-
5 קבצים מצורפים
דיגום ארגז טנדר לטיולים
כמו בכותרת, רעיונות לדיגום ארגז טנדר לטיולים.
ארגז שביום-יום נשאר ריק ופונקציונלי, ומזווד לטיולים, בצורה שתאפשר שליפה של דברים בהפסקות בלי לפרוק את כל הציוד שמונח אחד על השני.
הסידור כרגע הוא מיכל מים 30 ל' צמוד לקבינה, עם צינור אחורה, עד לפתח הארגז, עם ברז בקצה- פותחים את דלת הארגז ויש ברז מים זמין.
http://www.jeepolog.com/forums/attac...9&d=1380569709
ארגז בישול מבית "חיים רכס". מתחת לבמה שמאפשר העמסה מעליו, ועם זאת לשלוף אותו בלי לפרוק חצי ארגז.
תיק חילוץ, עם רצועות, שאקלים וקומפרסור לצידו, מאותן סיבות.
http://www.jeepolog.com/forums/attac...8&d=1380569707
המקרר:
טיול ראשון, היה צמוד לקבינה, מעוגן לרצפת הרכב במיקום שהוכח כלא יעיל במיוחד, כדי לפתוח אותו צריך לפרוק דברים ולעלות על הארגז- חייב שינוי.
יש לי כמה רעיונות, ואשמח לתובנות של מי שאולי ביצע משהו דומה, ומול הרעיונות שלי לחלוקה אנכית פריקה=קונסטרוקציה שתועמס על הארגז רק לטובת הטיול, תאפשר שימושיות מקסימלית, ולא תשבית את הארגז ביום-יום.
אפשרות אחת היא שהמקרר יקובע למשטח נשלף מתוך הקונסטרוקציה, ובתפעול ינוח על הדלת הפתוחה של הרכב:
http://www.jeepolog.com/forums/attac...0&d=1380569823
אפשרות שנייה- אותו הדבר כמעט, עם שילוב של מגירה/חלל אחסון מעל למדף הנמוך יותר:
http://www.jeepolog.com/forums/attac...1&d=1380569827
אפשרות שלישית- שהמקרר יקובע לארגז הרכב, בלי קונסטרוקציה מעליו, והפתיחה תהיה ללא שליפה החוצה- החיסרון, אי אפשר להעמיס מעליו חוץ ממזרונים או משהו קל במיוחד שאפשר בקלות להסיר:
http://www.jeepolog.com/forums/attac...2&d=1380569831
רעיונות/חסרונות/משהו מוצלח יותר?
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
בוא נראה אם הבנתי את הדרישות -
ביום-יום - ארגז ריק לגמרי (?)
בטיול - מזווד פיקס, הכל מעוגן ונגיש כמו רכב מסעות אוסטרלי.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
בוא נראה אם הבנתי את הדרישות -
ביום-יום - ארגז ריק לגמרי (?) כן
בטיול - מזווד פיקס, הכל מעוגן ונגיש כמו רכב מסעות אוסטרלי - סוג של. ..
בגדול, כן.
מעניין אותי אם מישהו עם ארגז פתוח עשה משהו דומה, וכמובן הערות/הארות לרעיון.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
אני בעד אפשרות מספר אחת.
אישית הייתי מוסיף משטח ומסילה גם לצד השמאלי של הקונטרוציה ובונה אותה לכל אורך הארגז. כך יש לך שטח איחסון כפול לכל אורך הארגז וגם נגישות לחפצים שבתוך ובעומק הקונסטרוקציה.
אופציה זו כנראה צהיה יותר מסובכת לביצוע ויותר יקרה (נדרשות מסילות ארוכות ומסיביות לצד שמאל וכןיותר חומר ויותר עבודה) אבל זו כנראההאופצייה היעלה ביותר לטעמי. אם כבר עושים כזה דבר אז תעשה את הכי טוב ופרקטי.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
מתנצל על ההקלדה האיומה זה בגלל מקלדת האייפד ומתעצל לערוך.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
הייתי מציע לשלב לפתרון גם סידור נח לשקיות אשפה, טנדרים לרוב הופכים לאוטו זבל ... וזה מבאס שהמיץ של הזבל נוזל על האוהל או המטבח ... אולי סל מחוץ לארגז שנתלה על הדלת האחורית ...
