-
*** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
בעלי גרנדים WK, אומר 2005-2010, מפגש הכרות יום שישי הזה בלטרון שעה 14:00 נפגשים בתחנת הדלק אלון ליד הקפה בלטרון.
על הפרק דיון בנושא:
1. צמיגים
2. שיפורים
3. הזמנות של חלקים מחו"ל
4. השוואות למי יותר גדול...
5. עשה זאת בעצמך
6. סריקת תקלות OBDII.
הגיע הזמן להקים לנו פורום, יש כבר קבוצה בווטס אפ, מי שרוצה להצטרף למפגש ולקבוצה שישים כאן הודעה.
לכל בעלי הגרנדים הישנים, נשמח לראותכם במפגשים האחרים :)
אילן
-
3 קבצים מצורפים
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
אז היה מפגש, השתתפו רמי Grand, רמי GMB ואני.
יש הרבה תובנות, לסכם:
1. הגבהה באמצעות קפיצי OME ברכב של GMB נותנת בין 1 ל 2 ס"מ יותר מקפיצי הקינג שיש אצל Grand ואצלי.
2. מגן הסף אצלי נותן עוד 2 ס"מ בגובה הסף, מהפלסטיק המקורי.
3. ביצענו אבחנת תקלות אחד אצל השני ושיתפנו בניסיון שלנו.
4. הצמיגים המקוריים קטנים מדי, הסכמה כללית.
5. מנוע ההמי! מי שיש לו כזה זכה, לראות ולשמוע את הדבר הגדול הזה ממריא ל 100 קמ"ש בפחות מ 7 שניות זה מומלץ, מנוע ה 4.7 לא מפגר בהרבה אבל לא משתווה.
תודה חברים.
הבנתי ששאר בעלי דגמי הגרנד צ'ירוקי שיחקו קצת נפגעים :eek:, (הודעות שנמחקו בגלל הנפילה), לא הייתה שום כוונה לפגוע, בפעם הבאה נעשה מפגש לכולם שוב.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
אפשר להצטרף למפגש הבא שלכם 😜😜😜
http://img.tapatalk.com/d/14/01/14/he4emamy.jpg
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
נפלא שסוףסוף משהו הרים את הכפפה.
אני מעוניין להצטרף לקבוצה ויש המון דברים שאני אשמח להתעדכן לגביהם.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
גיא,
שלח לי הנייד שלך בפרטי.
אילן
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
אז היה מפגש, השתתפו רמי Grand, רמי GMB ואני.
המשטרה סגרה צירים, העלתה מסוק לאוויר לכבודכם .... וזה רק מפגש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
בפעם הבאה נעשה מפגש לכולם שוב.
עכשיו אני מבין למה השוטרים שונאים אותנו (הג'יפאים), בגלל כנס כזה יעלו כוננות ויבטלו להם חופשות ....
רענן
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
מדהים :) רוצה גם לבוא פעם הבאה !!!!
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
יש לנו כבר קבוצה מאוד פעילה בווטס אפפ, מי שרוצה להצטרף שישלח לי הנייד שלו בפרטי.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
חברה
יש הרבה אינפורמציה טכנית שעוברת ביניכם, ואנחנו מפספסים אותה, אז בבקשה לדורות הבאים שתפו אותנו,תודה.
נמרוד
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
נמרוד אתה צודק, אני אדאג לעניין בהמשך.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
נמרוד, כפי שהספקת להכיר אותי במשך השנים, אין סיכוי שהמידע הנאגר אצלי לא יגיע לכאן לחברה.
אני לפחות עדיין בשלבי לימוד, המון תובנות לבינתיים, אבל כדי לא לבלבל את המתעניינים יותר מדי אין טעם להעביר חצאי מידע,
דבר אחד ברור לי, הרכב הזה שונה לטוב ולרע מקודמיו, כנראה שתוך חודש אסיים את תהליך הבניה ומסקנות בהתאם.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
קצת מידע לגבי שמן להגה כוח.
שמתי לב מפלס השמן ירד למינימום, אז מה עושים צריך לקנות. למה ירד כי אף פעם לא מילאו למרות שביקשתי כמה פעמים בטיפולים.
אז ככה אסור לשים בהגה שמן הידראולי של ההילוכים, גם לא ATF4, זה כתוב בפירוש בספר הטיפולים של הרכב!, כיוון שבשמן של ההגה צריך גם חומר סיכוך.
אז אני מוציא מק"ט קרייזלר הולך שמח וטוב לב למכשירי תנועה, נותן מק"ט ואין, אזל לא הוזמן, למה כי במוסכים שמים ATF4... הציעו לי שמן של פורשה במקום, אפילו לא טרחתי לשאול כמה...
