שלום לכולם,
שוקל להרכיב טרנספר 4.7 בהיילקס 94 רק שהעלויות יקרות........
איך משיגים את הקיט במחיר שפוי?
לגבי העבודה וההתקנה אני מסתדר
או טרנספר מותקן כבר עם הקיט במחיר הגיוני?
תודה מראש לעונים.
Printable View
שלום לכולם,
שוקל להרכיב טרנספר 4.7 בהיילקס 94 רק שהעלויות יקרות........
איך משיגים את הקיט במחיר שפוי?
לגבי העבודה וההתקנה אני מסתדר
או טרנספר מותקן כבר עם הקיט במחיר הגיוני?
תודה מראש לעונים.
אהלן משה
"שפוי" , "הגיוני ", "יקר " אלו מושגים סובייקטיביים , ערטילאיים ומשתנים.
לנסוע בהילקס זה "שפוי" ?
להיות מאוהב בגרוטאה בת 20 זה "הגיוני " ?
לתחזק אוטו 20 שנה עם חלקים זולים וחוט ברזל זה "יקר " ?
אתה רוצה בזול ? תן 50 ש"ח למהגר מסתנן מאריתראה שיפרוץ עבורך למחסן של זוקיפרו...
בברכה,טושי
אהלן טושי,
ראשית כל אני לא עבריין שיתן לאריתראי לפרוץ בשבילי למחסן של זוקי פרו.....
וכן, לנסוע בהיילקס בן 20 ביום יום זה בהחלט שפוי מבחינתי
ובסה"כ ניסיתי לשפר את ה "גרוטאה" כפי שהגדרת בטרנספר 4.7 אז אם יש לך מחיר אתה מוזמן לרשום כאן
ותן לי להחליט מה "שפוי", "הגיוני", ו "יקר" בשבילי
תודה
אל תשקול, החיוך שיהיה על פנייך שווה יותר מכסף.
טושי
הוא בסך הכל רוצה יחס 4.7 לא מדריך לאריתראי המסתנן...חחח.
השאלה הבאה בתור איך משיגים רישוי על 37".
בהצלחה.
זול מתחיל באות ז.
שלח לי הודעה לפרטי
זוהר
לשים "37 בהילקס זה לא בעיה. השאלה מה יסובב אותם ?
כשאני חושב על זה קצת לעומק, אני מבין !
שמים צמיגים "37, שמים טרנספר 4.7, ונוסעים כל הזמן ב LOW, גם בכביש...
לא לשכוח להרכיב TWIN STICK.
רישוי ל "37 ? משיגים כמו כל חלק או שיפור לאוטו. (רמז- פה האריתראי לא עוזר).
בברכה,טושי
כל עוד הנסיעה בשטח היא אטית מאוד כמו זחילה בסלעים החיוך ימתח לך על הפנים עד שתשבור את הציריות ואם לא תשבור בפעם הראשונה אז בשנייה כן ואחרי שתרכיב ציריות מכרומולי 4340 החיוך יישאר לזמן קצוב עד שתצא מהסלעים שתצתרך לאוו קצת יותר מהיר כמו שיש לך כיום 2.28 לנסיעה במדבר או בנחלים תחטוף עצבים מלהוציא כל פעם מלאוו ולעבור להיי בהילקס עם מנוע של מריצה שלא נוסע הפתרון דואל טרנספר וחובה 23 שינים .....
אלי,
לא כל דבר זה בולדרים בגובה מכסה מנוע.
יש "סתם" גובה פגוש.. ומסלולי טיולים שהקיט עושה לך לחייך, ולאחרים לאכול את הכובע..ואפשר לחיות בלי בעיה עם 31 כרכב טיולים.
הדבר שחששתי ממנו הוא באמת ההבדל בין LOW המקורי לקיט, שלא יהיה מצב שהרכב "איטי" מידי, למצבים שרוצים גם כוח וגם קצת מהירות, ובפועל, אחרי שנה+ עם הקיט, יש רק דברים טובים להגיד.
מנסיון אלי צודק ב100% 4.7 מצויין בסלעים אבל ברוב הזמן בטיולים רגילים בעייתי, במיוחד במנועים חלשים כמו בהילקס.
