-
1 קבצים מצורפים
SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
שלום לכולם,
ספוילר: למי שאין כוח לקרוא סיפורים ורוצה להגיב לעניין מספיק לקרוא את הקטע הבא:
המטרה היא לשחזר את הטנדר למצבו המקורי עם נגיעות קטנות בעיקר קוסמטיות ופרקטיות.
הייעוד של הטנדר בעיני הוא להיות רכב אספנות, סידורים של שישי, נסיעה בכיף ואולי איזה טיול שבילים בקטנה באזור עם פק"ל קפה.
בנוסף, החלום הוא לסיים את הפרויקט ולצאת לטיול חוצה ישראל. קליל מבחינה טכנית אבל נסיעה וביקור חברים מדן ועד אילת.
הנה זה מתחיל, פרויקט השיפוץ הראשון שלי. הרכב היום יומי שלי גם הוא מאותה המשפחה. ג'ימני 08' ידני, שמור בפדנטיות, נעול, מוגבה ומשופצר היטב. עד כה התנסיתי במגוון פרויקטים על הג'ימני שכללו לא מעט שפצורים, בניית מיגון סף, תאי אחסון מעץ, החלפת בולמים וקפצים ועוד כמה פרויקטים הקשורים למערכת החשמל (פנסים קדמיים, מקסטרק, מערכת סאונד עם מגברים וסאב) – לרובם ניתן למצוא שרשור בפורום סוזוקי.
עם השיגעון של SJ410k התחלתי לפני שנה וחצי. תמיד רציתי לשפץ רכב ישן ובלי קשר לרכב אספנות, סמוראי תמיד היה חלום שלי (אפילו הג'ימני עלה בעבר ל'יד 2' לטובת החלום לאיזה יום יומיים). אך מהר מאוד נזכרתי שאני מבלה לא מעט ברכב וצריך רכב שישרת אותי בנוחות יחסית ביום יום עם עלויות האחזקה סבירות ויכולת שטח לא מבוטלת לטיולים של יום יומיים במדבר (נשארים עם הג'ימני כרכב עיקרי).
לפני שאתחיל יש לי וידוי. איך להגיד את זה בעדינות... יש לי חולשה לטנדרים. לא יודע מה יש במרכב הזה שעושה לי את זה. הקבינה הקטנה שיושבת גבוה מעל השלדה, הארגז שנפרד מהקבינה ואולי ההרגשה שעוד רגע אני מעמיס בלות של חציר מאחורה והולך לחלוב את הפרות.
מכאן הבחירה כבר יותר ברורה. חיפשתי רכב ישן, שיהיה מיוחד ונדיר ואולי אפילו הימור על כך שיהיה לו ערך אספני בהמשך, עם הנעה כפולה, מרכב של טנדר, פשוט מספיק לפרויקט ראשון שאוכל לעשות כמעט הכל לבד, ואיך לא.. עדיף שיהיה סמוראי.
התחלתי לברר על sj410k, סמוראי פיקאפ, סמוראי טנדר או כל שם אחר שתבחרו (למרות שבתכלס הוא אפילו לא סמוראי – SJ410 הוא הדגם שלפני עידן הסמוראי עם מנוע 1,000 ו-4 הילוכים).
בשיטוטים באתרים בארץ ובעולם הבנתי שמדובר בתופעה. בכל העולם הרכב נדיר מאוד ויש פרויקטים ספורים של שיפוץ sj410k או sj413k. ומבחינתי, מי שלקח סמוראי ארוך או קצר חתך והדביק, הרכיב איזה ארגז, זה לא נחשב לטנדר.
חפרתי בכל אתר ובכל פורום, ואני דיי בטוח שלא תוכלו להפתיע אותי עם פרויקט טנדר או תמונה שלא ראיתי. בארץ וגם בעולם. מוזמנים לנסות, אשמח לראות דברים חדשים J
יאללה אפשר להתחיל.
במשך שנתיים חיפשתי טנדר סמוראי. הייתי מאוד סבלני ולבסוף הגיעה ההזדמנות. סמוראי טנדר 84' כמו שחיפשתי. עומד כבר איזה שנתיים ללא טסט. מיד נסעתי לראות אותו.
