-
שמן במיכל האיבוי !!!!
אמרו בתחזית שיהייה שמייח.
הלכתי לבדוק שכל החלקים מתחת למחסה המנוע במקומם.
פותח את פק מיכל האיבוי,,,,שחור בעיניים - תערובת שחורה ומגעילה.
פותח פקק רדיאטור - מים ירוקים צלולים !
בית טרמוסטט - מים ירוקים עם סימנים קלים של שמן !
רדיאטור חדש ( בן שנה לערך) רדיאטור קומפלט חדש ככה שפריצה של מצנן השמן נראה בלתי סביר.
רעיונות ,,,,,,לפני שמורידים ראש ???????
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
בדוק מים בשמן מנוע.
אם המים עברו לשמן מנוע, המצב יכול להיות קריטי.
מעבר לזה, לא סיפור להרים ראש.
עשיתי את זה פעם לבד במשך שעתים.
הראש די קל כך שאפשר להוריד אותו לבד.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
אין מים בשמן !!!
בדרך להורדת ראש
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
דווקא בגלל שהרדיאטור חדש זו סיבה לחשוד בו.
תבדוק עם ערכת בדיקת לחצים מאיפה יש פריצה, לפני שאתה מפרק ראש.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
בדוק קולר שמן, אם קיים אצלך.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
את הפרט הכי חשוב לא כתבת . ............ איזה מנוע יש לך ??
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
בדוק אם מדובר בפריצה של הקולר שמן.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
שימשוני - כמו שהרוב אמרו ,
חכה קצת עם הראש , תוריד רדיאטור קודם , ותיבדוק נזילה פנימית בין השמן למים.
חלק מהרדיאטורים האלה מגיעים דפוקים מהיצרן , היה לי אחד חדש , שנידפק אחרי פחות משנה.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
בוקר טוב,,
כפי בנראה שזה באמת ה"קולר" ברדיאטור,,,לא נוגעים במנוע בשלב זה.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
זה קולר של שמן המנוע ? תאטום אותו ותחבר את הצינורות לקולר חיצוני קטן .
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
בשלב ראשון,,מאחר וזה רדיאטור בן שנה,,,ג'קי לקח אחריות ומספק רדיאטור חדש.
בשלב השני זאת התוכנית.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
אין על ג'קי בשירות
תישאר עם הקולר המקורי שמשולב ברדיאטור, אין סיבה לעבור לקולר חיצוני.
באיזה רדיאטור מדור? BRITPART?
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
התנצלות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבר יקר (אשר כינויו מורכב ממספר אותיות באנגלית) נזף בי קשות על טעות בשפה העברית !!!!!
עיבוי בעין ולא איבוי באלף.
יורד אני ל 100 שכיבות שמיכה .
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
לא רציתי להעיר דבר קודם לכן כדי "לא להלבין פני חבר ברבים"
אבל אם כבר נשפכו המים...
בהודעה המקורית שלך יש עוד כמה טעויות כתיב והשמטות.
אני יחסתי זאת להתרגשות הרבה שאחזה בך לכשגילית שהחבר האהוב פגוע קשות, ולכן לא יחסתי לזה חשיבות יתר.
שיהיה רפואה שלמה ורק טוב.
ולענינינו.
כקודמי ממליץ להפריד רשויות, ולחבר מצנן שמן נפרד.
יש יתרונות באיחוד מצנן המים עם מצנן השמן (לדוגמא חימום מהיר ואחיד יותר של המנוע, לנקודת העבודה)
אבל ברכב שכל מטרתו היא שטח בלבד, והוא נוסע מעט קילומטר בשנה, עדיפה האמינות.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
ראשית.. אין יותר מדי כשלים כאלו במצננים מקוריים. אז אחד טוב יחזיק עוד... 15 שנה...? אפשר לחיות עם זה.
שנית, גם אם מפרידים, כדאי להישאר באותה אריזה. היא מעולה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
מצנן מקורי? BRITPART? BEARMACH?
