-
מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
CJ6 שנת 81 עם מנוע "מנפח" וגיר שזקוק לשיפוץ.בודי- בעיקרון בסדר עם כמה נגיעות של חלודה, אבל זה שטויות.
שילדה- נקיה
האוטו עם טסט... אל דאגה.
מהו המחיר הסביר שעליי לשלם על הרכב במטרה לצאת ישר עם המוכר שלא ירגיש שהוא נדפק ומצד שני שאני לא ארגיש פראייר.?
וכמה לדעתם יש לי השקעה ואם אוכל לעשות את בבית?
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
בעיקרון מה שפרסמת זה בול מה שאני מחפש,כך שאם תחליט לא להתעסק אני אשמח לפרטים,לדעתי,קח בחשבון שמנוע וגיר אתה מחליף(יותר פשוט)וזה בין 5-10 אלף,ותבדוק בודי מיתלים צמיגים וכאלה,כך ששווה בין 5-10 לדעתי תלוי במצב.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lioresi
בעיקרון מה שפרסמת זה בול מה שאני מחפש,כך שאם תחליט לא להתעסק אני אשמח לפרטים,לדעתי,קח בחשבון שמנוע וגיר אתה מחליף(יותר פשוט)וזה בין 5-10 אלף,ותבדוק בודי מיתלים צמיגים וכאלה,כך ששווה בין 5-10 לדעתי תלוי במצב.
על זה נאמר בשיר של צביקה פיק ... אשליות !
בדוק מחירים שוב
סיקס אספנות במצב כזה , ורק בגלל שהוא אספנות , יעלה בסביבות 20 אלף.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
עם מנוע מנפח וגיר דפוק?!רק אם אתה כבש
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
בהצלחה לך !, אתה תחזור עוד חודש עם מסקנות שונות .
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
יש לי CJ3A כבר 3 שנים,והחודש ראיתי כבר 3 ג'יפים,יש כבר מסקנות,בקרוב יהיה גם סיקס:)
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
אני ממליץ בחום לחפש סבן.
הפער שווה
יוסי
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
הסבן הוא בן למשפחת הגיפים האוניברסלית העולמית להבדיל מהסיקס שהוא כלי מייצור מקומי.
אם אתה צריך חלקים חדשים ניתן לייבא הכל מארה'ב והכל מתאים והרבה יותר זול ממה שיש בארץ בדרך כלל. הסבן הרבה יותר יפה אך זו שאלה של טעם.
תא המטען בסבן יותר קטן מהסיקס.
הסבן יותר קצר מהסיקס על המשתמע ( עבירות וכד)
בארץ כל הסיקסים משוחררי צבא ( הם יכולים לקנות דירה בלי מעמ) להבדיל מהסבנים שהם אזרחיים ולא יוצרו לשימוש צבאי בארץ בכלל
חלקם אף יוצר בארהב על המשתמע.
יש לי אחד ואני מת עליו.
יוסי
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yosim
הסבן הוא בן למשפחת הגיפים האוניברסלית העולמית להבדיל מהסיקס שהוא כלי מייצור מקומי.
אם אתה צריך חלקים חדשים ניתן לייבא הכל מארה'ב והכל מתאים והרבה יותר זול ממה שיש בארץ בדרך כלל. הסבן הרבה יותר יפה אך זו שאלה של טעם.
תא המטען בסבן יותר קטן מהסיקס.
הסבן יותר קצר מהסיקס על המשתמע ( עבירות וכד)
בארץ כל הסיקסים משוחררי צבא ( הם יכולים לקנות דירה בלי מעמ) להבדיל מהסבנים שהם אזרחיים ולא יוצרו לשימוש צבאי בארץ בכלל
חלקם אף יוצר בארהב על המשתמע.
יש לי אחד ואני מת עליו.
יוסי
מה??
איזה חלק בדיוק לסבן זול יותר מלסיקס? ועוד הרבה יותר זול?
לדעתי ומנסיוני, קצר, במימדים האלו, זה ממש כבר לא אישו לעבירות.