קובץ מצורף 86776
הטנדר נראה מוזנח, החלודה חוגגת באזור הכנפיים, באזור הרגליים של הנהג והנוסע, מכסה המנוע באזור מנגנון הסגירה. הורכבו כסאות של וונדורה שדרשו ריתוכך מעיכה וחיתוך של התושבות הקיימות, נראה שעשו עליו הרבה עבודה עם חומר פחחים. כזו שרואים מרחוק שמישהו כיסת"ח על חלודות. אך השלדה נראת טוב, יש ניירות והמנוע מניע. חסר ברקט ימין ויש בורג גזור בבלוק. אחרי מיקוח קצר, בלי הרבה התלבטות החלטתי להביא את הכלה לחצר. לא שיש לי אופציות אחרות.
כאן מתחיל הפרויקט.
ראשית נגדיר את מטרות הפרויקט, כדי שכל מיני שגיא שכטר-ים ורון נחמן-ים לא יפתו אותי עם רעיונות מפלצתיים (בהזדמנות זו אציין שבזכות הלחץ הפיזי שהם הפעילו עליי, והשרשורים שכתבו החלטתי להצטרף לחגיגה).
המטרה היא לשחזר את הטנדר למצבו המקורי עם נגיעות קטנות של שינוי בעיקר קוסמטיות ופרקטיות.
הייעוד של הטנדר מבחינתי הוא להיות רכב אספנות, סידורים של שישי, נסיעה בכיף ואולי איזה טיול שבילים בקטנה באזור עם פק"ל קפה.
עם סייג אחד קטן, החלום הוא לסיים את הפרויקט ולצאת לטיול חוצה ישראל. קליל מבחינה טכנית אבל נסיעה לאורכה של המדינה וביקור חברים מדן ועד אילת. בעיקר כדי שאכיר את הרכב ובעיותיו לעומק.
נגיעות קוסמטיות ופרקטיות אומר שאני מוכן לשינויים קטנים מהמקור. לדוגמא, העובדה שהטנדר נמוך מידי בעיני, לכן הוא ישאר עם נדנדות מעט ארוכות יותר איתן הוא הגיע. כרגע הוא על 235 ברשיון וכך הוא ישאר (רק יעבור ל 100% שטח).
הספייר כנראה יעבור לארגז (לדעתי 235 לא נכנס מתחת לארגז). בנוסף, כחלק מהתמודדות עם בעיית המקום מתוכנן ארגז כלים גדול לארגז שיהיה שקוע מעט על חשבון החלל שבין מיכל הדלק לרצפת הארגז ואולי מיגרה נפתחת נוספת במקום הייעודי של הספייר מתחת לארגז.
מתוכננת קשת התהפכות לארגז ואולי איזה מתקן לג'ריקן דלק.
אולי אוותר על הפגוש המקורי ואבנה פגוש קדמי חדש.
אופציה לחלון אחורי נפתח מהקבינה לארגז – לא חובה.
בחיים יש אילוצים וכמובן שהפרויקט מתנהל בתקציב מוגבל. חשוב לי מאוד ללמוד מהתהליך גם אם זה מגיע על חשבון משך הזמן. המשמעות, לצערי, היא שאני לא הולך להחליף בשלב זה כל גומיה וכל בורג.
מכיוון שאני מתכנן מסע השקה, הרכב צריך לנגן יפה. אין בעיה שינגן לאט בהילוך רביעי אבל ניגון קבוע ואמין J
תוכנית עבודה:
1. פירוק הטנדר לרמת השלדה (בוצע במשך השנה האחרונה).
2. תיקון יסודי של הפחים: ריקבונות, חלדות ומכות פח.
3. צביעת חלקי הפח.
4. התזת חול וצביעה אלקטרוסטטית של השלדה.
5. טיפול בסרנים ומערכת מתלים (בולמים גמורים, עלים שקועים).
6. הרכבת הסרנים לשלדה.
7. טיפולים שונים: טרנספר, גיר מנוע (לא יודע מה מצבם עדיין).
8. ניקוי מערכת החשמל מחוטים מיותרים.
9. ניקוי, צביעה והרכבה של שאר המכלולים תו"כ אבחון בעיות והחלטה מה הכרחי בשלב זה.
