-
דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
אזהרה:
הדיון נועד לאנשים שאינם בריאים בנפשם ומתכננים להיקבר עם הדיפנדר שלהם
הסברים הגיוניים מידי... ידחו על הסף...
במהלך שיטוטי באינטרנט, נתקלתי בחברה האנגלית הזו - http://www.liveridge4x4.com/Default.aspx
אני מניח שגם אתם, ואני מניח שיש כאלו נוספות, אבל למי שלא, בקצרה, החבר'ה האלה יקחו את הדיפנדר שלך, יפרקו אותו לרמת הבורג, יחדשו את כל החלקים וירכיבו מחדש.
להבנתי, אתה מקבל בסוף דיפנדר חדש.
הם גם יצלמו יום יום את ההתקדמות שלהם וישלחו לך תמונות ווידאו.
הנה דוגמא לדיפנדר דומה מאוד לשלי:
https://www.youtube.com/watch?v=605aeckdW0s
(הרכב שופץ בשביל לקוח אמריקאי ולכן הבריטים החליטו שפס הקול הטוב ביותר יהיה מוסיקת קאונטרי....)
ומה המחיר....
אם הבנתי נכון באתר, המחיר לשיפוץ הבסיסי של דיפנדר 110 הוא 8500 ליש"ט, שהם כ-50000 ש"ח
כמה עולה שילוח הלוך-חזור ? עוד כ-10000 ש"ח ?
דיפנדר חדש בשביל 60K ש"ח נשמע כמו עיסקה לא רעה....
ונגיד שלא הסתפקתי בבסיסי והעמסתי שיפורים ותוספות, דיפנדר חדש ומשופר בשביל 100K ש"ח עדיין אטרקטיבי לא ?
אז... אם אני יוצא מנקודת הנחה ש'דיפנדר כן או לא' - זה בכלל לא דיון, ואני רוצה לראות את הכירכרה שלי סוחבת עוד 30 שנה...
מה אני מפספס פה בעיסקה ?
- זה באמת טוב כמו שזה נראה ?
- האם בכלל אפשרי, תחת חוקי מדינתנו הדרקוניים, להוציא מפה רכב ולהחזירו משופץ ?
- האם יש חברות נוספות קרובות יותר שתעשינה את אותה העבודה ? (טורקיה, ירדן, רומניה....)
- מהן עלויות שילוח, מיסים, אגרות, שוחד ?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
צריך לאסור על פתיחת שירשורים מהסוג הזה :-P
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
אני לא מבין את הגישה השלילית הזו.
זה אחד הדיונים הרציונלים היחידים שיש בפורום הזה על דיפנדר.
אגב, במהלך השיפוץ, הם משתמשים בחלקים מקוריים ? (ואז אין באמת טעם בשיפוץ) או שיש להם גם פתרונות לבעיות הנפוצות?
כמו כן, הייתי שמח אם תוכל לפרט לגבי אפשרויות השדרוג.
ועכשיו בצחוק: יש אפשרות להתקין בתחתית המרכב תחבושת היגיינית מקצה לקצה שתספוג את כל הנזילות?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
a sight for sore eyes...
אני אהיה השני שיצטרף לפרוייקט (מחכה לראות מי יהיה הקורבן הראשון למניפולציות של המכס ושאר פקידי הזימה...)
זאת העבודה המושלמת מבחינתי. מאחל לעצמי פנסיה כזאת...
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
לא רואה בעיה שאמורה לצוץ במכס, כמו כל יציאה עם הרכב לחו״ל
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
שלא ימציאו לך איזה "היטל השבחה" למקרים כאלה....
שלב את זה בטיול עם הרכב. יכול להיות נחמד.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
השאלה היא מה הם באמת עושים בחבילת בסיס. שלא יתברר לך שמדובר על טיפול 10 אלף או משהו כזה. לך תדע.
חוץ מזה, תמורת 100 אלף שח אתה תמצא יותר מסדנא אחת שתעשה לך בדיוק אותו דבר בארץ.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
לא ימציאו. בעבר היו מצלמים מכוניות שיוצאות לחו"ל, ובחזרה לארץ דורשים מע"מ על מחיר התוספות ועבודה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
The starting prices are as follows:
Refurbished 90” £11,000
Refurbished 110” £11,000
Refurbished 88” £6,500
Refurbished 109” £7,500
Refurbished 110” 5 door £10,000
Rebuilt 88” £11,000
Rebuilt 109” £11,000
*prices subject to VAT
Fully refurbished 110” 3 door conversions start from £8500.00
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lizard
השאלה היא מה הם באמת עושים בחבילת בסיס. שלא יתברר לך שמדובר על טיפול 10 אלף או משהו כזה. לך תדע.
חוץ מזה, תמורת 100 אלף שח אתה תמצא יותר מסדנא אחת שתעשה לך בדיוק אותו דבר בארץ.
