נתקלתי במוצר הנ"ל מותקן ב - TD5 באוסטרליה.
מסנן של MANN מפריד אדי שמן - קישור
מישהו מכיר?
איפה איציק שצריך אותו...?
Printable View
נתקלתי במוצר הנ"ל מותקן ב - TD5 באוסטרליה.
מסנן של MANN מפריד אדי שמן - קישור
מישהו מכיר?
איפה איציק שצריך אותו...?
אני לא מכיר את המוצר הספציפי שצרפת. אך מסנני Mannn הם בהחלט איכותיים, בזמנו בדקתי עלויות עם היבואן המחיר היה באזור ה 1000 שקל. ובחול באןתו סדר גודל
לבסוף התקנתי מפריד אחר ושיפרתי אותו, על פי כמויות השמן שמצטברות בתחתית הוא עושה עבודה לא רעה בכלל.
נקרא גם catch can.
פשוט מאוד לייצר לבד:http://www.patrol4x4.com/forum/membe...catch-can-401/
Sent from my Patrol
האם חיברת את הניקוז חזרה למנוע או שאפשר להשאיר אותו עם צינורית לקרקע?
גרשון, יש את זה, אבל זה קשקוש.
קובץ מצורף 86671
קובץ מצורף 86672
המוצר של MANN מקצועי הרבה יותר מהקישקוש של לנדרובר.
תסתכל פה בקישור.
קובץ מצורף 86673
זה החיבור בפטרול (צינורות כחולים)
Sent from my Patrol
את הניקוז מה - CATCH OIL חיברת חזרה למנוע או שמתנקז לקרקע?
ב TD5 הנקז ממכסה השסתומים מחובר לצינור הכניסה לטורבו והשמן חוזר בחזרה למנוע בצינור עודפים של הטורבו. חשוב מדי פעם לנקות את הנשם.
בדיסקו 1 יש מסנן צנטריפוגלי למטרה הזו , שמחזיר שמן עודף מהנשם מנוע , לתחתית אגן השמן ,
ככה גם לא צריך להחליף את המסנן הפנימי.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009919
לפי מה שהבנתי המטרה למנוע פיוח וסתימה של סעפת היניקה. אולי יש לזה גם השפעה על האינטרקולר.
כאשר הפילטר הזה ניסתם ,
האינטרקולר מתמלא בשמן וג'יפה , והספיקה שלו יורדת
וגם האיזור של הפילטר אוויר מתמלא שמן ...
לקרקע.
בתמונה:
הצינור הכחול ה"עליון" מוביל אויר מהשסתום בראש אל הcatch can, שנמצא בסמוך למיכל העיבוי. משם בצינור הכחול "התחתון" אל צינור יניקת האויר.
במקור מהשסתום היה צינור ישר את צינור יניקת האויר.
בנוסף ישנו צינור ניקוז בתחתית ה catch can באמצעותו בכל טיפול אני מרוקן את השמן שהצטבר .(למיכל, אני לא שופך שמן לקרקע )
Sent from my Patrol
10% of the oil flow from the pump is diverted through the centrifuge filter and returned to the sump via the centrifuge
filter drain tube. The remaining 90% of the oil passes through the standard full-flow filter to the main oil gallery in the
cylinder block.
המסנן שלך מפריד בין הגז ושמן,ששמן לא ייכנס ליניקה בתוך הצילינדר
אחרי שהחלפתי את המסנן המצחיק הזה (עיגול) שתחוב לתוך צינור יניקת האויר, אחרי פילטר האוויר ולפני הטורבו, פילטר האוויר המלא באדי שמן, והחלפתי אותו בחדש.
אני מניח שאדי השמן גם "עטפו באהבה" את חיישן ה - MAF החדש, שיט !
הרעיון האוסטרלי נראה לי מאוד להפרדת אדי שמן מהמנוע חזרה ליניקת האוויר ומשם לאינטרקולר.
נראה שעובד לא רע אצל אמיר.
אמיר, מה כמויות השמן שאתה מרוקן כל טיפול?
כל כמה זמן אתה מנקז?
אסף,
אני מנקז את השמן שמצטבר במפריד, כל טיפול (10,000). במקרה היום אני עושה טיפול לרכב, אני אבדוק כמה שמן יצא במדויק.
לא סיפור לנקות את ה MAF , גם ככה צריך לעשות פעם ב, שים לב לעשות את זה נכון ועם חומר מתאים, אין ספור חומר ברשת על כך.
אמיר
מה דעתכם על האביזר הזה:
http://www.ebay.co.uk/bhp/oil-catch-tank-15mm
בסה"כ מדובר באביזר פשוט.....אין צורך בתחכום יתר.....ובזוזים רבים....
זה מה שיצא אחרי 10000 קמ (אולי 20000 לא זוכר בוודאות אם רוקנתי בטיפול הקודם). 65 גרם.
והמפריד מהפשוטים שיש ב eBay לו הוספתי צינור שמתחבר לניפל כניסה וקצהו שבתוך המיכל עטוף בצמר פלדה וכותנה כך שהאויר שנכנס חייב לעבור סינוןhttp://img.tapatalk.com/d/14/04/25/qema3u2e.jpg
Sent from my Patrol
אמיר תודה. מחזק את דעתי שיש להתקין את האביזר מוקדם ככל האפשר.
שאלה - באיביי ישנם דגמים עם נשם לדוגמא:
http://www.ebay.com/itm/0-5L-POLISHE...70ab53&vxp=mtr
האם יש בכך יתרון?
מצא חן בעיני פתח הריקון......הנשם לא יכול להזיק....רק לחשוב כמה שמן מצטבר באינטר קולר....
פקק ריקון דווקא יש ברובם. אצלך אין? ז"א צריך לפרק לטובת ריקון?
פקק ריקון יש. צריך להחליף לניפל ולחבר צינורית עמ לא לפרק לרוקן.
לא מכיר את נושא הנשם.
Sent from my Patrol
המסנן עוד לא הגיע.
צריך צינור לחיבור לרכב, הצינור צריך לעמוד בטמפרטורה גבוהה + עמידות לשמנים לסולר.
ב. דרור בת"א לא מחזיק כאלו צינורות.
איפה ניתן לרכוש צינורות מתאימים למסנן באיזור תל אביב?
איזה סוג צינור לחפש?
בקובץ שיש בלינק הפותח של השרשור מופיעים מספר דגמים.
מה מתאים לדיסקו 2?