-
שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5 דלתות.
אומרים שקלמיני נותר יותר מרווח גחון ויותר מהלך מתלה .
השאלה האם ניתן להגיע לאותה רמה עם קיט אחר בתנאי שמחליפים למשולשים של ויטרה
מורידים את התפוח הקידמי וכן הלאה (כל החלקים הקטנים חוץ מהבולמים והקפיצים של קלמיני) .
העניין שעלות הקיט המלא של קלמיני הוא בערך ב-2500 שח יותר יקר מקיטים אחרים וכל האקסטרה שיש בקיט הזה לא ברור אם הוא באמת שווה את זה .
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
לקנות את כל החלקים הקטנים מסביב יעלה לך יותר.
עם אתה בקטע של לימוד ומוכן לשלם את שכר הלימוד לך על זה.
גם לקיט של קלמיני צריך להוסיף כמה חלקים!!
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
הבולמים בקיט של קלמיני ממש על הפנים.
הקפיצים גם כנראה לא איכותיים במיוחד (הנסיון שלי הוא מהויטרה אבל זה דומה.)
יש כיום חברות שבונות זרועות קדמיות, תואמות קלמיני ומוכרות אותן בנפרד.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
זאת בדיוק הסיבה לשאלה שלי . הרבה מתלוננים בעיקר על הבולמים הקדמיים ולכן תהיתי עם לא עדיף כבר לקחת קיט של 2" ולהנמיך ביצה, להחליף משולשים ועוד כמה דברים קטנים .
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
מי אמר שבשביל להגביהה שני אינץ צריך להחליף משולשים?
הנמכות בידה ממש לא סיפור גם לא סיפור להנמיך משולש אחורי עליון. מה נשאר מכאן? להאריך בולמים ולחרוט סטראטים נורמאליים, עו סיפור של כמה גרושים אצל חרט.. לא בי גב דיל בכלל
לטעמי ברגע שאתה מחשבן את כל זה בהתחשב בביקורת על הקפיצים והבולמים של קלמיני, לא שווה בכלל בכלל.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
לא אמרתי שצריך. אני פשוט חושב שזה משפר מהלך מתלה. מה זה משולש אחורי? יש משולשים מאחור חשבתי שב סרן חי אין משולשים.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
יש זרוע בצורת משולש שמקשרת את השלדה לסרן. שני קודקוקים מלובקים לשלדה, השלישי פונה לאחור ומתחבר במרכז הסרן.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gruyon
לא אמרתי שצריך. אני פשוט חושב שזה משפר מהלך מתלה.
כאחד שהיה בסרט השידרוגים (אומנם בויטארה אבל אין הבדל מהותי ), ממליץ לא לזרוק כספך ולהשקיע בשידרוגים !
זה מדרון ללא תחתית, הגבהה (טובה = קלמיני ), נעילות (נשלטות = ARB ), פרונטאקס מברזל, קומבינה להחלפת צמיגים לשטח מלא, מיגון (סף חובה).
בסוף מקבלים גראנד ויטארה עם צריכת דלק של 1:8 במקרה הטוב ויכולת שטח פחות או יותר זהה ל SUV סטנדרטי גדול מסוף שנות ה 90 תחילת שנות ה 2000 .
בקיצור, במחיר מחירון הגבוה של הגראנד, שווה למכור ובתוספת סכום זעום (יחסית למה שנדרש לשפר גראנד ויטארה ) לרכוש SUV גדול עם יכולת מקורית.
זאת דעתי (בפרספקטיבה לאחור) , מניח שהדיסוננס קוגניטיבי ישר יהיה לשלול דעתי, אז ממליץ "שתחשבו על זה" ....
רענן
נ.ב - אם בכול זאת "חשקה נפשך" בהגבהה, ספייסרים זאת ההגבה עם הכי תועלת לכסף.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
רענן, מה להגיון ולפורום הזה ?
ולהשקיע בסמוראי זה הגיוני ?
או סופה ?
או היילקס ?
או כל כלי רכב אחר ?
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אהיה הראשון לחלוק על רענן.
בתור אחד שעשה צעד הפוך,ממליץ על בסיס של קיט קלמיני עם אי אלו שינויים.למיטב ידיעתי בקיט לגרנד ויטרה דווקא מגיעים קפיצים איכותיים ואין צורך להחליף.
