-
שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
הי,
אני לפני החלטה על רכב חברה.
ישנן שתי אפשרויות:
א: רכב שכור כלשהו,
ב: איסוזו די מקס של החברה.
1. מישהו יודע מהו שווי השימוש על טנדר?
(אני מאוד רוצה טנדר אבל לא רוצה להיפגע כלכלית...)
2. אני מעוניין להשתמש ברכב זה בתורת רכב משפחתי, למכור את הקורולה של האשה ולקנות עבורה רכב קטן.
בהתחשב בכך וברצוני להוזיל את שווי השימוש, על איזה רכב ללחוץ?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
שווה השימוש היום הוא נגזרת ישירה של מחיר הרכב כחדש. כ2.5% ממחיר המחירון של הרכב כחדש, כל חודש. אם הרכב עלה חדש 100,000 שקלים, אז שווי השימוש שיזקף לזכותך למשך כל התקופה הוא 2,500 שקלים בחודש עליהם תשלם מיסים כמו שאר המשכורת.
דימקס חדש עולה נניח 230,000 שקלים - אז שווי השימוש 5,750 שקלים בחודש. האפקט של זה על הנטו שלך תהיה משהו כמו חצי מהסכום. מכאן תעשה את חשבון הכדאיות בעצמך...
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
מאד תלוי אם אתה צריך את הטנדר הזה לעבודה עצמה. אם לא, שקול את האפשרות ההפוכה - לקחת מהעבודה רכב קטן או משפחתי קומפקטי, בשווי של 100,000 שקלים או פחות, שיהיה גם חסכוני עבור מי שמשלם את הדלק (העבודה) ויסע בנטל הקילומטראז' העיקרי של המשפחה, ואת אשתך "תשדרג" לרכב שטח משומש. אם היא רגילה לקורולה תכנה לה היילקס, בפנים זה אותו פלסטיק אפור... :)
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
אם הייתי יכול להכניס אותה להיילקס על בסיס יומיומי, לא הייתה קורולה.
את המשפחה, אי אפשר לדחוס לתוך מיקרורכב סטייל סיריון ודומיו, המשמעות היא שאני חייב רכב בגודל סביר כך שנותרנו עם השאלה.
מי מגדיר אם אני צריך את הטנדר לעבודה עצמה?
ואם אני אכן צריך אותו לעבודה, מה המשמעויות?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד זנטון
מי מגדיר אם אני צריך את הטנדר לעבודה עצמה?
ואם אני אכן צריך אותו לעבודה, מה המשמעויות?
אין שום משמעות מיסויית אחרת למעט מקרים בו מקום העבודה משלם חלק מסכום המס. הסכום שנמרוד נקב הוא פחות או יותר הסכום שמשלמים על טנדר.
קח בחשבון שאם מדובר באיסוזו חדש אז נוחות הנסיעה שלו איומה אם הוא לא מועמס כלל.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל
אין שום משמעות מיסויית אחרת למעט מקרים בו מקום העבודה משלם חלק מסכום המס.
לא חושב שזה רלוונטי לעודד - אבל יש אפשרות.
במקרה שהרכב משמש לעבודה בלבד, ניתן להכריז עליו ככזה ואז הוא מוכר לחברה במס באופן מלא ואין צורך לשלם עליו שווי שימוש - וזאת בתנאי שאף אחד לא נוסע איתו הביתה והוא חונה בחצר החברה.
עידן
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
על רכב חברה או השכרה משלמים שווי בהתאם לנוסח שהציג נמרוד. ישנם היום רכבים כמו סקודה רפיד שמחירן קרוב ל 100 אלף ויכולים להתאים למשפחה עם שני ילדים, כולל תא מטען מכובד. רכב הברידי מקבל הנחה בשווי הרכב. לדעתי, טנדר יפני לא מרווח הרבה יותר ממשפחתית וביום יום יתן מענה פחות טוב למשפחה. הייתי בוחר במשפחתית ואם אפשר בתצורת סטיישן. אגב, טנדרון כדוגמת ברלינגו, קנגו ודומיהם, יתנו מענה מצויין למשפחה ובהפרש קטן בשווי.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
OK
ירדתי מהפנטזיה על טנדר.