התחלתי לאסוף חלפים שונים מסביב לעולם, בעיקר למנוע שידוע כנדיר יחסית (אטמים, חיישן חום ולחץ שמן), ולאסוף כל מיני חלקים מקוריים שהיו חסרים.
מצלם הרבה במהלך הפרויקט, לא לדאוג.
עכשיו תורכם J
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
נראה מעולה! שיהיה המון בהצלחה!
(מאוד מתחבר לפסקה על הטנדרים, וגם זכורים לי טיולים נהדרים עם אחד כזה של אבא של חבר, עוד שהייתי ילד ונכנסתי בארגז...(:)
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
-
SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
תמיד כיף לראות סמוראי חוזר לחיים ובמיוחד בטנדר נדיר
מחכה לתמונות
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
בהצלחה!
היו לי כמה חלקים מקוריים של סמוראי 84' שאולי יהיו רלוונטים- המגש מתחת לתא כפפות , כיסויי רמקולים ועוד.
אם הם לא עפו מתישהו אמצא אותם.
-
אוי חלקים זה נהדר :)
המגש שלי סדוק את הכיסויים לרמקולים מצאתי באי ביי ירדן :)
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
כל הכבוד על הפרוייקט והשיתוף!
כיף לראות עוד סמוראי חוזר לחיים, עושה לי חשק לעבוד על הפרוייקט שיפוץ שלי (87 ארוך)
בהצלחה!
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
כל הכבוד
מאחל הצלחה רבה
אתה תהנה מאוד מתהליך הבניה/שחזור/שיקום
קדימה רעבים לתמונות
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
בהצלחה וסחטיין. את הרכב שלך אני מכיר היטב ואפילו העברתי בו מס׳ לא מבוטל של קילומטרים. כיף לראות שהוא חוזר לחיים.
יאללה תמשיך לספר ותמונות.
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
מברוק יזלמה !
אפילו שגנבת לי אותו מתחת לאף (ולא רק אותו) .
אבל למזלך הסתדרתי בסוף :) .
זה המקום גם להגיד תודה ענקית על העזרה בפרוייקט שלי שיעלה בבוא העת ....
ושוב בפן הטכני אל תתבייש לבקש עזרה .
והכי חשוב עמרי תמונות והרבה !!
-
17 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
רגע לפני שאני עולה על מטוס אספר על הצעד הראשון בפרויקט. הצעד הראשון בפרויקט היה להשיג את הברקט החסר להניע ולעשות סיבוב. על פניו נראה כמשימה פשוטה אבל בזמנו לא כל כך הבנתי את עולם החלפים, לא הכרתי את האנשים הנכונים ולא הצלחתי למצוא ברקט למנוע שלי (רק תושבות מנוע). פניתי אל העולם הגדול (אי ביי) ובדרך נס מצאתי ברקט ימין למנוע 1000 בפירוק מאנגליה שהוצע למכירה במכרז. מאז אני עוקב על רוב הפרטים למנוע 1000 ולסמוראים הישנים ועדיין לא נתקלתי בעוד ברקט למכירה. לא היה קשה לזכות. אני היחידי שהציע. מזל טוב. החלק הראשון שהזמנתי לטנדר בדרך לארץ הקודש (מאז פתחתי חברת משלוחים).
הערתי את אבא שלי בשבת בבוקר, הבאנו זרוע הידראולית מהמפעל והתחלנו לפרק את המנוע. מעולם לא הוצאתי מנוע של רכב, אך יצא לי לא מעט ללוות פירוק של מנועי טנקים. והאמת, לא שונה בהרבה J
צילמתי הכל, רשמתי מה הולך לאן והמנוע יצא בקלות יחסית בחצר של ההורים.
הברקט הגיע אחרי כמה ימים, התחדשתי בסט חולצים חדש, חלצתי את הבורג הגזור והמנוע הוחזר למקומו. התחלתי לחזור על עקבותיי וכל החוטים חוברו בחזרה. בנסיון השלישי הטנדר הניע (בעיקר בגלל שלא חיברתי הכל נכון בפעם הראשונה והשניה).
האמת שזה היה מרגש. בדיוק שהתחלתי לצאת מהחניה התחיל לרדת גשם ולהפתעתי המגבים אפילו פעלו באטיות האופיינית.
