עם וו גרירה.
רצוי עם מיגון גחון והגבהות.
Printable View
עם וו גרירה.
רצוי עם מיגון גחון והגבהות.
בהצלחה.
תעלה תמונות כשתמצא..
ראשית אם הייתי יודע שהציניות בפורום חוגגת באחזים כאלה גבוהים, הייתי נרשם הרבה יותר מוקדם.
ולניר פשוט מאד, לא פעם בטיולי שבילים נתקלים במדרגונת כזו או אחרת, אז עדיף להיות מוכן מאשר לשלם המון, וזה אמור להיות יעודו המרכזי של הרכב (חוץ מהסעות הילדים).
בשנתון הזה לא מדובר באותה שלדה כמו דיסקברי?
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אז , אפשר להגביה , אפשר למגן , נכון זה לא יהיה Jk או אפילו לנדקרוזר אבל הוא יוכל לעשות יותר מכול הקרוסברים שמסתובבים פה
תתקשר למכונאי שלי, יש לו אחת יפה נדמה לי מודל 2008
שמו איברהים 050-7228470
כתבתי את מה שכתבתי מניסיון.
נהגתי רבות בשנתון הנדון וזה פשוט לא גיפ.
בשנתון הנוכחי (שיש לאשתי) הם עוד הצליחו להתעלות על הדגם הקודם בכל הקשור לאין ביצועי שטח.
אפשר לטייל בכיף עם אקספלורר לא משופר, הוא לא נופל ממיצובישי קינג או ניסאן פאת'פיינדר מאותה תקופה. כלומר בזהירות במעברים טכניים, לאט ועם הכוונה קרקעית עד שלומדים את הרכב.
מבחן דרכים לפורד אקספלורר 2006
את האקספלורר של 2006-2010 ראוי לסווג באותה קבוצה של suv גדולים בעלי יכול שטח סבירה - יחד עם הפאג'רו, פאת'פיינדר, לנדקרוזר, דיסקו 3. זה רכב 4x4 אמיתי, דיפרנציאל מרכזי נעול, הילוך כוח, בקרת אחיזה יעילה, צמיגים בגודל סביר. ממש לא טוסון. אפשר כמו שהוא לטייל במסלולי הנגב הקלאסיים. כמו שאר הכלים בקבוצה, אפשר למגן ולהגביה קלות או לפחות להקשיח את המתלים, ולשים צמיגים יותר אגרסיביים, וזה רכב משפחתי רב שימושי. החסרון שלו הוא גם יתרון - מנוע V8 מעולה, וצריכת הדלק המזעזעת הנלווית אליו.
זו לפחות דעתי.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
[QUOTE=נמרוד;566926]את האקספלורר של 2006-2010 ראוי לסווג באותה קבוצה של suv גדולים בעלי יכול שטח סבירה - יחד עם הפאג'רו, פאת'פיינדר, לנדקרוזר, דיסקו 3. זה רכב 4x4 אמיתי, דיפרנציאל מרכזי נעול, הילוך כוח, בקרת אחיזה יעילה, צמיגים בגודל סביר. ממש לא טוסון. אפשר כמו שהוא לטייל במסלולי הנגב הקלאסיים. כמו שאר הכלים בקבוצה, אפשר למגן ולהגביה קלות או לפחות להקשיח את המתלים, ולשים צמיגים יותר אגרסיביים, וזה רכב משפחתי רב שימושי. החסרון שלו הוא גם יתרון - מנוע V8 מעולה, וצריכת הדלק המזעזעת הנלווית אליו.
זו לפחות דעתי.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
כמו שאמרתי, היה לי את הדבר הזה 6 שנים ואם לא היינו עוברים (זמנית!!) לארה"ב, גם לא היינו מוכרים אותו, למרות שאני יכול להחליף לחדש כל 3.5 שנים - רכב מעולה ואמין. 6 שנים בלי תקלות בכלל (ציינתי איפשהו, גב מושב מתנפח נהג תקול ובוכנת קיפול מושב אמצעי שנרדם.. וזהו). רכב מעולה.
גם טיילנו איתו לא מעט, מהצפון ועד הרי אילת (כולל מעלה רמון)- בתצורה המקורית... בעייתי מאוד.. מאוד. לא הייתי מעז להשוות אותו לקינג..
יש לו LOW אמיתי ן-TC מעולה והוא בהחלט לא קרוס-אובר או "ג'יפון".
הרכב קשה מאוד להקשות אותו, זה אומר להחליף את הקפיצים במוטות ישרים.
בשבילים הוא לא נוח (קשה מאוד) ובעבירויות צריך להיות מקצוען, על מנת לא לשבור משהו או להתקע כמו צב (כל הגלגלים ללא אחיזה..).
נכון, בידיים הנכונות הוא יעבור בכל מקום (TC פשוט מעולה. אין מילים. גלגל אחד עם 1/2 אחיזה והוא זז) אבל אלה חייבות להיות הידיים "הנכונות".
אתה, נמרוד (וכל יתר הבוחנים), לא בדיוק נהג חדש/מתחיל/חסר נסיון..