נדרשת מכונית בעלת שווי נמוך ככל הניתן אך מתאימה למשפחה בעלת 5 נפשות (2 בוסטרים וסל-קל אחד)
חשוב לי צריכת דלק נמוכה ונוכחות בציי חברות ההשכרה (לא ברור אם יהיה ליסינג או השכרה..)
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
סקודה אוקטביה TSI.
סתם שאלה למה חשוב לך צריכת דלק?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד זנטון
OK
ירדתי מהפנטזיה על טנדר.
נדרשת מכונית בעלת שווי נמוך ככל הניתן אך מתאימה למשפחה בעלת 5 נפשות (2 בוסטרים וסל-קל אחד)
חשוב לי צריכת דלק נמוכה ונוכחות בציי חברות ההשכרה (לא ברור אם יהיה ליסינג או השכרה..)
שני בוסטרים וסל קל עלולים להיות מאוד צפופים. את יושבי הבוסטרים יש לחגור לפני כל נסיעה. בדוק היטב את המושב האחורי כדי לוודא שהוא שטוח ורחב ככל הניתן, אחרת "תתקע" עם רכב צפוף לתקופה לא קצרה. הטנדרונים (ברלינגו,קנגו) מרווחים מאוד ובעלי תא מטען שימושי. הבעיה: הם יקרים יותר בליסינג- בערך 1000 ש"ח יותר מיונדאי i30 סטיישן ובסביבות 400 ש"ח יותר מהפלואנסים. ציינתי את שתי אלו כי הם מאוד מקובלות. אם העלות הנוספת אינה נופלת עליך או שזה בסדר מבחינתך, שווה לבדוק. במכוניות מסוימות המושב האחורי בעל הגבהה אמצעית ואינו שטוח- שם ממש לא יהיה לך נוח עם הבוסטרים והסל קל. בדוק היטב לפני ההתשרות (אם היא ארוכת טווח).
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
אחד העובדים שלי עשה דוקטורט בנושא 2 בוסטרים וכיסא תינוק. בסוף בחר פוקוס סטיישן ומבסוט. לטענתו גם קורולה מספיק רחבה. תלך לסונויות ותנסה.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד זנטון
הי,
אני לפני החלטה על רכב חברה.
ישנן שתי אפשרויות:
א: רכב שכור כלשהו,
ב: איסוזו די מקס של החברה.
1. מישהו יודע מהו שווי השימוש על טנדר?
(אני מאוד רוצה טנדר אבל לא רוצה להיפגע כלכלית...)
2. אני מעוניין להשתמש ברכב זה בתורת רכב משפחתי, למכור את הקורולה של האשה ולקנות עבורה רכב קטן.
בהתחשב בכך וברצוני להוזיל את שווי השימוש, על איזה רכב ללחוץ?
יקירי:
יש מקרים נדירים (מאד) שבהם ניתן לאכול את העוגה - ולהשאיר אותה שלמה.
במקרה שהעבודה מחייבת רכב 4X4 לצורך עבודה, העובד זכאי לרכב חברה, אבל לא רוצים ללכת לפתרון של 2 כלי רכב מסיבות שונות ומשונות.
למשל: מפקחי בנייה במשרד הפנים.
הם נוסעים בטנדרים כאמור (רובם באמת די מקס - מנהל הרכב) ומשלמים שווי שימוש של משפחתית 1600 (מה שפעם הייה "רמה 2").
ההסבר / תירוץ הוא שה - 4X4 דרוש לצרכי עבודה ולעובד מגיע רכב צמוד, להפריד אותם יעלה יותר. כך מיסדו את העניין.
אם אתה יכול לייצר מצב כזה, הרווחת.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
במידה והעבודה מחייבת רכב 4X4 מקובל שהמעביד מגלם את ההפרש בשווי שימוש בין "דרגת" הרכב הנמוכה לזו של הטנדר.