סיימנו עם הצעד הראשון ואני חייב להודות שזה גרם לי לסיפוק אדיר. התחלתי להרגיש איך החלום שלי קורם עור וגידים.
הבנתי שכדי להתקדם אני חייב להרחיב ולשפר את סט כלי העבודה ופינת העבודה שלי. בהמשך רכשתי סט בוקסות, מפתחות, בוקים, מיטת מוסך ושאר ירקות.
העברתי את הטנדר למשכננו החדש במושב והתחלתי לפרק. התמונות שתראו בהמשך צולמו במשך שנה פחות או יותר. חדי העין יצליחו לראות בתמונות שמצפה לנו טוויסט קטן בעלילה בהמשך הסיפור...
בגדול בא לי להגיד שממש נהנתי מהפירוק, שלמדתי המון על מבנה הרכב ונגעתי בכל חלק והבעיות שלו. בפועל... למדתי המון אבל זה היה סיוט. למדתי בעיקר כיצד לחלץ ברגים שנגזרו מרוב שהם אכולים מחלודה וקורוזיה. הפכתי מומחה לשחרור ברגים חלודים. אני חושב שאת הברגים של הדלתות לקח לי כמה ימים להצליח לפתוח. משום מה התעקשתי לנסות ולשחרר אותם. בדיעבד, ישר הייתי צריך לרתך פלח ולסובב.
שפכתי המון WD40, שברתי מספר לא מבוטל של חולצים ומקדחים קטנים אבל התמקצעתי בחילוץ ולמדתי לעבוד עם הכלים. הרי זו אחת ממטרות הפרויקט.
ככל שקילפתי את השכבות של הפיקאפ, הבנתי כמה המצב חמור. הרבה דברים שלא שמתי לב אליהם בזמן בקניה התחילו להיחשף. רקבון מטורף מסביב להנדברקס, תושבות קבינה שלדה רקובות לגמרי – הן פשוט נשארו לי ביד כשנגעתי בהן. לקחתי את הקבינה למפעל המשפחתי כדי לבדוק עד כמה המצב חמור. התזת חול עדינה בכל מיני פינות ונקודות מועדות לפורענות חשפו את גודל האסון. בעיקר ברצפת הקבינה.
הכנפיים פחות מעניינות כי קל להשיג אחרות וגם היה קל לראות את מצבן כשקניתי את הטנדר, בסיס הארגז סביר אך דלתות הארגז רקובות אך כל אלו פחות הטרידו אותי.
רצפת הקבינה הפחידה אותי כי הבנתי שצריך לשחזר את התושבות לחלוטין וכמעט את כל הרצפה.
חבר של המשפחה, פחח בפנסיה, הגיע לבקר וישר אמר שאני צריך טיפול פסיכיאטרי דחוף וניסה לשכנע אותי לרדת מהעניין (של השיפוץ...).
הבנתי שאני בבעיה... המשבר ראשון הגיע יחסית מהר …
במקביל המשכתי לפרק ובדומה לשיטת חומה ומגדל שבכל לילה הקימו עוד ועוד ישובים עד שבנו לנו כאן מדינה, כך בכל ארוחת שבת הגעתי לבית הורי עם ארגז
חלקים שפורקו בשבוע האחרון ובלי שאמא שלי שמה לב לבסוף כל חלקי הטנדר היו מסודרים ומקוטלגים בפינת המרתף.
קובץ מצורף 86825קובץ מצורף 86824קובץ מצורף 86827 קובץ מצורף 86828קובץ מצורף 86826קובץ מצורף 86832קובץ מצורף 86829קובץ מצורף 86837קובץ מצורף 86834קובץ מצורף 86835קובץ מצורף 86833קובץ מצורף 86831קובץ מצורף 86830קובץ מצורף 86839קובץ מצורף 86836קובץ מצורף 86838קובץ מצורף 86840
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
שמח לראות שאתה מקשיב לי לפעמים!
הפוסט הזה יעניין הרבה מאוד קוראים, ואתה תלמד הרבה מהתהליך! בהצלחה!
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
נראה מעולה! שיהיה המון בהצלחה.
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
כאחד שעבר שיפוץ כזה , וכעת משפץ במקביל גם סיקס וגם סיטרואן דה שבו , אני מאחל לך בהצלחה .
