-
שירות לקוחות "הוט"
יש איזושהיא דרך קצרה להשיג את שירות הלקוחות של הוט
זה יותר משבוע שאני מתקשר ומשאיר הודעות במענה הקולי לחזרה אלי - ללא תגובה
שולח אימייל - ללא תגובה
מתקשר שוב למוקד השירות - עובר את כל המסננת של המענה הקולי שמעביר אותי להמתנה ארוכה ומייגעת (יותר מ-20 דקות בכל פעם) עד שאני מתייאש ומנתק.
ככה - כבר מספר פעמים שאני מתקשר ללא מענה
ריבונו של עולם - איך מגיעים אליהם???
התקשרתי היום למוקד ובמענה הקולי לחצתי על העברה למוקד המכירות שלהם - ראו איזה "פלא" - תוך פחות מחצי דקה היה נציג מכירות על הקו,
טען בפני שאינו הכתובת - עוד הוסיף שעליו להעביר אותי למוקד השירות ואחרי כחצי דקה נותקה השיחה.
יש כאן מישהו שיכול לעזור או עליי לעמוד בתור של המלינים על השירות שלהם,,,,,,
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
יורם
אני פתרתי את הנושא בצורה פשוטה מאוד
התנתקתי מהם ועברתי למתחרים
עד היום הם מנסים להחזיר אותנו,עד ששלחנו להוט מכתב אזהרה לבל יטרידו אותנו יותר
מהמתחרים אני מקבל שירות מעולה(ובטח אחרים לא)
עד שלא תהיה כאן רעידת אדמה עיסקית צרכנית שירותית כנראה שחברות הענק הללו ימררו את חיינו (לפי ראיית עולמנו כמובן)
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
שלח פקס התנתקות.
אצלי זה כל כך הצליח שלא חזרתי להיות לקוח שלהם או של יס מזה שנים רבות
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תריץ חיפוש "אני שונא את" ותראה מהי התוצאה הראשונה.
לא מזמן אחד המנהלים שם קיבל בונוס שמן על פיטורי למעלה מ-2000 עובדים רובם מוקדנים,[מן העיתונות,"ממון"]
תנסה להציג את הבעיה לחברת האשראי,אני הצלחתי.
הוט פועלת בשיטת התשת הלקוח,זה ידוע,זה רשמי.
משיטוט באתרים ושיחות אני למד שהשירות הבלתי נסבל לא מאפיין רק את הוט אלא את כל חברות הכבלים/ סלולר. זו תרבות השירות כאן.
געגועים לכחלון.
שחר,1000 פקסים שלחתי ללא תוצאות.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יורם-דרומי
יש
התקשרתי היום למוקד ובמענה הקולי עוד הוסיף שעליו להעביר אותי למוקד השירות ואחרי כחצי דקה נותקה השיחה.
,,,,,,
יורם, אתה לא הבנת- זה השרות לקוחות שלהם...
סע אליהם אם אתה רוצה משהו או שתתן למתחרים לנתק אותך אבל תתכונן לשתי שיחות בשעה שינסו להחזיר אותך בלי להתיאש
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
אני נמנע מתגובה בכדי שלא אתבע על דיבה
בועז
-
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zviki
null
+1,000,000
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
גם אני לא אכנס לפרטים מאותה סיבה, אבל הדרך היחידה היא לא להתייאש ממלחמת ההתשה - לשים טל׳ על רמקול ולהשאר בהמתנה גם 50 דק׳ (קרה לנו) ואח״כ לא להסכים לנתק.
אני חייב לציין שקשה לי לקבל שזה נובע ממחסור במוקדנים, כי בשביל הקומבינות הכמעט עברייניות שהם עשו לנו, צריך יותר כח אדם....
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dice2
אני נמנע מתגובה בכדי שלא אתבע על דיבה
בועז
בועז,
אתה כנראה לא שמעת על חוק 3 הדקות או על הקנס שהם קיבלו על אי עמידה בו.
אדרבא, אם הם יתבעו אולי אני אקבל מהם פיצוי - מי יודע....
אתה מוזמן לעיין כאן:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4445879,00.html
-
אפשר לשלוח מייל לשרות לקוחות דרך האתר אינטרנט שלהם. מהנסיון שלי הם תמיד חוזרים.