הסיקסים השתחררו מהצבא יחד עם הדינוזאורים, זה אשכרה אחד הדברים הכי לא קשורים לכלום.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
כל חלק חדש שאתה קונה בחול ומביא לארץ תמיד יהיה יותר זול ובהרבה ממה שתקנה כאן אם בכלל תמצא.
כל מה שיוצר בארץ לצערי יוצר באיכות ורמת גימור מבישה ביחס למה שיוצר בארהב מה גם שאחרי שיצרו אותם בנצרת הם עברו
התעללות במסגרת שרותם בצבא.
תוסיף לזה עוד כמה עשרות שנים ותשווה לסבן שנולד בארהב והיה אזרחי כל חייו.
מקווה שהבהרתי את עצמי.
יוסי
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
בדרך כלל אני רק קורא ולא מגיב, אבל אני חייב לתקן כמה עובדות....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yosim
הסבן הוא בן למשפחת הגיפים האוניברסלית העולמית להבדיל מהסיקס שהוא כלי מייצור מקומי. בוא נדייק- הוא הורכב בארץ, אבל הכל אמריקאי לחלוטין...
אם אתה צריך חלקים חדשים ניתן לייבא הכל מארה'ב והכל מתאים והרבה יותר זול ממה שיש בארץ בדרך כלל. לא נכון. חוץ מברזנט ומסגרת חלון הכל אותו דבר, אותו מחיר ואותה זמינות. הסבן הרבה יותר יפה אך זו שאלה של טעם- נכון...
תא המטען בסבן יותר קטן מהסיקס וזה בלשון המעטה... גם סיקס קצר הוא בעל הרבה יותר תא מטען מסבן.
הסבן יותר קצר מהסיקס על המשתמע ( עבירות וכד) נכון- ולזה גם משמעות על מה שאתה יכול לקחת אתך לטיול מבחינת נפח תא המטען, וזה ממש מעט.
בארץ כל הסיקסים משוחררי צבא ( הם יכולים לקנות דירה בלי מעמ) להבדיל מהסבנים שהם אזרחיים ולא יוצרו לשימוש צבאי בארץ בכלל. לא נכון. רוב הסבנים בארץ הגיעו מהאו"ם, כך שגם הם שרתו. אמנם לא בצה"ל, אבל שרתו. ולא כל הסיקסים היו צבאיים או של המדינה (לי יש אחד אזרחי כזה), היו לא מעט אזרחיים.
חלקם אף יוצר בארהב על המשתמע.
יש לי אחד ואני מת עליו.
יוסי
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
אז אם אתה רוצה לדייק אז ככה:
נצרת עילית אכן הרכיבו מחלקים שהגיעו מארה'ב אך חלקים רבים היו מייצור מקומי כמו צמיגים מצברים חשמל ועוד.
במדינות העולם אין דבר כזה cj6 בתצורה שיוצרה בנצרת.
לגבי הסבן אכן היו כאלו שהגיעו דרך הכוח הרב לאומי אלו יוצרו במצריים אבל היה גם ייצור מקומי של סבן במפעל שהיה בחיפה ונקרא מתמר.
אלו היו כולם אזרחיים.
המשותף לכל הרכבים שיוצרו בארץ היה איכות הרכבה ירודה ביחס לרכבים שהגיעו מארה'ב למרות שרוב החלקים היו אמריקאים.
כנס לאיביי ותשווה למחירי החלקים כאן ואני מתכוון לחלקים חדשים ותבין שאין בכלל מה להשוות בארץ הכל עולה לפחות כפול אם לא יותר.
שבוע טוב
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
אתה עדיין עושה סלט... תבדוק מתי נסגר המפעל בטירה ומתי התחיל ייצור הסבן.
וכן, יש בעולם גם cj6 וגם cj8 כמו שיוצרו בארץ.
ואין קשר בין זה לבין איכות הג'יפים... בטח לאור העובדה שמעט מאוד חלקים בהם נשארו מקוריים...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ולגבי מחירי החלקים - כיוון שכל החלקים בג'יפ למעט כמה בודדים זהים באורכים השונים - מה שיותר זול לקנות בחו"ל קונים בחו"ל... לא משנה אם זה סיקס או סבן..