נעילות: אני עם 2 נעילות אוטומטיות ודווקא די מרוצה.לגבי פרונטאקס ברזל בקרוב תתפרסם כאן קבוצת רכישה למי שרוצה פתרון בזול.(יחסית,כן)
לויטרה/גרנד ויטרה יש יתרון עצום בתחזוקה.כל עלויות השיפורים להביא את הרכב לעבירות טובה,נניח באחזקה של 3 שנים,יהיו פחות מעלויות תחזוקה של פאג'רו/טרופר/פראדו.
אם אינך מתכוון להחזיק לתקופה את הרכב חבל על השיפורים,בהנחה שכן,אתה תהנה רבות מרכב משופר שלא דורש התעסקות בבעיות במנוע/גיר/התחממות.
ממליץ על קיט קלמיני.הקיט יתן לך מהלכי מתלה שלא תצליח להגיע עם קיטים של 2",הרכב עדיין יישאר נוח,והקיט מטפל בכל הבעיות מסביב שהגבהה יכולה לגרום.
בכל אופן,גם אם החלטת להסתפק ב2" אל תשים ספייסרים בגובה כזה.לא מזמן ראיתי ויטרה שפיתחה סדקים בשלדה בגלל הגבהה כזו לאורך מספר שנים.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
k.o.b
בכל אופן,גם אם החלטת להסתפק ב2" אל תשים ספייסרים בגובה כזה.לא מזמן ראיתי ויטרה שפיתחה סדקים בשלדה בגלל הגבהה כזו לאורך מספר שנים.
תכלס, יכולתי להתווכח ולסתור אימפירית את כול מה שכתבת בהודעה. אבל, דווקא המשפט הזה צד את עיניי.
נא הסבר ובאר מקצועית. לי זה חדש !
רענן
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אני לא בטוח שיש בי את היכולת לנמק ולבאר מקצועית,זה מקרה שנתקלתי בו אישית.
ייתכן שמצב של זרועות קדמיות פתוחות יתר על המידה ולחץ שהספייסרים יוצרים גרם לתופעה הזו,ככה היה נראה.
לא רואה סיבה אחרת,בעיקר עקב היכרות עם בעל הרכב שלא התאכזר לרכב,לא לקח את הויטרה לעבירות קשה,וגם לא מדובר ברכב שנסע ביום יום.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
רענן, מה להגיון ולפורום הזה ?
ולהשקיע בסמוראי זה הגיוני ?
או סופה ?
או היילקס ?
או כל כלי רכב אחר ?
אכן כלכלית נטו, זה בור ללא תחתית שאין בו הגיון. אבל,
שים לב איזה רכבים אתה רשמת, רכבי הארדקור שמעוניינים עוד יותר לתגבר את יכולתם.
זה לא הדין כלפי גראנד ויטארה. כמה שלא תשפר אותה, בבסיסה היא ג'יפון עם שילדה דקה, פורנטאקס בעייתי, צמיגים קטנים ומנוע שתמיד חסר לו עוד קצת ...
הבעיה שעלות הגראנד בתוספת כול השיפורים כדיי "לדגדג" יכולת שטח של SUV מקורי (לדוגמה פאג'רו Q ), עולה כמו SUV וחצי לפחות.
קח לדוגמה את הרכב שמפורסם כאן (ואין לי כול קשר למפרסם) :
http://www.jeepolog.com/forums/showt...729#post539729
מסכים איתי שהוא יהיה עביר מכול גראנד עם קיט קלמיני. כנ"ל לגבי נוחות בכביש .
ואם הרכב מתוחזק ושמור, הוצאות האחזקה לא אמורות להיות גדולות משל הגראנד.
הסיבוב 180 מעלות בתפיסה שלי, נובע מירידת המחירים הדרסטית לרכבים הגדולים, ומאידך המחיר הגבוה לג'יפונים כגון גראנד ויטארה ארוכה
שסה"כ חופפים לאותם דרישות משפחתיות של רוכשים (אני לא מקצין לכיוון ג'ימני ).
הערה- את מה שאני כותב הוכיח לי חבר שהחזיק פאג'רו דיזל ארוך 2500 .
רענן
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ירידת המחירים הדרסטית היא בשל חלפים יקרים כמו קלאצ' בטרופר או אפילו עלויות טיפול "גדול" בפג'רו. מה שהיה נחלתם של אמידים, כיום לא יכול להיות אצל אנשי מעמד הביניים ומטה.
בל נשכח גם את ההתפתחויות שהיו בשנים האחרונות כמו פתרון הבעיה של מנועי הדיזל שעד לא מזמן אנשים התרחקו מהם כמו מאש ועוד ועוד.