חג שמח
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
אני כבר לא מדבר על זה שערוץ ההיסטוריה[פנינה] הפך לערוץ סדרות משעממות,העיקר למלא את הואקום.גם הנשיונאל גאוגרפיק מציג תוכן שלא לזה הוא נועד, עובדים עלינו בעיניים,תרתי.
אילן לוקאצ' כבר דיבר על זה.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
נשיונל גיאוגרפיק?
התכנים מעניינים, אבל הערוץ בלתי אפשרי לצפיה ופשוט בלתי נסבל.
מתוך שעה עגולה של שידור אתה מקבל 40-45 דקות של פרומואים עצמיים שלהם שקופצים כל שתי דקות וחודלים לך את הצפיה באמצע. אפילו ה-"3 פרסומות וחזרנו" של ערוץ 2 הן זהב לעומת זה.
אני מודה שהמסגרת המלבנית-צהובה שלהם היא כבר כמו סדין אדום בשבילי.
ערוץ ההסטוריה?
הפך כבר מזמן לערוץ של חצי ריאליטי על אספני עתיקות ובתי משכון. מצ'עמם עד פיהוק.
מה נשאר? ערוץ דיסקברי, וגם הוא הולך בדרך הרעה של שני קודמיו.
בקיצור - חבל על הכסף.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
דרור,נכון שהנשיונאל לעס כבר את עצמו למוות ,הפרומואים עדיפים בעיניי מפרסומות לשמפו ותחבושות וגינאליות והוא משדר 24. והכי חשוב לא רואים שם את האחיות שבלול.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תעברו ליו טיוב
הכל נמצא שם
וגם הפרסומת סבירה עד בלתי מורגשת
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
את הוט עזבתי לפני שנים ע"י מעבר ליס, וגם אותם עזבתי לפני ארבע שנים במעבר הדירה האחרון וחסל סדר טלוויזיה רב ערוצית. כמו שנאמר - המחשב נותן את כל מה שצריך. תשתית במקרה שלי בזק וספקים מתחלפים בהתאם לעונה.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
בשעה טובה,,,אחרי שבועיים של טרטורים חזרו אלי מהוט
ה ל ל ו י ה
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
נשיונל גיאוגרפיק?
התכנים מעניינים, אבל הערוץ בלתי אפשרי לצפיה ופשוט בלתי נסבל.
מתוך שעה עגולה של שידור אתה מקבל 40-45 דקות של פרומואים עצמיים שלהם שקופצים כל שתי דקות וחודלים לך את הצפיה באמצע. אפילו ה-"3 פרסומות וחזרנו" של ערוץ 2 הן זהב לעומת זה.
אני מודה שהמסגרת המלבנית-צהובה שלהם היא כבר כמו סדין אדום בשבילי.
ערוץ ההסטוריה?
הפך כבר מזמן לערוץ של חצי ריאליטי על אספני עתיקות ובתי משכון. מצ'עמם עד פיהוק.
מה נשאר? ערוץ דיסקברי, וגם הוא הולך בדרך הרעה של שני קודמיו.
בקיצור - חבל על הכסף.
אכן מצער - דיסקברי נשאר מהשורדים האחרונים והנצפה ביותר אצלי
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תתנתקו מהכבלים/יס ותראו שיש חיים אחריהם.
הכל נמצא ברשת ומאז שגיליתי את "ספורט למון" (קישור לכל הספורט שבעולם בשידורים ישירים), הסיכויים לחזרתי לכבלים/יס אחרי כ-6 שנים בלעדיהם ירדו פלאים.
השילוב של עידן פלוס, ספורט למון ו-פופקורן (צפייה בסרטי טורנט בסטרימינג) הוא יעיל ומעולה. הכל חינמי באיכות טובה ובאמת שלא צריך שום דבר נוסף.
חג שמח לכולם.
יוסי
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
בלי הוט. בלי יס. בלי עידן. החיים פשוט יותר טובים. אין את רעש הרקע הזה כל הזמן בבית...
כבר כמה שנים ולא חסר לנו כלום...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
בלי הוט. בלי יס. בלי עידן. החיים פשוט יותר טובים. אין את רעש הרקע הזה כל הזמן בבית...
כבר כמה שנים ולא חסר לנו כלום...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
א. מעריץ אותך !
ב. לא רואה איך אני מפסיק לאישתי את מאסטר שף, משחקי השף, ושאר תוכניות זבל ריאלטי עלק ...