במקום זה, אמרתי היכן יש עוד מוסך שמטפל ברכבים אמריקאיים? הלכתי למוסך קרוב של UMI, במזל היה שם מכונאי מבין עניין, אמר לי שאתה צריך שמן הידראולי שקוף (נכון גם המקורי אצלי שקוף) שמיועד רק להגה כוח כולל הסיכוך ולנו יש! אז בקבוק ב 44 שקל והכל בסדר.
יש עוד הרבה מידע שלמדנו, בהמשך.
אילן הדר
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
אילן
תן תמונה, או שם של השמן, מפרט כללי
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
שלום חברים, לצערי ראיתי את ההודעה על המפגש מאוחר מידי... אשמח להצטרף למפגש הבא..
אילן, תוכל צרף אותי לקבוצה בווטסאפ?
שולח לך את הנייד שלי בפרטי.
עידו
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
יש כזה לוולוולין - בתקן קריזלר. ניתן להשיג בארץ כנראה.
ה"מקורי" של קריזלר מיוצר ע"י ACDELCO. לפי מה שרשום על האריזה שלהם.
http://valvoline.co.il/SynPowerPowerSteeringFluid
Daimler Chrysler 345.0
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
בועז,
ידידי הטוב אתה צודק כתמיד, הבעיה שאתה נכנס לחנות חלפים באזור מוסכים אתה מקבל חומרים זבל! זה מה שדוחפים למי שלא מבין.
לך תמצא את הוולוולין, אפילו ביבואן, כמו שכתבתי, אין מקורי, למה כי דוחפים שמן גיר, מה זה משנה שהגה כוח צריך סיכוך גם. מחוסר ברירה לקחתי את הקרוב ביותר שמצאתי, מה שאתה ממליץ מעולה גם.
אילן הדר
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
משהו שנודע לי לאחרונה ומשמעותי לרכבים שלנו שעושים שטח.
מי שמטפל במוסך מורשה קרייזלר ומחליטים שם להגדיל ראש ולבצע RECALL הנקרא N23 , לא לבצע את הריקול הזה בשום פנים ואופן, הוא מבטל את האפשרות לשלב ל LOW בחלק גדול מהרכבים והופך אותם לאימפוטנטים בשטח.
אחחח עוד אחת מעלילות הקידמה הממוחשבת....
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
רמי, אתה בטוח בזה?
זה נשמע ריקול מאוד בעייתי, הרי יכול לבוא מישהו ולתבוע אותם על אובדן ה low
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
רמי ברשותך ארחיב בנושא.
N23 הוא ריקול שמתבצע בגלל שהתגלה שהלוח האלקטרוני, ביחידת הפיקוד על ההנעה, נסדק בחלק מהרכבים, מה שעלול לגרום שבהנעת הרכב הטרנספר יכנס לניוטרל למצב רגעי, אם הרכב עומד ללא בלם היד אז יש חשש שיתדרדר ללא שליטה. בהמשך לכך החליטו בקרייזלר לצאת עם ריקול שאמור באמצעות תוכנה לעקוף את הבעיה במעגל המודפס.
הכוונה טובה, הביצוע כושל לחלוטין, מעל 50% מהרכבים שזה בוצע בהם דיווחו על אי שילוב הילוך נמוך ו/או צורך להחליף עת מתג השילוב.
סטטיסטיקה של תקלות:
http://www.jeepforum.com/forum/f67/n...urvey-1873090/
ההסכמה בקרב הקהילה היום היא להימנע מביצוע הריקול, הסיכוי שהרכב יתדרדר בהנעה בלי שהנהג ישים לב, בלי בלם יד ובאותו רגע הטרנספר יכנס לניוטרל הוא כמעט אפסי להערכתי.
מי שרוצה לקרוא עוד הרבה מידע בבקשה:
http://www.jeepforum.com/forum/f67/n...4-low-1561787/
המוסכים המורשים לא מבצעים את הריקול, צריך ללחוץ חזק כדי שיבוצע, אני לא חושב שמישהו ידרוש את זה.
אני לא הולך לבצע הריקול וגם לא מתכנן לנקוט באמצעים מיוחדים, אני מניע הרכב ונוסע הגברת מקפידה על בלם יד יותר ממני.
אילן הדר
(קבוצת הווטס אפ WK שלנו כבר כוללת 8 חברים)
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
עם העלייה בשנתונים האלקטרוניקה תופסת חלק נכבד מתפעול הרכב, וזה יוצר בעיה קשה כשהרכב מזדקן (מפלצת מוצצת) על כל המשתמע מכך.