מי שמטפל לבד ובעל חוש טכני טוב ורצוי שגם יודע להשיג חלפים במחיר שפוי (בין אם קומבינות בארץ ובין אם יבוא מאיביי ושכמותם), יכול לראות שהשד לא נורא גם בכלים הגדולים ולראיה פתרונות לתקלות שמתפרסמות כאן בפורום.
מי שאינו כזה, יכול למצוא עצמו שוקע עוד ועוד עד לכדי יאוש ומפח נפש וכמובן מכירת הרכב באכזבה גדולה ובמחיר נמוך מידי.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
ירידת המחירים הדרסטית היא בשל חלפים יקרים כמו קלאצ' בטרופר או אפילו עלויות טיפול "גדול" בפג'רו. מה שהיה נחלתם של אמידים, כיום לא יכול להיות אצל אנשי מעמד הביניים ומטה.
אמיר,
אם תכניס בטבלה מחירי חלקים תראה שכמעט או שאין פער בכלל.
(רפידות, צלחות, משאבת דלק (לא משאבת הזרקה), משאבת מים, וכו וכו )
עבודה במוסך גם זהה במחיר.
כשפעם הפאג'רו היה במחיר של פי 3 מהסוזוקנים, המוסכים "הרשו" לעצמם לדרוש תג מחיר על עבודתם וגם מחיר מופרך לחלקי חילוף.
היום זה כבר לא כך במרבית המקרים.
רענן
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
k.o.b
אני לא בטוח שיש בי את היכולת לנמק ולבאר מקצועית,זה מקרה שנתקלתי בו אישית.
ייתכן שמצב של זרועות קדמיות פתוחות יתר על המידה ולחץ שהספייסרים יוצרים גרם לתופעה הזו,ככה היה נראה.
לא רואה סיבה אחרת,בעיקר עקב היכרות עם בעל הרכב שלא התאכזר לרכב,לא לקח את הויטרה לעבירות קשה,וגם לא מדובר ברכב שנסע ביום יום.
אז מכיוון שאתה לא יודע, אז אני אענה, אין כול קשר !
עכשיו נקווה שאמיר או כול מנהל אחר ימחק את המשפט הזה כדי שאמירה לא נכונה זאת תשתרש כקביעה מקצועית,
("התקנת ספייסרים גורמת לסדקים בשילדה") .
רענן
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
בגרנד ויטרה אין משולש על הסרן האחורי!!
הקפיצים בגרנד ויטרה טובים ואין איתם את בעית השקיעה שישי בויטרה.
לגבי הבולמים לאחוריים אין שום בעיה, לחלק הקדמי הבעיה היא לא ממש בבולם אלא בספייסר להנמכת תושבת הבולם.
+1 על מה שרענן כתב.
וזה אחרי שנה וחצי עם גרנד ויטרה משופרת.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אופס... עם כל הבעיות בבולמים/קפיצים, קפצתי ישר לויטארה...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אז איך הסרן האחורי מחובר לשלדה בגרנד ויטארה?
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
זה בדיוק מה שעבר לי בראש היום. שלהחליף לפג'רו שנת 2000 זה כמו להחליף לסרן ברזל + להגביה + נעילה אוטומטית .
השאלה היא למי יש כוח למצוא אוטו המצב טוב ? הגרנד שלי מדגדגת את ה-156000 קילומטרים מלמטה ואני חייב להגיד שזה רכב מעוד נוח מבחינת תחזוקה .
בכל מקרה בשנה הקרובה אני מחליט או להגביה את הרכב או למכור ולהיכנס לצייד של פג'רו .
דרך אגב רענן רציתי לבוא אליך כדי התחבר למחשב אבל היה טיול ממש חשוב בהרי ירושלים ולא יכולתי לפספס.
דרך אגב דווקא הפעם לא היה חסר גובה ולא נעלים .
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אני בהחלט מסכים עם רענן בגישה!
העניין אצלנו לפעמים בא מהלב וגורם לבסוף להרבה עוגמת נפש וביזבוז כסף.
מצד שני זה כול הכיף!! לקחת משהו ולהוציא ממנו את המקסימום ולא להיות סטנדרטי כמו כולם.
הייתרון הגדול בסוזוקים שהם לא בהמות, הם יותר קלילים וכפיים. (כמובן שחבל שהמנועים בהתאם)
הגראנד מאחורה היא 4 לינק תצורה יותר מוצלחת מהויטרה. הבולמים האחוריים לא עושים בעיות אבל הם גם לא להיט.