אני לא בטוח שיש סדנא בארץ בעלת הגמישות (זמינות חלפים, מחירים, ידע) של סדנא באנגליה, ואם כן, לא נראה לי שיסגרו לך את הפינה ב-100K ובטח לא במסגרת זמן סבירה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לא ימציאו. בעבר היו מצלמים מכוניות שיוצאות לחו"ל, ובחזרה לארץ דורשים מע"מ על מחיר התוספות ועבודה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
עד כמה הם מצלמים.....?
יזהו צבע חדש, גגון, פגוש...
אבל יזהו גם הגבהה ? נעילות ? ציריה מחוזקת ?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
שמעתי לפני כמה שנים טובות על תרגיל דומה שמישהו עשה עם שברולט בלייזר: משלוח לארה"ב, שיפוץ ושדרוג מכף רגל ועד ראש כולל החלפת מנוע, חשמל וכו והחזרה לארץ והכל במחיר לא נוראי.
שווה לשים את הפוסט הזה בשרשור הכללי כדי לשמוע מבעלי רכבים אחרים.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
טום, במידה אתה רוצה נעילות , צריות ,טורבו,אינטרקולר, מוטות רדיוס מחוזקים , גאנטים של דיסקו ,מושבים יותר נוחים מהמקוריים, אובר דרייב , סרנים פורטלים , פנסי לד וכ"ו תכין לעצמך 300 אלף שח.
בסכום שהם כותבים שם הם משנמכים את האוטו למצב מקורי ומשם צריך לבנות הכל
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
חשוב לברר במדויק את התכולה כי על פניו זה נראה כמו עסקה טובה.
שאלה : ניתן לייבא לארץ בודי שלם ללא שסי ומנוע?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
טוריסט, במידה ואתה מתכוון לעשות מחקר יותר מעמיק, אשמח להיות בתמונה ולקבל פרטים.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
להחזיר מרצון חלק שכתוב עליו LUCAS ולשלם עבור זה כסף, נראה כבעיה שדורשת טיפול מקצועי.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
פעם אחרונה שבדקתי שער הסטרלינג היה קצת מעל 5 ש"ח, לא ?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
ראשית, אאלץ לעשות מחקר מאיפה להביא 100k ש״ח...
לכן הדיון הוכתר כ׳תיאורטי מופרך׳
שנית, לא מקבל את טענת ה׳שינמוך׳
אם הדיפנדר שלי מגיע אליהם מוגבה הוא יחזור אלי מוגבה, אפילו נבקש להוריד ממחיר השיפוץ את הבולמים והקפיצים
לגבי לוקאס, המצב אצלי די נאמן למקור ואם מתעקשים, בשביל כסף, יחליפו לך למה שתרצה
נעילות וציריות מחוזקות לא תהיינה יקרות יותר מבארץ וברמת העבודה שלהם אני מוכן לקבל גם ציריות מחודשות
אני חושב שעיקר ה׳חוקן׳ לא יגיע מכיוון הבריטים, עימם מסכמים הכל מראש, אלא בעיקר מכיוון הרשויות אצלנו
מעניין לשמוע מהן המשמעויות
ושוב, בשביל אגדה שיצורה יפסק בקרוב ונמכרה חדשה ב-350K עדיין מדובר על סכומים אטרקטיביים
אני מניח שברגע שהיצור יפסיק בפועל גם מחירי השיפוצים האלו יעלו
איני יודע מה כולל השיפוץ לפרטי פרטים אבל המחיר נשמע הגיוני, הוא צריך להיות סביר לבריטי חביב שלא רוצה לקנות חדש אבל יכול להרשות לעצמו מחודש
ועוד לא העלינו פה את סרטוני השיפוץ של סדרות I , II , III ....
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
הוצאתי בעבר את הcj שלי לטיול בקפריסין. לא צילמו בהלוך, לפחות לא ראיתי צילום, ולא בדקו כלום בחזור.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
סע עם הרכב לאנגליה,,,,פרק את מספרי הרישוי,,,זרוק אותו מהמעבורת לים,,,
קנה אחד כזה :
http://army-uk.com/equip.php?ID=435
ותחזור בשמחה רבה !! (:
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tourist
ראשית, אאלץ לעשות מחקר מאיפה להביא 100k ש״ח...
לכן הדיון הוכתר כ׳תיאורטי מופרך׳
I , II , III ....
עזוב מחקר.
לך לרב. ....... שב איתו ושכנע אותו . ( אם צריך... תעקם לו אצבע קטנה לכדי כאב קל) שהנזק הנפשי לשניכם מצדיק פסיקה הלכתית ל... גמ"חים .
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
זה היה חלום שלי. גם אם ״ערקתי״ לצד השני של האוקיינוס עדיין מקנן בי חלום כזה.
כרכב מסע לשטח הדיפנדר הוא הרכב האולטימטיבי והרנגלר לא יכול להחליף אותו.
אני נוטה להסכים עם רבים כאן, להערכתי מבחינת הרשויות מתממש הפיתגם ״רחוק מהעין - רחוק מהלב״, יעני מה לא רואים לא יודעים.
