-
פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
יש לי פאג'רו 2800 99 ידני. אחד שלקח לי הרבה זמן למצוא כזה שמור.
עכשיו כשהחלטתי למכור אותו הוא החליט לעשות לי דווקא :-)
בגרירה ביום חם המים לא חוזרים חזרה לרדיאטור. בבדיקת לחץ במים גיליתי 1.1 בר.
משאבת מים חדשה. הרכב אף פעם לא מתחמם.
מישהו נתקל בתופעה?
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
נוזל קרור חוזר לרדיאטור לאחר שהרדיאטור מתקרר. קיימת אפשרות שהשסתום
הקטן בפקק לא תקין.
האפשרות הבאה, שהיא הכואבת יותר זה מעבר קומפרסיה למערכת הקרור.
מקווה בשבילך שהבעייה בפקק.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
הנוזל לא חוזר חזרה לרדיאטור כשמתקרר.
החלפתי 3פעמים פקק. משאבת מים וכל צנרת שחשדתי בה..לדעתי זה סדק בראש מנוע :(
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
לצערך, אתה כנראה צודק. רק תבצע בדיקה מעמיקה יותר לפני פירוק.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
לצערך, אתה כנראה צודק. רק תבצע בדיקה מעמיקה יותר לפני פירוק.
איזה בדיקה?
ועל הדרך כמה עולה ראש חדש?
קראתי על זה וחקרתי קצת, הבנתי שיש סיני לא רע וזול יחסי ויש ספרדי יקר יותר ללא סיבה מיוחדת.
מישהו באחד הפורומים רשם שעלה לו ראש חדש 1200ש,ח לפני עבודה. יתכן?
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
בדיקת נפילת לחץ, לוודא שאכן יש פריצה.
אל תמהר להספיד את הראש שמורכב אצלך. אם הוא המקורי ועדיין לא
עבר השחזה, תשפץ אותו.
מעבר לעלות של הראש, יש עדיין את מרכיב העבודה, שמן ומסנן, נוזל קרור
וסט אטמים כולל אטם ראש.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
בדיקת נפילת לחץ, לוודא שאכן יש פריצה.
אל תמהר להספיד את הראש שמורכב אצלך. אם הוא המקורי ועדיין לא
עבר השחזה, תשפץ אותו.
מעבר לעלות של הראש, יש עדיין את מרכיב העבודה, שמן ומסנן, נוזל קרור
וסט אטמים כולל אטם ראש.
תודה על התגובות המהירות.
את האמת אני מעדיף חדש. לך תדע כמה זמן יחזיק שיפוץ.
שמן ופילטר חדשים לפני שבועיים..סתם חבל :-)
כמה עולה אטם והאם יש מישהו אמין שיעשה את העבודה טוב ובמחיר סביר?
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
את השמן אתה יכול לרוקן לכלי נקי לפני תחילת הפירוק, ואם המסנן בן שבועיים, ממש אין
צורך להחליף.
לגבי שיפוץ הראש, אני אומר שוב. אם הוא מקורי, אל תמהר להחליף. מסקנות סופיות בכל
מקרה רק לאחר פתיחה.
ולגבי מי יבצע...תגיד מהיכן אתה, ובטוח יהיה מי שימליץ לך פה לאן לגשת.
בהצלחה.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmulikbg
את השמן אתה יכול לרוקן לכלי נקי לפני תחילת הפירוק, ואם המסנן בן שבועיים, ממש אין
צורך להחליף.
לגבי שיפוץ הראש, אני אומר שוב. אם הוא מקורי, אל תמהר להחליף. מסקנות סופיות בכל
מקרה רק לאחר פתיחה.
ולגבי מי יבצע...תגיד מהיכן אתה, ובטוח יהיה מי שימליץ לך פה לאן לגשת.
בהצלחה.
גר בשרון. מושב נורדיה. יכול להגיע גם רחוק יותר למישהו טוב
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
לפני כמה שנים לחבר טוב היה סיפור דומה, ראש ספרדי עלה משהו כמו 2200, סה"כ כל הסיפור עלה לו סדר גודל של 5000 במוסך..
