חשבתי על אירון רוק 6" או ראף קאנטרי 4" ,
מבחינת "מה אני רוצה לעשות עם הרכב" , זה לאפשר לו עבירות בינוניות +++ אבל לא בקטע של אקסטרים .
אשמח לחוו"ד המנוסים פה .
Printable View
חשבתי על אירון רוק 6" או ראף קאנטרי 4" ,
מבחינת "מה אני רוצה לעשות עם הרכב" , זה לאפשר לו עבירות בינוניות +++ אבל לא בקטע של אקסטרים .
אשמח לחוו"ד המנוסים פה .
תיקח בחשבון שכל ההגבהות מעל ל4" הן long arm ...
לעבירות בינונית ++ מספיק גם 2".
4" זה אוברקיל.
6" מיותר לטעמי לצרכים שהזכרת.
אני כמה חודשים ללא הגבהה , האוטו מאוד מאוד מאודדדד נמוךך ,
אני לא מבין איך ג'יפ תכננו אותו בצורה כזו . בכל אופן 2 " לא יעשו את העבודה ,
אני מסוקרן איזה הגבהות יש פה לאנשים ומה אתם עושים עם הג'יפים שלכם
בוא נתחיל מאיזה רכב יש לך... :)
Wj 2004 4.7 limited
גם אתה שם לב לקחת שתי הגבהות שהמחירים ביניהם שמיים וארץ
נשלח מה wj
אני מעריך שאני יודע את ההבדל הכספי ,
אני לא מתכוון להגביה בשלבים , רוצה לעשות זאת פעם אחת וכמו שצריך .
אשמח לשמוע חוויות משתמשים אם יש בשתי סוגי ההגבהות
אני מכיר מישהו שיש לו את האיירון רוק זה קיט הגבהה בין הטובים בשוק (בטוח יותר טוב מRC) ודרך אגב אני נוסע על rc אני מרוצה ממנו אבל
אם יש לך יכולות האיירון רוק 6" long arm קיט מדהים לא תצטער
נשלח מה wj
לי יש איירון רוק 4" ועוד ספייסרים של 0.75" . קיט טוב מאד, חשוב לשים בולמים איכותיים.
אבל אם אתה בענייני עבירות קשה אז הרכב עדיין לא מספיק גבוה ולכן הייתי הולך על 6" אבל קח בחשבון שתצטרך לשלם על זה בהתנהגות הרכב בכביש בעוד שבקיט של ה 4" לא מורגש הבדל בכביש. (לפחות לא הבדל מהותי).
כדי לסבר את האוזן - כמעט בכל טיול שאנחנו עושים, בקטעים של העבירות הקשה אז המגן גיר תמיד נוגע לי בסלעים כאשר אני בטיפוס של מדרגה גבוהה. מגיני הסף פחות פוגשים את הסלעים אצלי.
המגן גיר יחסית נמוך , האופציה להגביה אותו זה רק עם צמיגים (245×265 75 ×75)
יש לי 245 75.. עדיין נמוך
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
הוא נמוך בגלל ההנמכה שלו בעקבות ההגבהה לפצות על זוית דרייב שאפט
נשלח מה wj
הוא מונמך 0.75 אינץ
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
כנו אצל כולם חשבתי אולי להביא זרועות עליונות מתכווננות ויהיה אפשר לשחק עם בכיוון ולהחזיר את הגשר חזרה למעלה למישהו יש ניסיון?
נשלח מה wj
חלק מ ההגבהות מגיעות עם ספיסר לגיר (הנמכה) .
אצל הגוים הצמיגים מגיעים ל265 על 4" , זאת תוספת של 1.5 ס"מ ל245 ו 3 ס"מ ל225 לגיר / טרנספר
באותו ענין , איזה גודל של צמיג מקסימלי אפשר לשים על 4 " ? ואיזה על 6 ? (כולל לחתוך בפלסטיק ולנסר) .