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
התפקיד של החליל הוא לצנן את הגיר או להביא אותו לטמפרטורה חמה ויציבה מהר?
יש יתרון לשמן מנסרה קר לעומת חם? ( לא מתכוון לרותח)
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
גם וגם.
כאשר המנוע צריך להגיע לנקודת העבודה, המים מתחממים יותר מהר ומחממים את השמן.
השמן מחמם איזורים שהמים פחות מגעים אליהם וכך כל המנוע מתחמם באופן יותר אחיד ויותר מהר.
כמו כן השמן מגיע יותר מהר לנקודת העבודה, וזה תמיד טוב.
כאשר המנוע מגיע לנקודת עבודה, המים מתקררים ברדיטור ומורדים גם את טמפרטורת השמן.
כך הטמפרטורה במנוע יותר אחידה.
עד כמה זה קריטי? לא מאוד, אבל יש לזה משמעות, במיוחד באזורים קרים מאוד.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
יחיעם,
גם דיפנדר,וגם אוטומטי?
באמת התגרות בגורל..
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
תודה על התיקון שמוליק.
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
קולר שמן מנוע...
וואלה, מעניין-איך גם בלי גיר אוטומט, עדיין המכלול הבעיתי הזה מוצא דרכו פנימה.
לא הכרתי.
בהיילקס המצנן יושב על הבלוק, מבוסס אויר, עם צלעות.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
גם אני שמתי לב לטעות הקטסטרופלית של מיכל "איבוי", אבל בניגוד לקודמי, אני לא הערתי כי לא חשבתי ששימשוני, מאז שבחר בדיפנדר, מסוגל להפנים משהו, שלא לדבר על תיקון טעויות.
יוני5
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
בהיילקס המצנן יושב על הבלוק, מבוסס אויר, עם צלעות.
אתה בטוח?
לי זה נראה שהוא יושב צמוד לבלוק, סגור במכסה צד שעליו יושב מסנן השמן, טבול בנוזל קירור. זה גם סוג מבנה שאני מכיר היטב ממנועים גדולים יותר של יצרנים אחרים.
-
שמן במיכל האיבוי !!!!
כמו שאני מבין את השרטוט, יש לו צלעות, ואין לו חלל פנימי, כלומר מקור החום שלו הוא מהבלוק+ מעבר השמן החם דרכו לפילטר המוברג עליו, והקירור הוא באמצעות אויר על הצלעות.
איפה אתה רואה נוזל?
בכל מקרה, הוא לא דואלי חימום/צינון (?) כמו במכלול טבול ברדיאטור של הרכב.
נציץ יותר מאוחר בספר המלא.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
אני לא רואה נוזל אבל אני מכיר היטב מבנה זהה במנועי משאיות ושם הוא טבול בנוזל הקירור. בנוסף, הוא סגור בין הבלוק ובין מכסה צד אז מאיפה הוא יקבל אוויר לקירור?
לא הבנתי את ההערה בקשר לשוני בקירור/חימום ביחס למבנה שבו מצנן השמן יושב בתוך מצנן המים. לי זה נראה אותו דבר ומנסיוני גם במבנה כזה יש מצב לנזילות שמן לתוך נוזל הקירור, לא שבטויוטה זה יכול לקרות, כמובן (;
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
אם יש נוזל אז יש תמיד אפשרות לפריצה..
אם יש צלעות, אז בונים על תנועה של אויר דרכן להסעת חום, לא כך?
לא התעמקי במנגנון מעבר להתרשמות מהשרטוט, כך שיכול להיות שהתרגום שלי של המנגנון שגוי.
-
תגובה: שמן במיכל האיבוי !!!!
נוזל הקירור עובר בין הצלעות ומחמם/מקרר דרכן את השמן.
לא ענית מהיכן מגיע אוויר אל החלל הסגור שבין הבלוק למכסה הצד, וממילא, אם יש בחלל הזה אוויר ולא מים, אז בשביל מה האטם שבין מכסה הצד לבלוק?