תעשה בדיקה להימצאות CO במים, כל מכון רדיאטורים יכול לעשות את הבדיקה,היא דיי פשוטה בסה"כ..
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ברשותך שאלה שלכאורה לא קשורה לנושא, כמה קילמוטרז' לרכב ?
תודה
רענן
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
239000 ק"מ. אני שמתי לו את הוו גרירה לפני חצי שנה. גורר עגלה עם אופנוע, לא כבד מדי. נוסע מאוד רגוע. גם לפני לא עבד קשה. כל הלמטה מקורי (תפוחים, משולשים וכו).
הרכב בקושי בילה בשטח
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gmike
לפני כמה שנים לחבר טוב היה סיפור דומה, ראש ספרדי עלה משהו כמו 2200, סה"כ כל הסיפור עלה לו סדר גודל של 5000 במוסך..
תעשה בדיקה להימצאות CO במים, כל מכון רדיאטורים יכול לעשות את הבדיקה,היא דיי פשוטה בסה"כ..
תודה!
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
239000 ק"מ. אני שמתי לו את הוו גרירה לפני חצי שנה. גורר עגלה עם אופנוע, לא כבד מדי. נוסע מאוד רגוע. גם לפני לא עבד קשה. כל הלמטה מקורי (תפוחים, משולשים וכו).
הרכב בקושי בילה בשטח
- - - Updated - - -
תודה!
יריב,
תקפוץ לרמי ממוסך יוסי באיזור התעשייה הישן בנתניה. יש לו פג׳ארו מהדגם הזה, אז סיכוי טוב שהוא יוכל לעזור לך או להפנות אותך למישהו במידה ולא.
אסף
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
239000 ק"מ. אני שמתי לו את הוו גרירה לפני חצי שנה. גורר עגלה עם אופנוע, לא כבד מדי. נוסע מאוד רגוע. גם לפני לא עבד קשה. כל הלמטה מקורי (תפוחים, משולשים וכו).
הרכב בקושי בילה בשטח
תודה!
אכן כמו שחשבתי, הגעת לאזור הבעייתי, 250K קמ' .
איך שהוא באזור הזה הרבה פאג'רו Q 2.8 עושים ראש מנוע (למרות שמצניעים זאת).
למיטב הבנתי אם הרכב לא התחמם, הגרירה לא זאת שגרמה לנזק בראש מנוע ( אם זה באמת ראש מנוע).
בפרט שהגיר שלך ידני כך שאין תוספת עומס חום לרדיאטור המנוע.
בהצלחה בתיקון
רענן
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
אכן כמו שחשבתי, הגעת לאזור הבעייתי, 250K קמ' .
איך שהוא באזור הזה הרבה פאג'רו Q 2.8 עושים ראש מנוע (למרות שמצניעים זאת).
למיטב הבנתי אם הרכב לא התחמם, הגרירה לא זאת שגרמה לנזק בראש מנוע ( אם זה באמת ראש מנוע).
בפרט שהגיר שלך ידני כך שאין תוספת עומס חום לרדיאטור המנוע.
בהצלחה בתיקון
רענן
אומרים שמנועי הדיזל עמידים יותר, בפועל כמעט כולם באמת עושים ראש מנוע.
לעומת זאת, מנועי הבנזין 3000, הרבה יותר אמינים ומחזיקים הרבה יותר.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
האמת שעלות ראש המנוע יחסית זולה. וגם עדיין לא באמת צריך. אם אני לא גורר אז זה לא קורה
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
אומרים שמנועי הדיזל עמידים יותר, בפועל כמעט כולם באמת עושים ראש מנוע.
לעומת זאת, מנועי הבנזין 3000, הרבה יותר אמינים ומחזיקים הרבה יותר.
זה אולי נכון אבל כשהבנזין צריך שיפוץ זה הוצאה של 2 ראשים.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
האמת שעלות ראש המנוע יחסית זולה. וגם עדיין לא באמת צריך. אם אני לא גורר אז זה לא קורה
לא זולה כמו מנוע עליון לTSX50 בצבע שחור ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
עדכון חיובי!!