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
המפעל בטירה נסגר ב 81 לדעתי והוא ייצר רק סבנים לשוק האזרחי, חלקם היה עם מנוע 4 צילינדר.
אם אתה לא מבחין בין איכות ההרכבה של המפעל באוהיו לזה שבנצרת אז כנראה שיש בעיה.
יש מה להשוות בין הסופה לרנגלר ???? בייחוד לסופה הבוכה ???
Cj6 יוצר בשעתועם מנוע ביואיק שש צילינדר מנוע V
מה שיוצר בארץ ,יוצר ברשלנות פושעת היות והיה לקוח אחד(צה״ל ומשטרת ישראל ) שהיו חייבים לקנות כדי שהמפעל ישרוד.
ככה גם נראים לצערי הג׳יפים כחול לבן וחבל.
שים לב כמה רנגלרים יש בארץ מיבוא ,הכל יכול היה להיות מתוצרת הארץ.
הקטע הוא שאם תרצה לקנות מנצרת אחד לשימוש אזרחי היום הוא יעלה יותר ממקורי שיוצר באוהיו שלא לאזכר את איכות ההרכבה ומכלול החלקים.
סטינו מהנושא העיקרי וחזק.
אני מניסיון של עשרות שנים ממליץ בחום על הדבר האמיתי CJ7
בהצלחה:cool:
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yosim
המפעל בטירה נסגר ב 81 לדעתי והוא ייצר רק סבנים לשוק האזרחי, חלקם היה עם מנוע 4 צילינדר.
אם אתה לא מבחין בין איכות ההרכבה של המפעל באוהיו לזה שבנצרת אז כנראה שיש בעיה.
יש מה להשוות בין הסופה לרנגלר ???? בייחוד לסופה הבוכה ???
Cj6 יוצר בשעתועם מנוע ביואיק שש צילינדר מנוע V
מה שיוצר בארץ ,יוצר ברשלנות פושעת היות והיה לקוח אחד(צה״ל ומשטרת ישראל ) שהיו חייבים לקנות כדי שהמפעל ישרוד.
ככה גם נראים לצערי הג׳יפים כחול לבן וחבל.
שים לב כמה רנגלרים יש בארץ מיבוא ,הכל יכול היה להיות מתוצרת הארץ.
הקטע הוא שאם תרצה לקנות מנצרת אחד לשימוש אזרחי היום הוא יעלה יותר ממקורי שיוצר באוהיו שלא לאזכר את איכות ההרכבה ומכלול החלקים.
סטינו מהנושא העיקרי וחזק.
אני מניסיון של עשרות שנים ממליץ בחום על הדבר האמיתי CJ7
בהצלחה:cool:
שמע,
סופה בוכה, רנגלר, נצרת, טירה- סלט ביצים עשית כאן.
אני משוכנע שהסבן שלך מצוין.
אני יכול להבטיח לך שמעט מאוד "אמריקה" נישאר בו אחרי כמה עשורים. אם בכלל.
גם אותם סיקסים ש"יוצרו ברשלנות" כבר מזמן שכחו איך יצאו מהמפעל, כלל המכלולים שלהם כבר הוחלפו כמה פעמים.
עלות אחזקה של סבן וסיקס זה ממש אותו הדבר.
אחרי כל כך הרבה זמן זה לא משנה אם הוא שרת בצה"ל או היה פרטי, בקלות ניתן למצוא יוצא צבא במצב הרבהה יותר טוב מכלי "אזרחי-מאמריקה".
אין כל יתרון לסבן, בשום נושא על-פני סיקס, הכל תלוי במצב הרכב הספציפי.
לדעתי ,חסרון אחד סופר-מהותי בסבן: חלל הפנים די דומה לסוזוקי סמוראי. וזה לא פרקטי למי שבאמת רוצה לטייל.
אני מבין שאתה קשור ואוהב את הסבן שלך.