בכל מקרה, לא הייתי מוותר על מסילות לשליפה של המקרר לאחור, כי אחרת יכולת ההעמסה שלך נפגעת מאוד. (משטחים או עצים וכו.)
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
קודם כל תודה על התגובות.
חידוד קטן:
בתכנון, הקונסטרוקציה לא נכנסת לכל עומק הארגז, אלא בעומק שהארגז בישול והמקרר נכנסים= חצי ארגז בערך.
זה מאפשר לי לנצל את עומק הארגז לדברים פחות שימושיים בטווח זמן מיידי (ארגז כלים, חלפים, וכו'), ולמקם דברים כבדים נמוך יותר במרכז הכובד.
לגבי השקיות אשפה: מזה זמן אנחנו לוקחים שק ניילון גדול של פסולת בניין ומכניסים לתוכו את השקיות זבל, וזה כשהן לא על הגג של האוטוזבל הרשמי שלנו- הדיפנדר בחבורה..
יקיר:
אני לא הבטוח שירדתי לסוף כוונתך לגבי יכולת שליפת המקרר, זה אומר שאתה מצדד באופציה א'?
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
אהלן.
גם אני מתחבט בסוגייה מזה זמן, ומשתמש גם כן בהיילקס כרכב יומיומי. מכיוון שהרבה מהגיחות האחרונות היו בהרכב משפחתי עם זאטוט צעיר, אז גם כן כל פריקה והעמסה הפכו לקאדר של ממש. הרעיון שלי הוא קצת אחר, ועקב מגבלת זמן טרם בוצע.
ברכב שלי יש ארגז כלים גדול צמוד לקבינה ומחובר דרך קבע לרכב , ובו כלי עבודה ציוד חילוץ וכו' , כך שאין לי את עומק הארגז לשחק איתו, ומצד שני אני צריך שהנגישות לארגז הזה תהיה קלה.
המחשבה שלי היא לעלות לגובה ויש כרגע שתי אופציות.
הראשונה היא לבנות שתי קשתות ברזל מסיביות מצינור עם שתי קושרות ביניהן, וגגון עריסה פריק. על הגגון יהיה הציוד הקל- אוהל מזרונים וכו', ושאר הציוד והצידנית ירוכז בארגזי פלסטיק (שאקנה לפי מידה או שאבנה לבד) בחלק האחורי של הארגז. כל ארגז כזה יוכל להישלף בנפרד.
ייתכן, ועדיין לא חשבתי על זה לעומק לבנות אפשרות למסילות פריקות בין הקשתות לאורך הארגז אך משהו כמו 30 ס"מ מעל גובה הקאנט שלו, שעליהן תהיה אפשרות להניח עוד משטח שעליו אפשר יהיה להעמיס ציוד.
האפשרות השנייה היא דומה, רק עם קשת אחת מאחורה ולא שתיים ולבנות אפשרות לגגון פריק כמו בקישור הבא
http://www.alibaba.com/product-tp/10...showimage.html
בכל מקרה- לגבי הרכב והדרישות שלך- הייתי מגדיל את הבמה לכל שטח הארגז ומסדר לה אפשרות קשירה ועיגון לאוטו, וכמו כן בונה לה מעקה בהיקף עם נקודות קשירה שתוכל להעמיס מעליה.
זיו
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
אני משתמש בקשת של טל והדס או ש"ע
משמש לשולחנות ספסלים וציוד שינה
רצוי להשתמש בעריסה
זיף העריסה שקישרת אליה לא נראית לי עמידה במיוחד
sent from TIZ EL NABI
-
דיגום ארגז טנדר לטיולים
יש לי 2 קשתות ברכב, זה מתאים לדעתי לדברים הקלים באמת כמו מזרונים, ואלו לרוב יורדים בהפסקות גם ככה.
הייעול אמור להיות מול ציוד כבד יותר או כזה שאין לו שימוש במהלך היום, ואז הפריקה וההעמסה כל פעם מציקים.
אני עדיין מתחבט.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
גם אני מגלגל בראש תכנון של משהו בסגנון.