טל
רוב הטיולים שלנו הם לא עבירות קשה, דוקא תרחישים שלא צריך 4.7, ומסתבר, שלמרות החשש, זה עובד יופי.
אם אני מעביר ל-low, מראש אני לא בונה על מהירות, ועם ההפחתה במהירות המירבית הוא מ-50~ קמ״ש ל-30~ קמ״ש.
גם ככה אם הגעתי ל30-40 קמ״ש במצב low, זה סימן שצריך לעלות ל-high.
זה מפריע בדיונות או דרדרות ארוכות שרוצים תנופה טוב לטיפוס, ופחות מורגש בכל השאר.
ובכל מקום שצריך שליטה ואחיזה, זה פשוט נהדר.
אם הבנתי נכון,
בטרנספר 4.7 השלישי שלו בעצם מאוד קרוב לראשון בטרנספר המקורי
מה שזה בעצם אומר שאני יכול להתחיל נסיעה בשלישי עם 4.7?
ואם התשובה היא כן, אז אין פה בעיה בכלל כי יש משחק בהילוכים..........
ברור שהכי טוב זה דאבלר, אבל זה כבר פרויקט שבשבילי הוא מיותר
חוץ מטריל גיר, אין עוד יבואן של הקיט הזה?
הבנת נכון.
מה שאומר שעם הקיט חמישי מקביל לשלישי בתצורה המקורית, ולפחות איך שלימדו אותי, ואיך שאני נוהג, אם כבר הגעתי למצב שאתה נוסע ברביעי LOW בשטח, אתה אמור לעבור ל-HIGH בתיבת העברה.
ככה שלדעתי, ההפסד מהירות של רביעי-חמישי LOW של יחס ההעברה המקורי הוא לא כזה נורא.
פעם היה קיט של 1:4, שהיה מאוזן יותר, אבל כבר לא נמכר.
1:4.7 מתאים יותר למידות 33 ומעלה, ושם ההפסד הוא קטן יותר.
בפרקטיקה, אני לא רואה מצב נסיעה בשטח עם רכב צורח ברביעי-חמישי LOW בלי קשר לאיזה מנוע יש שם (יחס העברה לא קשור למנוע), המהירות והטורים יהיו זהים.
לדעתי, קיט 4.7 זה השיפור הטוב ביותר להיילקס. לפני ההגבהה והנעילה הקדמית.
יש אי נוחות במצבים מסוימים כאשר ה-HIGH לא מספיק וה-LOW קצר מדי, אבל אפשר לחיות עם זה די בקלות.
בכל מקרה זה הרבה יותר טוב מהמצב שהמנוע נכבה בפול גז במדרגה ב-LOW בגלל שאין לו כח.
אפשר לשאול - כמה ההפחתה בHIGH בקיט כזה ? אם בכלל ?
הילוך חמישי בכלל רלוונטי ב LOW ?
ממה שאני יודע לרוב מדובר בהילוך ישיר חלש יותר ולכן לא מומלץ לשלב להילוך חמישי ב LOW בטח כשמדובר יחסי הפחתה קיצוניים ביחס למקור.
לרוב בתיבות אוטומטיות שילוב ל LOW מונע מעבר של התיבה להילוך האחרון מאותה סיבה.
המנוע כבר מתחיל לשאוג ב20 קמ"ש בחמישי LOW עם הקיט הנ"ל + 4.88 בסרנים
לא הייתה שום בעיה בגלל הקיט הזה ברכב של חבר (עד שהוא מכר אותה למישהו שהחליט שהוא הולך לטייל עם סמוראי עם סרני אביר וצמיגי 36" ועם סופה עם סרנים של ריאו וצמיגי 50 ואז הטרנספר התחיל לקפוץ לניוטרל)
גם קיט וגם 4.88 על אילו צמיגים ?
ומה הקשר לזה שהטרנספר קופץ לניוטרל ולמכלולים שציינת ?
לא יודע מה מצב המנוע שלך, אבל התיאור לא נשמע מעודד.
למעט מצב של עמידה מול קיר אנכי, לא הגעתי למצב שהרכב מכבה בהילוך ראשון-low, כולל בעומס גבוה.
התחפר למוות במקום, אבל לא נכבה אף פעם.