במצב כזה, למעשה אתה לא אמור לשלם יותר שווי שימוש ממי שיש לו משפחתית.
הבעיה- הברוטו למס במקרה הזה גבוה מאוד. זה משפיע על מדרגות המס ויכול להקפיץ אותך מדרגה מה שבפועל אומר שאתה משלם בשנתי יותר מס.
זה לא הפרש דרמטי לדעתי (כי זה רק מסכום המדרגה ומעלה) אבל כתלות בגובה המשכורת יכול להיות בעל משמעות (במיוחד למשכורות לא גבוהות במיוחד).
לדעתי, אם בפועל זה אומר שאתה נוסע פחות לטיולים עם הג'יפ הפרטי זה שווה בחישוב השנתי.
נסיעה אחת לדרום הרחוק = חסכון של כ- 1000 ש"ח בדלק.
החישוב השנתי של כמה יותר אתה משלם בפועל על טנדר4X4 לעומת משפחתית סטנדרטית מורכב ואני עדיין לא הצלחתי לפצח אותו...
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
לעניות דעתי.. ההפרש בשווי שימוש (ובתשלום בפועל! ) בין טנדר יקר לבין מכונית משפחתית זולה - הוא כזה שבשלושה- ארבעה טיולים בשנה כיסית אותו מבחינת תשלום על דלק. ועוד לא דיברתי על עלויות / הוצאות אחזקה.
בשורה התחתונה להחזיק רכב שטח אפילו זול עולה בימינו לא פחות מ1500 ~ 2000 ש"ח בחודש, לפני שהנעת אותו ויצאת לדרך. וההפרש בתשלום המס הוא שליש מזה.
אסף.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד זנטון
OK
ירדתי מהפנטזיה על טנדר.
נדרשת מכונית בעלת שווי נמוך ככל הניתן אך מתאימה למשפחה בעלת 5 נפשות (2 בוסטרים וסל-קל אחד)
חשוב לי צריכת דלק נמוכה ונוכחות בציי חברות ההשכרה (לא ברור אם יהיה ליסינג או השכרה..)
גם לי הייתה פנטזיה על טנדר מאז שאני ילד, אבל גם לי יש משפחה מרובת ילדים עם בוסטרים סל קל וחיות מחמד.
אולי בגלגול אחר ;)
הערת המערכת:
אחלה עליית מדרגה של מקדמי האתרים.
אבל גם הפעם זה כשל.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
פול סייז אמרקאי
גם אין שווי רכב וגם יש מקום :) (חלום שלי יום אחד)
אבל לעולם המציאות מניסיון של 2 בוסטרים וכיסא תינוק
בכוח ניכנס בכולם אבל צריך לתמרן עם החגורות
בעבר הפוקוס הייתה מספיק רחבה אבל עבר לה
אני חושב שהיום הרנו הכי רחבה
ובעניין כמה משלים בפועל זה תלוי בכמה מס הכנסה אתה משלם
אם יש לך משכורת מינימום אז זה לא משנה במידה ואתה משלם 10% מס הכנסה אז התשלום בפועל הוא 10% מהשווי רכב וכן אלה
על המשכורות זה לא משפיע לעולם כי מס ההכנסה הוא לפי מדרגות מס
כלומר עם אתה מרוויח לדוגמא 10,000 ₪ בחודש (על תיקחו אותי על המספרים זה רק לצורך המכשה)
ונגיד מדרגות המס הם
עד 5,000 ₪ 0%
עד 7500 ₪ 10%
עד 10,000 ₪ 20%
אז זה לא שתשלם 2,000 ₪ מס הכנסה
אלה
2500 כפול 10% שזה 250 ₪
2500 ₪ כפול 20% שזה 500 ₪
כלומר סה"כ 750 ₪
לכן גם אם אתה עולה מדרגת מס זה לא משפיע על המשכורת אלה רק על שווי השימוש
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
לי יש קיה סיד סטיישן 2014 מהעבודה
אחלה אוטו גיר רובוטי כפול מצמדים מהיר ומהנה
136 כ.ס טיל על הכביש
לא יודע לגבי שתי כסאות ובוסטר
אבל אל תישלול את האופציה הזאת אם אתה שוקל סטיישן
וזה אפשרי מבחינת זמינות
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ירון גל
כלומר עם אתה מרוויח לדוגמא 10,000 ₪ בחודש (על תיקחו אותי על המספרים זה רק לצורך המכשה)
ונגיד מדרגות המס הם
עד 5,000 ₪ 0%
עד 7500 ₪ 10%
עד 10,000 ₪ 20%
אז זה לא שתשלם 2,000 ₪ מס הכנסה
אלה
2500 כפול 10% שזה 250 ₪
2500 ₪ כפול 20% שזה 500 ₪
כלומר סה"כ 750 ₪
לכן גם אם אתה עולה מדרגת מס זה לא משפיע על המשכורת אלה רק על שווי השימוש
זה לא נכון!