אני משוכנע שהוא נהדר.
אני מכבד אמוציות ונטיות לב של אנשים.
אבל תחושות הן לא עובדות.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
אגב... אמוציונלית.. הסבן הוא כנראה הג'יפ הכי קלאסי ויש שיאמרו הג'יפ האחרון.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
מספר מילים בנושא..
1. קל מאוד להשיג חלקים של סבן בארצות הברית. אני כמובן לא מדבר על חלקי חלוף לרכב או רכבת הכוח או הסרנים
ברור שכל החלקים המכנים הללו זהים לסיקס רגיל.
אני מדבר על ברזנטים של בסטופ שמתאימים בול. על מתלים שמתאימים בול ללא התאמות,דלתות ברזנט שמתאימות. חלקי פלסטיקה שונים ועוד.
בדברים הללו אם יש לך סיקס או במיוחד CJ8 אתה יכול רק להתפלל שיתאים. הם עשו המון קומבינות (שלא עשו ב CJ7)
ל סבן אתה פשוט מזמין בביטחון מלא וזה מתאים בול, אחד לאחד.
2. מבחינת זריזות, הסבן לוקח את הסיקסים בהליכה. משקל הרבה יותר קל ובסיס גלגלים יותר קטן, הופכים אותו לרכב עצבני.
3. מבחינת עבירות, כאן זה תלוי בטיב המכשול. בשטח טכני, בגלל בסיס הגלגלים הקטן הוא הרבה יותר עביר, כנל כמובן בחולות
כאשר זה מגיע להצלבות מטורפות, ושיפועי צד במיוחד, היתרון הוא לסיקסים היותר ארוכים ולכן יותר יציבים.
4. מבחינת יופי, כאן הסבן לוקח ובגדול. אין גיפ יותר יפה מסבן. יש לו מראה קלסי שסיקס לא מתקרב אליו.
הוא אפילו יותר יפה מרנגלר בגלל המסכה הקידמית שהפכה כבר למיתוס.
5. מקום, כאן הנקודה הכואבת בסבן. הוא לא הרבה יותר גדול מסמוראי ארוך (משמע די קטן). לזוג זה בהחלט מספיק (גם לכאלו שמבאים איתם חצי בית).
יותר מזה, וצריך להיכנס למשמעת מקום. גגונים מערכות איחסון וכדומה.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
חידשתם לי המון,מה לגביי cj5 מנוע הוריקן,עגלה?קטן מידי?שווה משהו?
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
מנוע ההוריקן מאוד חלש ומאוד מיושן (ולכן גם טוחן דלק). על אף ש CJ5 קטן, עדין הוא די עגלה עם הוריקן.
יש CJ5 עם מנוע 6 צילינדר, וכאן מדובר על מטוס אמיתי, שיכול לתת פייט די טוב למכוניות ספורטביות.
דרור יכול לספר לך חוויות עליו.
הוא מאוד מאוד קטן, כמעט כמו סמוראי קצר, ממש קטן!
בחולות הוא מככב, אבל הוא לא יציב בצורה קיצונית, ובעליות טכניות צריך הרבה ביצים (או כלוב התהפכות מעולה (-: )
מבחינת צורה, הוא פחות יפה מסבן, קצר מדי, אין לו את הפרופרציות הקלסיות.
מוכר היטב בארצות הברית וגם איתו אין שום בעית התאמות
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
יש סיכוי לאשר לו מנוע 6 צילינדר או שזה בזבוז זמן?
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
סיכוי יש, כי יש כאלו בארץ.
עד כמה גדול הסיכוי... לא משהו.
לך תמצא את הנירת המתאימה ותוכיח שלפני 40 שנה יבאו גם מנועים לא הוריקן..
אגב עוד בעיה ב CJ5 יש לו שלדה פתוחה (שילדת ח).
היא משמעותית יותר חלשה משלדה סגורה ברכבים היותר חדשים.
יש מצב שתצתרך לעבור מסכת ארוכה של תיקוני וחיזוקי שלדה.