בזמנו נתי מזוקיפרו הביא את הקלמיני גם ללא הבולמים במחיר מופחת שווה לבדוק.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
רעיון מעניין ישי אני אבדוק את הנושא .
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
היום הקיט נמכר ללא הבולמים הקדמיים
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אני מאידך מאד לא מסכים עם הקביעה של רענן.
אין בכלל מה להשוות את עלויות האחזקה של GV ל SUV משנות ה-2000 שברוב המקרים הוא נבלה סרוחה ובור בלי תחתית.
ה GV שלי אצלי 3 שנים חוגגת 14 שנה ואחרי 40K אצלי מלבד קויל שגימגם והוחלף בעלות מצחיקה אפס תקלות !
דבר נוסף שאתה מקפיד לחזור עליו, אל תתגאה בגודל המכלולים בטרופר, הם יחסיים לגודל של המפלצת.
סמוראי עם סרנים בקוטר קשיות פחות שברירי מטרופר. הכל יחסי.
אני גם לא מסכים בעליל בעניין של היכולת. GV יכולה לנעול גם גומי במידות 31" בקירוב (245.75.16) ולהתסתדר נהדר אם יש לה יחסי העברה בטרנספר.
זווית הגישה והנטישה ה-ר-ב-ה יותר טובות מכל טרופר, טראנו ופאג'רו 5 דלתות ן- GV משופרת נכונה תפתיע אותך בשטח.
לפני חודש נתקלתי בסירטון של GV עם קיט קלמיני וצמיגים במידה המקורית או מידה מעל ונעילה אוט' (לא בטוח בזה) מדלגת את וורדית בקלילות !
ושוב מדובר בשיפורים מינוריים יחסית.
ואם אתה רוצה להמשיך את הקו הזה, אני מוכן לשדך אותך לחבר שמטייל בויטרה קצרה וצנועה, תצטרף לטיולים שהוא עושה ואתה מחזיר הבייתה את הטרופר שלך בחלקים.
בא לך לנסות ? אני גם אצטרף.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
בגרנד ויטרה אין שום בעיה עם איכות הקפיצים בקיט של קלמיני, אצלי כבר 3 שנים ללא שום שקיעה.
בויטרות אכן יש בעיה עם הקפיצים האחוריים בקיט והפיתרון הוא החלפתם לקפיצים שמגיעים בקיט של ה GV/XL-7
גם הבולמים מאחור בסדר גמור ועושים את העבודה, הקידמיים מזמן בפח.
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
אני מאידך מאד לא מסכים עם הקביעה של רענן.
אין בכלל מה להשוות את עלויות האחזקה של GV ל SUV משנות ה-2000 שברוב המקרים הוא נבלה סרוחה ובור בלי תחתית.
ה GV שלי אצלי 3 שנים חוגגת 14 שנה ואחרי 40K אצלי מלבד קויל שגימגם והוחלף בעלות מצחיקה אפס תקלות !
דבר נוסף שאתה מקפיד לחזור עליו, אל תתגאה בגודל המכלולים בטרופר, הם יחסיים לגודל של המפלצת.
סמוראי עם סרנים בקוטר קשיות פחות שברירי מטרופר. הכל יחסי.
אני גם לא מסכים בעליל בעניין של היכולת. GV יכולה לנעול גם גומי במידות 31" בקירוב (245.75.16) ולהתסתדר נהדר אם יש לה יחסי העברה בטרנספר.
זווית הגישה והנטישה ה-ר-ב-ה יותר טובות מכל טרופר, טראנו ופאג'רו 5 דלתות ן- GV משופרת נכונה תפתיע אותך בשטח.
לפני חודש נתקלתי בסירטון של GV עם קיט קלמיני וצמיגים במידה המקורית או מידה מעל ונעילה אוט' (לא בטוח בזה) מדלגת את וורדית בקלילות !
ושוב מדובר בשיפורים מינוריים יחסית.
ואם אתה רוצה להמשיך את הקו הזה, אני מוכן לשדך אותך לחבר שמטייל בויטרה קצרה וצנועה, תצטרף לטיולים שהוא עושה ואתה מחזיר הבייתה את הטרופר שלך בחלקים.
בא לך לנסות ? אני גם אצטרף.
נתחיל מהסוף, "במקום" שאתה נמצא היום, אני הייתי.