חשבתי לנסות ולנצל את הקונסטרוקציה כדי שתהיה גישה נוחה לציוד גם מצידי הרכב,
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
דורון, כן, אופציה 1 נראית לי מתאימה ... זה מאפשר לך גם להעמיס מעל, וגם נוח להשתמש במקרר.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
מניסיון מר כלי עבודה וחלפים תמיד צריכים להיות זמינים גם אם השימוש בהם הוא נדיר עד לא קיים. דווקא ברגע האמת כשצריך אותם זה מאאאאד מבאס לפרק ציוד מחצי ארגז כדי להגיע אליהם.
ברוביקון וברנגלרים יש תא איחסון מתחת לרצפת תא המיטען. יש לי כרגע קונסטרוקציה בתא המיטען. בטיול האחרון דווקא על מדרגה חתך בגלגל - צריך בוקסה לפתיחת הגלגל שנמצאת בתא שמתחת.... לך תפרק הכל כדי להגיע לזה.....
לכן אני חוזר על הצעתי לך על האופציה הראשונה ותאריך את החלק השמאלי של הקונסטרוקציה לכל עומק הארגז כשבתוך הקונסטרוקציה מגירה ארוכה עם מסילות מסיביות. בעומק המגירה תאכסן את הכלים והחלפים ובקדמת המגירה את ארגז הבישול.
כך אתה מרוויח שטח איחסון נגיש לכל אורך הארגז מבלי לפרק כלום כדי להגיע לכל דבר.
מסובך ויקר לבנייה כן אבל הכי פרקטי לטעמי. אם כבר אז כבר.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
מתבקש לבנות משהו סגור, מן "ארון קודש" עם ידיות ארוכות מצינורות שבולטות משני הצדדים, ומאפשרות למספר זוגי של אנשים להרים ולהוריד את העסק כמו שהוא - מן מכולת זיווד טיולים מושלמת, שמונחת, מאובזרת במחסן בין טיול לטיול. התקרה של הארונית מן הסתם תהיה עם גדר קלה ונקודות גרירה בדומה לעריסה של גגון.
אם זה לחצי תא מטען, לדעתי זה יכול להיות במשקל סביר לשני אנשים להרים.
זה דורש כמובן מקום, רצוי סגור, לאחסן את ארון הקודש. לחלופין, אם יש לך סככה גבוהה מספיק, אפשר להרים אותו עם פלשנצ'וק ואפילו לאבטח אותו לתקרה. אני מכיר כאלו שעושים את זה עם קייקים וכדומה, אמנם לא אותו משקל אבל העיקרון תופס.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
http://image.trucktrend.com/f/featur...wer-system.jpg
משהו כזה....
בזמנו כשהיה לי F350 תכננתי לבנות משהו דומה שאפשר לנתק מהארגז ולהוריד עם מלגזה.
אופציה אחרת כמו שציינו מעליי זה כמו שעושים עם הגג הפריק של רנגלרים - מערכת שמרימה עם כננת חשמלית קטנה ומצמידה אותו לגג של המחסן.
http://i128.photobucket.com/albums/p...t/IMG_0023.jpg
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
אני מודה שמעולם לא התחברתי לקונפיגורציה של טנדר פתוח.
יצא לי בעבר הרחוק לטייל עם טנדר פתוח מדי פעם וזה תמיד היה מעיק.
בנוסף, האקסיומה של מקום אין סופי בטנדר ממש לא מוכחת לדעתי! משלב מסויים אתה נהיה עבד של קשירות ולמעשה משועבד לארגז של הטנדר...
בשנה האחרונה אני מטייל עם טנדר סגור. הארז הוא מהסוג של תא מרכזי גדול ושני תאי צד לא קטנים עם גישה מהצדדים.
על האגז יש גגון מאסיבי.
בסוכות האחרון טיילנו עם הטנדר והסמוראי (נהייתי ספק רכבי שטח לטיולים...). בסמוראי נסעו 3 אנשים + שני כלבים (ללא ציוד כלל), בטנדר 5 אנשים.
כל הציוד היה בטנדר: 3 משטחים, 8 מזרנים, שולחן מתקפל, 120 ל' מים, כל האוכל, ציוד בישול, שקי שינה, אוהלים, תיקים אישיים, ציוד חילוץ ועוד...