עד 6״ לדעתי 33 אבל יחסי העברה וציריות מחוזרות מקדימה
נשלח מה wj
יפה יש לך אוטו הגייפ כמו שלי
אז ככה אצלי הגייפ יושב על קיט פרימיום 6.5 של אירון רוק עם פוקסים כולל הגה וצמיגים 33 שטח מלא (ויש עוד כמה דברים קטנים ושוליים שלא ממש עושים את ההבדל חחחחחחחחחחח)
אין בעיה של יציבות מאוד קשה בנסיעה בגלל הצמיגים
אז אם אתה מעונין להפוך את הגייפ לבהמה אמיתי זו הדרך ומניסיון אין הרבה כלים שיכולים להתמודד איתו בהצלחה
+1
לטעמי מיותר ב-WJ לעבור את ה-4" וגלגל מקביל ל-31" (245/75R16)
על אחת כמה וכמה אם זה רכב לשימוש יומיומי בכביש.
עם מה שלי היה, יכולתי להינות מכל העולמות. מלך בשטח בלי להתפשר יותר מידי בכביש.
http://www.jeepolog.com/forums/attac...7&d=1268167363
ואם מתעקשים, והוארילוק לא מספק, על זה להוסיף 2 נעילות אמיתיות.
אני עם קיט הגבהה 4״ מייצבים מתנתקים נעילה אחורית קדימה יש לי ורילוק נוסע בשטח מצוין ובכביש
נשלח מה wj
תלוי מה הדרישה מהגייפ לי לא הספיק 4 אינץ וחוץ מזה אם אפשר למה לא
זה ברור שקיט של איירון רוק לונג ארם זה רמה אחרת לגמרי במיוחד שאתה משלב. זה עם סט פוקסים
נשלח מה wj
ואגב
קומבינת הורילוק שווה לתחת אין תחליף לנעילות אמיתיות וגם הטרנספר לא מציאה גדולה עדיך טרנספר חמש מצבים
וגם הסרנים הם איך לומר לא אידיאל גדול אז נישארנו עם מנוע פיצוץ (בגירסת בנזין) וצריך להחליף את הכול חוץ מהגיר חחחחחחחחחחחח
- - - Updated - - -
שזה בעצם מה שעשיתי שהבאתי אותו לאורן
עלה לליפט כמו סטישן אמריקאי
ירד מהליפט בהמהההההההה
יש מישהו פה שגם בנקום יחסים בסרנים עשה יחסים בטרנספר התקין 231 קיבל יחס יותר נמוך ובטרנספר ככה שבכביש אתה לא פוגע בכלל
נשלח מה wj
אני על WJ עם צמיגים במידה 265/65/17, שזה 31" בערך. מוגבהה 2" עם ספייסרים ובילשטיין 5100.
הבולמים מספיק ארוכים גם להגבהה של 3", ככה שבעתיד אני יכול להחליף קפיצים ולקבל עוד קצת גובה.
הרכב מספיק גבוה בשביל הצרכים שלי בלי להקריב בטיחות ונוחות בכביש. הבילשטיין מעט יותר נוקשים מהבולמים המקוריים אבל נותנים לך התנהגות כביש מעולה - הרבה פחות זווית גלגול.
את משלט 21 הוא עלה בזהירות לפני ההגבהה ובקלילות עכשיו.
אני גם ממליץ להחליף את תותבי הגומי של הקפיצים על הדרך בכל הגבהה שתעשה. הם שוקעים עם הזמן.
עלות קטנה (100 דולר בארה"ב) ואתה מרויח עוד כמעט אינץ'. אצלי בבירור היה אפשר לראות שכל תותב שקע בערך בס"מ.
איזה תותב?
נשלח מה wj
כזה. שיושב בין התושבות מתכת של הקפיץ לקפיץ עצמו.
תעשה חיפוש באתר שלהם ל-jeep wj spring isolator תקבל את כל השאר.