החישוב הוא כאילו הרווחת 12500. זה אומר שאתה משלם ביטוח בריאות וביטוח לאומי על ה 2500, ובוא נפשט ונגיד שזה 10% (כי יש שם מדרגות וסיפורים)
חוצמזה אתה אמור לשלם מס הכנסה לפי מדרגות המס. אם מדרגת המס הבאה היא ב 13000 אזי תשלם 20% (שזה 500 שקלים ועוד ה 250 ממקודם)
אם המדרגה הבאה היא ב 11000 (והיא 30%) אזי תשלם 20% על 1000 ועוד 30% על 1500 ועוד ה 250 של קודם שזה 900 טובין ותקילין.
עכשיו, אם היית אמור להרוויח X אז עכשיו תרוויח X פחות החישוב מעלה.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לעניות דעתי.. ההפרש בשווי שימוש (ובתשלום בפועל! ) בין טנדר יקר לבין מכונית משפחתית זולה - הוא כזה שבשלושה- ארבעה טיולים בשנה כיסית אותו מבחינת תשלום על דלק. ועוד לא דיברתי על עלויות / הוצאות אחזקה.
בשורה התחתונה להחזיק רכב שטח אפילו זול עולה בימינו לא פחות מ1500 ~ 2000 ש"ח בחודש, לפני שהנעת אותו ויצאת לדרך. וההפרש בתשלום המס הוא שליש מזה.
אסף.
קצת ישן....
אבל אלה בדיוק המספרים שרצים לי בראש כרגע...
אסף, תודה.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
לפני שנתיים עשיתי חישוב מפורט שמראה שאם היו נותנים לי טנדר עבודה, הייתי נשאר עם פחות 1000 שקל בכיס כל חודש לעומת הליסינג שהיה לי אז. היום מגיע לי רכב ליסינג יקר יותר (בדומה למצב אצלך) כך שההפרש יותר קטן.
צריך כן לשים לב לכל מיני אותיות קטנות בחוזה הליסינג. כמו שאסור לרדת מכבישים....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
אני עדיין לא בניירת הזו של אותיות הקטנות, אבל מודע להן וחושב איך למצוא דרך לסובב אותן.
הדלתאות שלי הן בין הטיגואן שאני לא משלם עליו לבין טנדר שהוא יקר יותר.
וכמובן אחזקת דיסקו מזדקן.
או לקחת רכב חברה זול יותר, הואז המספרים ממש לרעת הטנדר ליסינג.
גם בהתקנת הוו גרירה בטיגואן יש אותיות קטנות כאלה.... זה בהחלט משהו שצריך לחשוב עליהן.
אגב.... מישהו פה מבעלי טנדר ליסינג ומטייל איתו מחוץ לכבישים נפל באותיות הקטנות?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
אני אומנם בעל שליטה בחברה שלי אבל משלם שווי שימוש כמו כל שכיר.
אני מחליף בזמן הקרוב את הדאצ'יה דסטר בטויוטה היילקס, ולאחר בדיקה מקיפה הרו"ח שלי המליץ לי באופן חד משמעי לקנות ולהחזיק את הטויוטה מהחשבון הפרטי ולא לקחת אותה כרכב צמוד מהחברה. התוספת לנטו במקום המס ששולם על הדסטר + תוספת למשכורת שתשלים את עלויות המימון והחזקת הטויוטה לא מתקרבים לעלות המס שלה כרכב צמוד (+עלות ההחזקה שלה שתשולם ע"י המעסיק).