אלא אם כן יש לך קשרים וידע לא הייתי ממליץ להיכנס לפרויקט שינוי מנוע.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lioresi
יש סיכוי לאשר לו מנוע 6 צילינדר או שזה בזבוז זמן?
בדרך כלל שוני בקיר האש, ומנוע 6 לא נכנס.
יש משהו ישן ויפה במנוע הוריקאן, אבל יש מספיק CJ, ואם אתה רוצה מנוע 6, חפש אחד מוכן.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lioresi
חידשתם לי המון,מה לגביי cj5 מנוע הוריקן,עגלה?קטן מידי?שווה משהו?
שנים נסעתי על CJ5 4 צילינדר. נכון...איטי, זולל דלק. אבל- הוא קטן ויפה ובשטח טכני הוא נותן פייט גם לגדולים והחזקים ממנו, במיוחד עקב שילוב מוצלח של גיר-טרנספר-מנוע גמיש.
כיום אני נוסע על סבן....הפייב היה מטפס על סלעים לא פחות טוב!!
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
ההשוואה לסמוראי עם כל הכבוד מעוררת בי חלחלה.
באשר לכל השאר , האגו ולדבר על גיפים בצורה מציאותית עם חלק מציבור הגברים פשוט לא מתחבר.
לדעתי סבן זה הגיפ האמיתי ושום סיקס פשוט לא עושה לי את זה.
וכן רכבתי על כולם , אני בעניין הזה 30 שנה ואני בהחלט יכול להשוות.
מה עושה למי עושה הכל בעיניי המתבונן.
העיקר שזה גיפ ואתה נהנה ממנו, אתה מחייך בהנעה בבוקר ועד שאתה מדומם החיוך לא יורד לך מהפנים.
תהנה לך ובסוף תבין שזה אורח חיים וחשיבה שתלווה אותך שנים רבות.
ת ה נ ה
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
טוב קראתי והבנתי,אני נשאר עם סיקס מפאת התקציב,מחר אלך לראות שניים,אחד מהם מתגאה שכתוב רכב שדה משהו ברשיונות,וכשאני שואל איזה יד האוטו תמיד הוא מחליף נושא,והשני עמד קצת אז מצריך גרירה,אבל נראה למה אני אתחבר יותר.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
מספר הידיים משנה לך?
כולם עם 10-30 ידיים קודמות. מה שחשוב זה רק מצב הרכב. שילדה ישרה ונקייה ללא סדקים, שברים, רקבונות וריתוכים שנפתחו.
בודי לא רקוב מדי (אין ג'יפ ישן למכירה עם בודי ללא רקבונות כאלה או אחרים) שאפשר וכדאי להשקיע בו בתיקון.
לגבי CJ5 עם מנוע 6.... זה הג'יפ הקלאסי האמיתי, בעיני לפחות.
עד מודל 76 כולל, שילדה "פתוחה" (פרופיל "ח") גמישה מאוד וצרה, שמאפשרת לסרנים להגיע לזויות משוגעות ולהפגין מהלכי מתלה מרשימים, אבל היא חלשה ונוטה לרקבונות, עיקומים ושבירות.
מ-77 והלאה - שילדה סגורה בכמו בסיקסים המודרניים וגם רחבה יותר בחלק האחורי, חזקה משמעותית, אם כי פחות גמישה ומאפשרת מהלך מתלה קטן יותר מאחור.
המנוע המקורי בישראל - 6 בטור, 232 (3.8 ליטר) עם מאייד קרטר בודד. כמעט כולם כבר עברו ל-258 (4.2) עם קרטר BBD כפול הידוע לשימצה או תחליפיו (מוטוקראפט/וובר וכו') או למנועי סופה. בארה"ב הגיעו גם עם מנועי V8 בנפח 304 אינץ מעוקב (5 ליטר) של AMC. לא מנוע מדהים בלשון המעטה. שם כמובן מקובל להחליף למנועי GM. בישראל, אם החופש שלכם חשוב לכם, מוטב לא לדבר על זה...