ג. כנ"ל לבת ה 15 להפסיק את היפה והחנון ועוד שטויות
במחשבה ראשונה, הממשל בכוונה דואג לסמם אותנו בזבל הזה כדיי שלא נרים הראש ונצא למהפכה (של דרור) ...
במחשבה שניה, איך נצא למהפכה כשמקורות המידע שלנו יהיו העיתונות (כולל האלקטרונית) שגם היא משוחדת וכול אחד מושך לצד הפוליטי והאנטרסנטי שלו.
ואז חוזרת האופציה של פעם, לא יודעים מה קורה וסומכים על "מנהגינו הדגולים" ....
אופס, מתעוררים לכיפור 2 .....
אז מה הכי טוב ? כנראה להיוולד לחוואי באוסטרליה/ניו זילנד
רענן
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
לכל משתמשי המחשב, חוסם פרסומות מומלץ-
https://adblockplus.org/en/chrome
ברוכים הבאים לעולם אינטרנטי נטול פרסומות :)
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
רענן, כל מה שציינת קיים באינטרנט
גם אם תקנה לפטופ לכל בן משפחה יצא לך יותר זול ויותר שקט
מעבר לכך, אני מאוד ממליץ לשקול אינטרנט ׳מסונן׳ (יש כמה סוגים, אבל ׳רימון׳ הכי מקצועיים).
אפשר לבחור רמות שונות וסינונים שונים, גם מינימליים, בהתאם לסטנדרטים של המשפחה שלכם.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
לא יודע מה אתם כזה בעליהום על הלווין. אני המון שנים ומאוד מרוצה. הייתי בתקופה כשהם רק התחילו, עברתי להוט ואחרי שנמאס לי מזה שהם ממחזרים סדרות, עברתי ליס בחזרה. בסה"כ, לא כזה נורא והאמת שלפחות לי אין טענות על השירות שלהם. כשעברתי דירה הזמנתי אותם מראש כדי שיסדרו לי תשתית. עלה לי אמנם 150 שקל אבל אחרי כמה חודשים טובים (איזה חצי שנה) הם התקינו לי נקודה חדשה חינם. במסגרת מעבר הדירה. (כי שלמתי עבור הגעה לפני שהיה ממיר וכשעוברים דירה מגיע ביקור חינם). אז באמת שלי אין טענות כלפיהם. בסה"כ השירות די אמין ויציב. מה גם שהם מחדשים ונותנים שירותים חדשים כל הזמן. הYES STREAMER עובד אצלי שעות נוספות.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
כתבה מאוד מבהילה מהיום :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4509702,00.html
חבל שאי אפשר לחזור בזמן ולמנוע את כול ערוצי הזבל בטלויזיה (לווין וכבלים) והאינטרנט.
איפה ערוץ 1 בלבד (מכסימום ירדן ולבנון קלטנו בקושי) עם "זהו זה" ורגע עם דודלי לילדים .
אגב, שבוע שעבר הייתי אצל ידידה נטולת טלויזיה מרצון, הבת (בגיל 7) צופה ברגע עם דודלי במחשב.
רענן
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
בנתיים קנסו אותם במליון ...
הבעיה שכניראה זה לא כל כך מזיז להם.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4534397,00.html
מזל שיש לי צלחת לווין עצמאית - (ולא YES )
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
סתם חומר למחשבה
לחדש רישיון רכב בארצות הברית עולה כולם לא להתעלף להיות חזקים מוכנים 30 דולר
אז אם המדינה שלנו מרשה לעצמה לעשוק את האזרח אז למה שגוף פרטי לא יעשוק גם
כמו לדוגמא המוקדנית של מדא שלא מאמינה שהילדה עומדת למות ומתחננת על החיים שלה
כמו המוקדנית של המשטרה שלא האמינה שחוטפים את הילדים
אז אני שואל אתם באמת מאמינים בממסד במערכת פשוט בושה
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
שמעתי שתלונות למשרד התקשורת עוזרות, כמה שזה מפתיע.
אני אישית כבר מזמן סילקתי את מסך ההיפנוזה הזה מהחיים שלי - לחלוטין.
-
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
נקנסו ביותר ממליון שקלים ועדיין משתלם להם להמשיך להתעלם מפניות של לקוחות !