הסידור הוא כזה:
משטחים ומזרנים על הגג
מיכל מים של 100 ל' עם צינור + ג'ריקנים בחלק הקדמי של הארגז צמוד לקבינה
שולחן מתקפל עומד צמוד לדופן הארגז בצד.
צידניות, ארגזי אוכל וכד' בארגז בין מיכל המים לדלת.
כל התיקים, האוהלים והשק"שים מעל הצידניות ומפוזרים בחללים שבין הארגזים.
בתא צד אחד: מחצלת, כסאות, ציוד חילוץ, ארגז כלים, ערכת קפה, ג'ריקנים קטנים של מים, ערכת תאורה וכל הפיצ'פקעס.
בתא צד השני: ציוד קבוע של העבודה שלא יוצא מהרכב ולא משמש לטיולים (שם גם דחפתי ג'ריקן 20 דל סולר...)
כל פריט שאני צריך יוצא מהרכב תוך שתי דקות גג.
פריקה/הענמסה של כל מה שצריך לארוחת צהריים דשנה לוקחת לא יותר מ- 5 דקות.
העמסה בבוקר- 10 דקות מהרגע שכל הציוד מסודר לייד הרכב. כולל קשירת המזרנים, המשטחים והזבל על הגג.
נכון, הדיון כאן מתייחס לטנדרים פתוחים, אבל אני חושב שסידור של תאי צד מעל בתי הגלגלים שניתן גם לבנות לטנדר פתוח ושבהם שמים את כל הציוד הקטן שצריך בהישג יד (ערכות חילוץ, ערכות קפה וכד') יחד עם גגון טוב שעליו שמים משטחים ומזרנים נותן מענה הולם לבעייה.
ועדיין, אי אפשר להמנע מקשירות מעיקות בכל עצירה שרוצים משהו מהארגז.
בשורה התחתונה אני ממליץ- תסגרו את הטנדרים!
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
קודם כל לדעתי.. מגירות זה רעיון טוב.
אבל לא פחות טוב - תאים ארוכים מהקבינה ועד לדלת האחורית, צמודים לדפנות, שנפתחים כלפי מעלה, והם ברוחב של בית הגלגל. מחוץ לרכב אפשר לפתוח אותם ולהוציא מה שרוצים, ולארגז הם גם ככה לא באמת מפריעים כי שטח הרצפה בין בתי הגלגל לא נפגע כמעט.
בין שניהם - כל הדברים הגדולים/ קלים, עם רשת מגומי רחב על הכל.
המקרר - כמו היום, על מסילה.
ג'ריקנים - בקדמת הארגז, באמצע, צמוד לקבינה. גם אם צריך לתדלק, אפשר לפתוח את המכסה ולהכניס לתוכו את הצינור של המשאבה בלי להזיז את הג'ריקן.
אסף.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
והכי טוב... UTILITY BODY עם תאי העמסה חיצונית בשני הצדדים וארגז גדול באמצע.
אסף.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
שים את הצידנית כמה שיותר קרוב לקבינה בחלק האחרי -בזנב של הרכב כל קפיצה קטנה מקפיצה את הזנב לגובה במיקרה הטוב כל מה שיש בצידנית התערבב
במיקרה הגרוע בקבוקים והצידנית היתפרקו, אם תחליט על התקנה בצמוד לקבינה דאג להתקנה נוחה עם מסילות שיאפשר לך גישה נוחה אולי גם שרפרף קטן
לעמוד עליו בשביל לראות מה מוציאים מהצידנית ודבר נוסף תתקין גגון קטן נפתח על ציר כשפותחים צידנית (במידה ולא מתקינים על מסילות) וגם חיפויי צד
למנוע חום ושמש בהקרנה ישירה על הצידנית תיהנ הבשטח
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
טוב..
יש כאן כבר כמה תובנות ורעיונות לשיפור.
יונתן:
הסגירה לא באה בחשבון כרגע- לא אוהב את הסגור ומבחינתי זה מאד מגביל לשימושים שונים.