היום הלכתי לרמי..העובד שלו מצא את הבעיה תוך שניה. בטרמוסטט לא נפתח עד הסוף וגרם ללחץ.
בנוסף הרדיאטור היה קצת סתום אז כבר נשלח לניקוי.
עכשיו אין יותר לחץ במערכת ואפשר להרגיע את כולם :-)
אתה מזכיר לי נשכחות אסי.. דבר איתי כשאתה במושב
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
עדכון חיובי!!
היום הלכתי לרמי..העובד שלו מצא את הבעיה תוך שניה. בטרמוסטט לא נפתח עד הסוף וגרם ללחץ.
בנוסף הרדיאטור היה קצת סתום אז כבר נשלח לניקוי.
עכשיו אין יותר לחץ במערכת ואפשר להרגיע את כולם :-)
אתה מזכיר לי נשכחות אסי.. דבר איתי כשאתה במושב
שמחתי לעזור ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
אכן כמו שחשבתי, הגעת לאזור הבעייתי, 250K קמ' .
איך שהוא באזור הזה הרבה פאג'רו Q 2.8 עושים ראש מנוע (למרות שמצניעים זאת).
למיטב הבנתי אם הרכב לא התחמם, הגרירה לא זאת שגרמה לנזק בראש מנוע ( אם זה באמת ראש מנוע).
בפרט שהגיר שלך ידני כך שאין תוספת עומס חום לרדיאטור המנוע.
בהצלחה בתיקון
רענן
רענן, עוד 40 אלף אני מגיע ל 250 , מבטיח לא להצניע אם אצטרך שיפוץ ראש :)
לשמחתי הפאג׳רו הזה הוא הקנייה הכי משתלמת של רכב שהיה לי ... בראש ובראשונה כי זה רכב ישן שנסחר במחיר של רכב ישן והמחיר שלו מגלם את ההוצאה הצפוייה על בלאי פה ושם .
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
רענן, עוד 40 אלף אני מגיע ל 250 , מבטיח לא להצניע אם אצטרך שיפוץ ראש :)
לשמחתי הפאג׳רו הזה הוא הקנייה הכי משתלמת של רכב שהיה לי ... בראש ובראשונה כי זה רכב ישן שנסחר במחיר של רכב ישן והמחיר שלו מגלם את ההוצאה הצפוייה על בלאי פה ושם .
ראשית, מאחל לך שלא תזדקק !
שנית, גם אם כן, זה לא סיפור יקר.
שלישית, להערכתי אחזקה אוהבת הכוללת כול 5 עד 7 שנים החלפת צנרת המים + שימוש בנוזל קירור איכותי,
מאריכה ימים למנוע באופן משמעותי ! (מעבר למספר 250K )
רביעית, אכן הפאג'רו Q במחירים של היום, עסקה משתלמת !
אגב, כשאני אומר זאת לבעלי הסוזוקים (ששופכים ים כסף על שיפורים ) שעדיף פאג'רו כלכלית וגם אוביקטיבית, קצפם עולה ...
רענן
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
דרך אגב בחיפושים שעשיתי נתקלתי בהמון חלקים כולל מנוע שלם עם 170,000 ק"מ ועוד רכב שלם לפירוק כולל סרנים והכל. אם מישהו צריך חלקים..
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
ראשית, מאחל לך שלא תזדקק !
שנית, גם אם כן, זה לא סיפור יקר.
שלישית, להערכתי אחזקה אוהבת הכוללת כול 5 עד 7 שנים החלפת צנרת המים + שימוש בנוזל קירור איכותי,
מאריכה ימים למנוע באופן משמעותי ! (מעבר למספר 250K )
רביעית, אכן הפאג'רו Q במחירים של היום, עסקה משתלמת !
אגב, כשאני אומר זאת לבעלי הסוזוקים (ששופכים ים כסף על שיפורים ) שעדיף פאג'רו כלכלית וגם אוביקטיבית, קצפם עולה ...