אז כאמור למעלה זה תלוי במדרגות המס השונות וזה משתנה מאדם לאדם, אבל ייתכן שאם המעסיק מוכן לתת לכם רכב ליסינג בשווי 280k ש"ח, ישתלם לבקש את הכסף במשכורת ולקנות את הרכב לבד.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ברור לחלוטין שיקר יותר מבחינת עלויות שווי שימוש - זה הבסיס.
אבל להחזיק היילקס פרטי גם עולה. ולא מעט. 20000 בשנה לפחות.
והדלק גם עולה. עולה.
השאלה מה בסוף משאיר פחות כסף בכיס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ברור לחלוטין שיקר יותר מבחינת עלויות שווי שימוש - זה הבסיס.
אבל להחזיק היילקס פרטי גם עולה. ולא מעט. 20000 בשנה לפחות.
והדלק גם עולה. עולה.
השאלה מה בסוף משאיר פחות כסף בכיס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
למה שהיילקס פרטי חדש מהניילונים, יעלה 20k בחודש להחזיק?
חמש שנים ראשונות לפחות זה רק טיפולים תקופתיים, כמה כבר זה עולה?
אלא אם התכוונת לישן, עשר שנים ומעלה.
טל.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
אשתף קצת מספרים ראשוניים מהצד שלי,
אני מתחיל מההנחה הזו: יש טיגואן שמחירו הוא אפס, כמובן שאני נושא בעלות מסוימת, אבל היא "שקופה" לי /התרגלתי. אבל אני באמת לא רואה אותה במשכורת.
כמובן, שאני יכול לקחת רכב קטן זול יותר, ולהרוויח עוד כמה שקלים, למיטב זכרוני, כשעברתי מג'טה לטיגואן המעבר לא כלל פגיעה בנטו אלא בכספים שהופקדו לקרנות. כלומר משהו בלונג ראן שאני מפסיד, אבל לא בטווח מיידי.
כדי לסגור את הנושא, אני יכול לקחת רכב זול יותר, לא בא לי לרדת נמוך פיזית לעולם הרכבים הפרטיים, אני אוהב להכנס לרכב ולא ליפול לתוכו(כן, דרור.... כמו הזקנים)
אני יכול לבדוק רכבים כמו סובארו ודאסטר, אני לא בטוח שזה יעבור אצל הבוס בקלות, ואם כבר נזקי שטח לרכב ליסינג אז פה אני ממש מפחד. יותר מאשר לקחת טנדר לשטח.
מספרים ראשונים של טנדר ליסינג מדברים על הפרש עלות חודשים של 2000 ש"ח (טיגואן עולה 4000 טנדר עולה 6000),ואני מניח שזה סכום שהולך ליפול עליי.
מעבר לזה, יש את עלות המס, נניח עלייה של כ 700שח,כלומר עלות ישירה עליי של כ2500 עד 3000 ש"ח בחודש, שזה 30 עד 36 אשח שנתי.
אם אני מפרק לגורמים את עלות הדיסקו אני מגיע למשהו כמו 15 אלף ש"ח שנתי, גם אם אגזים ל20 אשח שנתי.... רכב ישן פרטי שלי עולה לי פחות, הרבה פחות מאשר טנדר ליסינג חדש.
אני ממתין למספרים מהבוס.... אני לא חושב שיהיה פה שינוי גדול.
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
למה שהיילקס פרטי חדש מהניילונים, יעלה 20k בחודש להחזיק?
חמש שנים ראשונות לפחות זה רק טיפולים תקופתיים, כמה כבר זה עולה?
אלא אם התכוונת לישן, עשר שנים ומעלה.
טל.
העלות הגדולה היא ירידת הערך של ההיילקס מהניילונים.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
למה שהיילקס פרטי חדש מהניילונים, יעלה 20k בחודש להחזיק?