גם אני הגנתי "בחירוף נפש" על ההשקעה (אולי דווקא שקיעה) בסט קלמיני (מהראשונים בארץ) ובזוג נעילות הARB וביחסי העברה ומיגון וכו וכו ...
גם אני אהבתי להפתיע את "הגדולים" ביכולת העבירות (אפרופו החבר שלך). אבל יש לזה מחיר !
סדקים בשלדת פח (כן זה אומנם שילדת סולם אבל מפח דק), פרונטאקס שמחזיר נשמתו לבורא בכול סחרור גלגלים ונחיתה לא רכה.
ציריות אחוריות שמתעוותות כמו ספגטי וגם נגזרות .
וזה עוד בלי להזכיר את הסתימות שעפות מהשיניים והחוליות שנפרדות מהסחוס ...
עכשיו נחזור למהות,
קח את מחיר הגראנד שלך + קיט קלמיני + זוג נעילות ARB + קיט בטרנספר + עלות עבודה במוסך (ותן תחשיב ריאלי למרות שאתה עבדת).
כמה יצא ? כמו לקנות פראדו !
בזמנו פער המחירים בין ויטארה/גראנד ויטארה לטרופר היה גבוה מאד, כך שאולי שיפור הויטארה היה הגיוני (מבחינה כלכלית). היום בוודאות לא !!
רענן
נ.ב - בעניין חוסן המכלולים בטרופר, אכן הכול יחסי ואני משווה מול מקבילים לנדקרוזר, פאג'רו שבעלי נתוני משקל דומים אבל עם מכלולים פחות חסונים
(בפראדו ידוע על נקישה בטרנספר, לנדקרוזר 120 דפרנצייאל קידמי "שנטחן" , פאג'רו Q בנזין גזירת צירייה אחורית גם קרה לחברים).
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
זהו רענן , פה בדיוק אתה טועה.
אתה לא היית במקום הזה והויטרה שלך ממש לא דומה לגרנד ויטרה שאני מדבר עליה.
לא היה לך סרן קידמי מברזל
לא היה לך מנוע 2 ליטר
לא היו לך ציריות כמו בגרנד ויטרה - עבות יותר בשני הסרנים
לא הייתה לך את השילדה שיש לגרנד ויטרה - חסונה מהויטרה בכל החלק הקידמי.
לא היו לך יחסי העברה בטרנספר 4.24
לא היו לך צמיגים במידות של הגרנד
לא היה לך סרן אחורי עם 4 לינקים ומוט פנהרד
לא הייתה לך את הנוחות של ה GV - כן היא מגהצת גם עם בולמים זבל.
ואפשר להמשיך את הרשימה אבל זה ככה בשלוף. הויטרה שהייתה לך עם כל הזכרונות שלך ממנה לא ממש רלוונטית.
עכשיו לגבי העלויות. אני מכיר פרויקט של פרדו מאד מקרוב ואת כל העלויות , מדובר בעלויות אחרות לגמרי !
נתחיל מסכום הרכישה, פרדו 5 דלתות עם 1/4 מיליון ק"מ יבקשו עליו לא פחות מ 80-90 וזה לפני שיפורים שבטוח הייתי עושה.
* פרדו זה רכב טוב יותר אבל גם יקר יותר.
פאג'רו Q וטרופר בחינם לא הייתי לוקח.
יש לך נטיה כל הזמן להשחיר כלים אחרים, אתה עושה את זה אפילו בשירשור הזה
שים לב מה כתבת על הל"ק 120 והפאג'רו Q
אף מילה על המוטות היגוי השברירים של הטרופר, על פעמוני הציריה שהוא טוחן , אולי זה קורה רק באגדות.
אצלי ה GV עושה שימוש יומיומי , היא לא מפסיקה לנסוע כל יום. השטח זה בונוס.
לא רואה איך אני יכול להחזיק SUV באותן תנאים ובאותם עלויות.
ולגבי היכולת בשטח, ההזמנה שלי עדיין בתוקף :)
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
זהו רענן , פה בדיוק אתה טועה.
אתה לא היית במקום הזה והויטרה שלך ממש לא דומה לגרנד ויטרה שאני מדבר עליה.
לא היה לך סרן קידמי מברזל
לא היה לך מנוע 2 ליטר
לא היו לך ציריות כמו בגרנד ויטרה - עבות יותר בשני הסרנים
לא הייתה לך את השילדה שיש לגרנד ויטרה - חסונה מהויטרה בכל החלק הקידמי.
