במסגרת החיפושים אחר הwj , יש הבדל באמינות בין השניים?
Printable View
במסגרת החיפושים אחר הwj , יש הבדל באמינות בין השניים?
יותר זול לתקן בנזין,
חוץ מהמנוע/גיר הם (כמעט) זהים.
מתוך זה - עלויות חלפים, קלות טיפול לבד וזמינות של מידע לפתרון בעיות (בעיקר מפורומים אמריקאיים בהם אין דיזל) חד משמעית יש עדיפות לבנזין
איל
לדיזל יש מחלה, לא כלכך נפוצה, של פריצת מזרקים.
הבעייה היא שכאשר היא מופעה קשה להיפטר ממנה.
לגביי תפוצה - אז נכון זה לא דגם נפוץ לטיפול עצמי, אבל המנוע והגיר של מרצדס דיי נפוצים בשאר רכבים. לכן יש לא מעט בעליי מקצוע עם ידע רב.
רבין
מסכים. כנראה יותר זול לתקן בנזין..
אבל החסכון בדלק מקזז יפה את הבדלי העלויות. בוא נאמר שאם אתה עושה 20K בשנה ומעלה אתה תחסוך הרבה (מאד) כסף לתיקונים..
WJ בנזין 1:5.5 מול דיזל 1:9 (וסולר גם עולה חצי ש"ח פחות אבל מי סופר)
הדיזל לא פחות אמין מכל דיזל מודרני אחר (להוציא את החיה המוזרה הזו טווטיה או טויו משהוא..)
אה ואל תקשיב לי. אני עם דיזל
יש מוסך / מכון שבודק באזור גדרה -אשדוד? ( לא אודי)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
יאללה , קניתי wj דיזל 2004 עם Qt2
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
תתחדש
מי יודע אם אפשר להחליף צמיגים למידה יותר נורמלית ? הוא מגיע עם 225*70*16
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
קובץ מצורף 87337קובץ מצורף 87338
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
ניתן להחליף ל 245.70.16 בלי בעיה.
יופי, יש כבר מסה של אנשים עם ה crd!
כן ירבו.
רבין.
רכב יפיוף ובחירה נבונה על הדיזל.
תתחדש.
שבדי , המידה רשומה באוטודאטה?
מישהו יודע איפה אפשר למצוא את הפלסטיק התחתון בדשבורד?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
חתיך תתחדש
תתחדש
אם לא מפריע לך הצבע יש ליריב (חבר פה) אחד לפירוק עם דשבורד בצבע בז'
245 יכנסו עם הגבהה של "2.5 או שצריך "4 וצפונה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
245.70.16 יכנס לרכב מקורי. זה מופיע באוטודאטה....
רבין.
נו מה אתה הולך לעשות לו תן עידכון
ברמת העיקרון הרכב מושקע , מיגון מלא של אספיר , הגבהה של אולדמן 2.5" חדשה , נראה לי שאני אתחיל עם מעבר ל 245 ונראה מה הרכב יבקש...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
הרכב עם Qt2 ולא QD ככה שהוא אמור להיות מוכן לשטח בינוני +
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אני נוסע עם צמיגים שטח מלא המידה 33
בכביש על הפנים מרעיש מאוד אבל בשטח פיצוץ אז תחשוב טוב טוב לפני שאתה קונה צמיגים כי אולי תרצה שטח מלא
מיגון מלא?!? יש פה שני צירים חיים, פרט למיגון המקורי צריך רק שני פסים בצדדים, ואוליי מגלש מקדימה.
הרכב המקורי מאוד נמוך, יש המסתפקים ב 2" שזה עסק פשוט, אבל מעבר לכך כבר צריך להחליף עד חלקים רבים, כלומר יש קפיצה במחיר.
רבין.
אני בונה על הגבהה באמצעות החלפת צמיגים ל245 אמור לתת עוד 3 ס"מ גם לבודי וגם למכלולים
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
245 כשלעצמו לא אומר הרבה, זה כולה חתך, בקונסטלציה מסויימת הקוטר יהיה פחות... אם התכוונתה ל 245.70.16 אז לא יהיה שינויי בגובה.
ככלל כל צמיגי שמוצהר על ידיי היצרן יהיו בעליי אותו קוטר חיצוני...
רבין.
תודה על התגובה , אשמח אם תוכל להסביר לי איפה אני טועה בחישוב , ה75 במידה שציינת לא מציין את הגובה ביחס לרוחב (245) ? אם הרוחב גודל והיחס נשאר אותו היחס , אז גם הגובה גודל .. במה אני טועה כאן ?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
דווקא 245.70.16 זו מידה נפוצה יחסית...
אפילו עכשיו יצאו צמיגי שטח מלא במידה הזאת, אמנם חברה לא מוכרת אבל נראים לא רע על הנייר.
ה75/70 מציין אחוז מתוך הרוחב, שזה הגובה של הצמיג, לדוגמא: 245.70.16 זה צמיג ברוחב 245*0.7 = 171.5 זה הגובה של הצמיג(הגומי)
שגיא תודה , האם מעבר מ 225/70 ל245/70 תגביהה את הרכב?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אני חושב שעכשו יש לך 225.75.16
ואתה רוצה 245.70.16 ההבדל בקוטר בינהם חייב להיות מינורי, למה? כי הם מאושרים על ידיי קרייזלר, אחרת היה צריך לעדכן את המד מהירות ועוד כמה דברים במחשב.
איזה צמיג שטח יש במידה 245.70.16? ב 245.75.16 ממש לא חסרים יצרנים לשטח. אבל פעם ראשונה אני שומע על צמיג שטח 245.70.16.
רבין.