למרות התיאור האופטימי שלך, הוא מזכיר לא מעט את הסידור שלנו, ואף פעם לא הצלחתי להתכנס ל-5 דקות.. בטח לא לשליפה של משהו שיש מעליו דברים אחרים, בגלל זה הרצון לדיגום.
הבמה הקטנה שיש כרגע, (תוכננה ונבנתה טרם הגעת המקרר) שיפרה בצורה מאד מוחשית את הזמינות של ציוד הבישול בהפסקה, בלי לפרק כל מה שנמצא מעל.
הג'ריקן עם הצינור שהולך אחורה מהווה מבחינתי פתרון טוב מאד למיכל מים קבוע, במיוחד כי אפשר ליישם אותו גם עם מיכל גדול יותר, ועדיין בעלויות מאד נמוכות.
עם ונטיל למעלה בפקק, אפשר לייצר גם מערכת בלחץ, אבל דווקא חוסר הלחץ מסייע מאד לחסכון במים.
תזכור שחלקנו במקום אחר ממך.. עם משפחה שמכתיבה קצב קצת שונה של זמינות דברים בשליפה וקיפול.
אני לא אוהב את הרעיון של משטחים ומזרונים על הגג, גם בגלל מרכז הכובד (משטחים), וגם בגלל הגרר בנסיעת הכביש שמהווה לצער כולנו חלק גדול בנתח הנסיעה בטיול.
נמרוד:
רעיון ה"ארון קודש", הוא הקונספט, רק שאני צריך להגביל אותו למשהו שאני אוכל להרים/להוריד לבד (ריק) לארגז לפני ואחרי הטיול.
שלמה:
הכוונה היא כמה שיותר זול ופשוט, ולמרות זאת נראה לי שאתחיל לחפש מסילות לכל הפחות למקרר לשליפה נוחה יותר.
לגבי ארגז הכלים- החשיבה שלי הייתה שאם כבר צריך כלים שיש בארגז, אז גם ככה יש מספיק זמן כדי לפרוק אותו מעומק הארגז, ולכן לא אכפת לי שהוא לא יהיה זמין בשליפה, ועל הדרך להרוויח מיקום המשקלים הכבדים באמת צמוד לקבינה ולא בקצה הארגז- אבל נתת חומר למחשבה.
יש לי כלים בסיסיים בתוך הרכב, מאחורי הכיסא האחורי, שנותנים פתרון להרבה תרחישים גם בלי ארגז הכלים ה"כבד", ככה שלא מרתיע אותי ל"קבור" את הארגז הכבד עמוק בפנים.
eysham:
מה שהעלת זה הכיוון, רק אולי פשוט יותר, ופתוח ללא מגירות כדי לאפשר ורסטיליות של אריזות מתחת לבמה.
כרגע, אני נוטה לאופציה א', עם הוספה של מסילות למשטח המקרר, שבתחילה חשבתי להניח על משטח החלקה, שצריך מעט כוח לשליפה והכנסה, אבל מצד שני הכי פשוט שיש.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
4x1om-Israel
שים את הצידנית כמה שיותר קרוב לקבינה בחלק האחרי -בזנב של הרכב כל קפיצה קטנה מקפיצה את הזנב לגובה במיקרה הטוב כל מה שיש בצידנית התערבב
זה החשש בהתקנת המקרר בקצה הרכב, ומצד שני, כשהוא צמוד לקבינה הוא לא נגיש.. ואת זה אני מנסה לפתור.
חוץ מהמקרר אני לא רואה נסיעה למעבר ליום בלי צידנית מלווה.
אולי צריך לחשוב על כיוון קצת שונה, של המקרר במפלס מוגבה אבל צמוד לקבינה, ומאחור את הציוד בישול וחירום זמין דרך דלת הארגז.
אין כאן אף אחד עם מקרר בארגז פתוח?
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
טוב..
יש כאן כבר כמה תובנות ורעיונות לשיפור.
יונתן:
הסגירה לא באה בחשבון כרגע- לא אוהב את הסגור ומבחינתי זה מאד מגביל לשימושים שונים.
למרות התיאור האופטימי שלך, הוא מזכיר לא מעט את הסידור שלנו, ואף פעם לא הצלחתי להתכנס ל-5 דקות.. בטח לא לשליפה של משהו שיש מעליו דברים אחרים
זו בדיוק הנקודה.