לא היו לך יחסי העברה בטרנספר 4.24
לא היו לך צמיגים במידות של הגרנד
לא היה לך סרן אחורי עם 4 לינקים ומוט פנהרד
לא הייתה לך את הנוחות של ה GV - כן היא מגהצת גם עם בולמים זבל.
ואפשר להמשיך את הרשימה אבל זה ככה בשלוף. הויטרה שהייתה לך עם כל הזכרונות שלך ממנה לא ממש רלוונטית.
עכשיו לגבי העלויות. אני מכיר פרויקט של פרדו מאד מקרוב ואת כל העלויות , מדובר בעלויות אחרות לגמרי !
נתחיל מסכום הרכישה, פרדו 5 דלתות עם 1/4 מיליון ק"מ יבקשו עליו לא פחות מ 80-90 וזה לפני שיפורים שבטוח הייתי עושה.
אתה מתחמק מלתת תשובה אימפרית !
כמה עלה להביא את הגראנד שלך לתצורה זאת :
סט קלמיני 2.5" (ובטוח בולמים אחרים)
זוג נעילות ARB
קיט הפחתת LOW בטרנספר
החלפת הפורנטאקס לברזל
הערה - עלות עבודה אני אחשב לך ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
* פרדו זה רכב טוב יותר אבל גם יקר יותר.
תענה על התשובה למעלה ואז נראה מי צודק.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
פאג'רו Q וטרופר בחינם לא הייתי לוקח.
זכותך לחשוב כך. למרות שבפועל זאת אמירה שלא מחזיקה מים ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
יש לך נטיה כל הזמן להשחיר כלים אחרים, אתה עושה את זה אפילו בשירשור הזה
שים לב מה כתבת על הל"ק 120 והפאג'רו Q
אף מילה על המוטות היגוי השברירים של הטרופר, על פעמוני הציריה שהוא טוחן , אולי זה קורה רק באגדות.
אני ממליץ שתבחן שוב אמירה זאת שלך .
אני לא מסתיר את בעית מוטות ההיגוי המקוריים (פתיר בכמה מאות שקלים), וכמובן לא מסתיר את הגיר זבלה ששידכו לטרופר בנזין.
אם קשה לך, תגיד אני אוסיף קישורים וסימוכין לכך.
כול מה שכתבתי על כלים אחרים הם למיטב ראיתי (כן ראיתי) וידעתי ועומד בהגדרה המשפטית , "אמת דיברתי" ...
חוץ מזה, אין אף כלי מושלם ! לכולם יש יתרונות וחסרונות וכול אחד מחליט על מה הוא מוכן להתפשר בהתאם לאילוצים שלו (כולל תקציב).
בכול מקרה, לנדקרוזר 80 וג'יפ רנג'לר רוביקון עוד לא "השחרתי" ....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
אצלי ה GV עושה שימוש יומיומי , היא לא מפסיקה לנסוע כל יום. השטח זה בונוס.
לא רואה איך אני יכול להחזיק SUV באותן תנאים ובאותם עלויות.
זה היתרון של הסוזוקונים והאמת דיי מתגעגע למונה הליטרים בתחנת הדלק ....
אבל, אם נבחן גם את זה אימפרית, ההבדל לא כזה ענק.
למען הדיון אני אציג נתונים כלליים :
אגרת טסט 1450 ש"ח
ביטוח חובה + מקיף 5000 ש"ח (ארוך שנת 2003 דגם LS)
צריחת דלק 1:6
טיפול קצת יותר יקר משלך עבור שמן סינטטי מלא ועוד זוג פלגים אירודיום.
חלקי חילוף שגרתיים, כמעט ב 100% באותו מחיר.
עכשיו תציג אתה נתונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
motorica.net
ולגבי היכולת בשטח, ההזמנה שלי עדיין בתוקף :)
את הגיל הזה עברתי מזמן ...
יום טוב
רענן
-
תגובה: שאלה עקרונית (אני בקטע של שאלות החודש) קלמיני או קיט 2" בגרנד ויטרה דור שני 5
אצלי אגרת טסט 1400
ביטוח חובה + מקיף 3800 ש"ח
צריכת דלק 1:9 + (בבין עירוני גם יותר טוב) .
גם משתמש בשמן סיטטי .
דיויד יש לך קורה תקלות במחשב רכב אתה יותר קרוב לי מרענן .