אפילו אני (לא בדיוק הנהג הכי טוב, פשוט עם נסיון של 6 שנים עם הפורד) נתקעתי במשך יותר מ-3/4 שעה על אבן במסלול "מזדה 3", ליד הישוב מתן - שנייה לא שמתי לב, בפרסה שגלשה מהשביל, והמתלה האחורי (גלגל ימני) נתקע על סלע שפיצי בגובה של איזה 15 סמ'..
שלא לדבר על המון סלעים במסלולים בצפון וברמה, שפשוט קורעים את כל הפלסטיקים ולא נראה לי שהמשתמש"הסביר" ישקיע 1/2 שעה בפירוק משני של הפגושים, בכל כניסה לשטח בצפון..
הגבהה...
ההגבהה אולי תפתור את בעיית מרווח הגחון אבל לא (ממש) את עניין הזויות אלא אם, כאמור, מפרקים את הפגושים.
מלבד זאת, במקרה הפרטי של האקספלור, ההגבהה היא עם ספייסרים שמקטינים עוד יותר את מהלך המתלה הלא קיים שלו (שה-TC מפצה עליו אבל..) וההגעה למגבלות המתלה כואבת.. בגב...
למגן.. אין כ"כ צורך - אם בצורתו הנמוכה והמסלולים שבכל זאת הוא עבר אצלי ולא קרה כלום...
תאמין לי, עברתי את זה (כולל הרעיון להגביה) וזה פשוט לא שווה את ההתעסקות והפשרות...
ואחרי שאמרתי כל זאת..
לשנות את המתלים (בעייה מאוד גדולה מאחור.. מאוד) כך שמיקום זרועות ה"A" (התחתונה והעליונה) מלפנים יהיה נמוך ב- "4 לפחות, להאריך את הציריות ולשנות (להאריך) בהתאם את כל הזרועות של המתלה האחורי ולהחליף לקפיצים+בולמים ארוכי מהלך... אח... איזה רכב שטח..
אין אף קיט שכזה (למרות שהמתלה הקדמי אמור להיות זהה/דומה לזה של ה-F150) וצריך לעשות הכל לבד...
יש קיט ספייסרים שמתקינים מעל הקפיץ/בולם אבל אז יש בעייה של זרוע ה-A העליונה ויש קיט שמחליף את הבולם/קפיץ אבל בלי לתת עוד מהלך = אותו הדבר כמו הספייסר.
וזהו.
המתלים נחשבים מאוד מתוחכמים (במיוחד מאחור) ואף משפר לא מוכן להתעסק בזה, מה גם שלמרות הנתונים, זה לא נחשב באמת רכב שטח ומי שקונה לא משפר - בניגוד לטנדר F-150...
אפשר להשתמש בקיטים של F-150 על מנת לשדרג את המתלה הקדמי (עם קצת מודיפיקציות) אבל עדיין אתה נשאר עם האחורי הבעייתי, שאין לו שום מוצר מדף.. אף לא אחד...
- - - Updated - - -
יש לי, עכשיו, את אותה בעייה עם האקספדישן שלי -אותה מערכת מתלים בדיוק - שבא לי לבכות... שנה אני מחפש פתרון... מזל שאין פה באמת מסלולי שטח לטיולים...:(
כמה תמונות שהעלתי בפורום אקספדישן - כולם מתלהבים ממהגבה של "3.5 וכולם הלכו לבדוק מה קורה אצלם, אחרי שהעלתי את התמונות וציינתי את הבעייה - אף אחד לא בדק את זה משום שלא נוסעים בשטח... בדיוק כמו שג'ו אמר לי בהתחלה..
קובץ מצורף 85551
קובץ מצורף 85552
קובץ מצורף 85553
בפתיחה/DROP הזרוע פשוט נשענת על הקפיץ.. בכוח! והזוית... הבול-ג'וינט הזה לא יחזיק הרבה.. בטח לא בשטח..
ו"פתיחה" אני מתכוון איזה 5-6 אינץ'.. לא משהו גרנדיוזי...
ושלא תחשבו שההגבהה עזרה לבדיחה שהם מכנים "מהלך מתלה" - הדבר הזה מצליב רק מלראות מדרכה...
קובץ מצורף 85554
והמצב באקספלורר דומה, אם לא גרוע יותר (כל הזרועות שם קצרות יותר..קדימה ואחורה)..
אבל יש לדיסקברי 3 יופי של קיטים עם קפיצי ברזל - למה לא לאמץ אותם?
אסף.
הנה, ברנרד, תכיר את הצעצועים של Lucky8:
http://s542.photobucket.com/user/Luc...2a8c9.jpg.html
ואני אומר... אם הם חולקים אותה שלדה, למה לא לאמץ?
אסף.
משום שהמתלים שונים לגמרי..
מה שגורם להמון הבדלים...
- - - Updated - - -
אני רואה שם רק רכב אחד שבאמת שווה משהו..