גם לא באמבטיה של החמרן, במפנה הדרומי עם מדרגת הסלע, ירדתי חצי דרך ברוורס עם רכב עמוס ב-500קג, כדי להתחבר ולגרור למעלה סמוראי שנתקע באמצע העליה.
ליטוף של הגז ועזיבת מצמד והגמל עלה כמעט על הטורים, לא גמגם, נעול רק מאחור, יחסי העברה מקוריים, 500קג בארגז וסמוראי מושבת מאחור.
אליהו
מה קרה, הפרוסטטה לוחצת ?
כולם יודעים שאתה משתין הכי רחוק. אתה יכול להיות רגוע.
אינטרנט, מדינה חופשית, לכולם מגיע להתבטא, אל תכעס.
בברכה,טושי
אלי,
אני לא אומר שאתה טועה, זה לא שחור ולבן, וזה לא משנה אם זה שנה או שנתיים.. הזמן עבר מהר..
אופי השימוש שלי ושלך ברכב שונה למדי, וזה הדבר הכי הגיוני שהחוויה תהיה אחרת.
יש לי חבר שכל דבר חוץ מגוש פילה מבחינתו זה פשרה, ואני בכלל אוהב אנטריקוט בגלל השומן..
תמיד יש את אופציית ההתקנה של טרנספר כפול עדיין נשארת בעיה אחת בודדה...
מנוע מנוע מנוע.
טושיי לסיכום דבריך אריטאריים לא סובלים מבעיות שתן. :>
שבת שקטה לכולם.
טיולים מהנים תשמרו על עצמכם אי שם.
זה כן שחור ולבן וברור שדואל עדיף כי יש לך את כל האפשריות 4.7 2.28 ושניהם ביחד [ההבדל בעלויות הכספיות] עד שלא יהיה לך דואל טרנספר לא תדע כמה אתה טועה אתה מתפשר משקולים שלך וכותב שההבדל זניח וזה לא נכון ,וברור שלא טעמת גוש אנטריקוט באיכות גבוהה ולכן את מעדיף תרנגולת בלי נוצות .
מכיר משתנה???
אלי
אני מסכים אתך, דואל טרנספר טוב יותר מטרנספר בודד.
בעצם, שלושה עדיף על שניים...
כשתשתעמם שוב מהאוטו https://www.google.co.il/search?q=to...&bih=605&dpr=1
אבל, ותמיד יש אבל, דואל קייס לא מצדיק את ההשקעה למשתמש הממוצע.
העלות של דואל קייס יותר מכפולה מאשר טרנספר 4.7 בודד.
וזה עוד לפני השבירות שיגיעו בגלל הדואל.
לאוט כמו שלך, אלי, שמשופר בכבדות, עושה רק עבירות קשה ולא נוסע בכביש , אכן מוצדק לשים דואל.
לאוטו יומיומי שגם מטייל ועושה קצת עבירות פה ושם ? גם קיט 4.7 בודד יספיק, ובסופו של דבר כך נוסעים הרוב, גם בארץ וכנראה גם בחו"ל.
בברכה,טושי
אלי,
נסיון עם טרנספר כפול ומשולש יחסי העברה יש לי מעל 20 שנה, זה עובד יופי בכלים כבדים, טרקטורים ורכבי עבודה ייעודיים.
וכמובן ברכבי עבירות קיצוניים, שהעתיקו את הרעיון מ.. (קולות של תופים..) כלים כבדים, טרקטורים ורכבי עבודה ייעודיים..כמו גם נעילות דיפ׳.
ברכב טיולים דבל-טרנספר זה דבר מיותר ( מורכב מידי, יקר מידי, ולא ממש נדרש), זאת דעתי.
בגלל החשש לאבד מהפונקציונליות של ״רכב טיולים״, שנוסע גם ביום-יום, התלבטתי אם נכון יהיה לקצר את יחסי ההעברה בטרנספר ל1:4.7-במבחן התוצאה, אני מאד מרוצה.
אם היתה אפשרות לקיצור יחסי העברה פחות ״קצרים״, משהו כמו 1:3 או 1:4 (שהיה זמין בעבר), כנראה שהייתי בוחר בזה ולא 1:4.7.