רגעי משבר הם חלק בלתי ניפרד מהשיפוץ , תשתדל להתעשת מהר כי ככל שעובר הזמן היאוש גובר .
את הטנדר שלי אתה מכיר - הוא אמנם יד ראשונה , אך היה חלוד כמעט כך , וראה לאן הגיע כיום - החתיך של השכונה .
הטעות שאני עשיתי היא שלא עשיתי לבד את הפחחות .
כיום שני הרכבים שאני משפץ עוברים פחחות שלי ללא קיצורי דרך ( כדרכם של בעלי מקצוע ) .
בכל אופן , בהצלחה בשיפוץ , ואם תזדקק לעזרה או ייעוץ אל תתבייש לבקש .
אתה מוזמן לסדנא שלי לראות טכניקות לכיפוף פחים וריתוך , ייצרתי מספר שבלונות לכיפוף .
אילן
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
ואללה זה החלום שלי, מקנא בך ומקווה שגם לי ייצא לעשות פרוייקט כזה ביום מן הימים
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונימוג אדום
כאחד שעבר שיפוץ כזה , וכעת משפץ במקביל גם סיקס וגם סיטרואן דה שבו , אני מאחל לך בהצלחה .
רגעי משבר הם חלק בלתי ניפרד מהשיפוץ , תשתדל להתעשת מהר כי ככל שעובר הזמן היאוש גובר .
את הטנדר שלי אתה מכיר - הוא אמנם יד ראשונה , אך היה חלוד כמעט כך , וראה לאן הגיע כיום - החתיך של השכונה .
הטעות שאני עשיתי היא שלא עשיתי לבד את הפחחות .
כיום שני הרכבים שאני משפץ עוברים פחחות שלי ללא קיצורי דרך ( כדרכם של בעלי מקצוע ) .
בכל אופן , בהצלחה בשיפוץ , ואם תזדקק לעזרה או ייעוץ אל תתבייש לבקש .
אתה מוזמן לסדנא שלי לראות טכניקות לכיפוף פחים וריתוך , ייצרתי מספר שבלונות לכיפוף .
אילן
היאוש מגיע במחזוריות.. בוקר אחד זה נראה אינסופי, ואז למחרת הכל מתקדם טוב וחוזרת התקווה. בכל אופן זה תהליך מדהים ומאתגר!
-
6 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
הטנדר פורק לחלוטין.
השלדה במצב טוב. הבודי במצב גרוע. כבר הזכרתי את הריקבונות בתחתית הקבינה, בכנפיים ובארגז. הרבה תיקונים ושפכטל. החלטתי שאני רוצה למצוא חלקי פח אחרים.
למרבה המזל חבר חיבר אותי לטנדר נוסף.
הפעם טבלת היתרונות/חסרונות נראתה מעט אחרת.
הטנדר הראשון – ייקרא מעכשיו הירוק היא טנדר ששימש כרכב טיולים, ראה לא מעט שטח, הרבה שנים של הזנחה, מעט שיפורים והרבה קומבינות (חשמל, ריתוך פחים וכו').
הטנדר השני – ייקרא מעכשיו האפור. שימש כטנדר עבודה בתחילת דרכו וכטנדר לחלפים בשנים האחרונות. המשמעות היא שחסרים הרבה חלקים כמו פנסים, טנספר, ידיות לדלתות ועוד כל מיני. היתרון העיקרי הוא שהכל מקורי. לא נגעו בכלום, רדיו מקורי של סוזוקי, דש בורד מקורי במצב טוב שאפילו רוב תריסי רדיאטור החימום נשארו שלמים. כסאות מקוריים שצריכים ריפוד מחדש, משענות ראש במצב חדש, והמון דברים קטנים שיקח לי הרבה זמן להשיג. יש מנוע וגיר איך אין לי מושג מה מצבם (לא נראים טוב זה בטוח). מבחינת חלודות, המצב פחות או יותר הפוך. הגג, קורת צד אחת והגב של הקבינה במצב קשה. רצפת הקבינה והכנפיים במצב טוב מבחינת רקבונות וגם דלתות הארגז סבירות. החלטתי ללכת על האפור ויש לי כבר משפחה קטנה של טנדרים.
השלבים הראשונים בבניית הטנדר הם פחחות וצביעת השילדה. כאן מתחיל שלב השיפוץ וההרכבה. מכאן אצטרך את עזרתכם המקצועית.