ואין לו גבנון על הגג...:rolleyes:
אנשים מפגרים - תראה כמה הם משקיעים בריינג'... מזכירים לי אותי:(..
ובכלל, מה זו הבלונדית הזו שקופצת על הגג שם?
הלו!
זה ריינג' רובר, לא איזה ג'יפ..
אם לא הייתי כזה פחדן, הייתי מעלה פה מה עשיתי בריינג' שלי (במתלים) - כל מה שיש שם +... כולל הגדלת מרחק הסרנים וציריות מחוזקות (הנבלה הזה, דויד אשקרופט... הייתי מוכן לשלם לו כפול ומכופל ולא הסכים לעשות מחוזקות "אנחנו עובדים על זה. אין תאריך" ובסוף הכין... אנטישמים..) ונעילה ומהלך מתלה והכל... עם קפיצי אויר!!
כמה כסף וכאב לב והנבלה מושבתת בגלל מנוע..
ואם נחזור שנייה לאקספלורר - אודי או אהוד.. חפש משהו אחר. לקחת משהו ולהפוך אותו למשהו שהוא "לא"... לא הייתי ממליץ...
סתם דוגמא.
הקפיצים, ד"א, עם מהלך של כמעט "15..
ואלה תמונות שכבר העלתי פה, בהזדמנויות שונות..
קובץ מצורף 85558
קובץ מצורף 85559
קובץ מצורף 85560
קובץ מצורף 85561
קובץ מצורף 85562
קובץ מצורף 85563
קובץ מצורף 85564
קובץ מצורף 85565
- - - Updated - - -
שכחתי.
זה האוטו הזה. הגלגלים.. גדולים, כפי שניתן להתרשם מהספייר... כולם אותו גודל..
לא עליתי עד סוף הרמפה (הנעילה לא מחוברת..) בגלל שלא היה לי מכוון ולא ראיתי כלום - רמי לא הסכים להשתתף: "אתה טמבל אם אתה מעלה שם תמונות!!!"
קובץ מצורף 85566
קובץ מצורף 85567
נושא השרשור הוא פורד אקספלורר 2008-2009. נא להשאר בנושא.
ברנרד - תפתח שרשור reader ride לריינג' רובר שלך בבקשה.
לפותח השירשור:
אני מבין את האטרקציה, רכב אמריקאי גדול(במושגים שלך) ומפנק, אבל בא נתעמק בעובדות, זה לא רכב שטח(ככה בנו אותו) ולעולם לא יהיה, לא משנה כמה כסף תזרוק לכיוון שלו.
תחשוב יותר לכיוון....מיניואן שנראה כמו SUV, זהו בדיוק ולא בערך.
רכב אמין ומעולה לסחוב את הקרציות לאיפה שאתה לוקח אותם...כול עוד זה נעשה על אספלט, ולא יותר מזה.
אני מאד מעריך את כל התגובות, כרגע אני בוחן מספר אופציות משנת 2006
באמת לרגע לא חשבתי שאני אקבל ביצועי שטח של ג'יפ סופה או אחר, אבל הייעוד הוא כפי שציינתי בהתחלה הסעות אבא באמצע שבוע, להביא את הארון/שולחן מאיקאה/הום סנטר/אייס (מחק את המיותר) וגולת הכותרת טיולי סופ"ש בשבילים, אני יודע ! ביצעתי חלק מהם ואין לי כוונה להכנס מראש למסלול בו אגיע למדרגות עם ארבעת ילדיי, לבד ?? אולי אבל לא נראה לי עם הרכב הזה. צרפתי קליפ מיו טיוב של אקספלורר 2006 מטייל בשבילים מסולעים, התמודד עם כמה אתגרים קלים ואולי אחד או שניים בינוניים כשהוא עם מתקן אופניים מאחור.
https://www.youtube.com/watch?v=5BjL0hD5Fpo
טוב.
כשאתה מציג את זה ככה - במהירות הזו וה"אתגרים" האלה, האקספלורר מצויין גם בלי הגבהות ומיגונים...
רק שים לב שהאוטו קשה כמו אבן ו"מרים" גלגלים מכל שטות, שמראה לך כמה קשה ולא גמיש ולא נוח הרכב...
בתוך האוטו, בשטח שכזה (כל שטח שהוא לא... שטוח לגמרי) יהיה לך וכל מי שאיתך, לא כ"כ כייף...
תודה לכולם, מצאתי וקניתי אקספלורר 2010 אדי באואר מליסינג במחיר טוב עבורי, בלי מיגונים תחתיים (מחפש לקנות) ובלי וו (לא דחוף לי כרגע) הרכב מפנק מאד מחד ומחייב להקים תחנת דלק משלי מאידך, טרם נסעתי איתו ברמת שבילים חוץ מאיזה שלולית בוצית שליכלכה את האוטו (דאווין חזרתי ממסע ג'יפים), אבל המבוא בבמפרים העירוניים מעיד על חווית עמוד השדרה המפוקפקת הצפויה בדרך קצת משובשת, מעניין איך אפשר יהיה לרכך את התחושה.