רענן
מחזק ומוסיף ניקוי רדיאטור או החלפה כל אותה תקופה.
בנוסף שיפור חינמי שישפר לכם את החוויה וכבר רשמתי פה בעבר. תנקו את האינטרקולר שלכם ותוודאו שמהאוורר שלו תקין. לא תאמינו להבדל.
אני אישית גם שם תוספים של XADO לסרנים, גיר, תיבת העברה, לסולר ולמנוע. אחרי שראיתי במו עיני בדיקת קומפרסיה של לנד קרוזר של שכן שלי שכל הצילינדרים שלו היו בין 60 ל 70 והיום אחרי מספר שפורפרות של XADO הגיעו לכמעט 100%.
בלנד קרוזר הקודם שלו מרווח המזרקים ירד מכעט 2 ל0.5! אני שהייתי מאוד סקפטי כבר מאמין ומשתמש בעצמי.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
דרך אגב בחיפושים שעשיתי נתקלתי בהמון חלקים כולל מנוע שלם עם 170,000 ק"מ ועוד רכב שלם לפירוק כולל סרנים והכל. אם מישהו צריך חלקים..
מעניין אם נתקלת בדגם בנזין.
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ukiuki
מעניין אם נתקלת בדגם בנזין.
לא, חיפשתי ספציפית דיזל 2800
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
שמת לב אם הרכב מפירוק כולל פלסטיקים? של הדלתות לדוגמא
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yariv79
אני אישית גם שם תוספים של XADO לסרנים, גיר, תיבת העברה, לסולר ולמנוע. אחרי שראיתי במו עיני בדיקת קומפרסיה של לנד קרוזר של שכן שלי שכל הצילינדרים שלו היו בין 60 ל 70 והיום אחרי מספר שפורפרות של XADO הגיעו לכמעט 100%.
בלנד קרוזר הקודם שלו מרווח המזרקים ירד מכעט 2 ל0.5! אני שהייתי מאוד סקפטי כבר מאמין ומשתמש בעצמי.
מהן היחידות של המספרים החייזרים האלה?
אם מדובר בPSI, אז מנוע עם 60-70 לא היה מניע, כנ"ל גם לגבי מנוע עם 100. אתה מצפה לראות מעל ל400 במנוע דיזל, או שאולי מדובר בבנזין? גם שם אין מספרים נמוכים כאלה.
אם אלו אחוזים, אז זה גם לא נכון, כי מדובר בבדיקה יחסית, שבה לעולם הצילינדר עם התוצאה הטובה ביותר יהיה 100 אחוז והשאר ביחס אליו, אז אין דבר כזה שכולם על 60-70.
מרווח מזרקים? שו הדא?
את המאמר על שמן נחשים כבר קראת?
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ukiuki
זה אולי נכון אבל כשהבנזין צריך שיפוץ זה הוצאה של 2 ראשים.
בבנזין פשוט קונים מנוע חדש מייבוא בשני גרוש וחצי ועוד נשארים מלא חלקים ספייר .....
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
מהן היחידות של המספרים החייזרים האלה?
אם מדובר בPSI, אז מנוע עם 60-70 לא היה מניע, כנ"ל גם לגבי מנוע עם 100. אתה מצפה לראות מעל ל400 במנוע דיזל, או שאולי מדובר בבנזין? גם שם אין מספרים נמוכים כאלה.
אם אלו אחוזים, אז זה גם לא נכון, כי מדובר בבדיקה יחסית, שבה לעולם הצילינדר עם התוצאה הטובה ביותר יהיה 100 אחוז והשאר ביחס אליו, אז אין דבר כזה שכולם על 60-70.
מרווח מזרקים? שו הדא?
את המאמר על שמן נחשים כבר קראת?
קרעת אותי מצחוק
אולי אנחנו לא יודעים ובלנדקרוזר יש יוניט אינג'קטור ואז יש מרווח מזרק......
-
תגובה: פאג'רו Q 2800 מים לא חוזרים חזרה מהמיכל עיבוי
חשבתי על זה, אבל אז זה בפרהלווד והמרווח הוא 0.