אם אתה יכול לך על זה אבל הייתי ממליץ לנסוע עם הרכב ולא רק לשלוח אותו לבד.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לא ימציאו. בעבר היו מצלמים מכוניות שיוצאות לחו"ל, ובחזרה לארץ דורשים מע"מ על מחיר התוספות ועבודה.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
להוסיף מדבקות של כתמי חלודה ותיקוני צבע, להדביק בעת השילוח חזרה ולהסיר לאחר מספר ימים בארץ :)
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
מה אני לא אעשה בשבילכם...
תשובת כריס, הבעלים, לשתי שאלות בסיסיות ששאלתי במייל:
Thank you very much for your complementally email.
My name is Chris and I am managing director at Liveridge British 4x4 and I am pleased to make your acquaintance.
The full rebuilds vary tremendously in price depending on model, specification, accessories etc, the base starting price for refurbishing a customer’s own vehicle starts from £11,000.00 UK Pounds, we can supply the base vehicle no problem and a starting price for a supplied fully rebuilt 5 door is approximately £23,000.00 UK Pounds equivalent to 133863.00 New Shekel, this is a totally rebuilt vehicle on galvanised chassis bespoke made to the customers own choice, we send daily photographs of the vehicle being built for your records.
I cannot recall ever having an enquiry from Israel before, I can ship a vehicle literally anywhere in the world no problem we send to many different countries however it is very important that the regulations are checked in Israel as to what is permitted, also the age of the vehicle can make a big difference to import duty etc, I did take a look on line but it’s in Hebrew which I can unfortunately not read.
If there are any of your contacts that want their vehicle collecting and rebuilding I can arrange for a shipping collection no problem, thanks again for translating very appreciated and I am sorry that the pricing is not very clear I will get it changed.
All the best wishes.
Regards
Chris Howard
יש עוד שאלות ?
אנחנו כבר ממש חברים ;)
אולי יעשה לי מחיר....
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
איזה שירות. וואו. בא לי לחבק אותו.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
תן לי 130 אלף שקל ותראה מה אני מוכן לעשות לך...ויש מצב שאני אפילו לא אבוא לבד ;)
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
אין כמו הבריטים.
Long live the queen.
וגם אני מצטרף להצהרה- הדיפנדר הוא רכב הטיולים האולטימטיבי.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
אני הייתי עד לתהליך כזה בדיוק שנעשה בארץ עבור לקוח ישראלי ברמת ביצוע וגימור הרבה יותר מרשימה ממה שראיתי בסרטון.
הבניה הייתה ממש מרמת הבורג, לרבות מנוע חדש בקופסא מחו"ל, ביצוע כל הריפוד ברכב (לרבות הגג, משקופים וכו'),
פחחות וצבע מיוחדים לאלומיום ועוד. נכחתי בחלק מהימים שראיתי את זה בביצוע ואני חייב להגיד שהתוצאה הייתה לא פחות ממדהים !!
הפרויקט היה לפני כ- 3 שנים בסדנא שכולנו מכירים אבל לא מרבה להיחשף כאן וזו רסטה בגדרה.
מי שמכיר קצת את העבודות הגדולות שלהם, שהם מיוחדות ובד"כ נעשות במשורה, מבין את ההבדל . בלי חלילה לזלזל בשאר הסדנאות בארץ.
שווה בדיקה..
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
מעניין יהיה לראות את הרכב הזה היום, 3 שנים אחרי. לא בשביל לבחון את איכות הסדנה, שאין ספק ששמה הולך לפניה ובצדק. אלא בשביל לבחון את טיב הרכב והאם אכן כשמשקיעים בו הוא שווה את זה (נשים בצד את עניין השפיות והסדיזם). אני יוצא מנקודת הנחה שמי שהשקיע בכזה הליך כנראה גם ינסה לשמר את העבודה ולא יזלזל בו.
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
לגבי רסטה - מחיר וזמן ?
באנגליה מדובר על כ-50K ש״ח כבסיס + עלויות שילוח ועל שיפוץ שאורך כ-3 שבועות (לא כולל זמן השילוח)
מעניין מה היה ברסטה
יש לך אפשרות לברר ?
-
תגובה: דיון תיאורטי מופרך על חידוש דיפנדר (refurbishment)
יש לדעתי לבדוק ולוודא דבר חשוב אחד בשיפוץ בהיקף כזה - האם השיפוץ גם כאשר הוא מגיע לרמת הבורג מחזיר את הדיפנדר למצבו המקורי כחדש על מיגרעותיו וחסרונותיו הלא מעטים?
או שבשיפוץ כזה גם משנים/ מתקנים/ משפרים את כל המיגעות המולדות של הדיפנדר - נניח תנוחת הישיבה ? בידוד הרעש? הציריות הפריכות ? איטום ו/או התאמת חלקי המרכב ? מערכת החשמל הקורסת? המנוע החלשלוש? וכו׳
שיפוץ שמתקן ומשפר את הליקויים המובנים בדגם כמה יעלה?
אם אני הייתי מגשים את החלום ומשפץ מהיסוד דיפנדר אז רק שיפוץ ובנייה מחדש שכוללים גם תיקון ושיפור כל החסרונות המולדים של הרכב הזה - אבל המחיר של כזה שיפוץ שיפורהואנעלם אחד גדול....