הגיר המקורי: אם אני זוכר טוב, T150 עם 3 הילוכים, גיר חזק וטוב. הבעיה שלו - בורות עצומים בין ההילוכים... רוב אלה ששרדו כבר על T176 עם 4 הילוכים + טרנספר דנה 300, נפוצים הרבה יותר ולא פחות חזקים ואמינים. ראיתי גם כמה עם גיר 5 הילוכים ( T5 או AX15 של סופה).
טרנספר מקורי: לא זוכר, אבל נדמה לי שזה דנה 20. הרוב כבר עברו לדנה 300.
סרנים: המקוריים צרים. דנה 30 קדמי, AMC20 אחורי. יחס העברה 4.10:1 סטנדרטי. הג'יפ הזה מאיץ כמו משוגע, אבל קשה לו לשייט במהירות סבירה. המנוע צועק והדלק צורח... הסרן האחורי בעייתי בלשון המעטה בגלל המבנה של ציריה ופלאנג' נפרדים... יש בארה"ב ציריות one piece שפותרות את הבעיה הזו.
בלמים: במקור בלמי תוף בכל ארבעת הגלגלים, ללא מגבר בלם. זהירות - אחרי מעבר שלולית או קצת טחינת דיונות, התופים מתמלאים בג'יפה והוא פשוט לא עוצר!
הרוב מחליפים לסרנים רחבים של סיקסים מודרניים יותר (דנה 30 קדמי + דנה 44 אחורי) עם בלמי דיסק קדמיים, מוסיפים מגבר בלם של סיקס מודרני. בסרנים הללו יחס העברה מהיר בהרבה - 3.31:1, מה שממתן קצת את העצבנות ותחושת ה"טרקטור" שלו, אבל נותן לו יותר אוויר.
התנהגות הכביש מסוכנת בכל פרמטר. כל החופשים הידועים של סיקס + בסיס גלגלים קצרצר ומרכז כובד גבוה + אין ברקסים... תבינו לבד.
הפרופורציות ייחודיות - חצי מהאוטו זה תא מנוע. תא הנוסעים קצר משמעותית מסמוראי! הנהג יושב כמעט על הגלגלים האחוריים עם כל מה שמשתמע לגבי נוחות נסיעה נוראית ומרחב מחיה מצומצם לנהג (כמעט אי אפשר להזיז את הכסא אחורה כי הוא נתקל בבית הגלגל)
פרקטיות - אפס. כלום. אם יש מושב אחורי, אין תא מטען. בכלל. אם רוצים לטייל ליותר מיום אחד ורוצים אוהל, צידנית וכו', הוא מתאים רק לזוג.
משקל קל + המון מומנט = ביצועים!!! זה אוטו פראי בלשון המעטה. כוכב רציני במיאוצי רמזורים. כבר ראיתי אחד עם מנועים משופר שיוצא מרמזור בווילי... כוכב גם בדיונות.
בסיס גלגלים קצרצר = עבירות מדהימה בשטח טכני סבוך מאוד. מסוכן מאד בשפ"צים ובטיפוס מדרגות גבוהות (עלול להזדקר ולהתהפך אחורה).
חלקים - יש הכל באמריקה. מברזנטים ועד בודי חדש קומפלט מפח או נירוסטה או פיבר, כל החלקים המכניים וכו', כל סוגי השיפורים וכו'.
כשיהיה לי זמן, כסף וכוח לג'יפ אספנות, אני אחפש שוב אחד כזה. אהבה ראשונה לעולם לא שוכחים.
CJ7 הוא שיפור ועידון של CJ5 בכמעט כל פרמטר. פחות פרא, קצת יותר שימושי, יותר נוח ובטוח. הפרופורציות שלו מושלמות - גם לטעמי זה הג'יפ היפה ביותר אי פעם.
לגבי CJ7 מול CJ6 ?... למעט המראה החיצוני (באמת אין ג'יפ יפה יותר מ-CJ7) באמת קשה לי לחשוב על פרמטר כלשהו שבו CJ6 לא עדיף משמעותית.
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ
-
תגובה: מתלבט לגבי קנית CJ6 לשיפוץ