בטנדר פתוח, שליפה של משהו שיש מעליו "דברים אחרים" כוללת פתיחת הקשירות, הסרת המזרנים שמכסים את הציוד(...), ורק אז להתחיל לפנות את אותם "דברים" כדי להגיע נניח לארגז ירקות, או צידנית.
בהעמסה אתה בכלל בסרט: מעמיס בסדר מדוקדק את ה"דברים" שלא ימצאו את דרכם החוצה מתחת ללחץ המזרנים שאתם אתה קושר את הכל.
ברכב סגור, אתה פותח את הדלת, שולף 3 תיקים ואוהל והכל נגיש ובשלף: צידנית/ארגז ירקות/ציוד בישול/רשת צל...
בהעמסה- מחזיר את הארגזים וזורק מעליהם את ה"דברים" האחרים.
5 דקות זה מציאותי לגמרי ואני אפילו מגזים. פריקה לוקחת לא יותר משתי דקות.
שכחתי- היתה בטנדר גם גיטרה. היא הועמסה מעל לכל הציוד והדברים ברווח שסידרתי לה תו"כ ההעמסה. איך אתה שומר על גיטרה בטנדר פתוח?
אין לי כוונה לנסות לשכנע אותך לסגור את הארגז.
אבל תקרא את התגובה של אסף. זו בדיוק הכוונה לקחת את הרעיון של הסגירה שיש אצלי וליישם אותה בארגז פתוח. תבנה תאי אכסון אורכיים לאורך דפנות הארגז + גגון והחיים שלך יהיו יפים.
לגבי יציבות- אני לא חושב ש- 3 משטחים משפיעים באופן משמעותי לטנדר.
יצא לי לנסוע גם עם יותר משטחים בשיפועי צד לא מבוטלים והטנדר שידר יציבות. הרבה יותר מ- SUV שלא מועמס בגג...
מה האלטרנטיבה? לשים משטחים בתחתיחת הארגז ואז אתה מגביה את מרכז הכובד של כל יתר הדברים בארגז? או לחילופים לקשור את המשטחים מעל לציוד ואז לפרוק אותם בכל עצירה?
גם אם אתה לוקח עצים בצורה אחרת הם עדיין תופשים מקום לא מבוטל בארגז. מקום שאפשר ורצוי לדעתי לחסוך.
עם הסמוראי הייתי גם נוסע עם משטחים על הגג כולל מזרנים והכל והסתדרתי. לעיתים אפילו יותר מ- 3 משטחים. שם באמת הייתה פגיעה רצינית ביציבות אבל לא הייתה לי ממש ברירה...
לגבי צריכת דלק, אין לי טיעון משכנע, למרות שאני לא בטוח עד כמה זה ישפיע באובראול של טיול ארוך. 50 ש"ח יותר? נראה לי מציאותי ולחלוטין שווה...
אגב, אנקדוטה קטנה: בטיול האחרון בסוכות, מייד כשסיימתי להעמיס את כל הרכב, כולל הקשירות על הגג, גיליתי שחסר לי הרבה אוויר באחד הגלגלים.
תוך פחות מדקה שלפתי את הקומפרסור מאחד מתאי הצד וניפחתי את הגלגל. גם אם היה צורך להחליף גלגל או לתקוע תולעת הציוד הנחוץ היה זמין לחלוטין.
לא רוצה לדמיין מצב דומה כאשר הציוד הנחוץ נמצא אי-שם עמוק מתחת לכל הקשירות. זה יכול להוציא את כל הכיף מהטיול!
תחשוב על זה.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
יונתן ציין את יתרונות הטנדר הסגור והוא צודק בהחלט, רק שבזבז על זה הרבה מילים.
טנדר סגור זה כמו קיטבג. זרוק הכל פנימה, סגור את הדלת בכל הכוח עד שהמנעול נתפס... וסע לשלום.
