת חשמל הם היחידים שקיבלו רשיונות למידות גלגלים חריגות. זה הכיוון בתור בסיס.
(לא כולל נגררים צבאיים שלא יקבלו לעולם רשיון אזרחי בלי סופר קומבינה)
אסף.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
נדמה לי שהנגררים של בזק וחברת חשמל הם בעלי משקל כולל של 1500 ק"ג כך שלא כל רכב יכול לגרור אותם מבחינה חוקית.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן גולומבק
נדמה לי שהנגררים של בזק וחברת חשמל הם בעלי משקל כולל של 1500 ק"ג כך שלא כל רכב יכול לגרור אותם.
אם אני זוכר נכון אז אתה צודק.
אבל אני לא חושב שתהיה בעיה לדיפנדר.....
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
אני חושב שאם מדברים על OFF ROAD TEARDROP אז זו הפנטזיה המוחלטת... http://moby1trailers.com/moby1-xtr/
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
השמשוני יחיעם
מה מיוחד בו ?
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן גולומבק
אמנם לא TEARDROP אבל פנטזיה....
https://www.youtube.com/watch?v=Azeo...e_gdata_player
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן גולומבק
מה מיוחד בו ?
לא משהו מיוחד,,,,רק מחזק את דברך בקשר ליצור מעץ ולא משלד אלומיניום כפי שחשבתי שהכרחי.ועומד בתנאי שטח !!
-
תגובה: בניית קמפר מסוג TEARDROP , פרויקט בתהליך.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
קינן קמפינג
למיטב ידעתי איש מכון הטסטים מטעה אותך , יש לך צורך בשינוי מבנה מגורים ,תקנות חדשות של משרד התחבורה אומרת באם יש לך דלת וחלון אזי זה למגורים על כן יש לך להמציא אב טיפוס של יצרן, סרטוטים,אישור מהנדס רכב ,במידה ותצטרך יותר פרטים יש לי ידע רב בדגם שהנך עובד עליו אשמח לסייע
אם הכוונה אלי,,
אז ה"יעוץ" הנו מידיד שניגררים זה המקצוע שלו.
ובמידה ויהיה צורך במהנדס ,,,יש לי אחד כזה גם (:.
לגבי נגררי העוקבים,,אין להם רישוי ולא ניתן ללהעבירם טסט,,,,יש לי (במקום עבודתי) 15 כאלו לשעת חירום,,,,
-
תגובה: בניית קמפר מסוג TEARDROP , פרויקט בתהליך.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
קינן קמפינג
למיטב ידעתי איש מכון הטסטים מטעה אותך , יש לך צורך בשינוי מבנה מגורים ,תקנות חדשות של משרד התחבורה אומרת באם יש לך דלת וחלון אזי זה למגורים על כן יש לך להמציא אב טיפוס של יצרן, סרטוטים,אישור מהנדס רכב ,במידה ותצטרך יותר פרטים יש לי ידע רב בדגם שהנך עובד עליו אשמח לסייע
ברגע שעושים את זה על פלטפורמה נשלפת... אז לא צריך.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
המשוטט
ראית כמה עולה הדבר הזה ? בין 40 ל 70 אלף דולר !!! אין ספק שזה כלי מדהים, העניין הוא מבחינתי לפחות, שאני לא אוהב לישון בין ברזנטים וגם שכשאתה עוצר לקמפינג אתה צריך להתחיל להקים את הקמפר. בטירדרופ, אתה עוצר והכל מוכן............חוץ מהקפה. וגם , טירדרופ הרבה הרבה יותר זול.
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
פנטזיה לא ?
לך תאשר דבר כזה בארץ ,קפיצי סליל גלגלים.....
ומנסיון של חבר ששכר כזה בארץ הקנגרו הדבר האחרון שאתה מרגיש הוא שאתה בין ברזנטים....
sent from TIZ EL NABI
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
המשוטט
פנטזיה לא ?
לך תאשר דבר כזה בארץ ,קפיצי סליל גלגלים.....
ומנסיון של חבר ששכר כזה בארץ הקנגרו הדבר האחרון שאתה מרגיש הוא שאתה בין ברזנטים....
sent from TIZ EL NABI
ארץ הקנגרו אינה ארץ ישראל,,,בואו נכנס לפרופורציה.
והטריילר האוסטרלי הוא נפלא כאשר אתה נוסע וחונה למספר ימים בכל פעם,,,,כל ערב להקים וכל בוקר לפרק, זה הופך את הטיול ל - פרוייקט !!!
ה"צעצוע" שעליו מדובר יש לו שני יתרונות גדולים :
1. ניתן לגרירה ע"י (כמעט) כל כלי רכב ולכן מגוון בשימוש.
2. הפריסה ,,, פשוטה וקלה.
כמובן שניתן להכניס מכלול של אופציות שונות ומשונות ל"צעצוע" על מנת להגדיל את "נוחות החיים"
נ.ב. אני רוצה לראות את זה שעולה את המרזבה עם האוסטרלי,,,,,,(:
-
תגובה: בניית קרוואן מסוג TEARDROP , פרויקט של חנן גולומבק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
השמשוני יחיעם
נ.ב. אני רוצה לראות את זה שעולה את המרזבה עם האוסטרלי,,,,,,(:
א. אתם עושים סיפור מקיפול ופריסה פשוטים מאוד.....
ב. יחיעם :תביא לי אחד ואני אעלה כל מה שתרצה ....... :sly::cool:;):D
sent from TIZ EL NABI