את פרויקט הפחחות החלטתי לקחת על עצמי. צבע ופינש סופי אצל בעל מקצוע – אשמח להמלצות.
גם השילדה תישלח לניקוי חול וצביעה – שוב אשמח לשמוע על מקום מקצועי וחומרים (צביעה אלקטרוסטטית? אבץ? וכו...)
לטובת פרויקט הפחחות, צפיתי בלא מעט הדרכות באינטרנט, רכשתי רתכת משולבת של jasic, ביקרתי אצל כמה בעלי מקצוע וכמובן אצל אילן J
יש לי נסיון מועט בריתוך עם אלקטרודות מבניית מיגון סף לג'ימני, ועוד כמה עבודות קטנות.
עכשיו נשאר לבחור איזה קבינה אני משפץ, הזה לא הייתה החלטה קלה ולבסוף החלטתי ללכת על האפור בעיקר מהסיבה שהתחתית במצב טוב ומהסיבה שנראה שהאפור לא עבר תאונה.
תמונות הרקבונות מצורפות להנאתכם. הפעם הבאה תמונות מעבודת הטלאים והפחחות.
בדיוק קיבלתי חבילה עם חלקים ל F 10 A וריפוד פנים לרצפת הטנדר.
ד"ש מווגאס.
קובץ מצורף 86952קובץ מצורף 86953קובץ מצורף 86954קובץ מצורף 86955קובץ מצורף 86956קובץ מצורף 86957
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
ולשניהם יש ניירת מסודרת?
אסף.
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
הקיפוד הגיע עם הגרוטאה?
;)
-
שניהם מסודרים עם ניירות.
הקיפוד נותן יד :)
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
יש מוכר באיביי מהודו..
אולי אפשר יהיה להשיג חלקים דרכו.
אני רכשתי ממנו פנסים אחורה חדשים לרכב בזול.
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
שאפו על ההחלטה ומה שכבר עשית. ממש מצווה לשמר אותם.
-
15 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
מחפש רעיונות לבניית חלון אחורי. למישהו יש מושג מאיפה מתחילים? או יודע על חלון כזה שזרוק באיזה מקום?
אני לא יודע אם החלונות בתמונות הגיעו במקור הוא נוספו בהמשך. הראשון היה מהסמוראי הגנוב של מורי ונראה מקורי.
השני זה ממש יחידה נוספת על טנדר 87', לא נראה מקורי...
קובץ מצורף 87222
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
אתה מוזמן להעתיק את החלון אצלי בטנדר , הוא מקורי בוודאות .
אילן - 050-5249686
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
התכוונתי לחלון אחורי נפתח:)
-
13 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
עבודה יפה מאוד! ח"ח.
נראה שיהיה פה עוד טנדר למופת.
(בא לי גם פרויקט כזה...)
-
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
נראה מעולה! הלוואי שאגיע ליום שאעשה תיקוני פחחות בעצמי..
שיהיה בהצלחה, אני עוקב :)
-
7 קבצים מצורפים
תגובה: SJ410K הטנדר של עימרי – פרויקט שיפוץ סמוראי טנדר 84'
עד כה עידכנתי אתכם במה שהספקתי לעשות בשנתיים האחרונות (עבר) ועכשיו הגענו לנקודת הזמן הנוכחית (הווה).
השלב הבא הוא שחזור מסגרת החלון הקדמי והאחורי.
אין לי מושג מאיפה להתחיל (עתיד?!?)...
מסגרת חלון קדמי:
קובץ מצורף 87624 קובץ מצורף 87625 קובץ מצורף 87626
מסגרת חלון אחורי:
קובץ מצורף 87627 קובץ מצורף 87628
קניתי כמה חלקים בחו"ל פשוט כי זה היה מאוד זול (אחד החיישנים הגיע עם הכיתוב made in Israel באופן מפתיע)
לא יכולת להתאפק מלבדוק אותם על הטנדר:
קובץ מצורף 87631
קובץ מצורף 87629
הריפוד לא מתאים בול והוא נתפר בכלל לסמוראי סגור אבל אני מניח שאוכל לעשות את ההתאמות כדי שהוא ישב יפה כי יש הרבה עודף.
שבת שלום :)