מה דעתכם על הסטרטאפ הבא:
סגירה קומפלט - בגובה הגג - קשיחה אבל לא מתכתית (או לא מתכתית ברובה) כך שמשקלה לא מאד גבוה - שנכנסת ויוצאת מארגז הטנדר כמו אותו ארון קודש. זרוק אותה בחצר, לפני טיול תרים אותה על הטנדר, חבר אותה, ואז יש לך טנדר סגור עם היתרונות. משהו כמו האמבטיות פלסטיק, אבל עם עוד אמבטיה מעל ועם דלת אחורית, או אפילו סוג של ברזנט שמתקפל פנימה לאחסון כשלא בשימוש.
או בעצם... למה לא מסגרת עם ברזנט אטום כהלכתו ושלום על ישראל. ביום יום תוריד את הברזנט. כמו בכל טנדר צבאי מאז מלחמת העולם הראשונה.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
יונתן,
גם בארז סגור, כדי להגיע למה שמאחור אתה חייב לשלוף את כל מה שנמצא לפניו, לעומת זאת בארגז פתוח יש לך גישה מכמה כיוונים.
אבל הנקודה כאן היא רעיונות לדיגום ארגז פתוח, לא השוואה או מה עדיף- הנתון הוא דיגום ארגז פתוח, בוא נשאיר את הדיון בכיוון הזה.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
מה דעתכם על הסטרטאפ הבא:
סגירה קומפלט - בגובה הגג - קשיחה אבל לא מתכתית (או לא מתכתית ברובה) כך שמשקלה לא מאד גבוה - שנכנסת ויוצאת מארגז הטנדר כמו אותו ארון קודש. זרוק אותה בחצר, לפני טיול תרים אותה על הטנדר, חבר אותה, ואז יש לך טנדר סגור עם היתרונות. משהו כמו האמבטיות פלסטיק, אבל עם עוד אמבטיה מעל ועם דלת אחורית, או אפילו סוג של ברזנט שמתקפל פנימה לאחסון כשלא בשימוש.
או בעצם... למה לא מסגרת עם ברזנט אטום כהלכתו ושלום על ישראל. ביום יום תוריד את הברזנט. כמו בכל טנדר צבאי מאז מלחמת העולם הראשונה.
קיים כבר..
יש קמפרים וארגזי ציוד כאלו שנחים בחצר על רגליות ומועמסים רק כשצריך.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
דורון, מה רע באמת בדיגום ברזנט קלאסי? מסכים איתך שארגזי "אינסטלטורים" נראים לא משהו (בלי להעליב אף אחד) אבל ברזנט זה משהו אחר לגמרי, פרקטי גם ביום-יום וקל להסרה אם אתה כן צריך את הארגז הפתוח בשביל להעביר דירה.
http://images04.olx.co.za/ui/12/35/8...s-exhausts.jpg
http://images02.olx.co.za/ui/2/40/98...00-Limpopo.jpg
http://www.lynx4x4.co.za/images/CANO...as-canopy1.jpg
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
זה לא מוריד את הצורך במערכת לעיגון הציוד וסידור אנכי כדי שיהיה זמין, ובמידה מסויימת נראה לי אפילו מסורבל יותר.
באותה מידה, גם ארגז סגור הוא לא פתרון אידיאלי, כי גם בו צריך לעשות חלוקה כדי להיות מסוגל להוציא דברים בנפרד, ראה כל מערכות המגירות ואחסנה ברכבים סגורים.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
דורון אני לא הייתי מוותר בכזו קלות על ניצול מלוא עומק הארגז ובניית במה שמאלית עמוקה.
יש לי הצעה שלא אמורה להיות יקרה ומסובכת. במקום מבנה עם מסילות ארוכות ומגירה פשוט קח משטח עץ שלתחתית שלו תחבר גלגלים קטנים ובקצה שלו איזה שהכוא מנגנון נעילה ועיגון אל המיסגרת של הבמה כשהמשטח מכונס פנימה. בצידי המשטח תחבר טבעות עיגון וכך תיקשור אליו את הציוד שמאוחסן עליו ובתוך הבמה/ קונסטרוקציה.
לדעתי הרעיון הזה פשוט ליישום ולא אמור להיות יקר.
-
תגובה: דיגום ארגז טנדר לטיולים
שלמה,
הכל פתוח בשלב זה.
בקישור הזה יש הרבה מאד רעיונות- נחפור גם כאן.
Post up your drawer/storage system