חמש שנים ראשונות לפחות זה רק טיפולים תקופתיים, כמה כבר זה עולה?
אלא אם התכוונת לישן, עשר שנים ומעלה.
טל.
בשנה. לא בחודש.
ביטוח + טסט בין 10000 ל 14000 תלוי לאיזה גיל.
טיפולים כל אחד 2000 - נגיד 3 בשנה (כל 10000 קמ) ועוד תקלות בעיות שיפורים... הגענו בקלות ל20 בשנה. לפני דלק ואוריאה.
ירידת ערך עוד 20 עד 25...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
כל טיפול 2000 שח? גם אם מטפלים במוסך מורשה משה"ת (ולא מוסך יבואן)? ממה השמן עשוי, מזהב?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
אשתף קצת מספרים ראשוניים מהצד שלי,
אני מתחיל מההנחה הזו: יש טיגואן שמחירו הוא אפס, כמובן שאני נושא בעלות מסוימת, אבל היא "שקופה" לי /התרגלתי. אבל אני באמת לא רואה אותה במשכורת.
כמובן, שאני יכול לקחת רכב קטן זול יותר, ולהרוויח עוד כמה שקלים, למיטב זכרוני, כשעברתי מג'טה לטיגואן המעבר לא כלל פגיעה בנטו אלא בכספים שהופקדו לקרנות. כלומר משהו בלונג ראן שאני מפסיד, אבל לא בטווח מיידי.
כדי לסגור את הנושא, אני יכול לקחת רכב זול יותר, לא בא לי לרדת נמוך פיזית לעולם הרכבים הפרטיים, אני אוהב להכנס לרכב ולא ליפול לתוכו(כן, דרור.... כמו הזקנים)
אני יכול לבדוק רכבים כמו סובארו ודאסטר, אני לא בטוח שזה יעבור אצל הבוס בקלות, ואם כבר נזקי שטח לרכב ליסינג אז פה אני ממש מפחד. יותר מאשר לקחת טנדר לשטח.
מספרים ראשונים של טנדר ליסינג מדברים על הפרש עלות חודשים של 2000 ש"ח (טיגואן עולה 4000 טנדר עולה 6000),ואני מניח שזה סכום שהולך ליפול עליי.
מעבר לזה, יש את עלות המס, נניח עלייה של כ 700שח,כלומר עלות ישירה עליי של כ2500 עד 3000 ש"ח בחודש, שזה 30 עד 36 אשח שנתי.
אם אני מפרק לגורמים את עלות הדיסקו אני מגיע למשהו כמו 15 אלף ש"ח שנתי, גם אם אגזים ל20 אשח שנתי.... רכב ישן פרטי שלי עולה לי פחות, הרבה פחות מאשר טנדר ליסינג חדש.
אני ממתין למספרים מהבוס.... אני לא חושב שיהיה פה שינוי גדול.
אני נוסע כ40,000 ק"מ בשנה וחישבתי את העלות הצפויה של ההילקס ב60k ש"ח בשנה כולל הכל.
בקש מהמעסיק סימולציית שכר ללא הרכב,
לפי מה שכתבת וויתור על הרכב יכול להוסיף לך כ2,500 ש"ח בחודש לנטו.
אם על טנדר ליסינג אתה הולך להשתתף עם המעסיק בעוד 2,000 לחודש, אז אפילו אם הוא לא ייתן לך שקל על החזר נסיעות זה כבר משתלם לך, ואם תבקש ממנו את עלות הליסינג אז יצאת ברווח משמעותי. לא?
-
תגובה: שווי שימוש על רכב חברה - טנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
כל טיפול 2000 שח? גם אם מטפלים במוסך מורשה משה"ת (ולא מוסך יבואן)? ממה השמן עשוי, מזהב?
לא תלוש מהמציאות. לאבא שלי יש אוטו חדש, קטן ופשוט אבל חדש.
טיפול ראשון היה השבוע, 1000 ש"ח בערך לשמן, פילטר אויר ופילטר שמן.