חשבתי לקנות אחד חדש, מהר מאוד ירדתי מזה, עדיף להישאר עם הברזלים, ולחדש מה שצריך.
נמרוד
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
החדש מ-ע-ו-ל-ה. מנוע נהדר והגיר (8 הילוכים)... תענוג.
הוא (הדגם שלנו) גם מצוייד בכל האביזרים הנכונים (נעילה (פיזית) חשמלית לאחור, מתלי אויר מתכווננים וTC פשוט מעולה) ומבחינת עבירות/תקיעות, עושה רושם שושום דבר לא עוצר אותו (בוץ עמוק מאוד, שלוליות מעל סף הדלתות, חול עמוק ועליות תלולות עם אחיזה סמלית (כמו חמרה מתפוררת) - סלעים אין פה..), למרות צמיגי הכביש המיותרים.
הוא גם מפואר מאוד ונוח מאוד.
אממה...
איכות הייצור.. לא משהו.
היום, בפילדלפיה בשלג ברחוב, לקחנו רוורס לחנות לצד המדרכה ונהג מונית עצר לידינו והציע לא לשכוח את הפגוש, שנתלש... כבר פעם שנייה...
יש גם כל מיני קירקושים שבחיים לא שמעתי (מעיין שעון מעורר, שצלצל באופן רנדומלי איפשהו מתוך דלת הנהג ועוד כל מיני פה ושם)...
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
מידע על חסכון בדלק:
מסתמן שהורדת החצאית הקדמית ע"י חובבי השטח בינינו פוגעת בצריכת הדלק שכ 1 ק"מ לליטר, יתכן אף יותר מחוץ לעיר.
מסתמן שיש מבנינו כאלה שמחזירים את החצאית לאחר טיול שטח.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
כנראה שהאקט מחרמן את המנוע...
החזרתי את פילטר האויר המקורי חזרה לרכב, ואיזה פלא... צריכת הדלק השתפרה פלאים, גם הסחיבה משום מה, כנראה שהרצון להאזין לצלילים אקזוטיים עולה יקר.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
מידע על חסכון בדלק:
מסתמן שהורדת החצאית הקדמית ע"י חובבי השטח בינינו פוגעת בצריכת הדלק שכ 1 ק"מ לליטר, יתכן אף יותר מחוץ לעיר.
מסתמן שיש מבנינו כאלה שמחזירים את החצאית לאחר טיול שטח.
ואצלי אין בכלל חצאית קדמית.. כנראה שב-2014 הורידו את זה לגמרי..
יש מעיין ספויילרים קטנטנים כאלה, לפני כל גלגל (קדמי) ואצלי נעלם אחד - כנראה שניתק באחת הפעמים שהחלק התחתון של הפגוש נפל...
בדקתי ברשת, מחירי הפלסטיקים הקטנים האלה בשמיים...
בכל מקרה, לא שמנו לב לשינוי בצריכת הדלק..
דבר נוסף.
קראו לנו לריקול (שולחים מכתב מאוד מפחיד הביתה!!). משהו על לוח השעונים, שהוא למעשה צג LDC חביב, שמתנתק לפעמים - זו היתה ההודעה העיקרית וממש בסוף, עוד משהו על ABS שמתנתק (!!) בגלל המסך..
אמרו שאיןמה למהר (בלי ABS ?!?! פה, עם השלג והקרח והצמיגים החלקלקים, צריך אותו כל הזמן) אלא לקבוע את התיקון בטיפול הקרוב... "אין לחץ"..
בקיצור, בבדיקה של טופס הטיפול, התברר שעשו REFLASH ל- 5 מערכות ברכב...
אחרי שקראתי פה, ישר בדקתי - ה-LOW מתחבר בלי בעייה ומיד...
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
שרשור מחו"ל לגבי סופרציפ, זה המאמר הבא שלי וצריכת דלק:
http://www.jeepforum.com/forum/f67/2...eview-1700874/
ברנרד,
החלק הקדמי של הפגוש שנופל אצלך זה החצאית, בדגמים הישנים יש גם משהו כזה שפירקנו, זה מרע את צריכת הדלק.
N23 ריקול לא נוגע ל WK2. אכן המחשבים זה בעיה ברכבים המודרניים, אי אפשר בלעדיהם, ברכבים מזדקנים זה יהיה צרה.
-
תגובה: *** מפגש ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK (בלבד), שישי 10/1/14 שעה 14:00 לטרון ***
לא, לא. זו לא החצאית..
אצלי אין בכלל חצאית.
החלק שנופל הוא ממש ה-1/2 התחתון של הפגוש הקדמי - 1/2!!! משהו הזויי לחלוטין.
אני תכף אעלה תמונה..