למי יש את החלק שבתמונה ? אני צריך רק את הקונקטור, אבל אם למישהו יש את המפסק [ החלק שיושב על הצינור ] עם הקונקטור, גם טוב. מה יהיה עם האנטר פה ? לא יסדרו את זה ? קובץ מצורף 78524קובץ מצורף 78525
Printable View
למי יש את החלק שבתמונה ? אני צריך רק את הקונקטור, אבל אם למישהו יש את המפסק [ החלק שיושב על הצינור ] עם הקונקטור, גם טוב. מה יהיה עם האנטר פה ? לא יסדרו את זה ? קובץ מצורף 78524קובץ מצורף 78525
יוסי,
אמנם חלק כזה אין לי אבל לא הבנתי מה לא בסדר עם האנטר...
1
2
3
טסטינג....
איל
יש בעייה עם האנטר למי שמשתמש בגרסא האחרונה של אקספלורר או וינדוז 8 או משהו כזה. ידוע. בשדרוג הגרסא הבא של תוכנת הפורום זה אמור להסתדר.
יוסי... להמשיך להשתמש באקספלורר לגלישה באינטרנט... זה כמו להתעקש להמשיך לנסוע בלנדרובר... או להשתמש באייפון (אייקון של שכפ"ץ :))
דווקא האקספלורר אינו מהחביבים עליי, אבל מה לעשות שבמסגרת העבודה, רוב שעותיי הם על מחשבים חדשים? ושעדיין לא הותקנה בהם תוכנת גלישה אחרת ... ומצד שני, להישאר מנותק מג'יפולוג כ"כ הרבה זמן , זה ממש לא בא בחשבון ...
לגבי האייפון, זה כבר סרט אחר לגמרי ...
אבל עזוב מהשטויות ...
מה עם קונקטור ?! חם לי ... אפילו ב EBAY לא מצאתי ...
מוגבלים....
נמרוד, אתה עם הנקסוס מרשה לעצמך לצחוק על אייפון?
סלולרי שכל היום בכלל מחובר לחשמל גם כן הברקה :-)
יוסי, כל פעם שאתה פותח תגובה תלחץ בבאר העליון מימין על הסמלון של ה AA ויהיה לך אינטר.
אתה גם יכול להחזיר את התאימות של האקספלורר לגירסה 9 וזה גם יפתור את הבעיה.
הבעיה ביסודה היא שנמרוד מתעצל לעדכן את הגירסה בשרת ואז הוא מאשים את המשתמשים במגבלות טכנולוגיות...
ועוד מעט יקפוץ מישהו ויגיד שבליוקס זה לא קורה...
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
יוסי, אמנם אילתור...אבל אם חם לך, שתי נעלי כבל קטנות...עד שתמצא קונקטור.
לא מספיק וזלין..
תזכיר לי איזה מודל? 95?
שועל יקר שועל חביב,
בשבילך גריז עם קוצים..,
ישר בפנים ולא מסביב ...
א. אין להם
ב. מה ששלחת זה למיכל מי התזה, אני מחפש למפסק לחץ גבוה של המזגן. זה שיושב על הצינור הכי גבוה בתא המנוע.
ג. תודה על הנסיון...
ד. זה 94 ...
וואלה אתה קשה הבוקר..
תוריד את הכובע כשאתה קורא במחשב..
שים לב:
ACDELCO Part # PT131 {#12085521} 2-WAY FEMALE RED
CONNECTOR,SW-A/C CMPR HIGH PRESS CUTOFF FROM FRT VIEW, LOCK POSITION IS AT 2 O'CLOCK
כנס ללינק וגש אליו.. אולי אתה רוצה שאני גם אזמין לך אותו ?
אין על מה יוסי..
התנצלות על ההודעה הקודמת ששלחת, תתקבל בברכה.. :)
למען הדורות הבאים:
לא צריך להכנס לפניקה ככשקונקטור נשבר, יש פיתרון קל וזול,
1 מלחימים לסנסור 2 חוטים קצרים, אוטמים את החלל עם סיליקון-דבק חם-מה שיש בהשגת יד.
עכשין תעשה מה בא לך, תלחוץ קונקטורים סטנדרטיים או מה לא.
אני אישית מעדיף קונקטור JST לדברים כאלה, הם קטנים, עולים כלום כסף.
http://i1125.photobucket.com/albums/...9-02164107.jpg
ברור שעדיף לסבול בחום מאשר לעשות משהו לא מקורי ברכב בן 15-20 מה לא,
ממש הוצאתה לי את המילים מהפה.
הרי יבוא יום והוא יהפך לענתיקה מבוקשת ששוה מאות אלפי דולרים וזה רק יהרוס את כול עניין האוטנטיות.וחס וחלילה, גם את הערך המיטולוגי....חראם.
לא, ג׳ו, לא הבנת מה שרונן כתב...
באוטו של יוסי כבר אין כלום מקורי חוץ מהקונקטור הזה...
הכול משודרג כבר.
סרנים פורד
גלגלים רחבים
קיט מפלצת של קלייטון
פגושים של קווין
אבל על הקונקטור הוא מקפיד... :-)
מצד שני, גם אני מקפיד על אוטנטיות בצמות החשמל.
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
הבנתי מעולה, מצד שני קשה להבין את הסרקסטיות שלי, כולו עניתי באותו מטבע.