כמו בכותרת
איזה תוסף טוב כדאי לשים
לפני שפותחים להחליף גומיות שסתומים ?
תודהה.
Printable View
כמו בכותרת
איזה תוסף טוב כדאי לשים
לפני שפותחים להחליף גומיות שסתומים ?
תודהה.
לא כתבת איזה רכב + שנה.
יכול להיות שסגירה של בורג קטן במשאבת סולר יפתור את כל הבעיה.
בנוסף, תקרא את השרשור הזה.
שים לב להמלצה של "התוסף שמוכרים במכון טסטים" - הכוונה היא ששמים תוסף (אני ראיתי שעושים את זה עם ליקוי מולי אבל זה יכול להיות כל דבר) תו"כ הבדיקת עשן (במקביל הבוחן מושך טיפה את החיישן החוצה) והפלא ופלא עברת.
כמובן שזה עובד רק במכונים מסויימים שהיום אני לא צריך ללכת אליהם, אבל בתקופה בה נסעתי על רכבים ישנים יותר היה לי נוח שלא ממש בודקים...
תןסיף עוד שטר למנוול!
הרכב דיזל נכון?יש לי שרשור ארוך בנושא אבל אני לא מצליח להפעיל חיפוש דרך הטלפון. בקיצור על פי המכונאים - אם הפילטרים ברכב חדשים וטובים, והשמנים לאחר החלפה או סמוך לה. חפש לך או תחנה שמחזיקה נפט היחס הוא 5-6 ליטר למיכל מלא של 70 ליטר או ליטר נוזל atf. סע עם הרכב כ50-60 קמ וגש לטסט שוב, חשוב להעלות סלד בצורה רגועה ולא יש ללחוץ חזק.
רונן,
אם אתה מדבר על מנוע בנזין שנכשל בעישון יתר לפני שבכלל עלה על
מכשיר הבדיקה, אז הדבר היחידי, שאני אישית ממש לא אוהב, זה התוסף "דבש",
שיעזור לך לצורך הטסט.
הוא גורם לשמן להיות סמיך יותר, השמן לא יגיע למקומות מסויימים, לטוב ולרע
לא עדיף להחליף גומיות שסתומים? סביר שזה מגיע משם והרכב גם אוכל לך שמן לא?
ליאור
תחליף שמן לחדש בצמיגות רגילה. כשהוא חדש הוא יותר סמיך. אם פתר את הבעיה תלך למבחן. אם לא, תוסיף דבש ותלך למבחן. אחרי המבחן תנקז את השמן עם הדבש ותשמור לשנה הבאה. אל תשאר עם הדבש.
תחליף שמן לחדש בצמיגות רגילה. כשהוא חדש הוא יותר סמיך. אם פתר את הבעיה תלך למבחן. אם לא, תוסיף דבש ותלך למבחן. אחרי המבחן תנקז את השמן עם הדבש ותשמור לשנה הבאה. אל תשאר עם הדבש.
תחליף שמן לחדש בצמיגות רגילה. כשהוא חדש הוא יותר סמיך. אם פתר את הבעיה תלך למבחן. אם לא, תוסיף דבש ותלך למבחן. אחרי המבחן תנקז את השמן עם הדבש ותשמור לשנה הבאה. אל תשאר עם הדבש.
לא שומרים פתוח.
הוא מתחמצן בעמידה, ובטח אחרי שעשה מחזור במנוע, וספח ג׳יפה.
Slowly..
דורון זה שמן למטרת טסט, לא יותר. ברור שסגור .
Sent from my iPad using Tapatalk
ברור שהתוסף לא עזר. הוא מנקה ולא מונע מעבר שמן שנשרף.
צחוק צחוק , אבל לפני שנה נכשלתי על C-O ופניתי ללב של הבודק והוא דווקא היה סימפטי ,מבין עניין
אמרתי לו שרק לפני שנה החלפתי ממיר ושיעזור לי , אז הוא אמר תעשה סיבוב ותיכנס שוב ,
ואז הוא העביר אותי - רציתי לתת לו שטר - בלי שיראו כמובן והוא לא הסכים בשום אופן
אמרתי לו שאתן לו בחוץ , אחרי העבודה גם לא הסכים .
יצא "גבר " !
הוא עשה לך בדיוק מה שצריך, גרם למנוע להיות חם יותר.
מנוע קר, פחות יעיל ומזהם יותר.
כשעומדים בתור, בייחוד אם כיבית את המנוע, המנוע לא בטמפרטורות האידיאלי.
Slowly..
כבר דיברנו על הנושא... בתוסף השתמשתי שבוע לפני הטסט, מיכל תוסף על 40 ליטר, בנפט נסעתי 50 קמ על 5 ליטר נפט ל 50 ליטר סולר
הם אומרים שבשביל אפקט מירבי נוסעים על רבע מיכל.. לא על 40 ליטר.
לטסט תיכנס עם השאריות של החומר במיכל, בלי לתדלק.
נכון, זה דורש תזמון, אבל עובד.
אני כבר לא זוכר מי מבינהם השתמשתי כי כבר עברה שנה 44 או 244
מי זה "הם"?
זה מה שכתוב באתר היצרן:
One can (325mL) of BG 244 treats up to 60 litres diesel fuel. To maintain fuel system cleanliness and engine performance, add BG 244 to fuel tank at 7,500 to 9,000 mile (12,000–14,500 km) e.
ואחרי כל הסלט של התוספים וההתפזרות בתגובות..
על מה נכשלת? CO , או עשן יתר כתוצאה משריפת שמן?
לגבי גומיות שסתומים היה פה שרשור של ג'ימני זרקו מחיר של 1000 שקל, אני לא הייתי נותן על עבודה כזו יותר מ-500 .. למזלי אני עושה לבד עבודות כאלה, שווה לך להחליף כי את הטסט אולי עברת, אבל מורידים מהכביש על עשן יתר ואז גם תתקן וגם תשלם קנס...וטסט מחדש
ליאור
מניסיון עבר, דבש לא עוזר... סתם בזבוז כסף..
דווקא CO , יש תוספי דלק שעוזרים לפחות במעבר טסט, עשן יתר משריפת שמן , לא תזיק קומבינה של מכונאי שייקח לך את הרכב לטסט אם אתה לא מתכוון לתקן, בד"כ הוא יחזיר לך אותו עם מדבקה לשנה ונתונים של רכב אחר :P
נראה לי שהגיע הזמן לטפל בבעיה יותר ברצינות מאשר לשפוך כימיכלים...
CO גבוה זה כנראה ממיר קטליטי
עשן מגומיות שסתומים
אתה צריך לטפל בשתי הבעיות אחרת לא תעבור. דבש לבד לא יוריד co
Sent from my iPad using Tapatalk